-
@a-d-p said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@skg1958 said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@a-d-p said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Από τις ομορφότερες Mercedes εβερ και η ομορφότερη SL για εμένα. Αυτοκίνητο όνειρο!!
Συμφωνώ αλλά οι Αμερικάνικοι προφυλακτήρες μου χαλάνε την υπέροχη εικόνα που έχει με τους Ευρωπαικούς
Έχει περάσει κάποιο από τα "χέρια" σου;
Ναι
-
Με 10 χρόνια στην παραγωγή το κουπέ και 18! Το καμπριολέ, το R107 έγραψε με χρυσά γράμματα το όνομά του στα βιβλία της Μερσεντέ. Ναι, ήτο βάρκα, μα ως τέτοια σχεδιάστηκε από πρόθεση. Απίστευτα διαχρονικό το κλιπάκι με τον Ρίτσαρντ Γκηρ στο τιμόνι υπό τους ήχους του μέγαχιτ των Μπλόντι.
-
@fanis75 said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Έχω οδηγήσει μια τέτοια. Μια ωραία βάρκα είναι, τίποτα παραπάνω.
Δεν εχει καμια σημασια! Ειναι αμαξαρα, πανεμορφη και αρχοντικη για coasting. Εννοειται την προτιμώ απο οποιαδηποτε Ιταλικη βλακεια της εποχης που δεν χωρα να κατσεις και δεν εχει καν κλιματισμο και το μοτερ σου καιει την πλατη.
Ε ναι, για μπάρμπες είναι.

ΥΓ: Τα αντίστοιχα Ιταλικά φυσικά και είχαν κλιματισμό και πιο πλούσιο εξοπλισμό. -
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
ΥΓ: Τα αντίστοιχα Ιταλικά φυσικά και είχαν κλιματισμό και πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Τιποτα δεν ειχαν εκεινη την εποχη. Ασε που α) δεν υπηρχαν αντιστοιχα Ιταλικα και β) οσα υπήρχαν χαλαγαν καθε 100 μετρα!
-
@fanis75 said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
ΥΓ: Τα αντίστοιχα Ιταλικά φυσικά και είχαν κλιματισμό και πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Τιποτα δεν ειχαν εκεινη την εποχη. Ασε που α) δεν υπηρχαν αντιστοιχα Ιταλικα και β) οσα υπήρχαν χαλαγαν καθε 100 μετρα!
α) Φυσικά και υπήρχαν (δες ένα παράδειγμα παρακάτω) και ήταν πολύ πιο εξωτικά.
β) Καλά, τραγούδα εσύ.

-
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
α) Φυσικά και υπήρχαν (δες ένα παράδειγμα παρακάτω) και ήταν πολύ πιο εξωτικά.
Εεε αυτό λέω, Ιταλικές βλακείες.....για πέταμα!
ΥΓ: Ομορφη ειναι αυτή η μαζεράτι βεβαια.

-
Τω καιρώ εκείνω, ένα Μαζεράτι έφτιαχνες, τρία χάλαγαν. Θα προσθέσω ένα πράγμα μόνο, η εταιρεία ήταν υπό την κηδεμονία της Σιτροέν. Βέβαια ήταν η χρυσή εποχή των ιταλικών GT, ας τα θυμόμαστε από φωτογραφίες. Οι παθόντες θα ήθελαν να τα ξεχάσουν λόγω των πολλών συνεργείων.
Και, δυστυχώς, αυτό είναι το άσχημο, να μην μπορείς να ξεχάσεις, όχι να μην μπορείς να θυμηθείς. -
Υπερβολές που εν πολλοίς δεν ισχύουν. Είχαν ακριβή συντήρηση, αλλά οι βλάβες ήταν αντίστοιχες με τα υπόλοιπα luxury Ευρωπαϊκά οχήματα.
-
-
Η Mercedes διατηρεί στη γκάμα της τους V8 και V12 κινητήρες
-
-
Κορυφαίο δείγμα σχεδιαστικής διαχρονικότητας, όπως φυσικά και τα περισσότερα Γερμανικά αυτοκίνητα.
Βλέπω στο δρόμο εδώ και εκεί μερικές W124 αλλά και πολλές E190 σε άριστη κατάσταση , και μάλιστα από πιτσιρίκια που τις οδηγούν, μάλλον τις έχουν πάρει από τους παππούδες τους και τις έχουν αποκαταστήσει.
Ξεχωρίζουν από τον generic σχεδιασμό των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων, και μου κάνει εντύπωση το ποσό μικρά δείχνουν δίπλα στα καινούργια αυτοκίνητα και σε σχέση με αυτό που είχα σαν εικόνα από τα παιδικά μου χρόνια όταν κυκλοφορούσαν πολύ περισσότερο στους δρόμους.
Και κόβει και ωραία το τιμόνι των συγκεκριμένων Mercedes , ειδικά η E190 πρέπει να είναι πιο ευέλικτη και μανιτζεβελη από σύγχρονο Supermini.
Αντίστοιχα εξαιρετικά διαχρονικές είναι και οι E30 που κυκλοφορούν ακόμη περισσότερες σε άριστη κατάσταση αλλά και κάποιες 5αρες E34.
Καλά για τις Ε39 δεν το συζητάμε, μοιάζει ακόμη σαν λογική επιλογή για ασφαλές καθημερινό οικογενειακό αυτοκίνητο, και η επόμενη E60 για αυτοκίνητο που είναι θα έπρεπε οποίος ψάχνει για νέο αυτοκίνητο να το έχει στην λίστα επιλογών του ως εναλλακτική πρόταση μεταχειρισμένου, όπως ακριβώς και η Mercedes W211.
Μετά από αυτά , όλα τα μεγάλα sedan BMW και Mercedes λόγω της επέλασης των SUV είναι στο μυαλό μου σαν μακρινές φιγούρες σε όνειρο, δεν μπορώ να καταλάβω ποιο μοντέλο είναι ποιο, μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι δεν νομίζω να έχω δει ποτέ μου καινούργια 5 άρα BMW ή E Mercedes , δεν έχω ιδέα πως είναι.
-
@vagkirk said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Κορυφαίο δείγμα σχεδιαστικής διαχρονικότητας, όπως φυσικά και τα περισσότερα Γερμανικά αυτοκίνητα.
Κουτιά με ρόδες...
-
@realzeus said in MERCEDES-BENZ FORUM:
@vagkirk said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Κορυφαίο δείγμα σχεδιαστικής διαχρονικότητας, όπως φυσικά και τα περισσότερα Γερμανικά αυτοκίνητα.
Κουτιά με ρόδες...
Μάλλον γερνάω και γίνομαι περίεργος, αλλά μπροστά σε αυτόν τον ανεραστο και άοσμο κόσμο που μας επέβαλε η σχεδιαστική γραμμή της Tesla αυτά τα κουτιά μοιάζουν με όαση.
Μπροστά σου να έχεις και να παρατηρείς ένα Tesla ή οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο Κινεζικό μόλις κλείσεις τα μάτια σου και προσπαθείς να το επαναφέρεις στη μνήμη σου θα προκύψει απλά μια θολούρα, καμία ιδιαίτερη λεπτομέρεια δεν θα ξεχωρίσει.
Αν τώρα ως Ιταλοφιλος θα ήθελες να αναφερθώ σε κάποια Alfa Romeo ή Lancia πολύ θα το ήθελα αλλά...δεν έχω δει καμία GTV , 75 , 164 , 33 ούτε καν 146 να κυκλοφορεί σήμερα ανάμεσα μας.
Φαντάζομαι η συντήρηση τους και η αποκατάσταση τους θα είναι πολύ δύσκολη ακριβή.Βλέπω όμως αρκετές 156 και αυτές είναι πραγματικές οάσεις για τα μάτια.
Για να μην παρεξηγηθω δεν σημαίνει βέβαια πως η μηχανολογικη αξιοπιστία αποτελεί και σημαντικό παράγοντα για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο διαχρονικό.
Αν ίσχυε αυτό θα βλέπαμε και παλιά Γιαπωνέζικα να κυκλοφορούν περήφανα συντηρημένα, και όχι μόνο ως ... διαλυμένα απομεινάρια απλά επειδή τα μηχανικά τους μέρη συνεχίζουν να δουλεύουν ακόμη και 40 χρόνια μετά λες και τα καημένα είναι καταδικασμένα σε κάποιου είδους κόλαση για αυτοκίνητα.
Τα περισσότερα παλιά γιαπωνέζικα και αν είναι μια σχεδιαστική θολούρα , μόνο τα Mazda ξεχώριζαν πάντα , σκέφτηκα τώρα το RX8 που μου αρέσει πολύ, θα μπορούσε να είναι κάλλιστα και μοντέλο που βγήκε σήμερα. -
Μια ιστορία 125 ετών: Όταν γεννήθηκε η πρώτη Mercedes
https://www.4troxoi.gr/4t-classic/mia-istoria-125-eton-otan-gennithike-i-proti-mercedes/
-
@vagkirk said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Ξεχωρίζουν από τον generic σχεδιασμό των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων
Ανεξάρτητα απο το design που είναι και υποκειμενικό, οι συγκεκριμένες γενιές Μερκεντε και πεεμβε φαινόντουσαν διαστημόπλοια σε μια αγορά που το δίλιτρο = λεφτάς και τρίλιτρο = μεγιστάνας.
Επίσης ήταν και η εποχή που ακριβό Γερμανικό = αξιόπιστο ενώ τώρα είναι ανέκδοτο.
Εκτός απο 190 σε πολύ καλή κατάσταση έχω δει και φοβερά μοντέλα σε κατάσταση κοτέτσι

-
@vagkirk said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Κορυφαίο δείγμα σχεδιαστικής διαχρονικότητας
W124....από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί ποτέ!! Ακόμα και σήμερα στέκεται άνετα στον δρόμο.
-


Κόρτεσι οφ Vintage Europeans
MERCEDES-BENZ FORUM