-
Οι πωλήσεις όμως έχουν να κάνουν με τη γνώμη του κοινού!

-
@axel12p said in ZEEKR forum:
Οι πωλήσεις όμως έχουν να κάνουν με τη γνώμη του κοινού!

Σίγουρα, αλλά εγώ απάντησα στο ερώτημα κατά πόσο ένα αυτοκίνητο θεωρείται ότι προέρχεται από την εθνικότητα της εταιρείας, παρόλο που μπορεί να κατασκευάζεται σε άλλη χώρα ή ήπειρο.
-
Το νέο Ζeekr 7Χ είναι ένα οικογενειακό SUV που ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία του ομίλου Geely και κάνει την διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με σχεδιασμό που δεν τον βρεις σε άλλα SUV, με υψηλές επιδόσεις, με κορυφαία αυτονομία και υψηλά επίπεδα πολυτέλειας και εξοπλισμού, συγκαταλέγεται στις προτάσεις με τα πιο ολοκληρωμένα ηλεκτρικά SUV της αγοράς.
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης -
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
η Zeekr είναι Geely αλλα
και η Volvo ειναι Geely οχι το αναποδοτεχνογνωσια πηραν οι κινεζοι από την Volvo κυριως σε θερμικα. Στα υπόλοιπα να ξερεις εγινε το αναποδο lol
-
@cirus said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
η Zeekr είναι Geely αλλα
και η Volvo ειναι Geely οχι το αναποδοτεχνογνωσια πηραν οι κινεζοι από την Volvo κυριως σε θερμικα. Στα υπόλοιπα να ξερεις εγινε το αναποδο lol
Αυτά τα ξέρω.
Εννοώ τεχνογνωσία σε επίπεδο στησίματος αυτοκινήτου, ανάρτησης, ασφάλειας και διάφορα άλλα σημεία και μέρη που δεν αφορούν το κινητήριο σύνολο και την πηγή ενέργειας του.Η Volvo είναι Volvo. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
η Zeekr είναι Geely αλλα
και η Volvo ειναι Geely οχι το αναποδοτεχνογνωσια πηραν οι κινεζοι από την Volvo κυριως σε θερμικα. Στα υπόλοιπα να ξερεις εγινε το αναποδο lol
Αυτά τα ξέρω.
Εννοώ τεχνογνωσία σε επίπεδο στησίματος αυτοκινήτου, ανάρτησης, ασφάλειας και διάφορα άλλα σημεία και μέρη που δεν αφορούν το κινητήριο σύνολο και την πηγή ενέργειας του.Η Volvo είναι Volvo. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
H volvo σε στησιμο αυτοκινητου ειναι για να βάλει αεροσακους και στους αστραγαλους
οχι για στησιμο αναρτησεων αλλα τελωςπαντων οκπαντα για τα safety features και τα station wagon της ηταν γνωστη η Volvo οχι για το στησιμο των αναρτησεων παντως, just saying
-
@cirus said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
η Zeekr είναι Geely αλλα
και η Volvo ειναι Geely οχι το αναποδοτεχνογνωσια πηραν οι κινεζοι από την Volvo κυριως σε θερμικα. Στα υπόλοιπα να ξερεις εγινε το αναποδο lol
Αυτά τα ξέρω.
Εννοώ τεχνογνωσία σε επίπεδο στησίματος αυτοκινήτου, ανάρτησης, ασφάλειας και διάφορα άλλα σημεία και μέρη που δεν αφορούν το κινητήριο σύνολο και την πηγή ενέργειας του.Η Volvo είναι Volvo. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
H volvo σε στησιμο αυτοκινητου ειναι για να βάλει αεροσακους και στους αστραγαλους
οχι για στησιμο αναρτησεων αλλα τελωςπαντων οκπαντα για τα safety features και τα station wagon της ηταν γνωστη η Volvo οχι για το στησιμο των αναρτησεων παντως, just saying
Μα μιλάμε για τεχνογνωσία πως να στήσεις ανάρτηση για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα σε ένα Κινέζικο αυτοκίνητο.
Όχι για σύγκριση ανάρτησης της Volvo σε σχέση με άλλους Ευρωπαίους κατασκευαστές. -
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
η Zeekr είναι Geely αλλα
και η Volvo ειναι Geely οχι το αναποδοτεχνογνωσια πηραν οι κινεζοι από την Volvo κυριως σε θερμικα. Στα υπόλοιπα να ξερεις εγινε το αναποδο lol
Αυτά τα ξέρω.
Εννοώ τεχνογνωσία σε επίπεδο στησίματος αυτοκινήτου, ανάρτησης, ασφάλειας και διάφορα άλλα σημεία και μέρη που δεν αφορούν το κινητήριο σύνολο και την πηγή ενέργειας του.Η Volvo είναι Volvo. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
H volvo σε στησιμο αυτοκινητου ειναι για να βάλει αεροσακους και στους αστραγαλους
οχι για στησιμο αναρτησεων αλλα τελωςπαντων οκπαντα για τα safety features και τα station wagon της ηταν γνωστη η Volvo οχι για το στησιμο των αναρτησεων παντως, just saying
Μα μιλάμε για τεχνογνωσία πως να στήσεις ανάρτηση για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα σε ένα Κινέζικο αυτοκίνητο.
Όχι για σύγκριση ανάρτησης της Volvo σε σχέση με άλλους Ευρωπαίους κατασκευαστές.ναι μωρε ενταξει για πλακα το εγραψα
αν και δεν ειναι τοσο δυσκολο να στησουν αναρτησεις ο κινεζοι απλα δεν το κρινουν απαραιτητο. Θεωρουν οτι σε ολους αρεσουν οι μαλακες αναρτησεις και το αλλαζουν μονο αν ζητηθει απο την τοπικη αγορα οπως εκαναν στην Αυστραλια πχ. Δεν χρειαζονται τεχνογνωσια γιαυτο, να το κάνουν ξέρουν. Δεν το προσφέρουν στα μοντελα τους γιατι θεωρουν οτι αυτό τους διαφοροποιει και οτι σε ολους αρεσουν οι πολύ ανετες αναρτησεις . πραγμα που δεν ισχυει βεβαια αλλα αλλη κουβεντα αυτο
-
Δε νομίζω ότι είναι σοβαρή τεχνογνωσία αυτή, τέτοια ώστε ένας κινέζικος κολοσσός να μην έχει και να χρειάζεται τη συνδρομή ενός ευρωπαίου. Να μιλήσουμε για τεχνογνωσία κεκ, ηλεκτρονικών, μηχανοτρονικών αυτόματων μεταδόσεων, ή μπαταριών, ναι, εκεί υπάρχει σοβαρή τεχνογνωσία σε κάποιους κατασκευαστές.
-
Όπως η Hyundai πήρε τον Albert Biermann από την BMW και δημιούργησε την καταπληκτική σειρά Ν, το ίδιο μπορεί να κάνει ο κάθε σοβαρός Κινέζος κατασκευαστής.
Είναι καθαρά θέμα κόστους και προσαρμογής στις ανάγκες τις εκάστοτε αγοράς. -
Ρε παιδιά, η Geely ήδη έχει στην κατοχή της τη Volvo εδώ και κάποια χρόνια.
Ε θα ήταν βλάκες να μην πάρουν οποιαδήποτε τεχνογνωσία χρειαστεί για να στηθεί ένα αυτοκίνητο για τα δεδομένα της Ευρωπαϊκής αγοράς.
Όποια στοιχεία και να είναι αυτά που μπορεί να χρειάστηκαν.
Δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε;
Είπαμε, αλλά αυτός ο εκθειασμός για τους και καλά καταπληκτικούς Κινέζους που τα κάνουν όλα καλύτερα από όλους τους υπόλοιπους και συμφέρουν είναι υπερβολικός.
Αλήθεια τώρα; Δεν είναι σοβαρή τεχνογνωσία το στήσιμο και η ανάρτηση ενός αυτοκινήτου;
Βάλαμε τέσσερα αμορτισέρ και τέσσερα ελατήρια και τελειώσαμε;Εδώ η Peugeot έχει καταφέρει με ημιάκαμπτους να καταπίνει Ιαπωνόχρεπα με παλλαπλούς.

Και δεν είναι τεχνογνωσία;
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Ρε παιδιά, η Geely ήδη έχει στην κατοχή της τη Volvo εδώ και κάποια χρόνια.
Ε θα ήταν βλάκες να μην πάρουν οποιαδήποτε τεχνογνωσία χρειαστεί για να στηθεί ένα αυτοκίνητο για τα δεδομένα της Ευρωπαϊκής αγοράς.
Όποια στοιχεία και να είναι αυτά που μπορεί να χρειάστηκαν.
Δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε;
Είπαμε, αλλά αυτός ο εκθειασμός για τους και καλά καταπληκτικούς Κινέζους που τα κάνουν όλα καλύτερα από όλους τους υπόλοιπους και συμφέρουν είναι υπερβολικός.
Αλήθεια τώρα; Δεν είναι σοβαρή τεχνογνωσία το στήσιμο και η ανάρτηση ενός αυτοκινήτου;
Βάλαμε τέσσερα αμορτισέρ και τέσσερα ελατήρια και τελειώσαμε;Εδώ η Peugeot έχει καταφέρει με ημιάκαμπτους να καταπίνει Ιαπωνόχρεπα με παλλαπλούς.

Και δεν είναι τεχνογνωσία;
οχι ρε δεν λεω αυτο
δεν τα κάνουν ολα καλύτερα
Αλλα οι κινεζοι κυριως το ονομα volvo ήθελαν
οπως το ονομα smart ηθελαν, το ιδιο την mg κτλ
Οι ευρωπαιοι εχουν πραγματα να παρεις και στην τεχνογνωσια σε κινητηρες εσωτερικής καυσης και σε σπορ κατασκευές και σε πολλα πραγματα
απλα ακομα και σε αυτά δεν ειναι οτι οι κινεζοι υστερουν πολύ. Αλλα κυριως για το BRAND NAME την πηραν την Volvo. Μην το υποτιμας , ειναι κατι πολύ σημαντικο. Ειδικα στην Σκανδιναβια τα θεωρουν δικα τους!!!
Το ιδιο και για τα MG οι βρετανοι την θεωρουν βρετανικη μαρκα!!! Ειδικα εκει μιλαμε για 100%κινεζο ετσι
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Είναι Α Μ Α Ξ Α Ρ Α λέμε

Το πρόβλημα είναι ότι θα θέλει κάνα χιλιάρικο το μήνα η ληζινγκ


-
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Εμφανισιακά είναι όμορφο.
Τι να λέμε τώρα.
Να μην ήταν και Κινέζικο.
Βέβαια η Zeekr είναι της Geely αν δεν κάνω λάθος, η οποία έχει ανταλλάξει τεχνογνωσία με τη Volvo και απ' ότι ακούω είναι σχεδιασμένο στη Σουηδία, οπότε ίσως κάτι να μπορεί γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Είναι Α Μ Α Ξ Α Ρ Α λέμε

Το πρόβλημα είναι ότι θα θέλει κάνα χιλιάρικο το μήνα η ληζινγκ


Τιμή που με μια σχετική έκπτωση ή μέτρια προκαταβολή μισθώσεις τον έρωτα Q6 μη σου πω και Macan.

Ποιο Zeekr ρε; Φέρτε το να το δώσω στον μικρό να παίζει τις Κυριακές στον κήπο της έπαυλης.
-
Είναι μερακλίδικο το Zeekr messie katafract. Volvo και μλκιες.
-
Άμα είχε 40Κ θα το έπαιρνα.
Τώρα στα 60Κ δεν έχει καμία τύχη.
Βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω την Αουντάρα.
Τι ωραία που είναι να είσαι πτωχός και να μιλάς σαν πλούσιος.
Μπορείς να αγοράσεις τα πάντα...
... Σε matchbox.
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Άμα είχε 40Κ θα το έπαιρνα.
Τώρα στα 60Κ δεν έχει καμία τύχη.
Βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω την Αουντάρα.
Τι ωραία που είναι να είσαι πτωχός και να μιλάς σαν πλούσιος.
Μπορείς να αγοράσεις τα πάντα...
... Σε matchbox.
40000€ είναι η διαφορά τους

άλλη κατηγορία τιμής το Q6Νέο Q6 Sportback e-tron
Q6 Sportback e-tron 252 hp 73.980 €
Q6 Sportback e-tron Performance 306 hp 80.980 €
Q6 Sportback e-tron quattro 388 hp 87.980 €Νέο SQ6 Sportback e-tron
SQ6 Sportback e-tron quattro 490 hp 105.980 €– Zeekr 7X 421PS: 54.990 ευρώ
– Zeekr 7Χ Long Range 421PS: 58.990 ευρώ
– Zeekr 7Χ Privilege AWD 645PS: 65.990 ευρώΕίναι διαθέσιμο ως πισωκίνητο με ισχύ 421 ίππους και αυτονομία 480 χλμ. (μπαταρία 75 kWh) και 615 χλμ. (μπαταρία 100 kWh), ή ως τετρακίνητο με 645 PS και αυτονομία 543 χλμ.
-
Θα πάρεις αυτοκίνητο των 650 αλόγων και θα πήγαινες με 130 χλμ/ωρα;;;
-
@lap said in ZEEKR forum:
Θα πάρεις αυτοκίνητο των 650 αλόγων και θα πήγαινες με 130 χλμ/ωρα;;;
Ναι άλλα τα 0-130 σε πόσα δευτερόλεπτα τα πιάνει



Το "καλό" με τα ηλεκτρικά είναι ότι δεν έχουν μεγάλη τελική να σε τριβελιζει

Μέχρι και ηλεκτρικά ανοιγμένες πόρτες έχει ρε η αμαξαρα
Youtube VideoΤι άλλο θέτε;;



ZEEKR forum