-
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
καλα το turbo πλεον δεν ειναι καμια τεχνολογια σουπερ ουαου ή πολύπλοκη. οτι υπηρχε να βρεθει από λύσεις ειναι πλέον διαθεσιμο
Βασικα σε full hybrid το βρίσκω και αχρηστο. Καλύτερα μια μεγαλύτερη μπαταρία με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα και κανεις την δουλεια του turbo αλλα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα, μεγαλύτερη ροπή και χωρις να καις και παραπάνω
βασικα με εναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα δεν χρειαζεσαι καν κιβωτιο. Αντιγραψτε το από τους κινεζους lol
-
This post is deleted! -
A plug-in hybrid with a double electric motor and no gearbox is possible through a system called an electric-first or parallel-series hybrid transmission that uses a fixed gear ratio and power-split device instead of a traditional multi-gear transmission. The two electric motors, combined with a sophisticated power control unit, can operate the vehicle independently or together with the gasoline engine to achieve a seamless transition between power sources and eliminate the need for a multi-gear automatic transmission, which is a significant advantage of electric-only driving.
How it works
Power management: The system manages power delivery by using a power control unit (PCU) to switch between different modes of operation, such as EV drive, hybrid drive, and engine drive.
Torque split: The two electric motors are designed to work together with the internal combustion engine to provide power to the wheels, and a fixed ratio with three gear sets is used to split the power between the two motors.
Hybrid control: The system's ability to seamlessly switch between electric and gasoline power, and to operate the motors independently, means it can achieve high efficiency and performance without a traditional multi-gear transmission.Benefits
Increased efficiency: By using a power-split device instead of a traditional multi-gear transmission, the system can improve fuel economy and reduce emissions.
Improved performance: The system's ability to seamlessly transition between electric and gasoline power, and to operate the motors independently, allows it to provide strong acceleration and overall performance.
Greater simplicity: Eliminating a multi-gear transmission reduces the complexity and cost of the powertrain, as well as making it simpler to manufacture and repair.
Electric-first operation: The system's ability to drive purely on electric power for everyday trips is a key feature of plug-in hybrids.νομιζω ότι κατι παρόμοιο μπορει να γινει και σε full hybrid. ηδη αυτο γινεται σε plug-in hybrids
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
καλα το turbo πλεον δεν ειναι καμια τεχνολογια σουπερ ουαου ή πολύπλοκη. οτι υπηρχε να βρεθει από λύσεις ειναι πλέον διαθεσιμο
Βασικα σε full hybrid το βρίσκω και αχρηστο. Καλύτερα μια μεγαλύτερη μπαταρία με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα και κανεις την δουλεια του turbo αλλα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα, μεγαλύτερη ροπή και χωρις να καις και παραπάνω
βασικα με εναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα δεν χρειαζεσαι καν κιβωτιο. Αντιγραψτε το από τους κινεζους lol
Διαφωνώ σε όλα, οπότε δεν έχει νόημα να τα σχολιάσω ένα-ένα

-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
καλα το turbo πλεον δεν ειναι καμια τεχνολογια σουπερ ουαου ή πολύπλοκη. οτι υπηρχε να βρεθει από λύσεις ειναι πλέον διαθεσιμο
Βασικα σε full hybrid το βρίσκω και αχρηστο. Καλύτερα μια μεγαλύτερη μπαταρία με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα και κανεις την δουλεια του turbo αλλα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα, μεγαλύτερη ροπή και χωρις να καις και παραπάνω
βασικα με εναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα δεν χρειαζεσαι καν κιβωτιο. Αντιγραψτε το από τους κινεζους lol
Διαφωνώ σε όλα, οπότε δεν έχει νόημα να τα σχολιάσω ένα-ένα

δηλαδη το turbo το θεωρεις την σημερον ημερα πολύπλοκη τεχνολογία?
ενας ηλεκτροκινητηρας δεν σου δινει μεγαλύτερη ροπή?
δεν γλιτωνεις καυσιμο χρησιμοποιωντας ηλεκτροκινητηρα αντι για turbo?
δεν ειναι καλύτερα να μην εχεις κιβωτιο απο το να εχεις?
σε ολα αυτα διαφωνεις? οκ
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
νομιζω ότι κατι παρόμοιο μπορει να γινει και σε full hybrid. ηδη αυτο γινεται σε plug-in hybrids
Αυτό το υβριδικό χρησιμοποιεί η HONDA.
-
@ektoras said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
νομιζω ότι κατι παρόμοιο μπορει να γινει και σε full hybrid. ηδη αυτο γινεται σε plug-in hybrids
Αυτό το υβριδικό χρησιμοποιεί η HONDA.
σιγουρα ειναι μια από ολες μπορει και απο τις πρώτες. Και κινεζοι χρησιμοποιουν κατι τετοιο.
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
καλα το turbo πλεον δεν ειναι καμια τεχνολογια σουπερ ουαου ή πολύπλοκη. οτι υπηρχε να βρεθει από λύσεις ειναι πλέον διαθεσιμο
Βασικα σε full hybrid το βρίσκω και αχρηστο. Καλύτερα μια μεγαλύτερη μπαταρία με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα και κανεις την δουλεια του turbo αλλα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα, μεγαλύτερη ροπή και χωρις να καις και παραπάνω
βασικα με εναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα δεν χρειαζεσαι καν κιβωτιο. Αντιγραψτε το από τους κινεζους lol
Διαφωνώ σε όλα, οπότε δεν έχει νόημα να τα σχολιάσω ένα-ένα

δηλαδη το turbo το θεωρεις την σημερον ημερα πολύπλοκη τεχνολογία?
Εξαρτάται αν ξέρεις το φτιάχνεις. Οι Γάλλοι π.χ. ξέρουν? Ακόμα το παλεύουν. Και οι Ιάπωνες το προσπέρασαν με τα υβριδικά. Απ' ότι φαίνεται η Toyota τώρα ξύπνησε.
ενας ηλεκτροκινητηρας δεν σου δινει μεγαλύτερη ροπή?
δεν γλιτωνεις καυσιμο χρησιμοποιωντας ηλεκτροκινητηρα αντι για turbo?δεν ειναι καλύτερα να μην εχεις κιβωτιο απο το να εχεις?
σε ολα αυτα διαφωνεις? οκ
Δε βάζουμε στην κουβέντα ηλεκτρικά ή plug-in. Μιλάμε για full υβριδικά (αυτοφορτιζόμενα) με turbo. Αν γενικεύσουμε υπάρχουν κι άλλες τεχνολογίες, της Nissan, τα range extenders κλπ.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
καλα το turbo πλεον δεν ειναι καμια τεχνολογια σουπερ ουαου ή πολύπλοκη. οτι υπηρχε να βρεθει από λύσεις ειναι πλέον διαθεσιμο
Βασικα σε full hybrid το βρίσκω και αχρηστο. Καλύτερα μια μεγαλύτερη μπαταρία με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα και κανεις την δουλεια του turbo αλλα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα, μεγαλύτερη ροπή και χωρις να καις και παραπάνω
βασικα με εναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητηρα δεν χρειαζεσαι καν κιβωτιο. Αντιγραψτε το από τους κινεζους lol
Διαφωνώ σε όλα, οπότε δεν έχει νόημα να τα σχολιάσω ένα-ένα

δηλαδη το turbo το θεωρεις την σημερον ημερα πολύπλοκη τεχνολογία?
Εξαρτάται αν ξέρεις το φτιάχνεις. Οι Γάλλοι π.χ. ξέρουν? Ακόμα το παλεύουν. Και οι Ιάπωνες το προσπέρασαν με τα υβριδικά. Απ' ότι φαίνεται η Toyota τώρα ξύπνησε.
ενας ηλεκτροκινητηρας δεν σου δινει μεγαλύτερη ροπή?
δεν γλιτωνεις καυσιμο χρησιμοποιωντας ηλεκτροκινητηρα αντι για turbo?δεν ειναι καλύτερα να μην εχεις κιβωτιο απο το να εχεις?
σε ολα αυτα διαφωνεις? οκ
Δε βάζουμε στην κουβέντα ηλεκτρικά ή plug-in. Μιλάμε για full υβριδικά (αυτοφορτιζόμενα) με turbo. Αν γενικεύσουμε υπάρχουν κι άλλες τεχνολογίες, της Nissan, τα range extenders κλπ.
Οι Γαλλοι ξερουν να φτιαχνουν πολλα. Να μην χαλάνε δεν ξερουν
και σε fulll υβριδικα υπάρχει απλα δεν ξερω πως ακριβως δουλευει γιαυτο παρεθεσα από plug in που ξερω με 2 ηλεκτροκινητηρες. Καποιοι σιγουρα το κάνουν και σε full hybrιd με ενα ηλεκτροκινητηρα απλά εκει δεν ξερω αν χρειαζεται κιβωτιο ή οχι γιαυτο δεν αναλυω περισσότερο
-
Η συζήτηση είναι λίγο άτοπη δοθέντος ότι η Toyota έχει εδώ και κάποια χρόνια full hybrid turbo. Οπότε πρακτικά προκύπτει για νέα γενιά που απλά θα τα κάνει downside.
-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Η συζήτηση είναι λίγο άτοπη δοθέντος ότι η Toyota έχει εδώ και κάποια χρόνια full hybrid turbo. Οπότε πρακτικά προκύπτει για νέα γενιά που απλά θα τα κάνει downside.
κουβεντα να γινεται κανουμε. Εγω πιστευω οτι μια λύση χωρις turbo με ηλεκτροκινητηρα ειναι καλύτερη από turbo. αυτο λέω μονο
δεν λεω οτι δεν μπορει να το κάνει ή δεν το εχει ηδη η toyota
-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Η συζήτηση είναι λίγο άτοπη δοθέντος ότι η Toyota έχει εδώ και κάποια χρόνια full hybrid turbo. Οπότε πρακτικά προκύπτει για νέα γενιά που απλά θα τα κάνει downside.
Το full hybrid turbo που έχει βγάλει η Toyota στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και δουλεύει κυρίως σαν booster σε χαμηλές ταχύτητες. Δεν έχει καμία σχέση μ' αυτό που φαντάζεστε από την εμπειρία του yaris.
-
To κενό του Άντυ, της Τογιότα δηλαδή:
Toyota offers several hybrid models with a turbocharged engine, including the 2025 4Runner, the new Grand Highlander Hybrid, and the Crown with its 2.4-liter turbo hybrid system. Additionally, future performance models are being developed with a new 2.0-liter hybrid turbo engine.
Current Toyota models with hybrid and turbo engines
4Runner (2025) :
The 2025 4Runner Hybrid comes with a 2.4L hybrid turbo engine, available in various trims.
Grand Highlander Hybrid:
The Grand Highlander Hybrid offers a choice between a 2.4L turbocharged engine and a more powerful "Hybrid MAX" engine, which also includes a turbocharger.
Crown:
The Crown features a 2.4-liter turbocharged hybrid system that provides a responsive and smooth driving experience, especially for acceleration and cornering.
Land Cruiser (2025) :
The 2025 Land Cruiser Hybrid is equipped with a 3.5L V6 twin-turbo hybrid system.
Camry Hybrid:
Some versions of the 2024 Camry Hybrid feature a turbocharged 2.5-liter four-cylinder engine combined with an electric motor.
Future Toyota models
Toyota's Gazoo Racing (GR) division is developing a new 2.0-liter turbocharged four-cylinder engine for future hybrid and plug-in hybrid sports cars.This new engine is expected to power future GR models and could produce up to 400 horsepower.It is also anticipated that this engine will be shared with some of Toyota's mainstream models.
-
@andya3
Η Toyota μαζί με την Mazda έχουν αποφύγει σε γενικές γραμμές την υπερτροφοδότηση γυρίζοντας την πλάτη στο downsizing, επιμένοντας σε σύνολα υψηλού κυλινδρισμού χαμηλής απόδοσης. Την ίδια απέχθεια έχουν δείξει και προς τα διπλοσύμπλεκτα κιβώτια σε αντίθεση με την Honda για παράδειγμα η οποία έχει ίσως τις περισσότερες εφαρμογές σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα.Τα παραπάνω δεν σημαίνουν όμως ότι δεν μπορούν να βγάλουν στην παραγωγή downsized turbo σύνολα, από την στιγμή που αποφασίστηκε μετά από την φάση μελέτης και εξέλιξης θα τα δούμε στην παραγωγή. Τα μικρά hev το πιο πιθανό είναι να παραμείνουν ατμοσφαιρικά, τον 1,5T θα τον φορέσουν σε rav4 και πάνω οχήματα.
H Honda είχε ανακοινώσει τέλη του 2013, αρχές 2014 την εξέλιξη των 1,5Τ τους οποίους φοράνε το civic και τα άλλα μοντέλα της από το 2016. Τους πήρε δύο έτη για να φτιάξουν ένα εξαιρετικό κινητήρα που χάνει λάδια.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@andya3
Η Toyota μαζί με την Mazda έχουν αποφύγει σε γενικές γραμμές την υπερτροφοδότηση γυρίζοντας την πλάτη στο downsizing, επιμένοντας σε σύνολα υψηλού κυλινδρισμού χαμηλής απόδοσης. Την ίδια απέχθεια έχουν δείξει και προς τα διπλοσύμπλεκτα κιβώτια σε αντίθεση με την Honda για παράδειγμα η οποία έχει ίσως τις περισσότερες εφαρμογές σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα.Τα παραπάνω δεν σημαίνουν όμως ότι δεν μπορούν να βγάλουν στην παραγωγή downsized turbo σύνολα, από την στιγμή που αποφασίστηκε μετά από την φάση μελέτης και εξέλιξης θα τα δούμε στην παραγωγή. Τα μικρά hev το πιο πιθανό είναι να παραμείνουν ατμοσφαιρικά, τον 1,5T θα τον φορέσουν σε rav4 και πάνω οχήματα.
H Honda είχε ανακοινώσει τέλη του 2013, αρχές 2014 την εξέλιξη των 1,5Τ τους οποίους φοράνε το civic και τα άλλα μοντέλα της από το 2016. Τους πήρε δύο έτη για να φτιάξουν ένα εξαιρετικό κινητήρα που χάνει λάδια.
Θεωρητικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να φτιάξουν τα πάντα. Λεφτά έχουν, υποδομές έχουν, μηχανικούς έχουν, εργοστάσια έχουν κι ότι τους λείπει το αγοράζουν έτοιμο από υποκατασκευαστές.
Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε συζήτηση στη βάση προθέσεων και θεωρητικών δυνατοτήτων, κρίνουμε από τι έχουν βγάλει ήδη στην αγορά.
-
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
To κενό του Άντυ, της Τογιότα δηλαδή:
Toyota offers several ....
Να προσθέσω non hybrid turbo, έχει έναν 2,0λ και έναν 2,4λ που φοράνε τα IS, ΝΧ, RX.
-
@piliourits said in TOYOTA FORUM:
To κενό του Άντυ, της Τογιότα δηλαδή:
Toyota offers several hybrid models with a turbocharged engine, including the 2025 4Runner, the new Grand Highlander Hybrid, and the Crown with its 2.4-liter turbo hybrid system. Additionally, future performance models are being developed with a new 2.0-liter hybrid turbo engine.
Current Toyota models with hybrid and turbo engines
4Runner (2025) :
The 2025 4Runner Hybrid comes with a 2.4L hybrid turbo engine, available in various trims.
Grand Highlander Hybrid:
The Grand Highlander Hybrid offers a choice between a 2.4L turbocharged engine and a more powerful "Hybrid MAX" engine, which also includes a turbocharger.
Crown:
The Crown features a 2.4-liter turbocharged hybrid system that provides a responsive and smooth driving experience, especially for acceleration and cornering.
Land Cruiser (2025) :
The 2025 Land Cruiser Hybrid is equipped with a 3.5L V6 twin-turbo hybrid system.
Camry Hybrid:
Some versions of the 2024 Camry Hybrid feature a turbocharged 2.5-liter four-cylinder engine combined with an electric motor.
Future Toyota models
Toyota's Gazoo Racing (GR) division is developing a new 2.0-liter turbocharged four-cylinder engine for future hybrid and plug-in hybrid sports cars.This new engine is expected to power future GR models and could produce up to 400 horsepower.It is also anticipated that this engine will be shared with some of Toyota's mainstream models.
Δε χρειάζεται να κάνεις επίδειξη άγνοιας, διάβασε πρώτα και ενημερώσου τι είναι, πως δουλεύουν και πόσο κοστίζουν αυτά τα turbo hybrid που έχει βγάλει η toyota στις ΗΠΑ. Και μετά εξήγησέ τα και στους άλλους Toyotaίους του forum, που είμαι σίγουρος ότι άλλο φαντάζονται κι άλλο θα τους προκύψει...
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Η συζήτηση είναι λίγο άτοπη δοθέντος ότι η Toyota έχει εδώ και κάποια χρόνια full hybrid turbo. Οπότε πρακτικά προκύπτει για νέα γενιά που απλά θα τα κάνει downside.
κουβεντα να γινεται κανουμε. Εγω πιστευω οτι μια λύση χωρις turbo με ηλεκτροκινητηρα ειναι καλύτερη από turbo. αυτο λέω μονο
δεν λεω οτι δεν μπορει να το κάνει ή δεν το εχει ηδη η toyota
Συμφωνώ μαζί σου, θα προτιμούσα και εγώ μεγαλύτερη μπαταρία. Θα έχει ενδιαφέρον βέβαια να δούμε την υλοποίηση στα μικρά κκ.
-
This post is deleted!
TOYOTA FORUM