-
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
Επομενως, οικονομικός λόγος δεν υπάρχει, χρηστικός λόγος δεν υπάρχει. Για ποιο λόγο τότε να σταματάτε το ταξίδι σας κάθε 100χλμ για να φορτίσετε; Λες και είμαστε στο 2013 και ταξιδεύουμε με leaf.
Εγώ θα αναφερθώ στο προσωπικό μου φανταστικό σενάριο ως υποψήφιος αγοραστής.
Το έχω αναφέρει πάλι , το σούπερ που πηγαίνω έχει άδειους φορτιστές στο 99,99% της ζωής τους, ειλικρινά. Αν είχε dc το phev κουμπώνεις και παίρνεις το 30-40% ( δε ξέρω πόσο) , για να "απολαύσεις" τη σιγή της ηλεκτροκίνησης ακόμα πιο συχνά και για μεγαλύτερη διάρκεια. Ε , το κόστος τώρα , όταν θα δίνεις 500 + το μήνα στο leasing , θα ήταν αμελητέο, δε θα έπρεπε να το συζητάω. Εκτός αν μιλάμε για 10ευρα σε κάθε κούμπωμα.
Το να κουμπώσεις σε ταξίδι , εκτός ίσως των Κινέζικων τα οποία νομίζω ότι έχουν πολύ μεγάλη ταχύτητα, είναι πραγματικά ανούσιο.
-
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.
Έτσι.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 2016:
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Συγκριτικό.

Πολύ πιο όμορφο το δικό σου. Το νέο 3008 δεν ειναι καθόλου αρμονικό και πίσω ειναι κακοσχεδιασμένο και δείχνει "βαρύ". Οριακά το λέω άσχημο πίσω. Μπροστά ειναι ωραίο, αλλά σαν σύνολο ειναι ατσούμπαλο, λες και άλλος σχεδίασε το μπροστά και άλλος το πίσω μέρος.
Σεβαστή η γνώμη.
Κι έμενα μου αρέσει περισσότερο το δικό μου αλλά δεν βρίσκω άσχημο και το καινούργιο. -
Εγώ με το phev όπου βρίσκω μπρίζα το χώνω. Εστώ και για 30-40'. Το θεωρώ και κάπως υποχρέωση προκειμένου να εξυπηρετεί η κατασκευή το σκοπό της και να αποδίδει όπως έχει σχεδιαστεί. Η γρήγορη φόρτιση θα μου εξασφάλιζε αμιγώς ηλεκτρική αστική μετακίνηση. Τώρα κάνω και ένα 20-30% μέσα στην πόλη με βενζίνη μιας και δεν αρκούν τα 60-70χλμ αυτονομίας με μπαταρία.
Προφανώς και δεν τίθεται θέμα στάσης σε ταξίδι για φόρτιση. Δεν έχει νόημα. Μιλάμε πάντα για αστική-επαρχιακή χρήση. Ισως να εχει νόημα σε κάνα Omoda 9 SHS (το επομένο εταιρικό μου πιθανότατα).
-
4 Χρόνια τώρα δεν έχει χρειαστεί να ψάξω να κουμπώσω σε φορτιστή ποτέ.
Μέσα στην Αθήνα είμαι πάντα με μπαταρία αφού φορτίζω κάθε βράδυ σπίτι.
Σε ταξίδια και εκδρομές όσο βγάλει η μπαταρία σε Hybrid mode και αν θέλω μπορώ να του πω να κρατήσει και 10 ή 20% καβάτζα για τον προορισμό.
Το ίδιο και σε διακοπές, όπου αν έχει το κατάλλημα απλή πρίζα να βάλω τον φορητό φορτιστή έχει καλώς, αλλιώς δουλεύει ως HEV μέχρι να γυρίσω Αθήνα και να φορτίσω σπίτι.
Δεν έχω πάρει καν καλώδιο για να κουμπώνω σε δημόσιους φορτιστές. -
Με phev λογικό είναι να μην ψάχνεις φορτιστή γιατί υπάρχει η ασφάλεια του καυσίμου. Προσαρμόζεις απλά τις πιθανές φορτίσεις στο πρόγραμμά σου. Αν υπάρχει μπρίζα όσο κάνεις τα ψώνια σου ή δίπλα στον καφέ που θα πιείς πχ, γιατί όχι? Το καλώδιο όντως είναι μανούρα και δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι οι δημόσιοι φορτιστές, ανεξαιρέτως ac/dc, δεν έχουν δικό τους.
Το Ford πάντως είχε και τα δύο καλώδια, σούκω και type 2, και με έχει βολέψει πολύ. Αυτό της σούκω μάλιστα το έχω βάλει στο Τέσλα γιατί αν βρεθώ σε μεγάλη ανάγκη πιο πιθανό να βρεθεί μια σούκω παρά φορτιστής.
-
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι οι δημόσιοι φορτιστές, ανεξαιρέτως ac/dc, δεν έχουν δικό τους
Μολις το μυριστει η ευπαθη ομαδα για σκραπ θα παει.
-
Είναι οκ υπάρχουν οι οπάδοι της ρόμα αλλά το ψωμί είναι στους dc που έχουν κάτι ασήκωτα καλώδια κι εκεί δεν έχω δει/ακούσει για ψειριστικές. Οι περισσότεροι χώροι που φιλοξενούν φορτιστές είναι φυλασσόμενοι εξάλλου, αντίθετα με διάφορες πόλεις της ευρώπης που τους έχουν και στο πεζοδρόμιο. Πράγμα που είναι και το σωστό και βολικό.
-
Νομίζω ότι ο ντετόλ και ο κατάφρακτος έχουν απόλυτο δίκιο.
Τα φεβ είναι για αστική χρήση, οπότε είσαι φορτισμένος σπίτι ή και στην δουλειά, ενώ για ταξίδι όταν η μπαταρία σε αυτό θα είναι 40-60 χλμ, αφού τα 70-80 τα βγάζει στην πόλη, τι θα κάνεις θα σταματάς σε κάθε ΣΕΑ ?
Και μάλιστα θα πληρώνεις 12 ευρώ τα 100 χλμ ?
-
Δεν υπάρχει phev μικρότερο από το Captur. Οποτε πως ειναι για αστική χρηση? Το ακριβως αντιθετο.
Είπαμε πως όταν ειναι αφορτιστα δουλευουν ως hev. Οποτε παει και αυτο. Οι συχνές και γρήγορες φορτίσεις χρειάζονται για να μηδενιστεί η χρηση καυσίμου σε αστική και επαρχιακή μετακίνηση.
-
Λένε για 60-90 χλμ με ρεύμα ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.
Ξέρουμε από τους ηλεκτρικούς που καίνει 12-15 κβω στην πόλη, ότι στο ταξίδι αυτό γίνεται 18-22.
Αρα πόση αυτονομία έχει ένα φέβ στο ταξίδι ?
Οσο η απόσταση των ΣΕΑ μεταξύ τους.
-
Αυτο λεμε, δε θα φορτιζεις στο ταξιδι καθε φορά που τελειώνει η μπαταρια. Δεν εχει νοημα. Θα πας οσο εχει και μετα θα δουλέψει ως hev.
-
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Αυτο λεμε, δε θα φορτιζεις στο ταξιδι καθε φορά που τελειώνει η μπαταρια. Δεν εχει νοημα. Θα πας οσο εχει και μετα θα δουλέψει ως hev.
τοση ωρα κουβεντα για τα αυτονοητα απο ανθρωπους που ποτε δεν ειχαν φεβ
-
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Εγώ με το phev όπου βρίσκω μπρίζα το χώνω. Εστώ και για 30-40'.
εισαι ειδικη περιπτωση ομως, διοτι αν θυμαμαι καλα, εχεις δωρεαν φορτιση σε συγκεκριμενη εταιρεια. Απο οτι γνωριζω, ελαχιστοι εχουν τετοιου ειδους παροχη.
-
@civil357 said in Peugeot 3008 2016:
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
Επομενως, οικονομικός λόγος δεν υπάρχει, χρηστικός λόγος δεν υπάρχει. Για ποιο λόγο τότε να σταματάτε το ταξίδι σας κάθε 100χλμ για να φορτίσετε; Λες και είμαστε στο 2013 και ταξιδεύουμε με leaf.
Εγώ θα αναφερθώ στο προσωπικό μου φανταστικό σενάριο ως υποψήφιος αγοραστής.
Το έχω αναφέρει πάλι , το σούπερ που πηγαίνω έχει άδειους φορτιστές στο 99,99% της ζωής τους, ειλικρινά. Αν είχε dc το phev κουμπώνεις και παίρνεις το 30-40% ( δε ξέρω πόσο) , για να "απολαύσεις" τη σιγή της ηλεκτροκίνησης ακόμα πιο συχνά και για μεγαλύτερη διάρκεια. Ε , το κόστος τώρα , όταν θα δίνεις 500 + το μήνα στο leasing , θα ήταν αμελητέο, δε θα έπρεπε να το συζητάω. Εκτός αν μιλάμε για 10ευρα σε κάθε κούμπωμα.
Το να κουμπώσεις σε ταξίδι , εκτός ίσως των Κινέζικων τα οποία νομίζω ότι έχουν πολύ μεγάλη ταχύτητα, είναι πραγματικά ανούσιο.
στο υποθετικο σου σεναριο, σπιτι θα μπορεις να φορτισεις;
-
στο υποθετικο σου σεναριο, σπιτι θα μπορεις να φορτισεις;
Όχι , δυστυχώς.
Θεωρώ ότι είναι τσιγκουνιά της στελλάντις που στη δεύτερη γενιά του συστήματος ενώ αύξησε το μέγεθος της μπαταρίας , δεν ασχολήθηκε με κάποια άλλη βελτίωση. Μάλιστα και την τετρακίνηση έκοψε και το 8τάχυτο. Μην είμαι άδικος και η bmw και η renaul το κάνει , ενώ το group vw και η Μερσεντές ( εννοείται οι Κινέζοι ) , το προσφέρουν.
Η ουσία είναι ότι η όσο το δυνατόν περισσότερη χρήση ρεύματος ( η φιλοσοφία των phev) , δυσκολεύει χωρίς dc. Πχ το Τιγκουάν , διαφημίζει πλήρη φόρτιση σε 26 λεπτά , μία επίσκεψη σε σούπερ κυριολεκτικά , σου λύνει τα χέρια , σου δίνει 146χλμ αυτονομία αστικής κινητικότητας (ότι διαφημίζει επιμένω) , καμία επαφή με τους ανταγωνιστές της εδώ.
-
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Εγώ με το phev όπου βρίσκω μπρίζα το χώνω. Εστώ και για 30-40'.
εισαι ειδικη περιπτωση ομως, διοτι αν θυμαμαι καλα, εχεις δωρεαν φορτιση σε συγκεκριμενη εταιρεια. Απο οτι γνωριζω, ελαχιστοι εχουν τετοιου ειδους παροχη.
Καλα δεν εχει να κανει με αυτο. Φορτίζω και σε αλλα δίκτυα εάν δοθεί η ευκαιρία. Πχ σε νησί. Γιατι να τρώω βενζίνη?
-
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Γιατι να τρώω βενζίνη?
επειδη δεν κερδιζεις απολυτως τιποτα, ουτε σε εμπειρια χρησης, ουτε σε κοστος μετακινησης.
-
Κερδίζω οτι τη βενζίνη που μου παρέχεται την καταναλωνω κυριως σε αμαξι που την αξιζει.
Αλλα περα απο αυτο που ειναι προσωπική υπόθεση, όπως σωστά αναφέρθηκε παραπάνω, η λογική του phev ειναι "φορτίζω οσο περισσότερο μπορω". Αρα γιατι να μην το κάνω? -
@stefan147 said in Peugeot 3008 2016:
Κερδίζω οτι τη βενζίνη που μου παρέχεται την καταναλωνω κυριως σε αμαξι που την αξιζει.
Αλλα περα απο αυτο που ειναι προσωπική υπόθεση, όπως σωστά αναφέρθηκε παραπάνω, η λογική του phev ειναι "φορτίζω οσο περισσότερο μπορω". Αρα γιατι να μην το κάνω?απο τη στιγμη που το κοστος (οταν οντως πληρωνεις τη φορτιση και οχι οταν φορτιζεις δωρεαν στο ενα δικτυο) ειναι μια-η-αλλη, δεν κερδιζεις κατι. Επαναλαμβανω, οταν μιλαμε για dc φορτιστη οπου το κοστος ειναι γυρω στο 0.6ευρω/kwh. Διοτι αυτο ειναι το θεμας μας αυτη τη στιγμη, η φορτιση φεβ σε dc.
Για το κομματι της προσωπικης υποθεσης, προφανως και δεν υπαρχει αντιλογος. Μπορουμε ομως να συμφωνησουμε οτι ελαχιστοι ασχολουνται να φορτισουν τα φεβ τους; οχι μονο σε dc, αλλα γενικοτερα. Οι λογοι ειναι αυτοι που εχω αναφερει ηδη.
Peugeot 3008 2016