-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Σαφώς, μόνο με δεδομένου επιπέδου Ευρώπης-ΗΠΑ βγαίνει άκρη .
Ορθα,Παντως μονο το υψος να σκεφτεις.
Εγω ειμαι 134cm το golf ειναι 146cm, 12cm ψηλοτερο...
Τι να κανω ειμαι κοντος και εκτεθειμενος
Χοντρικά ύψος ,μήκος και μάζα είναι τα βασικά συστατικά. Στην εξίσωση μπαίνουν και πολλά ακόμη. Τα πραγματικά suv ειναι τα πιο ασφαλή στον πραγματικό κόσμο εκτός αν βρουν ακλόνητο εμπόδιο να πέσουν, πράγμα σχετικά απίθανο, οπότε είναι σαν τανκς έναντι των άλλων γύρο. Κάπως έτσι πήρα το allroad με βάρος άδειο 2 τόνους και καμία σχέση το σασί του με το avant. Φυσικά το euro ncap δεν το δοκίμασε λόγω μικρού αγοραστικού κοινού υποθέτω και υψηλού κοστους?
-
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Χοντρικά ύψος ,μήκος και μάζα είναι τα βασικά συστατικά. Στην εξίσωση μπαίνουν και πολλά ακόμη
Οτι και να παιζει, If it's my time to go, I'd better go in style...
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
Ας συνεχισω λιγο ακομα, δειτε που ειναι τα πλευρα του οδηγου στην προτυπη θεση οδηγησης. Ειναι παντα ΠΙΣΩ απο την β κολωνα. Γιατι?
Για να παρουν μεγιστη ασφαλεια για τα πλευρα του. Δειτε επισης που βρισκονται καθ υψος τα πλ σε σχεση με 4546-b8b0-619fafac4757-image.png)
vs εγω σε τι μοιρα ειμαι, εξω απο το κρυφοκολωνο, οριακα εντος της μπαρας της πορτας, ειμαι βασικα καταδικασμενος αν με χτυπησει κατι ψηλο
με διακεκομμένες ειναι το κρυφοκολωνο, κοιτα ποσο πισω ειναι σε σχεση με τα πλευρα μου, οσο ψηλοτερο το αμαξι που μου ερθει τοσο πιο καταδικασμενος ειμαι, αλλα τι να κανουμε καποτε οι κατασκευαστες γουσταρανε να φτιαχνουν 1.5m frameless πορτα!
Ρε συ, τι ανάλυση είναι αυτή ; Την πιστεύεις κιόλας ;
-
@a-d-p said in Crash Tests- Euro NCAP:
Πάμε πάλι

Είναι οργανισμός, δεν είναι μόνο του, με τα παρακάτω μέλη (ανεβάζω σκρινσοτ γιατί ξέρω ότι δεν πρόκειται να ανοίξεις λινκΤέρας υπομονής!
-
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Ρε συ, τι ανάλυση είναι αυτή ; Την πιστεύεις κιόλας ;
Ποιοτικη και ακρως απλοποιημενη, αν διαφωνεις με τα οφθαλμοφανη θεμελιωδη πραγματα που παρουσιαζω μετα χαρας να ακουσω τα δικα σου
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Ρε συ, τι ανάλυση είναι αυτή ; Την πιστεύεις κιόλας ;
Ποιοτικη και ακρως απλοποιημενη, αν διαφωνεις με τα οφθαλμοφανη θεμελιωδη πραγματα που παρουσιαζω μετα χαρας να ακουσω τα δικα σου
Η άκρως απλοποιημένη και μπακαλίστική προσέγγισή σου αποτελεί αυτό ακριβώς, απλοποιημένη και μπακαλίστικη και δεν επιδέχεται σχολιασμού! Η βελτίωση της παθητικής ασφάλειας μέσω του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού είναι πολύ μεγάλη !
Έχει δει μηχανικό να σχεδιάζει χωρίς κλίμακα και σημείο αναφοράς ? Είσαι σίγουρα μηχανικός ?
-
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Έχει δει μηχανικό να σχεδιάζει χωρίς κλίμακα και σημείο αναφοράς ? Είσαι σίγουρα μηχανικός ?
Σκαρίφημα λεγεται!
Ειναι μια οπτικη αποτυπωση καποιων σημειων που αξιζουν την προσοχη μας, δεν εχουν σκοπο να καταδιξουν τιποτε παραπανω αυτα τα σκαριφηματα.
Πρακτικα δηλαδη αυτο που προσπαθω να δειξω ειναι το υψος των κυριων δομων προστασιας vs το υψος του προτυπου cart συγκρουσης και την σχετικη θεση του καθισματος του οδηγου σε σχεση με τα κυρια δομικα στοιχεια ενος οχηματος σε πλευρικες συγκρουσεις. Τιποτε παραπανω τιποτε λιγοτερο. Ευελιπιστουσα πως αυτο γινεται αντιληπτο χωρις να πρεπει να το γραψω. Ιδανικα χωρις να πρεπει να ανεβασω φωτογραφιες απο paint
-
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Η βελτίωση της παθητικής ασφάλειας μέσω του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού είναι πολύ μεγάλη
Που με ειδες να διαφωνω, αλλωστε αν διαβασεις προσεχτικα τι εχω γραψει θα καταλαβεις οτι αυτο λεω κι εγω, πλεον οι κατασκευαστες κανουν πολλα τρικ για να βελτιωσουν την παθητικη ασφαλεια καταστρεφοντας φυσικα αλλα πραγματα. Επιπλεον αυτο που ειπα ειναι οτι στην πραξη αυτες οι διαφορες υψους των οχηματων αλλαζουν τα παντα
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Έχει δει μηχανικό να σχεδιάζει χωρίς κλίμακα και σημείο αναφοράς ? Είσαι σίγουρα μηχανικός ?
Σκαρίφημα λεγεται!
Ειναι μια οπτικη αποτυπωση καποιων σημειων που αξιζουν την προσοχη μας, δεν εχουν σκοπο να καταδιξουν τιποτε παραπανω αυτα τα σκαριφηματα.
Πρακτικα δηλαδη αυτο που προσπαθω να δειξω ειναι το υψος των κυριων δομων προστασιας vs το υψος του προτυπου cart συγκρουσης και την σχετικη θεση του καθισματος του οδηγου σε σχεση με τα κυρια δομικα στοιχεια ενος οχηματος σε πλευρικες συγκρουσεις. Τιποτε παραπανω τιποτε λιγοτερο. Ευελιπιστουσα πως αυτο γινεται αντιληπτο χωρις να πρεπει να το γραψω. Ιδανικα χωρις να πρεπει να ανεβασω φωτογραφιες απο paint
Το σκαρίφημα είναι ένα αρχικό - πρόχειρο σχέδιο. Αυτό που μας παρέθεσες ήταν φωτογραφία με στραβές επισημάνσεις. Θα είχε νόημα αν δεν είχες βάλει αυθαίρετα τους άξονες (χωρίς κλίμακα και χωρίς σημείο αναφοράς) με μόνη επισήμανση αυτή των δομικών σημείων.
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Η βελτίωση της παθητικής ασφάλειας μέσω του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού είναι πολύ μεγάλη
Που με ειδες να διαφωνω, αλλωστε αν διαβασεις προσεχτικα τι εχω γραψει θα καταλαβεις οτι αυτο λεω κι εγω, πλεον οι κατασκευαστες κανουν πολλα τρικ για να βελτιωσουν την παθητικη ασφαλεια καταστρεφοντας φυσικα αλλα πραγματα. Επιπλεον αυτο που ειπα ειναι οτι στην πραξη αυτες οι διαφορες υψους των οχηματων αλλαζουν τα παντα
Οι κατασκευαστές βελτιώνουν σε τρομακτικό βαθμό την παθητική ασφάλεια. Τελεία ! Oύτε με τρικ ούτε καταστρέφοντας τίποτα άλλο, για το θεό δηλαδή !!
-
Ο άνθρωπος θέλει να καταδείξει την σχεδίαση του κλωβού ασφαλείας συγκριτικά με την θέση οδήγησης και τα πρωτόκολλα αξιολόγησης του n cap
Εδώ βλέπουμε στην σελίδα 17 το ότι στην πλαγιομετωπική σύγκρουση εξετάζεται η θέση του κινητού εμποδίου σε συνάρτηση με την θέση του οδηγού.
https://www.euroncap.com/media/91702/euro-ncap-protocol-crash-protection-side-impact-v11.pdf
-
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Oύτε με τρικ ούτε καταστρέφοντας τίποτα άλλο, για το θεό δηλαδή !!
Η τοποθετηση της θεσης του οδηγου πισω απο την β κολωνα δηλαδη εσυ δεν την θεωρεις συμβιβασμο προς χαριν επιτευξης καλυτερων αποτελεσματων. Γιατι το Brera δε το εκανε? Ηταν μηπως χαζοι οι μηχανικοι της Pininfarina και της Alfa και δεν ξερανε? Οχι απλως δεν ηθελαν να χαλασουν την εννοια του GT.
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Αυτό που μας παρέθεσες ήταν φωτογραφία με στραβές επισημάνσεις. Θα είχε νόημα αν δεν είχες βάλει αυθαίρετα τους άξονες (χωρίς κλίμακα και χωρίς σημείο αναφοράς) με μόνη επισήμανση αυτή των δομικών σημείων.
Μηπως να σκεφτεις λιγο τι ακριβως προσπαθω να δειξω? Λεω εγω τωρα
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Oύτε με τρικ ούτε καταστρέφοντας τίποτα άλλο, για το θεό δηλαδή !!
Η τοποθετηση της θεσης του οδηγου πισω απο την β κολωνα δηλαδη εσυ δεν την θεωρεις συμβιβασμο προς χαριν επιτευξης καλυτερων αποτελεσματων. Γιατι το Brera δε το εκανε? Ηταν μηπως χαζοι οι μηχανικοι της Pininfarina και της Alfa και δεν ξερανε? Οχι απλως δεν ηθελαν να χαλασουν την εννοια του GT.
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Αυτό που μας παρέθεσες ήταν φωτογραφία με στραβές επισημάνσεις. Θα είχε νόημα αν δεν είχες βάλει αυθαίρετα τους άξονες (χωρίς κλίμακα και χωρίς σημείο αναφοράς) με μόνη επισήμανση αυτή των δομικών σημείων.
Μηπως να σκεφτεις λιγο τι ακριβως προσπαθω να δειξω? Λεω εγω τωρα
Ποια brera μωρε ? Ένα πανέμορφο, βαρύ με τρομερά κακούς χώρους και απαράδεκτη οδηγική συμπεριφορά gt 20 ετών είναι το σημείο αναφοράς ?? Η brera εξ όσων γνωρίζω δεν έχει περάσει από το φορέα συν οτι μιλάμε για αυτοκίνητο του 2006 ήτοι είκοσι (20) χρόνων !!! Έχεις αίσθηση πόσο έχει βελτιωθεί η παθητική ασφάλεια από τότε ?
-
Ο άγνωστος διακόπτης στις πίσω πόρτες των αυτοκινήτων – Γιατί είναι χρήσιμος
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/diakoptis-porta-aytokinitoy/
-
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Η brera εξ όσων γνωρίζω δεν έχει περάσει από το φορέα συν οτι μιλάμε για αυτοκίνητο του 2006 ήτοι είκοσι (20) χρόνων !!! Έχεις αίσθηση πόσο έχει βελτιωθεί η παθητική ασφάλεια από τότε ?
Η brera εχει δοκιμαστει σε πανω απο 40 crash test απλως οχι euroncap διοτι δεν τους ενοιαζε, ηξεραν τι εφτιαχναν. Βρες μου ενα low volume gt το οποιο να εχει περασει euroncap, αααα, ναι κανενα...
Η GM Premium Platform βαζει τα γυαλια σε συγρονα οχηματακια σε θεματα παθητικης ασφαλειας ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, δεν εχεις ιδεα τι δομες εχουν αυτα τα αμαξια. Δομες που ουτε σημερα δεν βρισκεις σε πολυ ακριβα sedan και hatch... Για καποιο λογο αλλωστε ζυγιζε 1600kg το 2006
Το προβλημα ομως ειναι οτι οπως ειπα οταν εισαι αντιμετωπος με αμαξια ΠΟΛΥ ψηλοτερα, δεν εχεις ελπιδες...
-
-
Εμείς μιλάμε για πλαγιομετωπική σύγκρουση. Δεν έχει κανονικό ολοκληρωμένο b pillar η brera στο σημείο που το έχει η 159.
Αυτό μαλλον εννοεί ο φίλος
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
Η brera εξ όσων γνωρίζω δεν έχει περάσει από το φορέα συν οτι μιλάμε για αυτοκίνητο του 2006 ήτοι είκοσι (20) χρόνων !!! Έχεις αίσθηση πόσο έχει βελτιωθεί η παθητική ασφάλεια από τότε ?
Η brera εχει δοκιμαστει σε πανω απο 40 crash test απλως οχι euroncap διοτι δεν τους ενοιαζε, ηξεραν τι εφτιαχναν. Βρες μου ενα low volume gt το οποιο να εχει περασει euroncap, αααα, ναι κανενα...
Η GM Premium Platform βαζει τα γυαλια σε συγρονα οχηματακια σε θεματα παθητικης ασφαλειας ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, δεν εχεις ιδεα τι δομες εχουν αυτα τα αμαξια. Δομες που ουτε σημερα δεν βρισκεις σε πολυ ακριβα sedan και hatch... Για καποιο λογο αλλωστε ζυγιζε 1600kg το 2006
Το προβλημα ομως ειναι οτι οπως ειπα οταν εισαι αντιμετωπος με αμαξια ΠΟΛΥ ψηλοτερα, δεν εχεις ελπιδες...
Υπάρχουν ακόμα ιταλοφιλοι φοιτητές με τέτοια κολλήματα ; Ήταν βαριά γιατί ήταν κακοσχεδιασμένη ! Η συσχέτιση βάρους με παθητική ασφάλεια μας δίνει βεβαιότητα για το αν καταλαβαίνεις μηχανική ! Οχι !!
Τα ψηλότερα νιώθεις ότι βγάζουν πρόβολο ; Ή διάφορα απόστασης απο το έδαφος είναι μικρή !
Κοιτα μην σε στουκαρει κανένα σύγχρονο polo γιατί δεν θα μείνει ούτε κολυμπηθρόξυλο από το μπρερα !
-
@red_monster said in Crash Tests- Euro NCAP:
πάρχουν ακόμα ιταλοφιλοι φοιτητές με τέτοια κολλήματα ; Ήταν βαριά γιατί ήταν κακοσχεδιασμένη ! Η συσχέτιση βάρους με παθητική ασφάλεια μας δίνει βεβαιότητα για το αν καταλαβαίνεις μηχανική ! Οχι !!
Χαχα καλα καλα ετσι θα ειναι σιγουρα.
Η μαζα εχει αμεση εξαρτηση τοσο με τις πλαστικες κρουσεις οσο και με τις δομες ασφαλειας για αυτο δεν βρισκεις ουτε ενα συγχρονο οχημα που να ειναι ελαφρυ
Peugeot 308 = 1340kg (στεγνο)
Peugeot 307 = 1150kg (στεγνο)
Brera = 1445kg (στεγνο)
SAAB 9-3 = 1440kg (στεγνο) (ενα απο τα ασφαλεσταρα αυτοκινητα την εποχη του)
Volvo S40 = 1400kg (στεγνο) (ενα απο τα ασφαλεσταρα αυτοκινητα την εποχη του)Βλεπεις ΜΗΠΩΣ ρωταω καποιο trend?
-
Είπαμε….
Μηχανολόγος μηχανικός, πολιτικός μηχανικός, χειριστής βαρέων μηχανημάτων, συγκολλητής, λογιστής , ceo, διευθ προσωπικού, μέτοχος και εξειδικευμένος στη σχεδίαση ζωνών παραμόρφωσης των πλατφορμων αυτοκινήτων.
Αλλα εργάζεται στις λάσπες και στα εργοτάξια διότι είναι προκομμένος και όχι σαν τους τεμπέληδες, φλωρους που ρυπαίνουν τα φορουμς με τα σκαρφίσματα.
Θα σέβεσαι.
Crash Tests- Euro NCAP