Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανα τας Euroπας!!!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ανα τας Euroπας!!!
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Αντίλογος
    23
    161
    2518
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Καμία σχέση το τι βρίσκουν εδώ με ότι βρίσκουν στην Πράγα.

      Εδώ για μια άδεια στην Σαρωνίδα ψηλά, μου ζητάνε να έχουμε την αρχαιολογία παρέα.

      Το τούνελ του Υμηττού δεν φτιάχνεται λόγω χρημάτων που δεν έχουμε.

      Της Κύμης λόγω προσφυγής των βλαχοδήμαρχων, χάθηκε η προθεσμία για τα λεφτά.

      Αλλά εκεί δεν έχτιζαν άναρχα όπως εδώ, δεν έχουν περιορισμούς από βουνά, αρχαίους οικισμούς, είναι κάμπος και συνήθως γύρω από ένα ποτάμι αναπτύσσεται μια πόλη.

      Χωρίς γεωγραφικό περιορισμό.

      Ακόμα και το τούνελ της Κατερίνης που συντηρήθηκε τώρα, αν δεις τον χάρτη, δεν χρειαζόταν να γίνει, αφού μπορούσε να παρακαμφθεί η πόλη προς την μεριά της θάλασσας.

      Για δες την περιφερειακή της Χαλκίδας, πόσους λόφους πρέπει να περάσει, που θα κάνουν ακόμα και εκεί τούνελ.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nmsm2 last edited by

        Η λύση δεν είναι ούτε η πανάκριβη κατασκευή τούνελ ούτε η δημιουργία νέων οδικών αρτηριών, αλλά η αποτροπή χρήσης του αυτοκινήτου, όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις, με το εκτεταμένο δίκτυο μ.μ.μ και ποδηλατόδρομων. Λογικά θα χρειαστούμε ακόμη 400 έτη για να φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο ζωής, όσα και τα χρόνια της οθωμανικής κατοχής, οπότε μέχρι τότε συνεχίζουμε με φιλοσοφία ανατολής...

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          kostis20 @criuser last edited by

          @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

          Καμία σχέση το τι βρίσκουν εδώ με ότι βρίσκουν στην Πράγα.

          Εδώ για μια άδεια στην Σαρωνίδα ψηλά, μου ζητάνε να έχουμε την αρχαιολογία παρέα.

          Το τούνελ του Υμηττού δεν φτιάχνεται λόγω χρημάτων που δεν έχουμε.

          Της Κύμης λόγω προσφυγής των βλαχοδήμαρχων, χάθηκε η προθεσμία για τα λεφτά.

          Αλλά εκεί δεν έχτιζαν άναρχα όπως εδώ, δεν έχουν περιορισμούς από βουνά, αρχαίους οικισμούς, είναι κάμπος και συνήθως γύρω από ένα ποτάμι αναπτύσσεται μια πόλη.

          Χωρίς γεωγραφικό περιορισμό.

          Ακόμα και το τούνελ της Κατερίνης που συντηρήθηκε τώρα, αν δεις τον χάρτη, δεν χρειαζόταν να γίνει, αφού μπορούσε να παρακαμφθεί η πόλη προς την μεριά της θάλασσας.

          Για δες την περιφερειακή της Χαλκίδας, πόσους λόφους πρέπει να περάσει, που θα κάνουν ακόμα και εκεί τούνελ.

          Άρα δε φταίνε τα αρχαία.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kostis20 @nmsm2 last edited by

            @nmsm2 said in Ανα τας Euroπας!!!:

            Η λύση δεν είναι ούτε η πανάκριβη κατασκευή τούνελ ούτε η δημιουργία νέων οδικών αρτηριών, αλλά η αποτροπή χρήσης του αυτοκινήτου, όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις, με το εκτεταμένο δίκτυο μ.μ.μ και ποδηλατόδρομων. Λογικά θα χρειαστούμε ακόμη 400 έτη για να φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο ζωής, όσα και τα χρόνια της οθωμανικής κατοχής, οπότε μέχρι τότε συνεχίζουμε με φιλοσοφία ανατολής...

            Προφανώς το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός και ενδιαφέρον. Και τα τούνελ μια χαρά θα βοηθούσαν αν γινόντουσαν. Αλλά εδώ δεν έχουμε καν μέτρο ουσιαστικά και πεζοδρόμια πχ. Και φυσικά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι ο μισός πλυθησμο της χώρας ζει στο λεκανοπέδιο και η χώρα είναι φτωχευμενη με ανικανες κυβερνήσεις διαχρονικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              criuser @kostis20 last edited by

              @kostis20 said in Ανα τας Euroπας!!!:

              @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

              Καμία σχέση το τι βρίσκουν εδώ με ότι βρίσκουν στην Πράγα.

              Εδώ για μια άδεια στην Σαρωνίδα ψηλά, μου ζητάνε να έχουμε την αρχαιολογία παρέα.

              Το τούνελ του Υμηττού δεν φτιάχνεται λόγω χρημάτων που δεν έχουμε.

              Της Κύμης λόγω προσφυγής των βλαχοδήμαρχων, χάθηκε η προθεσμία για τα λεφτά.

              Αλλά εκεί δεν έχτιζαν άναρχα όπως εδώ, δεν έχουν περιορισμούς από βουνά, αρχαίους οικισμούς, είναι κάμπος και συνήθως γύρω από ένα ποτάμι αναπτύσσεται μια πόλη.

              Χωρίς γεωγραφικό περιορισμό.

              Ακόμα και το τούνελ της Κατερίνης που συντηρήθηκε τώρα, αν δεις τον χάρτη, δεν χρειαζόταν να γίνει, αφού μπορούσε να παρακαμφθεί η πόλη προς την μεριά της θάλασσας.

              Για δες την περιφερειακή της Χαλκίδας, πόσους λόφους πρέπει να περάσει, που θα κάνουν ακόμα και εκεί τούνελ.

              Άρα δε φταίνε τα αρχαία.

              Κάνε μια βόλτα στον σταθμό Βενιζέλου στην Θεσσαλονίκη.😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostis20 last edited by

                Για να καταλάβω δηλαδη μπορεί να σκαφτει μετρό αλλα όχι οδικό τούνελ?
                Ή φταινε για όλα τα αρχαία.Μηπως και για αυτο δεν εχουμε πεζοδρόμια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Ανοίγεις μεγάλες συζητήσεις.

                  Μπλέκεις χώρα που έχει καταστραφεί πολλές φορές, με χώρες που δεν έπαθαν τίποτα επί αιώνες, γιατί πρακτικά είχαν μόνο κάστρα και κάμπους, συνήθως ανήκαν σε μεγάλες αυτοκρατορίες, δεν πέρασαν οθωμανοί που κατέστρεψαν τα πάντα και δεν άφησαν τίποτα, πέρα από τζαμιά και οι αυτοκρατορίες είχαν λεφτά να φτιάξουν έργα, ενώ τα έργα στον κάμπο είχαν πολύ μικρό κόστος.

                  Να πω στους περισσότερους που δεν το ξέρουν, ότι το μετρό Θησείο - Πειραιάς κατασκευάστηκε το 1869 και είναι το τρίτο παλαιότερο μετρό του κόσμου, αλλά επειδή υπάρχουν διάφορες πηγές από τα παλαιότερα μετρό του κόσμου.

                  Φτιάξαμε πολλά τρένα τότε, αλλά δεν είμαστε Αυστροουγγαρία, όπως ήταν τότε η Πράγα, ή Πρωσία, όπως μπορούσε να είναι κάποιες εποχές, ούτε είχαμε αποικίες όπως το Λονδίνο και το Παρίσι, με αποτέλεσμα η Ψωροκώσταινα να πει το Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν.

                  Σήμερα δεν έχουμε λεφτά να λειτουργήσουμε ούτε αυτές τις παλαιές γραμμές τις οποίες έχουμε ανακαινήσει πρόσφατα.

                  Ας πάμε λοιπόν στα όνειρα.

                  Και εγώ πριν 40 χρόνια, έλεγα τι ωραία θα ήταν να υπήρχε ένας υπόγειος δρόμος που να ξεκίναγε από το Ζηρίνειο να κατέβαινε μέχρι την Συγγρού και στο επίπεδο του δρόμου να υπήρχαν μόνο αραιές διασταυρώσεις του δρόμου και λωρίδες τραμ και οχημάτων ανάγκης και ποδηλατόδρομοι.

                  Μετά είδαμε με τα έργα του μετρό, πόσα θέματα έχουμε να λύσουμε.

                  Η Αθήνα χτίστηκε γρήγορα χωρίς σχέδιο, από φτωχούς ανθρώπους που έμεναν σε φτωχό κράτος.

                  Λογικό είναι λοιπόν να μοιάζει περισσότερο με το Κάιρο που είναι και σε απόσταση πιο κοντά μας, παρά με την Πράγα.

                  Να θυμίσω ότι στην Πανεπιστημίου κατά τα έργα του μετρό έπεσε ένα περίπτερο σε τρύπα, όπως και ένα αυτοκίνητο στην Δουκίσσης Πλακεντίας.

                  Να θυμίσω ότι σε όλες τις οικοδομές πλέον υπάρχει έλεγχος από την αρχαιολογία και αν πάμε στο κέντρο της Αθήνας, βασικά από τους Αμπελοκήπους και κάτω, τα αρχαία θα είναι παντού.

                  Απλά οι προσχώσεις από την αποσάθρωση των γύρω βουνών, έχουν ανεβάσει αρκετά το σημερινό έδαφος.

                  Οπότε ας κάνουμε τα βασικά τούνελ, τα οποία χρειάζονται χρήματα, άρα είτε φόρους, είτε και διόδια και βλέπουμε για τα μεγαλεία.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Το Μετρό του Λονδίνου άρχισε να λειτουργεί το 1863 και είναι το παλιότερο.
                    Υπήρξε, επίσης, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μετρό παγκοσμίως, από το 1890.

                    https://el.wikipedia.org/wiki/Μετρό_Λονδίνου

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το ξέρω για του Λονδίνου.

                      Του Παρισιού το 1900 και της Ν. Υόρκης το 1904.

                      Ψάχνουμε για τα άλλα πριν το 1869.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone @criuser last edited by wantone

                        @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                        Το ξέρω για του Λονδίνου.

                        Του Παρισιού το 1900 και της Ν. Υόρκης το 1904.

                        Ψάχνουμε για τα άλλα πριν το 1869.

                        To παλιό δικό μας ήταν πάνω από το έδαφος στην μεγαλύτερη διαδρομή αλλά δεν θεωρείται μέτρο γιαυτο το λέμε ηλεκτρικός.

                        Το τιουμπ του Λονδίνου είναι το χειρότερο του κόσμου και δεν έχει άλλοθι ότι φτιάχτηκε πρώτο. Έχει κακή σχεδίαση και επίσης διατηρεί την αρχαιολογία. Βαγονια που δεν τα καθαρίζουν ποτε, βαγόνια για νάνους, σταθμοί για νάνους με σκάλες κλπ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator last edited by

                          Τι τα ψάχνεις;
                          Θα αλλάξει κάτι;
                          Ο χρόνος πίσω δεν γυρνά;
                          Η ιστορία της επέκτασης της Ε.Ε. έχει δείξει, ότι τα βασικά έργα υποδομής πρέπει να γίνονται τα πρώτα χρόνια της ένταξης μιας χώρας στην Ένωση. Όταν τα μεροκάματα είναι χαμηλά και η γη φθηνή.
                          Εννοείται ότι Αθήνα και Θεσσαλονίκη έπρεπε να είχαν Μετρό (βασικές γραμμές) από τον Καραμανλή 😁 και στους ολυμπιακούς να φτιάχναμε τις προεκτάσεις.
                          Την ΠΑΘΕ έπρεπε να την φτιάξει η χούντα, αν δεν ήταν τόσο άχρηστοι 😝😁.
                          Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είχαμε Μετρό στο Κορδελιό, εδώ και 30 χρόνια , αν είχε νικήσει ο ΔΣΕ 😉😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 @criuser last edited by kostis20

                            @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                            Ανοίγεις μεγάλες συζητήσεις.

                            Μπλέκεις χώρα που έχει καταστραφεί πολλές φορές, με χώρες που δεν έπαθαν τίποτα επί αιώνες, γιατί πρακτικά είχαν μόνο κάστρα και κάμπους, συνήθως ανήκαν σε μεγάλες αυτοκρατορίες, δεν πέρασαν οθωμανοί που κατέστρεψαν τα πάντα και δεν άφησαν τίποτα, πέρα από τζαμιά και οι αυτοκρατορίες είχαν λεφτά να φτιάξουν έργα, ενώ τα έργα στον κάμπο είχαν πολύ μικρό κόστος.

                            Να πω στους περισσότερους που δεν το ξέρουν, ότι το μετρό Θησείο - Πειραιάς κατασκευάστηκε το 1869 και είναι το τρίτο παλαιότερο μετρό του κόσμου, αλλά επειδή υπάρχουν διάφορες πηγές από τα παλαιότερα μετρό του κόσμου.

                            Φτιάξαμε πολλά τρένα τότε, αλλά δεν είμαστε Αυστροουγγαρία, όπως ήταν τότε η Πράγα, ή Πρωσία, όπως μπορούσε να είναι κάποιες εποχές, ούτε είχαμε αποικίες όπως το Λονδίνο και το Παρίσι, με αποτέλεσμα η Ψωροκώσταινα να πει το Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν.

                            Σήμερα δεν έχουμε λεφτά να λειτουργήσουμε ούτε αυτές τις παλαιές γραμμές τις οποίες έχουμε ανακαινήσει πρόσφατα.

                            Ας πάμε λοιπόν στα όνειρα.

                            Και εγώ πριν 40 χρόνια, έλεγα τι ωραία θα ήταν να υπήρχε ένας υπόγειος δρόμος που να ξεκίναγε από το Ζηρίνειο να κατέβαινε μέχρι την Συγγρού και στο επίπεδο του δρόμου να υπήρχαν μόνο αραιές διασταυρώσεις του δρόμου και λωρίδες τραμ και οχημάτων ανάγκης και ποδηλατόδρομοι.

                            Μετά είδαμε με τα έργα του μετρό, πόσα θέματα έχουμε να λύσουμε.

                            Η Αθήνα χτίστηκε γρήγορα χωρίς σχέδιο, από φτωχούς ανθρώπους που έμεναν σε φτωχό κράτος.

                            Λογικό είναι λοιπόν να μοιάζει περισσότερο με το Κάιρο που είναι και σε απόσταση πιο κοντά μας, παρά με την Πράγα.

                            Να θυμίσω ότι στην Πανεπιστημίου κατά τα έργα του μετρό έπεσε ένα περίπτερο σε τρύπα, όπως και ένα αυτοκίνητο στην Δουκίσσης Πλακεντίας.

                            Να θυμίσω ότι σε όλες τις οικοδομές πλέον υπάρχει έλεγχος από την αρχαιολογία και αν πάμε στο κέντρο της Αθήνας, βασικά από τους Αμπελοκήπους και κάτω, τα αρχαία θα είναι παντού.

                            Απλά οι προσχώσεις από την αποσάθρωση των γύρω βουνών, έχουν ανεβάσει αρκετά το σημερινό έδαφος.

                            Οπότε ας κάνουμε τα βασικά τούνελ, τα οποία χρειάζονται χρήματα, άρα είτε φόρους, είτε και διόδια και βλέπουμε για τα μεγαλεία.

                            To Θησείο Πειραιάς ήταν όλο επιφάνειας ατμό κινητό. Δεν ήταν μετρό. Ουσιαστικά τρένο.
                            Απο τη πλατεία Λαυρίου στην Ομόνοια ξεκίναγε ο άλλος κλάδος(Μουτζουρης) για Λαύριο ή Κηφισιά με διακλάδωση στο Ψαλίδι Αμαρουσίου παραδίπλα από το ψαρονέφρι...
                            Ο σημερινός ηλεκτρικός ακόμα αυτή τη χάραξη ακολουθεί. Όλα ήταν παντελώς υπέρ γειά. Η υπόγειοποίηση άρχισε μετά το 1900.
                            Τέλος πάντων ένα δύο υπόγειες λεωφόρους θα μπορούσαν να γίνουν. Αλλά εδώ δε κάνουν τα βασικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Ατμοκίνητο ήταν και του Λονδίνου και επίγειο εκείνη την εποχή μέχρι τις αρχές του επόμενου αιώνα.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                1863 το πρωτο τουνελ στο Λονδίνο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  όντως το Λονδίνο ξεκίνησε με τουνελς γιαυτο και είναι πολύ μικρά τα πρώτα που φτιάχτηκαν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Και μόνο που συγκρίνεις την Αθήνα του 19ου αιώνα, με το Λονδίνο εκείνης της εποχής, είναι σαν να συγκρίνεις τον Ολυμπιακό με την Μπαρτσελόνα...😁 😀

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    A d P I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • A d P
                                      A d P moderator @criuser last edited by

                                      @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                      Και μόνο που συγκρίνεις την Αθήνα του 19ου αιώνα, με το Λονδίνο εκείνης της εποχής, είναι σαν να συγκρίνεις τον Ολυμπιακό με την Μπαρτσελόνα...😁 😀

                                      Παναθηναϊκό θα έλεγα καλύτερα 😉😁

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ilias-a @criuser last edited by

                                        @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                        Και μόνο που συγκρίνεις την Αθήνα του 19ου αιώνα, με το Λονδίνο εκείνης της εποχής, είναι σαν να συγκρίνεις τον Ολυμπιακό με την Μπαρτσελόνα...😁 😀

                                        Στο ποδοσφαιρο ή στο μπασκετ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                          @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                          Και μόνο που συγκρίνεις την Αθήνα του 19ου αιώνα, με το Λονδίνο εκείνης της εποχής, είναι σαν να συγκρίνεις τον Ολυμπιακό με την Μπαρτσελόνα...😁 😀

                                          Παναθηναϊκό θα έλεγα καλύτερα 😉😁

                                          Επειδή ο εκφωνητής νόμιζε ήταν η Μπάρτσα αήττητη από Ελληνικές ομάδες.

                                          Youtube Video

                                          Οπότε καλά είπα Ολυμπιακό...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • I
                                            ilias-a @criuser last edited by

                                            @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                            @a-d-p said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                            @criuser said in Ανα τας Euroπας!!!:

                                            Και μόνο που συγκρίνεις την Αθήνα του 19ου αιώνα, με το Λονδίνο εκείνης της εποχής, είναι σαν να συγκρίνεις τον Ολυμπιακό με την Μπαρτσελόνα...😁 😀

                                            Παναθηναϊκό θα έλεγα καλύτερα 😉😁

                                            Επειδή ο εκφωνητής νόμιζε ήταν η Μπάρτσα αήττητη από Ελληνικές ομάδες.

                                            Οπότε καλά είπα Ολυμπιακό...

                                            Ταξιδευτη θυμαμαι ενα Παναθηναικος-Μπαρτσελονα που δεν μπορουσατε να τους φτασετε για να τους κανετε φαουλ. Αυτες οι ομοδες ειναι πραγματικα σε αλλο επιπεδο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr