-
Είπαμε θέλουμε Κ καρς. Μικρά στο μήκος, κουτιά όμως με χώρους.
Η επανάληψη του Τουίγκο τι θα προσφέρει, σε σχέση με το μικρό ηλεκτρικό ντάτσια σουβάκι ?
-
Μου έκανε εντύπωση πως έχουν ανεβάσει το ηδη Twingo στην επίσημη σελίδα τους (σκεπασμένο)!
Με βάση τα teasers που έχει αποκαλύψει, νομίζω πως θα έχει την αντίστοιχη επιτυχία με το Renault 5. Πρακτικό, οικονομικό, όμορφο και με επίκληση στο συναίσθημα και την νοσταλγία.
Θεωρώ ότι αυτή την στιγμή η Renault είναι η μόνη Ευρωπαϊκη αυτοκινητοβιομηχανία που ανταγωνίζεται τους Κινέζους σε ότι αφορά τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το VAG έχει ακόμη δρόμο μέχρι να κυκλοφορήσουν τα ID1 και ID2 και φαίνεται απλά να κερδίζει χρόνο μέσω των δασμών, έως ότου στήσουν δίκτυα και εργοστάσια οι Κινέζοι στην Ε.Ε.
-
Ισως να έδινα μια ευκαιρία στο υβριδικό της Renault πάντως ειναι πολυ αποδοτικό!
-
@mariolas said in Toyota Corolla Cross:
Ισως να έδινα μια ευκαιρία στο υβριδικό της Renault πάντως ειναι πολυ αποδοτικό!
Θεωρητικά απ τα Ευρωπαϊκά είναι το λιγότερο "κακό" σύστημα, αλλά το διπλοσύμπλεκτο θα είναι ζήτημα στο σταματά-ξεκίνα όπου υποτίθεται είναι το δυνατό σημείο των πλήρως υβριδικών.
Γιατί να μην ακολουθούσαν τη νισσαν με τον κινητήρα αποκλειστικά ως γεννήτρια;
Αν και δεν ξέρω πως στέκονται κι αυτά απέναντι στα τογιότα. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@mariolas said in Toyota Corolla Cross:
Ισως να έδινα μια ευκαιρία στο υβριδικό της Renault πάντως ειναι πολυ αποδοτικό!
Θεωρητικά απ τα Ευρωπαϊκά είναι το λιγότερο "κακό" σύστημα, αλλά το διπλοσύμπλεκτο θα είναι ζήτημα στο σταματά-ξεκίνα όπου υποτίθεται είναι το δυνατό σημείο των πλήρως υβριδικών.
Γιατί να μην ακολουθούσαν τη νισσαν με τον κινητήρα αποκλειστικά ως γεννήτρια;
Αν και δεν ξέρω πως στέκονται κι αυτά απέναντι στα τογιότα.Δεν περίμενα τέτοιο λάθος από εσένα
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@mariolas said in Toyota Corolla Cross:
Ισως να έδινα μια ευκαιρία στο υβριδικό της Renault πάντως ειναι πολυ αποδοτικό!
Θεωρητικά απ τα Ευρωπαϊκά είναι το λιγότερο "κακό" σύστημα, αλλά το διπλοσύμπλεκτο θα είναι ζήτημα στο σταματά-ξεκίνα όπου υποτίθεται είναι το δυνατό σημείο των πλήρως υβριδικών.
Γιατί να μην ακολουθούσαν τη νισσαν με τον κινητήρα αποκλειστικά ως γεννήτρια;
Αν και δεν ξέρω πως στέκονται κι αυτά απέναντι στα τογιότα.Δεν περίμενα τέτοιο λάθος από εσένα
Τα ρενω έτσι ήταν, αν έγινε κάποια αλλαγή τελευταία, ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ !
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@mariolas said in Toyota Corolla Cross:
Ισως να έδινα μια ευκαιρία στο υβριδικό της Renault πάντως ειναι πολυ αποδοτικό!
Θεωρητικά απ τα Ευρωπαϊκά είναι το λιγότερο "κακό" σύστημα, αλλά το διπλοσύμπλεκτο θα είναι ζήτημα στο σταματά-ξεκίνα όπου υποτίθεται είναι το δυνατό σημείο των πλήρως υβριδικών.
Γιατί να μην ακολουθούσαν τη νισσαν με τον κινητήρα αποκλειστικά ως γεννήτρια;
Αν και δεν ξέρω πως στέκονται κι αυτά απέναντι στα τογιότα.Δεν περίμενα τέτοιο λάθος από εσένα
Τα ρενω έτσι ήταν, αν έγινε κάποια αλλαγή τελευταία, ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ !
Αν το είχαν ανεβάσει στο τικ τοκ , μια χαρά θα το ήξερες
-
Μπα, οχι τικ τοκ, σαμποτάρω τους Κινέζους, στο πλευρό Του πορτοκαλί Ηγέτη του Ελεύθερου Κόζμου!
Τικ τοκ, μόνο ο Κυργιάκος. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Μπα, οχι τικ τοκ, σαμποτάρω τους Κινέζους, στο πλευρό Του πορτοκαλί Ηγέτη του Ελεύθερου Κόζμου!
Τικ τοκ, μόνο ο Κυργιάκος.Στον ΠΘ απάντησα
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Μπα, οχι τικ τοκ, σαμποτάρω τους Κινέζους, στο πλευρό Του πορτοκαλί Ηγέτη του Ελεύθερου Κόζμου!
Τικ τοκ, μόνο ο Κυργιάκος.Στον ΠΘ απάντησα
ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ !
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Τα ρενω έτσι ήταν
Ποτέ δεν είχαν διπλοσύμπλεκτο τα full hybrid Renault.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Τα ρενω έτσι ήταν
Ποτέ δεν είχαν διπλοσύμπλεκτο τα full hybrid Renault.
Και τι μετάδοση είχαν;
Βρήκα αυτό αλλά είναι για τα plug-in e-tech, και πάλι δεν ξέρω πως γίνεται το gear selection.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Τα ρενω έτσι ήταν
Ποτέ δεν είχαν διπλοσύμπλεκτο τα full hybrid Renault.
Και τι μετάδοση είχαν;
Its intelligent multi-mode gearbox, derived from Renault Group’s F1 expertise, offers 15 different combinations of thermal and electric operation
https://www.renaultgroup.com/en/magazine/energy-and-motorization/efficiency-and-driving-pleasure-aboard-new-clio-thanks-to-the-160-hp-hybrid-engine/Δύο ασυγχρόνιστα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα κιβώτια ουσιαστικά, ένα για την ΜΕΚ και ένα για τον ηλεκτροκινητήρα.
-
Δηλαδή αλλάζει γρανάζια ταχυτήτων με εκείνο το λεβιεδακι που σπρώχνει με το δάχτυλο στο βίντεο προηγουμένως;
Διακόπτοντας την ισχύ πως;
Αυτό είναι το ίδιο και στα μη phev ? -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Δηλαδή αλλάζει γρανάζια ταχυτήτων με εκείνο το λεβιεδακι που σπρώχνει με το δάχτυλο στο βίντεο προηγουμένως;
Διακόπτοντας την ισχύ πως;
Αυτό είναι το ίδιο και στα μη phev ?Πλήρως αυτοματοποιημένο είναι, δεν αλλάζει ο οδηγός ταχύτητες,. Το λεβιεδάκι είναι απλά για να επιλέγεις Drive-Neutral-Reverse κλπ. Μιλάμε πάντα για το full hybrid, όχι τα Mild Hybrid. Τα Mild όντως έχουν διπλοσύμπλεκτο.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Δηλαδή αλλάζει γρανάζια ταχυτήτων με εκείνο το λεβιεδακι που σπρώχνει με το δάχτυλο στο βίντεο προηγουμένως;
Διακόπτοντας την ισχύ πως;
Αυτό είναι το ίδιο και στα μη phev ?Και μάλλον αυτό ευθύνεται για τους περίεργους θορύβους
-
The 1.3 TCe engine (H5Ht) in Renault and Dacia vehicles was engineered along with the Mercedes company and has been also used in Mercedes cars as the M282 engine and in Nissan vehicles as HR13DDT engine.
This is quite a good machine that can last up to 300-350 thousand kilometers and is very reliable unless serviced poorly. You will still want to know about several common issues that these engines are prone to.
In this video, I will tell you about the common faults of the 1.3 TCe engine. Please keep in mind that I’ll be focusing on problems but I still think that these engines are good and reliable. You just need to know about the common issues to make sure you maintain them properly and avoid the problems
-
The 1.0 TCE engine has several versions, but it mainly has two generations – H4Dt and H5Dt. The engines are different in terms of technologies and the H4Dt which is the TCe 90 and TCe 100 seems to be more robust and reliable. But still, both engines are quite good and probably last longer than expected.
In this video, I will tell you about the common problems with these 1-liter turbocharged engines used by Renault and Dacia. I will outline the problems that dealerships have to deal with all the time and also tell you about the issues reported a lot on forums.
In my opinion, these are quite good engines if bought new or if you know how they’ve been serviced. If maintained poorly, they will have a lot of minor issues and eventually fail early. If you have experience with these tiny turbo machines, please share it in the comments! You will help a lot of people who want to buy a car with such an engine
RENAULT FORUM