Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 53 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    1053
    22371
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • babisstinson
      babisstinson last edited by

      Φίλε μου μάλλον σε δουλεύει ο μηχανικός. Τι "ενισχυτικό" μπορεί να έβαλε και να ανέβηκε η ισχύς του κυλίνδρου 60%? Τον μαγικό ζωμό του Πανοραμίξ;

      Πω πω είχα ακούσει για πρόβλημα στουσ τρικύλινδρους TSI αλλά δεν είχα καταλάβει την σοβαρότητα. Πώς να εμπιστευτείς ξανά το γκρουπ? Μία αυτό, μία το DSG.

      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        papatsakalos last edited by

        Προφανώς και με δουλεύει. Πήρε σουπερμαντολίνι ο κινητήρας. Δηλαδή με ένα ενισχυτικό των 4 ευρώ, έφτιαξε η ζημιά. Σαν να απευθύνεται ο Andrea Stella σε γίδια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          papatsakalos last edited by

          Καλησπέρα friends!
          Επανέρχομαι στο θέμα του κυλίνδρου. Πήγα σε 5-6 συνεργεία και όλοι λένε «πρέπει να το ανοίξουμε για να σου πούμε κόστος. Από 50 μέχρι 3000 ευρώ θα είναι η ζημιά».

          Προφανώς και το δέχομαι, απλά θέλω να ξέρω ότι εκεί που θα πάω θα είναι εγγύηση σε ότι πουν και δεν θα με γεμίσουν με παπάτζα. Τόσα χρόνια έκανα το λάθος και πήγαινα Velmar Γέρακα. Μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω για τον αρχιμηχανικό, αλλά οι τιμές είναι φωτιά που το πορτοφόλι πλέον δεν σηκώνει.

          Επειδή λοιπόν είμαι λίγο στα όριά μου, και ένα βήμα σουτάρω το leon, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο (φθηνό) service για seat (γενικά vag);

          Όχι Βενετσιάνο που λένε οι πειρσσότεροι, αλλά από την άλλη πλευρά, βόρεια προάστια κτλ. Σας ευχαριστώ.

          fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @papatsakalos last edited by

            @papatsakalos said in SEAT FORUM:

            Επειδή λοιπόν είμαι λίγο στα όριά μου, και ένα βήμα σουτάρω το leon, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο (φθηνό) service για seat (γενικά vag);

            Όχι Βενετσιάνο που λένε οι πειρσσότεροι, αλλά από την άλλη πλευρά, βόρεια προάστια κτλ. Σας ευχαριστώ.

            Δεν έχω vag, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερ για τους παρακάτω:

            1. Vag dynamics by Kolias στο Κορπωπί
            2. Auto Technica Racing στην Αγ. Παρασκευή

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrioskosmas @papatsakalos last edited by

              @papatsakalos said in SEAT FORUM:

              Καλησπέρα friends!
              Επανέρχομαι στο θέμα του κυλίνδρου. Πήγα σε 5-6 συνεργεία και όλοι λένε «πρέπει να το ανοίξουμε για να σου πούμε κόστος. Από 50 μέχρι 3000 ευρώ θα είναι η ζημιά».

              Προφανώς και το δέχομαι, απλά θέλω να ξέρω ότι εκεί που θα πάω θα είναι εγγύηση σε ότι πουν και δεν θα με γεμίσουν με παπάτζα. Τόσα χρόνια έκανα το λάθος και πήγαινα Velmar Γέρακα. Μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω για τον αρχιμηχανικό, αλλά οι τιμές είναι φωτιά που το πορτοφόλι πλέον δεν σηκώνει.

              Επειδή λοιπόν είμαι λίγο στα όριά μου, και ένα βήμα σουτάρω το leon, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο (φθηνό) service για seat (γενικά vag);

              Όχι Βενετσιάνο που λένε οι πειρσσότεροι, αλλά από την άλλη πλευρά, βόρεια προάστια κτλ. Σας ευχαριστώ.

              Πέρνα μια βόλτα από τον ΜΠΑΤΑΣ ΜΟΤΟΡΣ στη Κλεισθένους.εξειδικευμενο VAG . Έχω ακούσει καλά λογια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papatsakalos last edited by

                Θα τα κοιτάξω. Σας ευχαριστώ!

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  netgeo @papatsakalos last edited by

                  @papatsakalos said in SEAT FORUM:

                  Θα τα κοιτάξω. Σας ευχαριστώ!

                  ABT Sportsline Athens, στις Αχαρναίς, έχει μεγάλη εμπειρία από VAG.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    SEAT Leon: Γίνεται φουλ υβριδικό το 2028, ανανεώνεται πλήρως το 2029

                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/seat-leon-foyl-yvridiko-to-2028-ananeonetai-to-2029/

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by A d P

                      Η SEAT «ανασταίνεται»: Το Leon γίνεται υβριδικό και έρχεται πιο δυναμικό από ποτέ!

                      SEAT: η «εισαγωγική» αλλά συναισθηματική μάρκα του VW Group
                      Η SEAT επανατοποθετείται ως προσιτή, εισαγωγική μάρκα του ομίλου, με έμφαση στην αξία και τη νεανική σχεδίαση. Ο Schuwirth τόνισε πως, αν και η τιμολόγηση θα είναι στρατηγικά χαμηλότερη από VW και Skoda, η SEAT δεν σκοπεύει να θυσιάσει το συναίσθημα και τον μεσογειακό της χαρακτήρα:

                      https://carselectric.gr/i-seat-anastainetai-to-leon-ginetai-yvridiko-kai-erchetai-pio-dynamiko-apo-pote/

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Ενδιαφέρον ότι για πρώτη φορά δηλώνεται επισήμως πως η Seat θα είναι η πιο φτηνή μάρκα του group και μετά θα ακολουθεί η Skoda. Ίσχυε στο περίπου αλλά ποτέ δεν το είχαν δηλώσει ανοιχτά.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          waves last edited by

                          Ίσα ίσα που λέει κάτι άλλο.

                          “We don’t like focusing on value alone, we are a Spanish brand and we will certainly keep some of the emotional level, because that is a real asset.”

                          Αυτό που δηλαδή πάντα ήταν έτσι και η SEAT ήταν η νεανική μάρκα και έπρεπε να έχει προσιτές τιμές.
                          Τώρα η διαφορά είναι πως υπάρχει και η Cupra οπότε η γκάμα πρέπει να χωριστεί στα μοντέλα που θα καλύπτει η SEAT και σε εκείνα που θα καλύπτει η Cupra.

                          “Ateca is a car we launched with lots of success, we even made a Cupra out of it. Now we have the [Cupra] Terramar, that is complementary to the Ateca, [so] we prioritise small [cars]; they are the ones that need an update.”

                          Όσο για τη Skoda, πάντα η Skoda είχε μεγαλύτερη και διαφορετική γκάμα και δε χρειάζεται να χτίσει μια υπομάρκα για να καλύψει το πάνω μέρος της αγοράς.
                          Τιμολογιακά μέχρι ένα σημείο τουλάχιστον μέχρι πρότινος, οι διαφοροποιήσεις ήταν πιο δυσδιάκριτες μεταξύ SEAT και Skoda πχ δε θα έλεγες ότι ένα Ibiza διαφοροποιείται από ένα Fabia ή ότι ένα Skoda Scala είναι πιο ακριβό από ένα SEAT Leon (ναι ναι γνωρίζουμε την πλατφόρμα και των δυο, απλά υποτίθεται το Scala πλασάρεται ως μικρομεσαίο χατσ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Σε αντίθεση με τη Skoda, η κατάσταση με τη Seat eίναι λίγο περίεργη . Πριν 2 χρόνια νομίζω δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra. Μετά το πήρε πίσω. Πρόσφατα διάβασα ότι θα της αναθέσουν να φτιάχνει τα καινούργια μικρά ηλεκτρικά του group.

                            Της εύχομαι το καλύτερο, αλλά πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά μ' αυτή την εταιρεία.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              waves last edited by

                              Δεν υπήρξε ποτέ ότι «δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra».
                              Επειδή το έχω κοιτάξει, αυτό που συνέβη ήταν μια δήλωση πως το μέλλον της SEAT είναι η Cupra, το μέλλον είναι ηλεκτρικό και η SEAT θα εστιάσει στη μικροκινητικότητα,
                              εννοούσε ο CEOς αυτό που λένε και σήμερα, ότι δηλαδή η SEAT χρειάζεται το υψηλό κομμάτι της αγοράς που θα το καλύπτει η Cupra και θα αποφέρει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από τη γκάμα των μικρομεσαίων μοντέλων της SEAT.

                              Πώς το ξέρω τί εννοούσε ο CEOς;
                              Την ίδια μέρα που έκανε τη δήλωση και τη μετέδωσε ο ειδικός τύπος με πανηγυρισμούς ότι επιτέλους κλείνει,
                              το ίδιο απόγευμα ο CEOς έκανε διευκρινιστικές δηλώσεις (στο autoexpress) και έλεγε πως παρεξηγήθηκε αυτό που ειπώθηκε το πρωί.

                              Οι διευκρινίσεις δεν αναπαρήχθηκαν ποτέ,
                              αντίθετα επί μήνες ο ειδικός τύπος επέμενε να επαναλαμβάνει αυτό που παρερμηνεύτηκε και διαψεύστηκε.
                              Και συνέχισαν διακριτικά οι διαψεύσεις
                              πχ
                              https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/seat/future-direction/
                              μέχρι που η διάψευση έγινε κάθετη.
                              Αυτή ήταν η ιστορία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • V
                                vdx @andya3 last edited by

                                @andya3 said in SEAT FORUM:

                                Σε αντίθεση με τη Skoda, η κατάσταση με τη Seat eίναι λίγο περίεργη . Πριν 2 χρόνια νομίζω δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra. Μετά το πήρε πίσω. Πρόσφατα διάβασα ότι θα της αναθέσουν να φτιάχνει τα καινούργια μικρά ηλεκτρικά του group.

                                Της εύχομαι το καλύτερο, αλλά πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά μ' αυτή την εταιρεία.

                                Πριν 2 χρόνια οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν ανακοινώσει ότι μέχρι το 30 θα πουλάνε μόνο ηλεκτρικά κλπ κλπ. Σημασία έχει ότι η seat θα παραμείνει ως έχει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 49
                                • 50
                                • 51
                                • 52
                                • 53
                                • 53 / 53
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr