-
Τα ιδια ακριβώς πιστεύω κ γω .
-
Χειροκίνητο;
-
-
Ε να δώσεις τόσα λεφτά χωρίς αυτόματο; Βάλε κσι ένα αυτόματο…μην είσαι σπάγκος
-
@lap said in Dacia Bigster:
Ε να δώσεις τόσα λεφτά χωρίς αυτόματο; Βάλε κσι ένα αυτόματο…μην είσαι σπάγκος
Σιγά το ποσό, ούτε κινέζικο αυτόματο δεν παίρνεις με αυτά

-
Έχουν βγει τιμές για τον νέο κινητήρα hybrid G-150 4x4 σε Γερμανία και Γαλλία
Σε έκδοση expression 30700€ και 31200€ αντίστοιχα, ενώ στο Βέλγιο που είχε ανακοινωθεί πρώτα 32100€.Επίσης, για λόγους σύγκρισης οι τιμές για το full hybrid 155
28900€, 30000€ και 29500€ αντίστοιχα (πάντα για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού expression) -
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Έχουν βγει τιμές για τον νέο κινητήρα hybrid G-150 4x4 σε Γερμανία και Γαλλία
Σε έκδοση expression 30700€ και 31200€ αντίστοιχα, ενώ στο Βέλγιο που είχε ανακοινωθεί πρώτα 32100€.Επίσης, για λόγους σύγκρισης οι τιμές για το full hybrid 155
28900€, 30000€ και 29500€ αντίστοιχα (πάντα για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού expression)Ωραία χαρακτηριστικά ... τρομερά πολλα τα ερωτηματικά. Μακαρι να βγει καλό.
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Έχουν βγει τιμές για τον νέο κινητήρα hybrid G-150 4x4 σε Γερμανία και Γαλλία
Σε έκδοση expression 30700€ και 31200€ αντίστοιχα, ενώ στο Βέλγιο που είχε ανακοινωθεί πρώτα 32100€.Επίσης, για λόγους σύγκρισης οι τιμές για το full hybrid 155
28900€, 30000€ και 29500€ αντίστοιχα (πάντα για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού expression)Ωραία χαρακτηριστικά ... τρομερά πολλα τα ερωτηματικά. Μακαρι να βγει καλό.
Η εμπειρία από το duster mk3 δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας
.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι δοκιμάζεται πρώτα στα Dacia.
Υπάρχει μια βιασύνη για να καλυφτεί το χαμένο έδαφος -
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Έχουν βγει τιμές για τον νέο κινητήρα hybrid G-150 4x4 σε Γερμανία και Γαλλία
Σε έκδοση expression 30700€ και 31200€ αντίστοιχα, ενώ στο Βέλγιο που είχε ανακοινωθεί πρώτα 32100€.Επίσης, για λόγους σύγκρισης οι τιμές για το full hybrid 155
28900€, 30000€ και 29500€ αντίστοιχα (πάντα για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού expression)Ωραία χαρακτηριστικά ... τρομερά πολλα τα ερωτηματικά. Μακαρι να βγει καλό.
Η εμπειρία από το duster mk3 δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας
.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι δοκιμάζεται πρώτα στα Dacia.
Υπάρχει μια βιασύνη για να καλυφτεί το χαμένο έδαφοςΔυστυχώς αδερφέ αυτο εννοώ. Πολλα προβλήματα στα πάντα. Κινητήρες, κιβώτια, υλικά. Απο που να το πιάσεις. Και μιλάμε για το ποιο όμορφο για μενα SUV κριμααα







-
#mono_vitara
-
-
Αν σας αρέσει το Dacia Duster ,αλλά θέλετε παραπάνω χώρους ,υπάρχουν καλά νέα. Η Dacia το έκανε bigger ,για την ακρίβεια BIGSTER !!!
-
λοιπον....
δεν θα το πιστευα
αλλα
θα ειμαι αυτος που θα βαλει την αφιξη του g 150 4x4 auto
expression hybrid-G150 4x4 auto 32500
journey hybrid-G150 4x4 auto 34800
extreme hybrid-G150 4x4 auto 35300στην extreme απο μαλακια λειπει το ηλεκτρικο μπαγκαζ που θελει αλλα 450
και σε journey και extreme λειπει το απαραιτητο pack city με προειδοποιηση τυφλου σημειου και υποχρεωτικα 360 καμερες που σημαινει αλλα 700
και πες το winter pack με αλλα 700 επισης.
και οτι χρωμα και τα βαλεις αλλα 500
πρακτικα δηλαδη το extreme πιανει τα 35300+500+450+700+700= 37650 που για ντατσια πρεπει να εισαι μουροχαυλος να τα χωσεις
ααα
και ρεζερβα δεν μπαινει κατω απο το πατωμα, εχει εκει την δεξαμενη -
Δε θα το πίστευα ότι δε σχολίασες ότι το 4*4 , προκύπτει από τους 13 hp του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Πχ καμία αναφορά σε "λοατκί τετρακίνηση ,φρανσουάδικης εμπνεύσεως" και λοιπά.....
Σε ξελόγιασαν οι Ρουμάνοι , αλλά δε το αποκαλύπτεις ακόμα, μάλλον. Τουλάχιστον θα έχουμε αναφορά πόσο θα αντέξει το εξατάχυτο διπλοσύμπλεκτο με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα ,πριν μπει σε safe mode το όλο σύστημα.
Μετά συζητάμε, γιατί ξεπουλάει στη χώρα μας το CC ( οκ χάνει σε χώρους ). -
@civil357 said in Dacia Bigster:
Δε θα το πίστευα ότι δε σχολίασες ότι το 4*4 , προκύπτει από τους 13 hp του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Πχ καμία αναφορά σε "λοατκί τετρακίνηση ,φρανσουάδικης εμπνεύσεως" και λοιπά.....
Σε ξελόγιασαν οι Ρουμάνοι , αλλά δε το αποκαλύπτεις ακόμα, μάλλον. Τουλάχιστον θα έχουμε αναφορά πόσο θα αντέξει το εξατάχυτο διπλοσύμπλεκτο με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα ,πριν μπει σε safe mode το όλο σύστημα.
Μετά συζητάμε, γιατί ξεπουλάει στη χώρα μας το CC ( οκ χάνει σε χώρους ).δυο οι παρατηρησεις
- 31hp με αργες σχεσεις, εχει 2 'ταχυτητες' στο ηλεκτρικο πισω μοτερ
- διπλοσυμπλεχτο ειναι για να γελανε οι γυφτοι
- ο γατος παιρνει οτιδηποτες μπορει να παει εκτος. ντουστερ μεγαλωμενο απο πτσοδερμα ομως οχι.
-
@gatoz said in Dacia Bigster:
expression hybrid-G150 4x4 auto 32500
journey hybrid-G150 4x4 auto 34800
extreme hybrid-G150 4x4 auto 35300Απλώς ατυχής τιμολόγιση. Με τα μάλλον απαραίτητα extra η τιμή ξεφεύγει τόσο πολύ που δεν βρίσκω λόγο κάποιος να το επιλέξει αντί του καταπληκτικού

Με την κορυφαία τετρακίνηση -
λαθος, μεγα λαθος
τα σουμπαρου με τους ευρωπαικους κινητηρες ειναι γτπκ
επιπλεον η τετρακινηση που εχουν ειναι προβλημα εκτος δρομου και οχι πλεονεκτημα. ειναι εξαιρετικη εντος. η μονη εξαιρετικη εκτος τετρακινηση σε λογικα χρηματα ειναι η allgrip, απλη και pro, της σουζ. ουτε καν οι υπολοιπες επιλογες της.
και το κροςτεκ εχει εξαιρετικα ατσουμπαλους προβολους.
να ειχε τον τουρμπατο που εχει στο αμερικα να υποκλιθω, εδω ειναι πεθαμενη κατασταση. -
@gatoz said in Dacia Bigster:
λαθος, μεγα λαθος
τα σουμπαρου με τους ευρωπαικους κινητηρες ειναι γτπκ
επιπλεον η τετρακινηση που εχουν ειναι προβλημα εκτος δρομου και οχι πλεονεκτημα. ειναι εξαιρετικη εντος. η μονη εξαιρετικη εκτος τετρακινηση σε λογικα χρηματα ειναι η allgrip, απλη και pro, της σουζ. ουτε καν οι υπολοιπες επιλογες της.
και το κροςτεκ εχει εξαιρετικα ατσουμπαλους προβολους.
να ειχε τον τουρμπατο που εχει στο αμερικα να υποκλιθω, εδω ειναι πεθαμενη κατασταση.Μάλιστα
-
@ss_76 said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
λαθος, μεγα λαθος
τα σουμπαρου με τους ευρωπαικους κινητηρες ειναι γτπκ
επιπλεον η τετρακινηση που εχουν ειναι προβλημα εκτος δρομου και οχι πλεονεκτημα. ειναι εξαιρετικη εντος. η μονη εξαιρετικη εκτος τετρακινηση σε λογικα χρηματα ειναι η allgrip, απλη και pro, της σουζ. ουτε καν οι υπολοιπες επιλογες της.
και το κροςτεκ εχει εξαιρετικα ατσουμπαλους προβολους.
να ειχε τον τουρμπατο που εχει στο αμερικα να υποκλιθω, εδω ειναι πεθαμενη κατασταση.Μάλιστα
https://www.caranddriver.com/reviews/a43806472/2024-subaru-crosstrek-2-5-drive/
με 35000 ντολαρς και ουχι ευρωπουλα οι χαζοαμερικανοι παιρνουν ευτυχια ενω ημεις οι εξυπναιοι, χελωνες με τετρακινηση
-
@gatoz said in Dacia Bigster:
@ss_76 said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
λαθος, μεγα λαθος
τα σουμπαρου με τους ευρωπαικους κινητηρες ειναι γτπκ
επιπλεον η τετρακινηση που εχουν ειναι προβλημα εκτος δρομου και οχι πλεονεκτημα. ειναι εξαιρετικη εντος. η μονη εξαιρετικη εκτος τετρακινηση σε λογικα χρηματα ειναι η allgrip, απλη και pro, της σουζ. ουτε καν οι υπολοιπες επιλογες της.
και το κροςτεκ εχει εξαιρετικα ατσουμπαλους προβολους.
να ειχε τον τουρμπατο που εχει στο αμερικα να υποκλιθω, εδω ειναι πεθαμενη κατασταση.Μάλιστα
https://www.caranddriver.com/reviews/a43806472/2024-subaru-crosstrek-2-5-drive/
με 35000 ντολαρς και ουχι ευρωπουλα οι χαζοαμερικανοι παιρνουν ευτυχια ενω ημεις οι εξυπναιοι, χελωνες με τετρακινηση
Μάλιστα
Dacia Bigster
