-
@LAKIS-KARALAKIS εδώ είναι το τοπικό του MG ZS, αν θέλετε να μιλήσετε για το Chery, να γράψετε στο αντίστοιχο τοπικ {mod}
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
bolded text
edit**%(#ff0000)[ @LAKIS-KARALAKIS εδώ είναι το τοπικό του MG ZS, αν θέλετε να μιλήσετε για το Chery, να γράψετε στο αντίστοιχο τοπικ {mod}
συγκρινει το mg zs max hybrid με το chery tiggo 4 στο τελος του βιντεο
δεν χρειάζεται να το βάλετε 2 φορές {mod}
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ..ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ UPDATE ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ PDO52 H' TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ UPDATE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;.............
Δεν με έχουν καλέσει για το update και δεν πρόκειται να τους καλέσω ούτε και εγώ, πριν τη προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση - εκτός αν επισκεφθώ το συνεργείο για κάποια βλάβη. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται στο δικό μου αυτοκίνητο, λογικά λόγω του τρόπου οδήγησης του. Εφόσον εμφανιστεί, θα πρέπει να το βάλω και εγώ. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο service, τα οποία updates, θα έχουν επιλύσει το πρόβλημα.
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έκανα το πρώτο service. Το αυτοκίνητο έχει πλέον 18500 χιλιόμετρα, μετά από ένα ταξίδι που έκανα στην Ρουμανία και κάμποσα εντός Ελλάδας. Κόστος 209€.

Το αυτοκίνητο θα χρειαστεί δύο updates, ένα για την διαχείριση του κινητήρα και ένα για την οθόνη αφής. Συνολικά θα διαρκέσουν 4 ώρες, χωρίς τα downloads (τα οποία θα έχουν ολοκληρωθεί πριν (ξανά)πάω).
Μέχρι στιγμής, κανένα πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει. -
Κάνε μας μια χάρη. Ρώτησε εκεί στο σέρβις πόσο κοστίζουν οι συμπλέκτες σε περίπτωση που χρειαζόσουν αλλαγή. Να σου πουν τιμές που βλέπουν στο σύστημα τους
-
-
Οχι…. Απλώς καθόμουν και έψαχνα την τυπολογία του και μου γεννήθηκε η απορία.
-
Για το 2026, το ZS Hybrid+ λαμβάνει ενημερωμένο λογισμικό που στοχεύει στην παροχή ομαλότερης απόκρισης στο γκάζι, ισχυρότερης ισχύος στις υψηλές στροφές και πιο αθόρυβης λειτουργίας σε υψηλότερες ταχύτητες.
Η MG ισχυρίζεται ότι η επαναβαθμονόμηση βελτιώνει επίσης την αναγεννητική πέδηση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό στα 4,7 λίτρα/100 χλμ.
Οι βελτιώσεις αυτές έρχονται σε συνέχεια προηγούμενων δοκιμών της CarSauce , οι οποίες αποκάλυψαν ότι το ZS Hybrid+ μπορούσε να χάσει επιτάχυνση όταν εξαντλήθηκε η φόρτιση της μπαταρίας του.
Η MG επιβεβαίωσε το πρόβλημα στις αρχές του 2025 και κυκλοφόρησε μια επιδιόρθωση λογισμικού, την οποία αυτή η νέα ενημέρωση ενισχύει περαιτέρω με πιο συνεπή υβριδική απόδοση υπό ποικίλες συνθήκες οδήγησης.
. -
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.carsauce.com%2Fcar-news%2Fmg-updates-zs-range-for-2026-with-hybrid-fixes-turbo-expansion-and-better-ergonomics%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBEwY3g4dXlvZ1hEZHdwMlBEYXNydGMGYXBwX2lkEDIyMjAzOTE3ODgyMDA4OTIIY2FsbHNpdGUBMgABHuPEgVcWHjJtXoGaUVe5clizUi3mSC1EoqBerZncHOSqvb9TIx-G0trNo-xB_aem_Xfvqc8bYuE8PzYFMH9G63w&h=AT1-B2rv3fh7jWysadoK0cKcAsDKhPVOkUOF-Q1u4v4oGIcWxPZdeXp-RfgeFHnNdSFvNxq1YCiY21bM9rhH8fPs2Fb4z9tZZ35L0_4O62byHGo8PnGf3A9uXYtZYlxwc57pPd9pc7JecbjlqdR_mM1BPjl34B5T&tn=-UK-R&c[0]=AT3pzXohYOzs-91h1biHokWGWrABheH_tDFzo5Hs2ljj6PtLcukuLgxJZbnrt80PQfN4ctQLrcf1IwiFX99Fzyy8IV_xzuxmV5eXnyyhZRQOamh5VBPG4hCxr2rIMfDKv-lHRY1rHmNJDY8edfpZc4jjMhqDkc1W-B3K_cSU8AxrxEoaRqIPwtSKhTKmxld7-2tUj4LpaaQ8c7ON9v19OeJwQJeTUPuRNBc4
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ..ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ UPDATE ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ PDO52 H' TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ UPDATE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;.............
Δεν με έχουν καλέσει για το update και δεν πρόκειται να τους καλέσω ούτε και εγώ, πριν τη προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση - εκτός αν επισκεφθώ το συνεργείο για κάποια βλάβη. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται στο δικό μου αυτοκίνητο, λογικά λόγω του τρόπου οδήγησης του. Εφόσον εμφανιστεί, θα πρέπει να το βάλω και εγώ. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο service, τα οποία updates, θα έχουν επιλύσει το πρόβλημα.
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έκανα το πρώτο service. Το αυτοκίνητο έχει πλέον 18500 χιλιόμετρα, μετά από ένα ταξίδι που έκανα στην Ρουμανία και κάμποσα εντός Ελλάδας. Κόστος 209€.

Το αυτοκίνητο θα χρειαστεί δύο updates, ένα για την διαχείριση του κινητήρα και ένα για την οθόνη αφής. Συνολικά θα διαρκέσουν 4 ώρες, χωρίς τα downloads (τα οποία θα έχουν ολοκληρωθεί πριν (ξανά)πάω).
Μέχρι στιγμής, κανένα πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει.Καλημέρα σε όλους. Τα updates έλαβαν χώρα. Οι ερωτήσεις που έκανα δεν απαντήθηκαν, ούτε πόσα firmware ανέβηκε το αυτοκίνητο από το stock firmware, ούτε γιατί αναβαθμίστηκε η οθόνη αφής, ούτε πόσο κοστίζουν οι συμπλέκτες.
Ανέβηκα στην Πορταριά, δεν βρήκα μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση. Αυτό που εντόπισα είναι πως δεν αδειάζει πια η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα, ότι και αν κάνεις καθώς λειτουργεί πιο συχνά ο βενζινοκινητήρας, αλλά εκεί που πρέπει. Στην επιστροφή, έφτασα σπίτι μου στο ίδιο χρόνο και με λίγο μικρότερη κατανάλωση. Προφανώς μία και μόνη εκδρομή δεν πρόκειται να καταδείξει μεγάλες διαφορές. Ετοιμάζω ένα road trip στις Δαλματικές ακτές, κάπου στα 2.300 χλμ. Από εκεί, θα βγάλω συμπεράσματα στα σίγουρα. -
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ..ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ UPDATE ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ PDO52 H' TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ UPDATE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;.............
Δεν με έχουν καλέσει για το update και δεν πρόκειται να τους καλέσω ούτε και εγώ, πριν τη προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση - εκτός αν επισκεφθώ το συνεργείο για κάποια βλάβη. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται στο δικό μου αυτοκίνητο, λογικά λόγω του τρόπου οδήγησης του. Εφόσον εμφανιστεί, θα πρέπει να το βάλω και εγώ. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο service, τα οποία updates, θα έχουν επιλύσει το πρόβλημα.
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έκανα το πρώτο service. Το αυτοκίνητο έχει πλέον 18500 χιλιόμετρα, μετά από ένα ταξίδι που έκανα στην Ρουμανία και κάμποσα εντός Ελλάδας. Κόστος 209€.

Το αυτοκίνητο θα χρειαστεί δύο updates, ένα για την διαχείριση του κινητήρα και ένα για την οθόνη αφής. Συνολικά θα διαρκέσουν 4 ώρες, χωρίς τα downloads (τα οποία θα έχουν ολοκληρωθεί πριν (ξανά)πάω).
Μέχρι στιγμής, κανένα πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει.Καλημέρα σε όλους. Τα updates έλαβαν χώρα. Οι ερωτήσεις που έκανα δεν απαντήθηκαν, ούτε πόσα firmware ανέβηκε το αυτοκίνητο από το stock firmware, ούτε γιατί αναβαθμίστηκε η οθόνη αφής, ούτε πόσο κοστίζουν οι συμπλέκτες.
Ανέβηκα στην Πορταριά, δεν βρήκα μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση. Αυτό που εντόπισα είναι πως δεν αδειάζει πια η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα, ότι και αν κάνεις καθώς λειτουργεί πιο συχνά ο βενζινοκινητήρας, αλλά εκεί που πρέπει. Στην επιστροφή, έφτασα σπίτι μου στο ίδιο χρόνο και με λίγο μικρότερη κατανάλωση. Προφανώς μία και μόνη εκδρομή δεν πρόκειται να καταδείξει μεγάλες διαφορές. Ετοιμάζω ένα road trip στις Δαλματικές ακτές, κάπου στα 2.300 χλμ. Από εκεί, θα βγάλω συμπεράσματα στα σίγουρα.Μια χαρά τιμές , εδώ που φτάσαμε, για αντιπροσωπεία.
Μετά τα update και την φροντίδα ώστε να μην ξεμείνει η μπαταρία λογικά θα τσιμπήσει λίγο η κατανάλωση, μπορεί και όχι αν γίνεται σωστή χρήση. Και λογικά το ξελιγωμα με την όποια απώλεια ισχύος θα περιοριστεί περαιτέρω. -
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Για το 2026, το ZS Hybrid+ λαμβάνει ενημερωμένο λογισμικό που στοχεύει στην παροχή ομαλότερης απόκρισης στο γκάζι, ισχυρότερης ισχύος στις υψηλές στροφές και πιο αθόρυβης λειτουργίας σε υψηλότερες ταχύτητες.
Η MG ισχυρίζεται ότι η επαναβαθμονόμηση βελτιώνει επίσης την αναγεννητική πέδηση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό στα 4,7 λίτρα/100 χλμ.
Οι βελτιώσεις αυτές έρχονται σε συνέχεια προηγούμενων δοκιμών της CarSauce , οι οποίες αποκάλυψαν ότι το ZS Hybrid+ μπορούσε να χάσει επιτάχυνση όταν εξαντλήθηκε η φόρτιση της μπαταρίας του.
Η MG επιβεβαίωσε το πρόβλημα στις αρχές του 2025 και κυκλοφόρησε μια επιδιόρθωση λογισμικού, την οποία αυτή η νέα ενημέρωση ενισχύει περαιτέρω με πιο συνεπή υβριδική απόδοση υπό ποικίλες συνθήκες οδήγησης.
.πολυ καλα νεα εφοσον επιβεβαιώνονται και στον δρομο απο του χρήστες. Και τα καλά της τεχνολογίας και των αναβαθμίσεων των λογισμικων που πλεον κάνει τα μηχανικά συνολα να βελτιώνονται και αφου κατασκευαστουν ώστε να μην απαξιώνονται , "α το δικό σου είναι από τα πρώτα με την απώλεια ισχύος?"
Και μπράβο στην MG που έχει και vfm αμαξια στην αγορά αλλα και στην συντήρηση οπως είδαμε από τον φίλο που ανέβασε το κοστος του πρωτου σερβις. Και μάλλον μιλάμε και για αξιοπιστα αμαξια για την ώρα. -
Για το 2026, το ZS Hybrid+ λαμβάνει ενημερωμένο λογισμικό που στοχεύει στην παροχή ομαλότερης απόκρισης στο γκάζι, ισχυρότερης ισχύος στις υψηλές στροφές και πιο αθόρυβης λειτουργίας σε υψηλότερες ταχύτητες.
Η MG ισχυρίζεται ότι η επαναβαθμονόμηση βελτιώνει επίσης την αναγεννητική πέδηση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό στα 4,7 λίτρα/100 χλμ.
Οι βελτιώσεις αυτές έρχονται σε συνέχεια προηγούμενων δοκιμών της CarSauce , οι οποίες αποκάλυψαν ότι το ZS Hybrid+ μπορούσε να χάσει επιτάχυνση όταν εξαντλήθηκε η φόρτιση της μπαταρίας του.
Η MG επιβεβαίωσε το πρόβλημα στις αρχές του 2025 και κυκλοφόρησε μια επιδιόρθωση λογισμικού, την οποία αυτή η νέα ενημέρωση ενισχύει περαιτέρω με πιο συνεπή υβριδική απόδοση υπό ποικίλες συνθήκες οδήγησης. -
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ..ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ UPDATE ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ PDO52 H' TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ UPDATE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;.............
Δεν με έχουν καλέσει για το update και δεν πρόκειται να τους καλέσω ούτε και εγώ, πριν τη προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση - εκτός αν επισκεφθώ το συνεργείο για κάποια βλάβη. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται στο δικό μου αυτοκίνητο, λογικά λόγω του τρόπου οδήγησης του. Εφόσον εμφανιστεί, θα πρέπει να το βάλω και εγώ. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο service, τα οποία updates, θα έχουν επιλύσει το πρόβλημα.
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έκανα το πρώτο service. Το αυτοκίνητο έχει πλέον 18500 χιλιόμετρα, μετά από ένα ταξίδι που έκανα στην Ρουμανία και κάμποσα εντός Ελλάδας. Κόστος 209€.

Το αυτοκίνητο θα χρειαστεί δύο updates, ένα για την διαχείριση του κινητήρα και ένα για την οθόνη αφής. Συνολικά θα διαρκέσουν 4 ώρες, χωρίς τα downloads (τα οποία θα έχουν ολοκληρωθεί πριν (ξανά)πάω).
Μέχρι στιγμής, κανένα πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει.Καλημέρα σε όλους. Τα updates έλαβαν χώρα. Οι ερωτήσεις που έκανα δεν απαντήθηκαν, ούτε πόσα firmware ανέβηκε το αυτοκίνητο από το stock firmware, ούτε γιατί αναβαθμίστηκε η οθόνη αφής, ούτε πόσο κοστίζουν οι συμπλέκτες.
Ανέβηκα στην Πορταριά, δεν βρήκα μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση. Αυτό που εντόπισα είναι πως δεν αδειάζει πια η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα, ότι και αν κάνεις καθώς λειτουργεί πιο συχνά ο βενζινοκινητήρας, αλλά εκεί που πρέπει. Στην επιστροφή, έφτασα σπίτι μου στο ίδιο χρόνο και με λίγο μικρότερη κατανάλωση. Προφανώς μία και μόνη εκδρομή δεν πρόκειται να καταδείξει μεγάλες διαφορές. Ετοιμάζω ένα road trip στις Δαλματικές ακτές, κάπου στα 2.300 χλμ. Από εκεί, θα βγάλω συμπεράσματα στα σίγουρα.Μια χαρά τιμές , εδώ που φτάσαμε, για αντιπροσωπεία.
Μετά τα update και την φροντίδα ώστε να μην ξεμείνει η μπαταρία λογικά θα τσιμπήσει λίγο η κατανάλωση, μπορεί και όχι αν γίνεται σωστή χρήση. Και λογικά το ξελιγωμα με την όποια απώλεια ισχύος θα περιοριστεί περαιτέρω.Είναι γεγονός πως δεν το είδα ποτέ να πέφτει κάτω από τα 120, ακόμα και σε μεγάλες ανηφόρες όπως αυτές τις Βουλγαρίας, λίγα χιλιόμετρα πριν τα σύνορα μας. Βέβαια, δεν με ενδιαφέρει να τρέξω ιδιαίτερα, πάω συν - πλην 20 χιλιόμετρα από ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου. Με δεδομένο ότι με 120 χλμ/ ώρα διανύει κανείς 120 χλμ σε μία ώρα, με 110 σε 65 λεπτά, με 130 σε 55 λεπτά και με 140 σε 51 λεπτά, προτιμώ τα 110 χλμ/ ώρα. Χάνω 9% σε χρόνο, αλλά τον κερδίζω σε καύσιμα, είναι μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα και λιγότερες οι πιθανότητες για ατύχημα / κλήση. Επίσης, είναι εξαιρετικά δύσκολο να πιάσεις πάνω από 102 μέση ωριαία, αν τηρείς ευλαβικά τα όρια των πινακίδων και δεν τρέχεις μέσα στις σήραγγες. ΤΙΡ: αν δείτε ένα γκρι MG ZS Hybrid+ σε σήραγγα με 80χλμ/ώρα, το πιο πιθανό είναι ότι το οδηγώ εγώ….
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ..ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ UPDATE ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ PDO52 H' TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ UPDATE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;.............
Δεν με έχουν καλέσει για το update και δεν πρόκειται να τους καλέσω ούτε και εγώ, πριν τη προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση - εκτός αν επισκεφθώ το συνεργείο για κάποια βλάβη. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται στο δικό μου αυτοκίνητο, λογικά λόγω του τρόπου οδήγησης του. Εφόσον εμφανιστεί, θα πρέπει να το βάλω και εγώ. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο service, τα οποία updates, θα έχουν επιλύσει το πρόβλημα.
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έκανα το πρώτο service. Το αυτοκίνητο έχει πλέον 18500 χιλιόμετρα, μετά από ένα ταξίδι που έκανα στην Ρουμανία και κάμποσα εντός Ελλάδας. Κόστος 209€.

Το αυτοκίνητο θα χρειαστεί δύο updates, ένα για την διαχείριση του κινητήρα και ένα για την οθόνη αφής. Συνολικά θα διαρκέσουν 4 ώρες, χωρίς τα downloads (τα οποία θα έχουν ολοκληρωθεί πριν (ξανά)πάω).
Μέχρι στιγμής, κανένα πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει.Καλημέρα σε όλους. Τα updates έλαβαν χώρα. Οι ερωτήσεις που έκανα δεν απαντήθηκαν, ούτε πόσα firmware ανέβηκε το αυτοκίνητο από το stock firmware, ούτε γιατί αναβαθμίστηκε η οθόνη αφής, ούτε πόσο κοστίζουν οι συμπλέκτες.
Ανέβηκα στην Πορταριά, δεν βρήκα μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση. Αυτό που εντόπισα είναι πως δεν αδειάζει πια η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα, ότι και αν κάνεις καθώς λειτουργεί πιο συχνά ο βενζινοκινητήρας, αλλά εκεί που πρέπει. Στην επιστροφή, έφτασα σπίτι μου στο ίδιο χρόνο και με λίγο μικρότερη κατανάλωση. Προφανώς μία και μόνη εκδρομή δεν πρόκειται να καταδείξει μεγάλες διαφορές. Ετοιμάζω ένα road trip στις Δαλματικές ακτές, κάπου στα 2.300 χλμ. Από εκεί, θα βγάλω συμπεράσματα στα σίγουρα.Μια χαρά τιμές , εδώ που φτάσαμε, για αντιπροσωπεία.
Μετά τα update και την φροντίδα ώστε να μην ξεμείνει η μπαταρία λογικά θα τσιμπήσει λίγο η κατανάλωση, μπορεί και όχι αν γίνεται σωστή χρήση. Και λογικά το ξελιγωμα με την όποια απώλεια ισχύος θα περιοριστεί περαιτέρω.Είναι γεγονός πως δεν το είδα ποτέ να πέφτει κάτω από τα 120, ακόμα και σε μεγάλες ανηφόρες όπως αυτές τις Βουλγαρίας, λίγα χιλιόμετρα πριν τα σύνορα μας. Βέβαια, δεν με ενδιαφέρει να τρέξω ιδιαίτερα, πάω συν - πλην 20 χιλιόμετρα από ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου. Με δεδομένο ότι με 120 χλμ/ ώρα διανύει κανείς 120 χλμ σε μία ώρα, με 110 σε 65 λεπτά, με 130 σε 55 λεπτά και με 140 σε 51 λεπτά, προτιμώ τα 110 χλμ/ ώρα. Χάνω 9% σε χρόνο, αλλά τον κερδίζω σε καύσιμα, είναι μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα και λιγότερες οι πιθανότητες για ατύχημα / κλήση. Επίσης, είναι εξαιρετικά δύσκολο να πιάσεις πάνω από 102 μέση ωριαία, αν τηρείς ευλαβικά τα όρια των πινακίδων και δεν τρέχεις μέσα στις σήραγγες. ΤΙΡ: αν δείτε ένα γκρι MG ZS Hybrid+ σε σήραγγα με 80χλμ/ώρα, το πιο πιθανό είναι ότι το οδηγώ εγώ….
Περισσότερα στοιχεία:
Κατανάλωση μέχρι τα updates:
Μέγιστη 7,7, μέση 6.3, ελάχιστη 5,6, όπως αυτές έχουν μετρηθεί από πλήρες γέμισμα σε πλήρες γέμισμα.

Προφανώς, θα συνεχίσω να καταχωρώ στην Fuelio και όποτε έχει νόημα, θα σας ενημερώνω με στατιστικά.
Να θυμίσω πως τα 7.7 ήταν στο ταξίδι της Ιταλίας, τα 21/8 - 27/8 ήταν στο ταξίδι της Ρουμανίας. Τα στατιστικά της Ιταλίας δίνουν κατανάλωση 6,4, ενώ της Ρουμανίας 5,6.
Η θεωρητική (κατά googlemaps) μέση ωριαία του ταξιδιού στην Ιταλία ήταν στα 82χλμ/ ώρα, ενώ η αντίστοιχή της Ρουμανίας ήταν στα 76χλμ/ ώρα - είναι αδύνατο να πιάσεις περισσότερα, περνώντας από σύνορα, μποτιλιαρίσματα, πόλεις και επαρχιακούς δρόμους.... -
να πουμε οτι μεσα στο 2026 βγαίνει και phev έκδοση προφανώς ως απανηση στο byd atto 2 dm-i !!! ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και αυτα τα 2 μοντελα θεωρω οτι αλλαζουν τον χαρτη των phev που ως τωρα δεν εβρισκες κατω από 4.50μ και κατω από 35Κ ( τα κινεζικα, γιατί τα άλλα ήταν ακομα ακριβοτερα...)...
πλεον αυτοί που ζητουν για phev κάτι 45-50Κ (στις μη πριμιουμ κατηγοριες) δείχνουν λιγο αστειοι (κατι στελαντις κατι τιγκουαν κοκ)... -
Έχεις κάποιο link? Λες να βάλουν την μετάδοση από το HS στο ZS?
-
να πουμε οτι μεσα στο 2026 βγαίνει και phev έκδοση προφανώς ως απανηση στο byd atto 2 dm-i !!! ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και αυτα τα 2 μοντελα θεωρω οτι αλλαζουν τον χαρτη των phev που ως τωρα δεν εβρισκες κατω από 4.50μ και κατω από 35Κ ( τα κινεζικα, γιατί τα άλλα ήταν ακομα ακριβοτερα...)...
πλεον αυτοί που ζητουν για phev κάτι 45-50Κ (στις μη πριμιουμ κατηγοριες) δείχνουν λιγο αστειοι (κατι στελαντις κατι τιγκουαν κοκ)...Απλά απευθύνονται σε εταιρικά σιγά μη δώσει πλέον κανείς (εκτός κάποιου άπλα) 45 για Ευρωπαίο π.χ. αντί 35 για seal u dmi tiggo jaecoo και πόσα άλλα.
-
Έχεις κάποιο link? Λες να βάλουν την μετάδοση από το HS στο ZS?
Δεν λεει λεπτομερειες για αυτό που ρωτάς δεν θα φτανει λεει την αυτονομια του HS.
-
MG ZS