-
Έσπασε το embargo και έχει γεμίσει το YouTube με βίντεο παρουσίασης. Αλλά δεν έχουν οδηγήσει ακόμα.
-
-
-
Μας λέει τόσα και τόσα η Porsche, θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον να μας πει και πόσο χρεώνει την αλλαγή μπαταρίας (κόστος ανταλλακτικού και κόστος εργασίας και χρόνος αναμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο) σε μια ηλεκτρική Cayenne (πολύ μεγάλη μπαταρία). Σε plug-in Jaguar, στην Ελλάδα, η λυπητερή έλεγε 25.000, φαντάζομαι στην ηλεκτρική Cayenne θα ξεπερνά το 50αρικο
-
@trader said in Porsche Cayenne:
Μας λέει τόσα και τόσα η Porsche, θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον να μας πει και πόσο χρεώνει την αλλαγή μπαταρίας (κόστος ανταλλακτικού και κόστος εργασίας και χρόνος αναμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο) σε μια ηλεκτρική Cayenne (πολύ μεγάλη μπαταρία). Σε plug-in Jaguar, στην Ελλάδα, η λυπητερή έλεγε 25.000, φαντάζομαι στην ηλεκτρική Cayenne θα ξεπερνά το 50αρικο
Οποιος μπορεί να αγοράσει αυτά τα αμάξια δεν ασχολείται με τέτοια θέματα.
-
στην δική μου όταν χάλασε η μπαταρία με πήγε γύρω στα €15 η αντικατάσταση:
-
@trader said in Porsche Cayenne:
Μας λέει τόσα και τόσα η Porsche, θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον να μας πει και πόσο χρεώνει την αλλαγή μπαταρίας (κόστος ανταλλακτικού και κόστος εργασίας και χρόνος αναμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο) σε μια ηλεκτρική Cayenne (πολύ μεγάλη μπαταρία). Σε plug-in Jaguar, στην Ελλάδα, η λυπητερή έλεγε 25.000, φαντάζομαι στην ηλεκτρική Cayenne θα ξεπερνά το 50αρικο
τα εχουμε λυσει αυτα τα ζητηματα πριν περιπου 2000 ποστ
-
Κατ' αρχήν πόσα χρόνια εγγύηση δίνουν στις μπαταρίες;
Τουλάχιστον οκτώ δεν είναι;
Επίσης, απ' ότι δείχνει μέχρι τώρα η φάση, όλα τα άλλα τα υπόλοιπα μπορεί να χαλάσουν σε ένα ηλεκτρικό, αλλά πολύ δύσκολα η μπαταρία. Λογικά μόνο σε κάποια αστοχία που μπορεί να τύχει μία στις τόσες, όπου και πάλι θα το καλύψει η εγγύηση.
Οπότε ψιλο άστοχο το ερώτημα νομίζω.
Πάμε παρακάτω.
Αυτοκινητάρα! -
@trader said in Porsche Cayenne:
Μας λέει τόσα και τόσα η Porsche, θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον να μας πει και πόσο χρεώνει την αλλαγή μπαταρίας (κόστος ανταλλακτικού και κόστος εργασίας και χρόνος αναμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο) σε μια ηλεκτρική Cayenne (πολύ μεγάλη μπαταρία). Σε plug-in Jaguar, στην Ελλάδα, η λυπητερή έλεγε 25.000, φαντάζομαι στην ηλεκτρική Cayenne θα ξεπερνά το 50αρικο
Κάνεις μια έρευνα πριν το αγοράσεις όπως κάνεις σε ένα με κίνητρα μεκ και αυτόματο κιβώτιο. Αν είσαι οκ με το οποίο ρίσκο προχωράς
-
θα σας στεναχωρήσω, αλλά αυτοί που παίρνουν αυτά τα αυτοκίνητα είναι οι μεγαλύτεροι τσιγκούνηδες που κλαίγονται όταν καλούνται να πληρώσουν. Έχω ακούσει δίπλα μου να κλαίγεται ο ιδιοκτήτης της Diablo στο συνεργείο επειδή του χρέωσαν 120.000 δραχμές για μπουζί (δεν ήταν ακριβά, αλλά είχε 12 το ρημάδι). Επίσης, όπως και στο συμβάν της Jaguar που ανέφερα, το πρόβλημα παρουσιάστηκε εντός εγγύησης, αλλά ως συνήθως, το έριξαν σε κακή χρήση του πελάτη.
-
Ο εφοπλιστής Χάρης Β είχε πει ότι πούλησε τα Λαμπο και Φερράρι που είχε πριν 20-30 χρόνια επηδη είχαν ακριβό σέρβις και βαρέθηκε να πληρώνει συνεχώς. Όποτε η άποψη ότι δεν τους νοιάζει προφανώς δεν ισχύει. Άλλους τους νοιάζει και άλλους όχι.
-
@trader said in Porsche Cayenne:
Μας λέει τόσα και τόσα η Porsche, θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον να μας πει και πόσο χρεώνει την αλλαγή μπαταρίας (κόστος ανταλλακτικού και κόστος εργασίας και χρόνος αναμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο) σε μια ηλεκτρική Cayenne (πολύ μεγάλη μπαταρία). Σε plug-in Jaguar, στην Ελλάδα, η λυπητερή έλεγε 25.000, φαντάζομαι στην ηλεκτρική Cayenne θα ξεπερνά το 50αρικο
Τώρα που το θυμήθηκα έπεσε στα χέρια μου τιμολόγιο σε αντιπροσωπεία συνεργείο πελάτη μου πριν λίγο καιρό περίπου 39.000€ αξία με ΦΠΑ από την κεντρική αντιπροσωπεία, συνήθως τέτοια ποσά αφορούν αγορές αυτοκινήτων, διαπίστωσα πως δεν είναι αυτοκίνητο, τι είναι αυτό ρε μάστορα ;
Μπαταρία και παρελκόμενα αντικατάσταση στα πλαίσια εγγύησης μου λέει , στο τέλος κόψαμε έσοδο στον κεντρικό αντιπρόσωπο 40.000€
Δεν θέλω να πω τι μάρκα είναι για να μην εκτεθώ , αλλά δεν νομίζω πως ένα γνωστό ηλεκτρικό που έχει κάνει τόσα λεφτά, υπάρχει και στην γκάμα της ένα μεγάλο που κυκλοφόρησε το 2025 και έχει από 40.000 έως 48.000 αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτό.
-
@trader said in Porsche Cayenne:
θα σας στεναχωρήσω, αλλά αυτοί που παίρνουν αυτά τα αυτοκίνητα είναι οι μεγαλύτεροι τσιγκούνηδες που κλαίγονται όταν καλούνται να πληρώσουν. Έχω ακούσει δίπλα μου να κλαίγεται ο ιδιοκτήτης της Diablo στο συνεργείο επειδή του χρέωσαν 120.000 δραχμές για μπουζί (δεν ήταν ακριβά, αλλά είχε 12 το ρημάδι). Επίσης, όπως και στο συμβάν της Jaguar που ανέφερα, το πρόβλημα παρουσιάστηκε εντός εγγύησης, αλλά ως συνήθως, το έριξαν σε κακή χρήση του πελάτη.
Κάνεις δεν θέλει να πληρώνει, πόσο μάλλον όταν δεν εκπίπτει

Ξανά λέω όμως, το ζυγίζεις και αποφασίζεις! Αν δεν μπορείς να το κάνεις σύντομα θα σταματήσεις να είσαι φραγκάτος -
Είναι θέμα προτεραιοτήτων
Ο Λεντουδης πχ πληρώνει το service του F40 και το Senna το έχει σε φοβερή κατάσταση
αλλά δάνεια δεν έχει να πληρώσει 110 εκατ μας έβαλε μέσα.
-
@wantone said in Porsche Cayenne:
Ο εφοπλιστής Χάρης Β είχε πει ότι πούλησε τα Λαμπο και Φερράρι που είχε πριν 20-30 χρόνια επηδη είχαν ακριβό σέρβις και βαρέθηκε να πληρώνει συνεχώς. Όποτε η άποψη ότι δεν τους νοιάζει προφανώς δεν ισχύει. Άλλους τους νοιάζει και άλλους όχι.
Εαν τους νοιάζει, έκαναν λάθος επιλογή ή ειναι μίζεροι και καρμίρηδες. Όταν βγάζει 100 μύρια τον χρόνο είναι αστείο να ασχολείσαι με 10-20.000 Ευρώ. Ειναι σαν να μου λές εσύ ότι πούλησες την bmw επειδή το σέρβις δεν ειναι €3 αλλά €5.
-
Η νέα Porsche Cayenne Electric στην Ελλάδα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/i-nea-porsche-cayenne-electric-stin-ellada/
Porsche Cayenne