-
βρήκα αυτό
στο 6.44 ξεκινάει η φόρτιση από σχεδόν μηδέν % με 100+kw, ως περίπου το 60%, μετά πέφτει στις 65kw ως περίπου το 80%, μετά πέφτει κι άλλο στα 50kw.
Φαίνεται να φορτίζει γρηγορότερα από atto3 -
παραδοξως δεν υπαρχει charging graph στο αγαπημενο evkx. Μαλλον πιο σωστα, υπαρχει ενα, αλλα φαινεται πολυ παραξενο και η εξηγηση ειναι οτι εχει δημιουργηθει κατα προσεγγιση διοτι καμμια καμπυλη δεν εχει αυτην τη μορφη.
Αυτα που αναφερει ο @dg79 ειναι πολυ πιο λογικα και ειναι πιο κοντα σε αυτα που εχουμε δει στο παρελθον απο κινεζικα οχηματα. Γενικα τα περισσοτερα κινεζικα, ακομα και αν δεν εχουν υψηλο peak, εχουν αρκετα επιπεδη καμπυλη.
-
Μου κάνει εντύπωση που ξεκινάει από σχεδόν άδειο 2% και πιάνει αμέσως 100+kw
Δε μπόρεσα να δω όλο το βίντεο, έχει preconditioning μπαταρίας; Λίγο χλωμό σε τέτοια τιμή. -
Geely EX2: Το νέο ηλεκτρικό πόλης που ετοιμάζεται να κατακτήσει και την Ελλάδα
-
@a-d-p said in Geely Forum:
Geely EX2: Το νέο ηλεκτρικό πόλης που ετοιμάζεται να κατακτήσει και την Ελλάδα
Βάλτο 12κ να το πάρουμε

-
-
Ginny είσαι τρέλα ακόμα και αν είσαι 60
-
-
Ειναι που ειναι μικρο κουκλακι, αν ερθει και σε τιμη τοσο καλη οσο το μεγαλυτερο αδερφακι του, θα καψει καρδιες.
-
Σαν κλώνος του ΦΒ 411 μοιάζει στο πιο απαίσιο...

-
Καλά, μικρό κουκλάκι δεν είναι. Τα χάλια του έχει λίγο αλλά τέλος πάντων.

-
@dettol said in Geely Forum:
Ειναι που ειναι μικρο κουκλακι, αν ερθει και σε τιμη τοσο καλη οσο το μεγαλυτερο αδερφακι του, θα καψει καρδιες.
Λογικά θα έρθει σε καλή τιμή και (λογικά πάλι) θα σπάσει ταμεία. Το βλέπω σαν κάτι ανάμεσα σε dolphin και surf (χωρίς να ξέρω τις διαστάσεις του). Τελικά, μου φαίνεται ότι οι μόνοι ανταγωνιστές των Κινέζικων θα είναι τα άλλα Κινέζικα. Το έπαιρνα άνετα!
- Σήμερα πήρα αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα ολοκαίνουργιο Skoda Scala 1.0 95 άλογα. Δεν είναι κακό αλλά δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Ένας άνετος σε χώρους και αναρτήσεις κουβάς ο οποίος όμως έχει αδύναμο κινητήρα, πλαίσιο καρυδότσουφλο (μετά τα 100 ήταν λιγάκι σα μεθυσμένο) και πολύ φτωχό μέσα (είχα να δω αμάξι χωρίς αυτόματο κλιματισμό κάμποσα χρόνια). Έψαξα τιμή καταλόγου και είδα ότι κοστίζει 21.000. Θυμάμαι ότι πέρισυ τέτοια εποχή έπαιρνες το Dolphin με 20.000 το οποίο είναι bentley μπροστά στο scala!
-
@sargus said in Geely Forum:
@dettol said in Geely Forum:
Ειναι που ειναι μικρο κουκλακι, αν ερθει και σε τιμη τοσο καλη οσο το μεγαλυτερο αδερφακι του, θα καψει καρδιες.
Λογικά θα έρθει σε καλή τιμή και (λογικά πάλι) θα σπάσει ταμεία. Το βλέπω σαν κάτι ανάμεσα σε dolphin και surf (χωρίς να ξέρω τις διαστάσεις του). Τελικά, μου φαίνεται ότι οι μόνοι ανταγωνιστές των Κινέζικων θα είναι τα άλλα Κινέζικα. Το έπαιρνα άνετα!
- Σήμερα πήρα αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα ολοκαίνουργιο Skoda Scala 1.0 95 άλογα. Δεν είναι κακό αλλά δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Ένας άνετος σε χώρους και αναρτήσεις κουβάς ο οποίος όμως έχει αδύναμο κινητήρα, πλαίσιο καρυδότσουφλο (μετά τα 100 ήταν λιγάκι σα μεθυσμένο) και πολύ φτωχό μέσα (είχα να δω αμάξι χωρίς αυτόματο κλιματισμό κάμποσα χρόνια). Έψαξα τιμή καταλόγου και είδα ότι κοστίζει 21.000. Θυμάμαι ότι πέρισυ τέτοια εποχή έπαιρνες το Dolphin με 20.000 το οποίο είναι bentley μπροστά στο scala!
ο συνδυασμος "κινεζικων τιμων", πλουσιου εξοπλισμου, ελλειψης τελους ταξινομησης και (εστω και μικρης) επιδοτησης, καθιστα τα κινεζικα ηλεκτρικα σουπερ ευκαιριες. Οποιος μπορει να φορτισει σπιτι και εχει στην οικογενεια δυο αμαξια, πρεπει ΣΗΜΕΡΑ (υπερβαλλω, το ξερω) να πουλησει το μικρο και να αγορασει ηλεκτρικο.
Geely Forum