-
Φίλε μου μάλλον σε δουλεύει ο μηχανικός. Τι "ενισχυτικό" μπορεί να έβαλε και να ανέβηκε η ισχύς του κυλίνδρου 60%? Τον μαγικό ζωμό του Πανοραμίξ;
Πω πω είχα ακούσει για πρόβλημα στουσ τρικύλινδρους TSI αλλά δεν είχα καταλάβει την σοβαρότητα. Πώς να εμπιστευτείς ξανά το γκρουπ? Μία αυτό, μία το DSG.
-
Προφανώς και με δουλεύει. Πήρε σουπερμαντολίνι ο κινητήρας. Δηλαδή με ένα ενισχυτικό των 4 ευρώ, έφτιαξε η ζημιά. Σαν να απευθύνεται ο Andrea Stella σε γίδια.
-
Καλησπέρα friends!
Επανέρχομαι στο θέμα του κυλίνδρου. Πήγα σε 5-6 συνεργεία και όλοι λένε «πρέπει να το ανοίξουμε για να σου πούμε κόστος. Από 50 μέχρι 3000 ευρώ θα είναι η ζημιά».Προφανώς και το δέχομαι, απλά θέλω να ξέρω ότι εκεί που θα πάω θα είναι εγγύηση σε ότι πουν και δεν θα με γεμίσουν με παπάτζα. Τόσα χρόνια έκανα το λάθος και πήγαινα Velmar Γέρακα. Μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω για τον αρχιμηχανικό, αλλά οι τιμές είναι φωτιά που το πορτοφόλι πλέον δεν σηκώνει.
Επειδή λοιπόν είμαι λίγο στα όριά μου, και ένα βήμα σουτάρω το leon, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο (φθηνό) service για seat (γενικά vag);
Όχι Βενετσιάνο που λένε οι πειρσσότεροι, αλλά από την άλλη πλευρά, βόρεια προάστια κτλ. Σας ευχαριστώ.
-
@papatsakalos said in SEAT FORUM:
Επειδή λοιπόν είμαι λίγο στα όριά μου, και ένα βήμα σουτάρω το leon, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο (φθηνό) service για seat (γενικά vag);
Όχι Βενετσιάνο που λένε οι πειρσσότεροι, αλλά από την άλλη πλευρά, βόρεια προάστια κτλ. Σας ευχαριστώ.
Δεν έχω vag, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερ για τους παρακάτω:
- Vag dynamics by Kolias στο Κορπωπί
- Auto Technica Racing στην Αγ. Παρασκευή
-
@papatsakalos said in SEAT FORUM:
Καλησπέρα friends!
Επανέρχομαι στο θέμα του κυλίνδρου. Πήγα σε 5-6 συνεργεία και όλοι λένε «πρέπει να το ανοίξουμε για να σου πούμε κόστος. Από 50 μέχρι 3000 ευρώ θα είναι η ζημιά».Προφανώς και το δέχομαι, απλά θέλω να ξέρω ότι εκεί που θα πάω θα είναι εγγύηση σε ότι πουν και δεν θα με γεμίσουν με παπάτζα. Τόσα χρόνια έκανα το λάθος και πήγαινα Velmar Γέρακα. Μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω για τον αρχιμηχανικό, αλλά οι τιμές είναι φωτιά που το πορτοφόλι πλέον δεν σηκώνει.
Επειδή λοιπόν είμαι λίγο στα όριά μου, και ένα βήμα σουτάρω το leon, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο (φθηνό) service για seat (γενικά vag);
Όχι Βενετσιάνο που λένε οι πειρσσότεροι, αλλά από την άλλη πλευρά, βόρεια προάστια κτλ. Σας ευχαριστώ.
Πέρνα μια βόλτα από τον ΜΠΑΤΑΣ ΜΟΤΟΡΣ στη Κλεισθένους.εξειδικευμενο VAG . Έχω ακούσει καλά λογια
-
Θα τα κοιτάξω. Σας ευχαριστώ!
-
@papatsakalos said in SEAT FORUM:
Θα τα κοιτάξω. Σας ευχαριστώ!
ABT Sportsline Athens, στις Αχαρναίς, έχει μεγάλη εμπειρία από VAG.
-
SEAT Leon: Γίνεται φουλ υβριδικό το 2028, ανανεώνεται πλήρως το 2029
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/seat-leon-foyl-yvridiko-to-2028-ananeonetai-to-2029/
-
Η SEAT «ανασταίνεται»: Το Leon γίνεται υβριδικό και έρχεται πιο δυναμικό από ποτέ!
SEAT: η «εισαγωγική» αλλά συναισθηματική μάρκα του VW Group
Η SEAT επανατοποθετείται ως προσιτή, εισαγωγική μάρκα του ομίλου, με έμφαση στην αξία και τη νεανική σχεδίαση. Ο Schuwirth τόνισε πως, αν και η τιμολόγηση θα είναι στρατηγικά χαμηλότερη από VW και Skoda, η SEAT δεν σκοπεύει να θυσιάσει το συναίσθημα και τον μεσογειακό της χαρακτήρα: -
Ενδιαφέρον ότι για πρώτη φορά δηλώνεται επισήμως πως η Seat θα είναι η πιο φτηνή μάρκα του group και μετά θα ακολουθεί η Skoda. Ίσχυε στο περίπου αλλά ποτέ δεν το είχαν δηλώσει ανοιχτά.
-
Ίσα ίσα που λέει κάτι άλλο.
“We don’t like focusing on value alone, we are a Spanish brand and we will certainly keep some of the emotional level, because that is a real asset.”
Αυτό που δηλαδή πάντα ήταν έτσι και η SEAT ήταν η νεανική μάρκα και έπρεπε να έχει προσιτές τιμές.
Τώρα η διαφορά είναι πως υπάρχει και η Cupra οπότε η γκάμα πρέπει να χωριστεί στα μοντέλα που θα καλύπτει η SEAT και σε εκείνα που θα καλύπτει η Cupra.“Ateca is a car we launched with lots of success, we even made a Cupra out of it. Now we have the [Cupra] Terramar, that is complementary to the Ateca, [so] we prioritise small [cars]; they are the ones that need an update.”
Όσο για τη Skoda, πάντα η Skoda είχε μεγαλύτερη και διαφορετική γκάμα και δε χρειάζεται να χτίσει μια υπομάρκα για να καλύψει το πάνω μέρος της αγοράς.
Τιμολογιακά μέχρι ένα σημείο τουλάχιστον μέχρι πρότινος, οι διαφοροποιήσεις ήταν πιο δυσδιάκριτες μεταξύ SEAT και Skoda πχ δε θα έλεγες ότι ένα Ibiza διαφοροποιείται από ένα Fabia ή ότι ένα Skoda Scala είναι πιο ακριβό από ένα SEAT Leon (ναι ναι γνωρίζουμε την πλατφόρμα και των δυο, απλά υποτίθεται το Scala πλασάρεται ως μικρομεσαίο χατσ). -
Σε αντίθεση με τη Skoda, η κατάσταση με τη Seat eίναι λίγο περίεργη . Πριν 2 χρόνια νομίζω δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra. Μετά το πήρε πίσω. Πρόσφατα διάβασα ότι θα της αναθέσουν να φτιάχνει τα καινούργια μικρά ηλεκτρικά του group.
Της εύχομαι το καλύτερο, αλλά πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά μ' αυτή την εταιρεία.
-
Δεν υπήρξε ποτέ ότι «δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra».
Επειδή το έχω κοιτάξει, αυτό που συνέβη ήταν μια δήλωση πως το μέλλον της SEAT είναι η Cupra, το μέλλον είναι ηλεκτρικό και η SEAT θα εστιάσει στη μικροκινητικότητα,
εννοούσε ο CEOς αυτό που λένε και σήμερα, ότι δηλαδή η SEAT χρειάζεται το υψηλό κομμάτι της αγοράς που θα το καλύπτει η Cupra και θα αποφέρει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από τη γκάμα των μικρομεσαίων μοντέλων της SEAT.Πώς το ξέρω τί εννοούσε ο CEOς;
Την ίδια μέρα που έκανε τη δήλωση και τη μετέδωσε ο ειδικός τύπος με πανηγυρισμούς ότι επιτέλους κλείνει,
το ίδιο απόγευμα ο CEOς έκανε διευκρινιστικές δηλώσεις (στο autoexpress) και έλεγε πως παρεξηγήθηκε αυτό που ειπώθηκε το πρωί.Οι διευκρινίσεις δεν αναπαρήχθηκαν ποτέ,
αντίθετα επί μήνες ο ειδικός τύπος επέμενε να επαναλαμβάνει αυτό που παρερμηνεύτηκε και διαψεύστηκε.
Και συνέχισαν διακριτικά οι διαψεύσεις
πχ
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/seat/future-direction/
μέχρι που η διάψευση έγινε κάθετη.
Αυτή ήταν η ιστορία. -
@andya3 said in SEAT FORUM:
Σε αντίθεση με τη Skoda, η κατάσταση με τη Seat eίναι λίγο περίεργη . Πριν 2 χρόνια νομίζω δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra. Μετά το πήρε πίσω. Πρόσφατα διάβασα ότι θα της αναθέσουν να φτιάχνει τα καινούργια μικρά ηλεκτρικά του group.
Της εύχομαι το καλύτερο, αλλά πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι κάτι δεν πάει καλά μ' αυτή την εταιρεία.
Πριν 2 χρόνια οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν ανακοινώσει ότι μέχρι το 30 θα πουλάνε μόνο ηλεκτρικά κλπ κλπ. Σημασία έχει ότι η seat θα παραμείνει ως έχει!
SEAT FORUM