-
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Εχουν πει οτι ο ηχος θα διορθωθει με το πρωτο update οπότε δεν αποτελεί θέμα για όσους το πάρουν.
Μακάρι. Εγώ που το συζήτησα με το διευθυντή του καταστήματος μου είπε απλά ότι έχουν παραπονεθεί και άλλοι.
-
Επειδή αναφέρατε το κόστος σέρβις, στα ηλεκτρικά μας νοιάζει πόσο χρεώνουν στο 2ο και στο 3ο έτος, όχι στο πρώτο. Εκεί είναι που σου πίνουν το αίμα οι εταιρείες και βγάζουν τα λεφτά τους.
Πρόκειται για ένα από τα πιο επιμελώς κρυμμένα κόστη της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που ο δυστυχής καταναλωτής διαβάζει παντού πληρωμένα άρθρα για τη δήθεν φθηνή τους συντήρηση. Παρεμπιπτόντως, η πιο διαφανής εταιρεία στο θέμα είναι η Τογιότα που πας στο σάιτ και σου λέει ακριβώς για το κάθε μοντέλο πόσο στοιχίζει σε βάθος χρόνου αναλυτικά με επιμερισμό στην τιμή του κάθε ανταλλακτικού και υγρού. Οι τιμές συντήρησης στο BZ4X είναι εξαιρετικές σε σχέση με μοντέλα Χιουντάι, Κια και πολλά άλλα!
Κοίταξα λίγο τι παίζει με το Deepal και με βάση κάποια έγγραφα που βρήκα από Αυστραλία και Αίγυπτο, στην περίπτωση του S07 τα μεγάλα σέρβις είναι αρκετά φαρμακερά, 3-5 φορές πάνω από το πρώτο σέρβις.
Θα δούμε τι παίζει Ευρώπη, μακάρι να είναι φτηνά, γιατί το S05 μου αρέσει πολύ.
-
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Επειδή αναφέρατε το κόστος σέρβις, στα ηλεκτρικά μας νοιάζει πόσο χρεώνουν στο 2ο και στο 3ο έτος, όχι στο πρώτο. Εκεί είναι που σου πίνουν το αίμα οι εταιρείες και βγάζουν τα λεφτά τους.
Πρόκειται για ένα από τα πιο επιμελώς κρυμμένα κόστη της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που ο δυστυχής καταναλωτής διαβάζει παντού πληρωμένα άρθρα για τη δήθεν φθηνή τους συντήρηση. Παρεμπιπτόντως, η πιο διαφανής εταιρεία στο θέμα είναι η Τογιότα που πας στο σάιτ και σου λέει ακριβώς για το κάθε μοντέλο πόσο στοιχίζει σε βάθος χρόνου αναλυτικά με επιμερισμό στην τιμή του κάθε ανταλλακτικού και υγρού. Οι τιμές συντήρησης στο BZ4X είναι εξαιρετικές σε σχέση με μοντέλα Χιουντάι, Κια και πολλά άλλα!
Κοίταξα λίγο τι παίζει με το Deepal και με βάση κάποια έγγραφα που βρήκα από Αυστραλία και Αίγυπτο, στην περίπτωση του S07 τα μεγάλα σέρβις είναι αρκετά φαρμακερά, 3-5 φορές πάνω από το πρώτο σέρβις.
Θα δούμε τι παίζει Ευρώπη, μακάρι να είναι φτηνά, γιατί το S05 μου αρέσει πολύ.
Η πιο επιμελής είναι η tesla που πρακτικά δεν έχει σέρβις για το σύστημα παραγωγής ενέργειας. Οπότε, όχι δεν είναι ακριβή η συντήρησή τους !
-
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Επειδή αναφέρατε το κόστος σέρβις, στα ηλεκτρικά μας νοιάζει πόσο χρεώνουν στο 2ο και στο 3ο έτος, όχι στο πρώτο. Εκεί είναι που σου πίνουν το αίμα οι εταιρείες και βγάζουν τα λεφτά τους.
Πρόκειται για ένα από τα πιο επιμελώς κρυμμένα κόστη της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που ο δυστυχής καταναλωτής διαβάζει παντού πληρωμένα άρθρα για τη δήθεν φθηνή τους συντήρηση. Παρεμπιπτόντως, η πιο διαφανής εταιρεία στο θέμα είναι η Τογιότα που πας στο σάιτ και σου λέει ακριβώς για το κάθε μοντέλο πόσο στοιχίζει σε βάθος χρόνου αναλυτικά με επιμερισμό στην τιμή του κάθε ανταλλακτικού και υγρού. Οι τιμές συντήρησης στο BZ4X είναι εξαιρετικές σε σχέση με μοντέλα Χιουντάι, Κια και πολλά άλλα!
Κοίταξα λίγο τι παίζει με το Deepal και με βάση κάποια έγγραφα που βρήκα από Αυστραλία και Αίγυπτο, στην περίπτωση του S07 τα μεγάλα σέρβις είναι αρκετά φαρμακερά, 3-5 φορές πάνω από το πρώτο σέρβις.
Θα δούμε τι παίζει Ευρώπη, μακάρι να είναι φτηνά, γιατί το S05 μου αρέσει πολύ.
Είδες μήπως τι χρεώνουν στο 2ο και 3ο σερβις που λες;
Μήπως αλλάζουν λάστιχα, αμορτισερ και ανεβαίνει το κόστος, το οποίο όμως δε θεωρείται κόστος τακτικού σέρβις.πχ

Τι άλλο κόστος μπορεί να υπάρχει πέρα από αλλαγή υγρών και φίλτρων;
-
@dg79 said in Deepal forum (Changan group):
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Επειδή αναφέρατε το κόστος σέρβις, στα ηλεκτρικά μας νοιάζει πόσο χρεώνουν στο 2ο και στο 3ο έτος, όχι στο πρώτο. Εκεί είναι που σου πίνουν το αίμα οι εταιρείες και βγάζουν τα λεφτά τους.
Πρόκειται για ένα από τα πιο επιμελώς κρυμμένα κόστη της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που ο δυστυχής καταναλωτής διαβάζει παντού πληρωμένα άρθρα για τη δήθεν φθηνή τους συντήρηση. Παρεμπιπτόντως, η πιο διαφανής εταιρεία στο θέμα είναι η Τογιότα που πας στο σάιτ και σου λέει ακριβώς για το κάθε μοντέλο πόσο στοιχίζει σε βάθος χρόνου αναλυτικά με επιμερισμό στην τιμή του κάθε ανταλλακτικού και υγρού. Οι τιμές συντήρησης στο BZ4X είναι εξαιρετικές σε σχέση με μοντέλα Χιουντάι, Κια και πολλά άλλα!
Κοίταξα λίγο τι παίζει με το Deepal και με βάση κάποια έγγραφα που βρήκα από Αυστραλία και Αίγυπτο, στην περίπτωση του S07 τα μεγάλα σέρβις είναι αρκετά φαρμακερά, 3-5 φορές πάνω από το πρώτο σέρβις.
Θα δούμε τι παίζει Ευρώπη, μακάρι να είναι φτηνά, γιατί το S05 μου αρέσει πολύ.
Είδες μήπως τι χρεώνουν στο 2ο και 3ο σερβις που λες;
Μήπως αλλάζουν λάστιχα, αμορτισερ και ανεβαίνει το κόστος, το οποίο όμως δε θεωρείται κόστος τακτικού σέρβις.πχ
Τι άλλο κόστος μπορεί να υπάρχει πέρα από αλλαγή υγρών και φίλτρων;
Η hyundai (και υποθετω και η kia) κανει αλλαγη ψυκτικου υγρου της high voltage μπαταριας. Νομιζω στα 60.000χλμ. Θυμαμαι οτι ειναι σχετικα υψηλο το κοστος (για ηλεκτρικο τουλαχιστον, οι θερμικοι τα πληρωνουν τετοια ποσα για πλακα
) και ειχε γινει συζητηση οταν το ειχαμε παρει ειδηση. Αν θυμαμαι καλα η αντιπροσωπεια ζηταει κατι του στυλ 200-300 ευρω για αυτην την εργασια. -
@dettol said in Deepal forum (Changan group):
@dg79 said in Deepal forum (Changan group):
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Επειδή αναφέρατε το κόστος σέρβις, στα ηλεκτρικά μας νοιάζει πόσο χρεώνουν στο 2ο και στο 3ο έτος, όχι στο πρώτο. Εκεί είναι που σου πίνουν το αίμα οι εταιρείες και βγάζουν τα λεφτά τους.
Πρόκειται για ένα από τα πιο επιμελώς κρυμμένα κόστη της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που ο δυστυχής καταναλωτής διαβάζει παντού πληρωμένα άρθρα για τη δήθεν φθηνή τους συντήρηση. Παρεμπιπτόντως, η πιο διαφανής εταιρεία στο θέμα είναι η Τογιότα που πας στο σάιτ και σου λέει ακριβώς για το κάθε μοντέλο πόσο στοιχίζει σε βάθος χρόνου αναλυτικά με επιμερισμό στην τιμή του κάθε ανταλλακτικού και υγρού. Οι τιμές συντήρησης στο BZ4X είναι εξαιρετικές σε σχέση με μοντέλα Χιουντάι, Κια και πολλά άλλα!
Κοίταξα λίγο τι παίζει με το Deepal και με βάση κάποια έγγραφα που βρήκα από Αυστραλία και Αίγυπτο, στην περίπτωση του S07 τα μεγάλα σέρβις είναι αρκετά φαρμακερά, 3-5 φορές πάνω από το πρώτο σέρβις.
Θα δούμε τι παίζει Ευρώπη, μακάρι να είναι φτηνά, γιατί το S05 μου αρέσει πολύ.
Είδες μήπως τι χρεώνουν στο 2ο και 3ο σερβις που λες;
Μήπως αλλάζουν λάστιχα, αμορτισερ και ανεβαίνει το κόστος, το οποίο όμως δε θεωρείται κόστος τακτικού σέρβις.πχ
Τι άλλο κόστος μπορεί να υπάρχει πέρα από αλλαγή υγρών και φίλτρων;
Η hyundai (και υποθετω και η kia) κανει αλλαγη ψυκτικου υγρου της high voltage μπαταριας. Νομιζω στα 60.000χλμ. Θυμαμαι οτι ειναι σχετικα υψηλο το κοστος (για ηλεκτρικο τουλαχιστον, οι θερμικοι τα πληρωνουν τετοια ποσα για πλακα
) και ειχε γινει συζητηση οταν το ειχαμε παρει ειδηση. Αν θυμαμαι καλα η αντιπροσωπεια ζηταει κατι του στυλ 200-300 ευρω για αυτην την εργασια.Ε, στα 60.000 χλμ 200-300 ευρώ χέστηκε η φοράδα στ αλώνι, που λένε

-
@dg79 said in Deepal forum (Changan group):
@dettol said in Deepal forum (Changan group):
@dg79 said in Deepal forum (Changan group):
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Επειδή αναφέρατε το κόστος σέρβις, στα ηλεκτρικά μας νοιάζει πόσο χρεώνουν στο 2ο και στο 3ο έτος, όχι στο πρώτο. Εκεί είναι που σου πίνουν το αίμα οι εταιρείες και βγάζουν τα λεφτά τους.
Πρόκειται για ένα από τα πιο επιμελώς κρυμμένα κόστη της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που ο δυστυχής καταναλωτής διαβάζει παντού πληρωμένα άρθρα για τη δήθεν φθηνή τους συντήρηση. Παρεμπιπτόντως, η πιο διαφανής εταιρεία στο θέμα είναι η Τογιότα που πας στο σάιτ και σου λέει ακριβώς για το κάθε μοντέλο πόσο στοιχίζει σε βάθος χρόνου αναλυτικά με επιμερισμό στην τιμή του κάθε ανταλλακτικού και υγρού. Οι τιμές συντήρησης στο BZ4X είναι εξαιρετικές σε σχέση με μοντέλα Χιουντάι, Κια και πολλά άλλα!
Κοίταξα λίγο τι παίζει με το Deepal και με βάση κάποια έγγραφα που βρήκα από Αυστραλία και Αίγυπτο, στην περίπτωση του S07 τα μεγάλα σέρβις είναι αρκετά φαρμακερά, 3-5 φορές πάνω από το πρώτο σέρβις.
Θα δούμε τι παίζει Ευρώπη, μακάρι να είναι φτηνά, γιατί το S05 μου αρέσει πολύ.
Είδες μήπως τι χρεώνουν στο 2ο και 3ο σερβις που λες;
Μήπως αλλάζουν λάστιχα, αμορτισερ και ανεβαίνει το κόστος, το οποίο όμως δε θεωρείται κόστος τακτικού σέρβις.πχ
Τι άλλο κόστος μπορεί να υπάρχει πέρα από αλλαγή υγρών και φίλτρων;
Η hyundai (και υποθετω και η kia) κανει αλλαγη ψυκτικου υγρου της high voltage μπαταριας. Νομιζω στα 60.000χλμ. Θυμαμαι οτι ειναι σχετικα υψηλο το κοστος (για ηλεκτρικο τουλαχιστον, οι θερμικοι τα πληρωνουν τετοια ποσα για πλακα
) και ειχε γινει συζητηση οταν το ειχαμε παρει ειδηση. Αν θυμαμαι καλα η αντιπροσωπεια ζηταει κατι του στυλ 200-300 ευρω για αυτην την εργασια.Ε, στα 60.000 χλμ 200-300 ευρώ χέστηκε η φοράδα στ αλώνι, που λένε

δεν ειναι μεγαλο κοστος αναλογικα με τα θερμικα. Τετοια ποσα εδινα καθε χρονο στην αντιπροσωπεια για το πολο. Αλλα ισως ειναι μεγαλυτερο απο οτι νομιζουν καποιοι οτι θα πληρωνουν (το απολυτο μηδεν
) -
Το θέμα μας είναι ότι πουλάνε παραμύθια στον κοσμάκη ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενικό κόστος σέρβις, ενώ είναι αντίστοιχο με τα συμβατικά εν τέλει.
Για να απαντήσω και στο φίλο dg79, όχι δεν μιλάμε για αμορτισέρ και λάστιχα, μιλάμε για υπερκοστολογήσεις σε υγρά φρένων και εργατικά.
Κανονονικά θα έπρεπε να ανοίξουμε ξεχωριστό ποστ και να ανεβάζει ο καθένας τι πληρώνει για να χουμε αρχείο.
-
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Κανονονικά θα έπρεπε να ανοίξουμε ξεχωριστό ποστ και να ανεβάζει ο καθένας τι πληρώνει για να χουμε αρχείο.
Σωστό

-
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Το θέμα μας είναι ότι πουλάνε παραμύθια στον κοσμάκη ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενικό κόστος σέρβις, ενώ είναι αντίστοιχο με τα συμβατικά εν τέλει.
Για να απαντήσω και στο φίλο dg79, όχι δεν μιλάμε για αμορτισέρ και λάστιχα, μιλάμε για υπερκοστολογήσεις σε υγρά φρένων και εργατικά.
Κανονονικά θα έπρεπε να ανοίξουμε ξεχωριστό ποστ και να ανεβάζει ο καθένας τι πληρώνει για να χουμε αρχείο.

το ποστ ειναι 1 ετους, δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι απο τοτε.
Οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες θα ψαξουν τροπους να συνεχισουν να τσιμπολογανε χρηματα απο τους πελατες. Ειναι κατι απολυτως λογικο, διοτι αυτο ειναι το μοντελο τους.
Το βλεπουμε στην hyundai, το εχουμε δει και στην τογιοτα με την πολυδιαφημισμενη εγγυηση του 1κ χλμ.
Προφανως τα κοστη ειναι χαμηλοτερα απο αντιστοιχα θερμικα.Η τεσλα παραμενει η φτηνοτερη σε αυτο το θεμα, διοτι απλα χ@εστηκε για το κομματι αυτο. Δεν βγαζει απο εκει χρηματα.
-
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/posts/2510292105836451/
Διάβασε τις απαντήσεις αναλυτικά για το Ioniq 5. Πολύ συγκεχυμένη εικόνα.
-
@jammamon said in Deepal forum (Changan group):
Το θέμα μας είναι ότι πουλάνε παραμύθια στον κοσμάκη ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενικό κόστος σέρβις, ενώ είναι αντίστοιχο με τα συμβατικά εν τέλει.
Για να απαντήσω και στο φίλο dg79, όχι δεν μιλάμε για αμορτισέρ και λάστιχα, μιλάμε για υπερκοστολογήσεις σε υγρά φρένων και εργατικά.
Κανονονικά θα έπρεπε να ανοίξουμε ξεχωριστό ποστ και να ανεβάζει ο καθένας τι πληρώνει για να χουμε αρχείο.
Σου είπα οτι δεν ισχύει για όλα τα ηλεκτρικα !!
Γιατί τα θεωρείς υπερκοστολογημένα ? Ξέρεις τις εργασίες που απαιτούνται ? -
Τεσπα ας επιστρεψουμε στο θεμα του deepal γιατι ξεφυγαμε.
Ειχα αφησει τα στοιχεια μου πριν ενα μηνα και δεν με πηραν ποτε για τεστ ντραιβ
-
Πέντε αστέρια για το Deepal S05 στο Euro NCAP
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/pente-asteria-gia-to-deepal-s05-sto-euro-ncap/
-
CHANGAN ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ: Η παρουσία της στην Ελλάδα μετρά μόλις μερικούς μήνες, όμως η CHANGAN έχει μια ιστορία 40 χρόνων ως αυτοκινητοβιομηχανία -και μάλιστα ως ένας από τους τέσσερις μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Κίνα. Βεβαίως, το εξόχως σημαντικό συστατικό στη... συνταγή της CHANGAN συνίσταται στο γεγονός ότι το χέρι που υπογράφει το design του DEEPAL SO7 είναι 100% ελληνικό! Και, φυσικά, το TractioN συνομιλεί με τον Γιώργο Κούκο, τον Έλληνα επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της CHANGAN!
-
Η Changan ετοιμάζει το δικό της halo car

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/i-changan-etoimazei-to-diko-tis-halo-car/
-
Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Changan Deepal S05 των 272 ίππων

https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimh-ilektriko-changan-deepal-s05-272-ippon/
Deepal forum (Changan group)