Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 384
    • 385
    • 386
    • 387
    • 388
    • 388 / 388
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    7751
    89292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Δεν λες ευτυχώς που ήρθαν οι Γάλλοι να τους σώσουν...😁 😀

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @andya3 last edited by

        @andya3 said in VW FORUM:

        Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις,

        Πως "πηδάει" σχέσεις, αφού δεν έχει σχέσεις?? Κάτι άλλο θα άκουσες - πάντως εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα. Και λογικό ειναι, γιατι με τον τρόπο που ειναι φτιαγμένο, δεν μπορεί να φθαρεί ή να χαλάσει, μόνο να σπάσει.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vdx @andya3 last edited by

          @andya3 said in VW FORUM:

          Το σύστημα της valeo γράφει ότι αφορά το dq250. Αυτό αν θυμάμαι καλά είναι το υγρού συμπλέκτη που δεν χαλάει.

          Το μικρό χαλάει το dq200 που είναι ξηρού τύπου. Αλλά κι αυτό έχει βελτιωθεί πολύ, χαλάει πιο δύσκολα πια. Και έχουν κυκλοφορήσει και διάφορα kit βελτίωσης για να χαλάει ακόμη πιο δύσκολα.

          Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις, με αποτέλεσμα να δουλεύει σε μεγαλύτερη σχέση απ' ότι πρέπει, να "μουγκρίζει" πιο πολύ το αυτοκίνητο, να παίρνει πιο συχνά μπροστά ο θερμικός και να μειώνεται η οικονομία βενζίνης. Όλα αυτά στην 5-6ετία, όχι μετά από 15ετίες κλπ που υποστηρίζουν κάποιοι.

          Όλα τα αυτόματα έχουν τις ευαισθησίες τους, είναι πολύπλοκες τεχνολογίες.

          Έχουν τα ecvt σχέσεις ;🫠

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            andya3 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in VW FORUM:

            @andya3 said in VW FORUM:

            Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις,

            Πως "πηδάει" σχέσεις, αφού δεν έχει σχέσεις?? Κάτι άλλο θα άκουσες - πάντως εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα. Και λογικό ειναι, γιατι με τον τρόπο που ειναι φτιαγμένο, δεν μπορεί να φθαρεί ή να χαλάσει, μόνο να σπάσει.

            Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @andya3 last edited by

              @andya3 said in VW FORUM:

              Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?

              Καμία σχέση!! προφανώς μιλάς για το cvt και όχι για το ecvt. To ecvt δεν έχει σχέσεις, δεν έχει ιμάντα. Ειναι πλανητικό (άρα τεράστιας αντοχής) και δεν έχει ακουστεί ποτέ το παραμικρό. Από την άλλη, για το cvt με τον ιμάντα - το οποιο δεν μπαινει στα υβριδικά - προφανώς και έχουν ακουστεί, όπως για όλα τα cvt, λόγω του ιμάντα κυρίως.

              ΟΚ, τώρα ξεδιαλύναμε τι άκουσες.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              V A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • S
                super-t last edited by

                Ποια Toyota έχουν κυκλοφορήσει με cvt το κλασσικό, στην Ελλάδα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Rav4 απο 2009 μεχρι τα υβριδικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vdx @fanis75 last edited by vdx

                    @fanis75 said in VW FORUM:

                    @andya3 said in VW FORUM:

                    Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?

                    Καμία σχέση!! προφανώς μιλάς για το cvt και όχι για το ecvt. To ecvt δεν έχει σχέσεις, δεν έχει ιμάντα. Ειναι πλανητικό (άρα τεράστιας αντοχής) και δεν έχει ακουστεί ποτέ το παραμικρό. Από την άλλη, για το cvt με τον ιμάντα - το οποιο δεν μπαινει στα υβριδικά - προφανώς και έχουν ακουστεί, όπως για όλα τα cvt, λόγω του ιμάντα κυρίως.

                    ΟΚ, τώρα ξεδιαλύναμε τι άκουσες.

                    Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108 και γενικά παλιά μοντέλα μη υβριδικά με το ecvt.

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in VW FORUM:

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?

                      Καμία σχέση!! προφανώς μιλάς για το cvt και όχι για το ecvt. To ecvt δεν έχει σχέσεις, δεν έχει ιμάντα. Ειναι πλανητικό (άρα τεράστιας αντοχής) και δεν έχει ακουστεί ποτέ το παραμικρό. Από την άλλη, για το cvt με τον ιμάντα - το οποιο δεν μπαινει στα υβριδικά - προφανώς και έχουν ακουστεί, όπως για όλα τα cvt, λόγω του ιμάντα κυρίως.

                      ΟΚ, τώρα ξεδιαλύναμε τι άκουσες.

                      Μιλούσε ξεκάθαρα για το κιβώτιο των υβριδικών Toyota, γιατί κατέληγε στο συμπέρασμα ότι το φθαρμένο κιβώτιο κάνει το αυτοκίνητο να δουλεύει σε ψηλότερες στροφές απ' ότι πρέπει (μάλλον αυτό, όχι σχέση κιβωτίου). Με αποτέλεσμα να μουγκρίζει περισσότερο και να παίρνει πιο συχνά ο θερμικός.

                      Μάλιστα διευκρίνισε ότι ο ιδιοκτήτης καταλαβαίνει τη φθορά απ' αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά, ότι αυξάνεται ο θόρυβος και ενεργοποιείται πιο συχνά ο θερμικός.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @vdx last edited by

                        @vdx said in VW FORUM:

                        Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108

                        Δεν είχαν cvt αυτά αλλά μια τεράστια μπούρδα, αυτοματοποιημένο χειροκίνητο - ό,τι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ σε κιβώτιο!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        V K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vdx @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in VW FORUM:

                          @vdx said in VW FORUM:

                          Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108

                          Δεν είχαν cvt αυτά αλλά μια τεράστια μπούρδα, αυτοματοποιημένο χειροκίνητο - ό,τι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ σε κιβώτιο!

                          Ναι σωστά. Τότε ίσως για τα cvt στα υπόλοιπα Toyota. Μιας και για τα ecvt δεν έχει ακουστεί κάτι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkostask @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in VW FORUM:

                            @vdx said in VW FORUM:

                            Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108

                            Δεν είχαν cvt αυτά αλλά μια τεράστια μπούρδα, αυτοματοποιημένο χειροκίνητο - ό,τι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ σε κιβώτιο!

                            Έχω τέτοιο κιβώτιο στο c4….προφανώς δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα, απλά αλλάζει τόσο γρήγορα όσο θα άλλαζες με το χέρι και αυτό είναι το νόημα του. Αν περιμένει κάποιος απόδοση πχ Aisin είναι απλά άσχετος. Παρόλα αυτά μετά από 219κ χλμ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, ούτε δίσκος δεν έχει αλλαχτεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 384
                            • 385
                            • 386
                            • 387
                            • 388
                            • 388 / 388
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr