-
Έγιναν και οι εργασίες ανάκλησης. Η αντλία υψηλής δεν αλλάχτηκε (με ενημέρωσαν πως δεν εχει τους έχει τύχει κάποια ελαττωματική ακόμα), και έγιναν και οι εργασίες της ανάκλησης στην κρεμαγιέρα που αλλάχτηκε κάποιο ελατήριο και έβαλαν κάποιο (μάλλον άλλο;) γράσο. Έγινε και το πρωτο σέρβις στα 10.000 χλμ (Λάδια, φίλτρο) με συνολικό κόστος στα 115 ευρώ.
-
Φθηνό...

Τι λάδια έβαλαν; 0-20; -
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
Έγιναν και οι εργασίες ανάκλησης. Η αντλία υψηλής δεν αλλάχτηκε (με ενημέρωσαν πως δεν εχει τους έχει τύχει κάποια ελαττωματική ακόμα), και έγιναν και οι εργασίες της ανάκλησης στην κρεμαγιέρα που αλλάχτηκε κάποιο ελατήριο και έβαλαν κάποιο (μάλλον άλλο;) γράσο. Έγινε και το πρωτο σέρβις στα 10.000 χλμ (Λάδια, φίλτρο) με συνολικό κόστος στα 115 ευρώ.
Τζάμπα πραγματικά, ειδικά σε σχέση με άλλες μη premium.
-
Καλημέρα νομίζω το έχω ξαναπεί ότι το service Σαρακάκης είναι πολύ ποιο φτηνό σε σχέση με Toyota και Suzuki, ο αδεφός μου με hybrid corolla και εγώ με civic hybrid έχουμε περίπου 80-90 ευρώ διαφορά σε service με τα ίδια πράγματα.Επίσης είδα ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά και στην εργατοώρα στην Toyota και Suzuki είναι μεγαλύτερη.
-
@nkoasidis said in HONDA ZR-V:
Καλημέρα νομίζω το έχω ξαναπεί ότι το service Σαρακάκης είναι πολύ ποιο φτηνό σε σχέση με Toyota και Suzuki, ο αδεφός μου με hybrid corolla και εγώ με civic hybrid έχουμε περίπου 80-90 ευρώ διαφορά σε service με τα ίδια πράγματα.Επίσης είδα ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά και στην εργατοώρα στην Toyota και Suzuki είναι μεγαλύτερη.
Τι λάδια χρησιμοποιεί η honda; γιατί το μεγάλο κόστος στα toyota είναι τα 0-16. Εάν και στη honda βάζουν 0-16 τότε όντως είναι πιο φθηνά.
-
@nmsm2 said in HONDA ZR-V:
@nkoasidis said in HONDA ZR-V:
Καλημέρα νομίζω το έχω ξαναπεί ότι το service Σαρακάκης είναι πολύ ποιο φτηνό σε σχέση με Toyota και Suzuki, ο αδεφός μου με hybrid corolla και εγώ με civic hybrid έχουμε περίπου 80-90 ευρώ διαφορά σε service με τα ίδια πράγματα.Επίσης είδα ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά και στην εργατοώρα στην Toyota και Suzuki είναι μεγαλύτερη.
Τι λάδια χρησιμοποιεί η honda; γιατί το μεγάλο κόστος στα toyota είναι τα 0-16. Εάν και στη honda βάζουν 0-16 τότε όντως είναι πιο φθηνά.
0-20 βάζει αλλά το σύγκρινα με 0-20 της Toyota συνήθως σου βάζει 0-16 μόνο εάν το ζητήσεις η Toyota
-
@nmsm2 said in HONDA ZR-V:
@nkoasidis said in HONDA ZR-V:
Καλημέρα νομίζω το έχω ξαναπεί ότι το service Σαρακάκης είναι πολύ ποιο φτηνό σε σχέση με Toyota και Suzuki, ο αδεφός μου με hybrid corolla και εγώ με civic hybrid έχουμε περίπου 80-90 ευρώ διαφορά σε service με τα ίδια πράγματα.Επίσης είδα ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά και στην εργατοώρα στην Toyota και Suzuki είναι μεγαλύτερη.
Τι λάδια χρησιμοποιεί η honda; γιατί το μεγάλο κόστος στα toyota είναι τα 0-16. Εάν και στη honda βάζουν 0-16 τότε όντως είναι πιο φθηνά.
Χρησιμοποιεί 0W-20 της IDEMITSU.
https://www.idemitsulubricants.com/idemitsu-advantage/pioneers-of-0w-20

-
Το θεμα ειναι στα 115ε ποσα ηταν τα λαδια και ποσο η εργασια.
Μηπως την απορροφησαν στο θεμα ανακλησης και χρεωθηκε μονο λαδια/φιλτρο?
Και η Mazda 0-20 βαζει αλλα το 100αρικο δεν το γλυτωνεις (δεν θυμαμαι ακριβες ποσο τωρα). -
Έχει ενδιαφέρον η εργατοώρα.
π.χ. σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο mazda (όχι autooone) είναι 55,00Σήμερα με ενημέρωσε φίλος ότι στο Σφακιανάκη ισχύουν τα εξής:
FIAT 70,00
JEEP 100,00
JEEP ηλεκτρικά 120,00 -
@chrisk6 said in HONDA ZR-V:
Το θεμα ειναι στα 115ε ποσα ηταν τα λαδια και ποσο η εργασια.
Μηπως την απορροφησαν στο θεμα ανακλησης και χρεωθηκε μονο λαδια/φιλτρο?
Και η Mazda 0-20 βαζει αλλα το 100αρικο δεν το γλυτωνεις (δεν θυμαμαι ακριβες ποσο τωρα).Όχι, έχει ανεβάσει και άλλο μέλος παρόμοιες τιμές.
Είχε ανεβάσει το τιμολόγιο αν θυμάμαι καλά. Μόνο ένα φίλτρο καμπίνας ήταν ακριβό.
-
@chrisk6 said in HONDA ZR-V:
Το θεμα ειναι στα 115ε ποσα ηταν τα λαδια και ποσο η εργασια.
Μηπως την απορροφησαν στο θεμα ανακλησης και χρεωθηκε μονο λαδια/φιλτρο?
Και η Mazda 0-20 βαζει αλλα το 100αρικο δεν το γλυτωνεις (δεν θυμαμαι ακριβες ποσο τωρα).Δεν νομίζω να υπάρχει αντιπροσωπεία που να απορροφάει την εργασία των λαδιων με τις ανάκλησεις ειδικά όταν δεν σχετίζονται κάπως, θα έχαναν χρήματα δίχως λόγο.
τελικές τιμές με φπα
5L 0-20 65 ευρώ
φίλτρο 15
εργασία λαδιων 34.την ώρα φαίνεται να την χρεώνουν 85 ευρώ τελική τιμή με ΦΠΑ (68 χωρίς ΦΠΑ).
Για το γενικό σέρβις το επόμενο νομίζω θα πάει περίπου 220. Αργότερα κάποιο στην πορεία θα φτάσει τα 300 γιατί θα γίνει αλλαγή λιπαντικών στο σύστημα μετάδοσης. Επίσης είχα ρωτήσει πόσο πάει το παρμπρίζ με εργασια (γιατί μου έλεγαν κάτι εξωφρενικές τιμές κάποιοι ασφαλιστές) και μου ειπαν 850. Που είναι για τα σημερινά δεδομένα πολύ λιγο.
-
@kostasiour said in HONDA ZR-V:
@chrisk6 said in HONDA ZR-V:
Το θεμα ειναι στα 115ε ποσα ηταν τα λαδια και ποσο η εργασια.
Μηπως την απορροφησαν στο θεμα ανακλησης και χρεωθηκε μονο λαδια/φιλτρο?
Και η Mazda 0-20 βαζει αλλα το 100αρικο δεν το γλυτωνεις (δεν θυμαμαι ακριβες ποσο τωρα).Δεν νομίζω να υπάρχει αντιπροσωπεία που να απορροφάει την εργασία των λαδιων με τις ανάκλησεις ειδικά όταν δεν σχετίζονται κάπως, θα έχαναν χρήματα δίχως λόγο.
τελικές τιμές με φπα
5L 0-20 65 ευρώ
φίλτρο 15
εργασία λαδιων 34.την ώρα φαίνεται να την χρεώνουν 85 ευρώ τελική τιμή με ΦΠΑ (68 χωρίς ΦΠΑ).
Για το γενικό σέρβις το επόμενο νομίζω θα πάει περίπου 220. Αργότερα κάποιο στην πορεία θα φτάσει τα 300 γιατί θα γίνει αλλαγή λιπαντικών στο σύστημα μετάδοσης. Επίσης είχα ρωτήσει πόσο πάει το παρμπρίζ με εργασια (γιατί μου έλεγαν κάτι εξωφρενικές τιμές κάποιοι ασφαλιστές) και μου ειπαν 850. Που είναι για τα σημερινά δεδομένα πολύ λιγο.
Πολυ καλη τιμη.
Και φθηνα τα λαδια αλλα και η εργασια.
Ουτε καν εργατοωρα δεν χρεωσανε.
Το μεγαλο ειναι στα 20Κ και απλα πηγες στα 10Κ μονος σου? -
Χρέωσαν 0.4 της εργατοώρας. Επίσημα η εταιρεία μέσω του service manual προτείνει την αλλαγή λαδιών κάθε 20,000 km. / 1 χρονο.
Εγώ μόνος μου το πήγα νωρίτερα γιατί σκοπεύω να κρατήσω το αυτοκίνητο στην κατοχή μου πολλά χρόνια.
Απο όσο έχω καταλάβει υποτίθεται πως κάπου εκεί μετά τα 10.000 km ξεκινάνε κάποια χαρακτηριστικά του λιπαντικού να υποβαθμίζονται, και να μήν είναι στην ιδανική του λειτουργία ας πούμε. Επίσης είναι ένα νούμερο που με βολέυει καθώς είναι το μισό του 20.000.
Αν ήταν το 12 η το 15 δεν θα με βολευε τόσο. Θα έπρεπε να το πηγαίνω άλλες μέρες για λάδια και άλλες για τα υπόλοιπα, ενώ τώρα κάθε δευτερη αλλαγή λαδιών γίνονται και οι υπόλοιπες εργασίες.
HONDA ZR-V