-
Να μην κάνεις τον μαλάκα, γιατί έχουμε γεμίσει μαλάκες παντού και στο τέλος θα είναι πλειοψηφία...

-
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Τα εργοστάσια που παράγουν για την Ευρώπη, με τρένα κάνουν τις διανομές.
Τα λιμάνια μας είναι μόνο για τα κινέζικα προϊόντα προς τα εδώ.
Ευρωπαϊκά για την Κίνα δεν έχουμε.
Το πόσο σημαντικά είναι τα εμπορικά τρένα για την οικονομία μπορείς να το βρεις.
Δεν λέω πως δεν είναι! Αλλά αυτό είναι ένα εργαλείο αυτών που βρίσκονται μακριά από ναυτικές εμπορικές γραμμές και έχουν μεγάλες χερσαίες εκτάσεις καθώς επίσης η εσωτερική μεταφορά των προϊόντων καλύπτουν μικρές αγορές!
Άλλες χώρες το κάνουν με εσωτερικές μεταφορά με μικρότερα εμπορικά πλοία!
Δεν υπάρχει δηλαδή μια μονάχα συνταγή για να υπάρξει μια ανεπτυγμένη εφοδιαστική αλυσίδα πόσο μάλλον όταν η χώρα έχει πολλά λιμάνια και πλοία!
Με λίγα λόγια εμείς θα παράγουμε εδώ και θα τα μεταφέρουμε μέσω λιμανιών στις χώρες τους και αυτοί ας κάνουν ότι θέλουν με τα τρένα τους στο εσωτερικό!
Επρεπε να σου βάλω ένα βίντεο από διασταύρωση 2 διπλών γραμμών, που στο ένα ζεύγος πέρασαν 2 εμπορικά τρένα.
8 λεπτά βίντεο που πέρναγαν βαγόνια.
Πάνω από 100 σε κάθε τρένο.
Σκέψου τι αξία είχαν τα προϊόντα που κουβάλαγαν.
Σύνολο 200 κοντέινερ
Τα μικρά περιφερειακά πλοία για τις τοπικές αγορες μεταφέρουν 2000- 3000 κοντέινερς 20 ποδιών
Και φυσικά με πολύ χαμηλότερο κόστος ανά μονάδα
Τι συγκρίνεις;;
Η θάλασσα είναι το προσόν της χώρας μας και μας έπεισαν πως δεν είναι όλοι οι Β. Ευρωπαίοι γιατι δεν μας ήθελαν ανταγωνιστές!
-
Συνεπώς για να κλείσουμε το θέμα, και να μην αναπαράγουμε βλακείες ανίδεων κηφήνων που δεν έχουν ιδέα από διεθνές εμπόριο,
Τα τοπικά τρενα που θα εξυπηρετήσουν μια βιομηχανική ζωνη στην σύνδεση του με ένα λιμάνι είναι κομβικής σημασίας υποδομή!
Εκει συμφωνώ!
Το διεθνές όμως εξαγωγικό εμπόριο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΕΝΑ!
Η εξαγωγική βιομηχανία στηρίζεται στις ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ναυτιλιακές γραμμές!
Άλλωστε είναι και θέμα φυσικής! Λόγω της ΑΝΩΣΗΣ του νερού απαιτείται λιγότερη ενέργεια για να μεταφέρεις το ίδιο βαρος εμπορευμάτων διά θαλασσής παρά από οποιονδήποτε άλλο τρόπο
Αυτό ίσχυε από την αρχή του πολιτισμού μέχρι σήμερα!
Δεν θα μας το αλλάξει ο ταξιδευτής
ΣΥΝΕΠΩΣ το επιχείρημα πως είναι χαζομάρες η βιομηχανοποίηση της χώρας προτάσσοντας ως επιχείρημα τα εμπορικά τρένα και σε αντιδιαστολή τη μονοκαλλιέργεια του τουρισμού είναι τελείως λανθασμένο έως και επικίνδυνο!
-
Εχεις δει πολλές γραμμές κοντέινερ να φεύγουν από τον Πειραιά για την Τεργέστη, ή την Μασσαλία, ή την Αμβέρσα, ή το Ρότερνταμ ?
Αντίθετα η Κόσκο φέρνει τα κινέζικα στον Πειραιά και μετά με τρένα τα πηγαίνει στην Τσεχία και στην Σλοβακία που έχει την κεντρική της αποθήκη για την Ευρώπη και μετά κάνει τοπικές διανομές πάλι με τρένα.
Αλλά πλοία της πάνε και στα άλλα ευρωπαικά λιμάνια και μετά πάλι διανομή με τρένα.
Απλά ξεφορτώνοντας στον Πειραιά, το τρένο έχει φτάσει στην Τσεχία, πριν το άλλο πλοίο περάσει το Γιβραλτάρ.
-
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Συνεπώς για να κλείσουμε το θέμα, και να μην αναπαράγουμε βλακείες ανίδεων κηφήνων που δεν έχουν ιδέα από διεθνές εμπόριο,
Τα τοπικά τρενα που θα εξυπηρετήσουν μια βιομηχανική ζωνη στην σύνδεση του με ένα λιμάνι είναι κομβικής σημασίας υποδομή!
Το διεθνές όμως εξαγωγικό εμπόριο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΕΝΑ!
ΣΥΝΕΠΩΣ το επιχείρημα πως είναι χαζομάρες η βιομηχανοποίηση της χώρας προτάσσοντας σε αντιδιαστολή τη μονοκαλλιέργεια του τουρισμού είναι τελείως λανθασμένο έως και επικίνδυνο!
Δεν υπήρξε τέτοιο επιχείρημα από μένα.
Εγώ εξήγησα τα χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε χώρας που ο Μαρινάκης δεν τους έδωσε σημασία και τα απέκρυψε, άρα ήταν προπαγάνδα και όχι μελέτη.
Τα έχουμε ξαναπεί όμως, οπότε τέρμα η επανάληψη.
-
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Συνεπώς για να κλείσουμε το θέμα, και να μην αναπαράγουμε βλακείες ανίδεων κηφήνων που δεν έχουν ιδέα από διεθνές εμπόριο,
Τα τοπικά τρενα που θα εξυπηρετήσουν μια βιομηχανική ζωνη στην σύνδεση του με ένα λιμάνι είναι κομβικής σημασίας υποδομή!
Το διεθνές όμως εξαγωγικό εμπόριο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΕΝΑ!
ΣΥΝΕΠΩΣ το επιχείρημα πως είναι χαζομάρες η βιομηχανοποίηση της χώρας προτάσσοντας σε αντιδιαστολή τη μονοκαλλιέργεια του τουρισμού είναι τελείως λανθασμένο έως και επικίνδυνο!
Δεν υπήρξε τέτοιο επιχείρημα από μένα.
Εγώ εξήγησα τα χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε χώρας που ο Μαρινάκης δεν τους έδωσε σημασία και τα απέκρυψε, άρα ήταν προπαγάνδα και όχι μελέτη.
Τα έχουμε ξαναπεί όμως, οπότε τέρμα η επανάληψη.
Προπαγάνδα υπέρ των συμφερόντων των εργολάβων τουριστικών θερέτρων κάνεις εσύ!
Χωρίς να γνωρίζεις το τι ζημιά προκαλεί στην οικονομία μας το γεγονός αυτό!
Εάν διάβαζες και αφιέρωνες λίγο χρόνο να δεις κάποιους πιο ειδικους θα το κατανοούσες! Αλλά προτιμάς να μιλάς παρά να ακούς!
Ρε ταξιδευτή, αυτοί έχουν μεγάλα εμπορικά λιμάνια όπως αυτό της Ολλανδία όπου για να φτάσουν πρώτες ύλες από τη Ασία κάνουν τον γύρω της Μεσογείου και της μισής Ευρώπης!
Εμείς μπορούμε να παίξουμε τον ρόλο του ευρωπαϊκού βιομηχανικού κέντρου για όλη την ανατολική μεσόγειο!
Είναι αδιανόητο να υποστηρίζεις την επιχειρηματολογία όσων κατέστρεψαν τη χώρα και εξυπηρετούν τα συμφέροντα άλλων οικονομιών όταν μάλιστα βλέπουμε και τους γείτονες δίπλα να παίζουν τον ρόλο που θα μπορούσαμε να παίξουμε εμείς!
Σε ευθεία γραμμή ούτε 100 χλμ πιο μακρυά δεν βρίσκονται από εμάς και έχουν αναπτύξει τεράστια βιομηχανία στην βαση των λιμανιών τους με πελάτες αυτούς που θα μπορούσαμε να έχουμε εμείς!!!
Και εμείς εδώ οι τσοπάνηδες, περιμένουμε τον τουρίστα να έρθει να τον υπηρετήσουν τα νέα παιδιά μπας και αφήσει κάποιο φιλοδώρημα και ακόμα αναμασάμε επιχειρήματα αμόρφωτων ηλιθίων και υποβαθμίζουμε όποιον λέει το αυτονόητο!
Έχω πει ξανά και ξανά…. Η χειρότερη γενιά της Ελλάδας, την διέλυσε με την ανικανότητα της να υπερασπιστεί το συμφέρον της! -
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Οταν κάποιος χρησιμοποιεί τα δεδομένα λέγοντας μισές αλήθειες τότε κάνει προπαγάνδα.
Οταν μας λέει γιατί εμείς δεν είχαμε βιομηχανία και μας συγκρίνει με τις χώρες του Βίζεγκραντ, που μετά την πτώση του υπαρκτού, ήταν χώρες στο κέντρο της Ευρώπης, με υποδομές, δηλαδή γραμμές τραίνων, φτηνά μεροκάματα, προφανώς έλεγαν σε Γερμανούς, Γάλλους και όποιον άλλον ήθελε, ελάτε να κάνετε εδώ τα εργοστάσια σας.
Εμείς είμαστε ακριβώς το αντίθετο.
Είμαστε στην άκρη της Ευρώπης, δεν έχουμε γραμμές τρένων παντού και επειδή είμαστε όλο βουνά έχουμε κόστος μεγάλο να τις φτιάξουμε, δεν είχαμε τόσο φτηνά μεροκάματα πριν την κρίση, δεν είμαστε μεγάλη αγορά, οπότε τι να έρθουν να κάνουν εδώ. Οπως δεν πήγαν και στην Βουλγαρία, παρ΄ ότι είχε φτηνά μεροκάματα.
Ο τύπος λοιπόν μας λέει ότι φταίνε οι κυβερνήσεις και όχι η Γεωγραφία που δεν έχουμε βιομηχανία.
Φταίνε και οι κυβερνήσεις που δεν βοήθησαν όποιες υπήρχαν να επιβιώσουν φτιάχνοντας το φορολογικό και θεσμικό πλαίσιο.
Από την άλλη ο τουρισμός στις χώρες του Βίζεγκραντ είναι σίτι τουρ μόνο.
Ενώ εδώ είναι διακοπές γιατί έχουμε το καλύτερο οικόπεδο για αυτόν τον σκοπό.
Ούτε βέβαια και εκεί το κάνουμε όσο καλά πρέπει, αλλά εκεί φταίνε οι κυβερνήσεις.
Επίσης ο τύπος έκανε επίθεση στην οικοδομή, όπου είδαμε ότι μια δεκαετία πέθανε η οικοδομή και δεν υπάρχουν σπίτια για νοίκιασμα και πλέον με τον πληθωρισμό και το αυξημένο κόστος, τα καινούργια σπίτια να τα ξεχάσουμε.
Δεν θα χτίζονται πλέον στο 90 % της χώρας.
Ολα αυτά τα δεδομένα λοιπόν τα παίρνει όπως τον βολεύουν για να κάνει αντιπολίτευση και προπαγάνδα.
Οπως λοιπόν με ενοχλεί ο κάθε Δρυμιώτης, με ενοχλεί και ο κάθε Μαρινάκης.
Η Ιταλία είναι στην άκρη της Ευρώπης ; Οχι ; Βουνά έχει ; Οχι ;
-
Βιομηχανικά η Ιταλία είναι 2 χώρες. Ο πλούσιος Βορράς και ο φτωχός Νότος.
Πέρα από αυτό όμως υπήρξε αυτοκρατορία, δεν πέρασε τουρκοκρατία που θα την άφηνε αιώνες πίσω όπως τα βαλκάνια, δεν βλέπω που μπορούμε να συγκριθούμε.
Παρ΄ όλα αυτά όμως έχει θέματα με την βιομηχανία της εδώ και χρόνια, όπως και το ΗΒ.
Πέραν αυτών έχει τρομερό πρωτογενή τομέα και τουρισμό εδώ και αιώνες.
Σαφέστατα όμως δεν είναι στην άκρη της Ευρώπης όταν συνορεύει με τις μεγαλύτερες χώρες είτε άμεσα όπως η Γαλλία, είτε έμμεσα όπως η Γερμανία που πρέπει να περάσεις 100 χλμ Αυστριακό έδαφος.
Με το τούνελ που κάνουν τώρα κάτω από τις Αλπεις θα έχουν τεράστια ανάπτυξη του εμπορίου με τα τρένα.
-
Αρα, και σε παρόμοια θέση με την Ελλάδα είναι και έχει έντονο ανάγλυφο !
Η Ελλάδα έχει διπλάσια ακτογραμμή, τα ίδια μεγάλα λιμάνια, το 1/3 των μεγάλων ναυπηγείων και καμία εγκατάσταση κατασκευή νέων γιοτ (μόνο επισκευές και ανακασκευες) την ώρα που η Ιταλία είναι λιντερ !
Τα ίδια μπορώ να δεις για πάρα πολλούς τομείς
-
Τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και ενός σχετικού βάρους μεταφοράς καλό είναι να βρίσκονται κοντά στις αγορές στόχους, διότι η φθηνή μεταφορά ενός ολοκληρωμένου προϊόντος επιφέρει ανταγωνιστικές κοστολογήσεις!
Μιας και είμαστε σε αυτοκινητιστικό φόρουμ
Το πιθανότερο είναι η αγορά των 150-180 εκ με μέσα εισοδήματα τις 19.000 ευρώ (γύρω από την Ελλάδα στην ανατολική μεσόγειο ) να μην σηκώνει BMW και Mercedes αλλά, ας πούμε, τα maruti Suzuki!
Να κατασκευάζει η Ελλάδα maruti baleno κατά χιλιάδες!
Οπότε το γεγονός πως οι βιομηχανίες προϊόντων υψηλής αξιας και βαρους επιθυμούν την εγγύτητα στις αγορές στόχους τους, δεν είναι πανάκεια για όλες τις περιπτώσεις των χωρών της Ευρώπης
Η Ελλάδα πρέπει να κατανοήσει τη θέση της και αναλόγως να σχεδιάσει την στρατηγική της, η οποία εάν είναι άρτια, θα προσελκύσει συγκεκριμένους κατασκευαστικούς ομίλους που θα θεωρεί ότι θα φέρει προστιθέμενη αξία στην οικονομία
Έχω πει πως η μοναδική λύση για εμάς πλέον είναι η στοχευμένη προσέλκυση συγκεκριμένων ομίλων με οργάνωση φακέλου προσφοράς όπου θα εξασφαλίσουμε τη θαλάσσια μεταφορά α υλών και τελικών προϊόντων!
Δύσκολη σε πρώτη φάση η κατασκευή οχημάτων αλλά οχι άλλων εμπορευμάτων!
Συνεπώς πριν από αυτό το στάδιο, η πολιτεία πρέπει να οργανωθεί θεσπίζοντας όργανα και να κάτσει κάτω να συζητήσει με όσους έχουν τα πλοία μεταφοράς ώστε να δούμε το τι μπορούμε να προσφέρουμε ως χώρα με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτών από κοινού προς τους ξένους κατασκευαστικούς ομίλους!
Η μη στοχευμένη πολιτική των μειωμένων συντελεστών φορολόγησης που επιβαρύνουν στην ουσία άλλους κλάδους της οικονομίας με την αναπλήρωση των διαφυγόντων φόρων, και η ελπίδα πως ίσως κάποιοι μας δουν με θετικό μάτι ώστε να επενδύσουν ψίχουλα διασκορπισμένα σε διάφορους κλάδους της οικονομίας, δεν βγάζει πουθενά!
Οδηγούμαστε εν τέλη να ξεπουλάμε τα σπίτια μας για βραχυχρόνια μίσθωση και άλλα τέτοια γραφικά!
Αυτό δεν είναι επενδύσεις, πάρτυ είναι!
-
Οι ελληνικές κυβερνήσεις νοιάζονται μόνο για το μαγαζί τους, την "Ελληνικό Κράτος ΑΕ", δηλαδή δημοσιονομικά θέματα. Λειτουργούν σαν κρατικοί λογιστές.
Δεν ασχολούνται και δεν ενδιαφέρονται για την πραγματική οικονομία, ούτε για τις επιχειρήσεις, τις επενδύσεις, τις δυνατότητες της χώρας ή όλα αυτά που συζητάτε.
-
Τι ωραίο το μάθημα της Ευθυμίου και πολύ όμορφα σκηνοθετημένο.
Να συνειδητοποιείς πχ ότι οι Φράγκοι κατείχαν τα σπουδαιότερα κομμάτια της σημερινής Ελλάδας, αιώνες περισσότερους απ τους Οθωμανούς, κι ότι πολεμώντας αυτούς τα πήραν οι Τούρκοι. Απ τα καλύτερα της τηλεόρασης, και μόνο σε κανάλι σαν της Βουλής θα μπορούσε να υπάρξει, όσο τα Ιδιωτικά δείχνουν σαχλαμάρες και νοικιάζουν βήμα προπαγάνδας. -
Οχι και περισσότερους από τους Οθωμανούς. Εκτός μικρών εξαιρέσεων.
https://el.wikipedia.org/wiki/Λατινοκρατία
περίοδος 1204 έως 1566 ή ακόμα 1669 και 1797, ως ακρότατο όριο τερματισμού της Λατινοκρατίας στον ελληνικό χώρο χαρακτηρίζεται από μια ποικιλία δυτικών κυριάρχων: Φράγκων/Βουργουνδών, Φλαμανδών, Γενουατών, Λομβαρδών, Βενετών, Καταλανών[2], Φλωρεντινών, Ναβαρραίων, Ιπποτών Ναϊτών ή Ιωαννιτών. Όλοι αυτοί είχαν ως κοινό πολιτιστικό χαρακτηριστικό την πολιτισμική-θρησκευτική τους ταυτότητα: όλοι ήταν Λατίνοι, οπαδοί της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και αναγνώριζαν τον Πάπα της Ρώμης ως ανώτατο θρησκευτικό και πνευματικό τους ηγέτη[
Για την Πόλη 57 χρόνια, για την Θεσσαλονίκη 17, για την Αχαία 170, γιά την Αθήνα 250.
Στα νησιά ήταν κάπως καλύτερα τα πράγματα. Στην Εύβοια 265 χρόνια, στις Κυκλάδες 360 χρόνια, στην Κρήτη 465 χρόνια, ενώ τα Επτάνησα δεν καταλήφθηκαν ποτέ από τους Τούρκους.
Για την Ηπειρωτική χώρα όμως η Τουρκοκρατία, πέραν της Πόλης που συνεχίζεται ήταν πολλά χρόνια.
Για την Θεσσαλονίκη 480 χρόνια, για την Αχαία 400 χρόνια και για την Αθήνα 370 χρόνια, όπως και για την Εύβοια, ενώ για τα άλλα νησιά γύρω στα 250 χρόνια.
Οπότε ας είμαστε ακριβείς κάποια φορά.
-
https://www.bankingnews.gr/koinonia/articles/835404/kriti-pyrovolismoi-sta-vorizia-irakleiou-treis-nekroi-15-oi-travmaties
Να φανταστώ η βεντέτα θα ξεκίνησε επειδή κάποιος θίχτηκε για κανένα παλούκι και επειδή δεν ήταν αρκετά παλικαρας τράβηξε όπλο.... -
Χτες ήμουν με ένα φίλο Κρητικό και μου έλεγε τέτοιες ιστορίες.
Του λέω για να λυθεί το πρόβλημα εκεί, δεν πρέπει να απαγορευτεί η οπλοφορία, αλλά να επιτραπεί σε όλους.
Οπότε οι μάγκες εκ του ασφαλούς, θα δουν πόσα απίδια βγάζει ο σάκος.
-

Το "χ....ε ψηλά, κι αγνάντευε"
στη κυριολεξία του Λευκού Οίκου...
-
@piliourits said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Το "χ....ε ψηλά, κι αγνάντευε"
στη κυριολεξία του Λευκού Οίκου...κατσε να χεστει να δεις πως θα γινουν τα μαρμαρα
αν και μαλλον φοραει σερβιετες
και σιγουρα θα εχει σφουγκοκωλαριο .
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]