-
Δεν λες ευτυχώς που ήρθαν οι Γάλλοι να τους σώσουν...
-
Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις,
Πως "πηδάει" σχέσεις, αφού δεν έχει σχέσεις?? Κάτι άλλο θα άκουσες - πάντως εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα. Και λογικό ειναι, γιατι με τον τρόπο που ειναι φτιαγμένο, δεν μπορεί να φθαρεί ή να χαλάσει, μόνο να σπάσει.
-
Το σύστημα της valeo γράφει ότι αφορά το dq250. Αυτό αν θυμάμαι καλά είναι το υγρού συμπλέκτη που δεν χαλάει.
Το μικρό χαλάει το dq200 που είναι ξηρού τύπου. Αλλά κι αυτό έχει βελτιωθεί πολύ, χαλάει πιο δύσκολα πια. Και έχουν κυκλοφορήσει και διάφορα kit βελτίωσης για να χαλάει ακόμη πιο δύσκολα.
Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις, με αποτέλεσμα να δουλεύει σε μεγαλύτερη σχέση απ' ότι πρέπει, να "μουγκρίζει" πιο πολύ το αυτοκίνητο, να παίρνει πιο συχνά μπροστά ο θερμικός και να μειώνεται η οικονομία βενζίνης. Όλα αυτά στην 5-6ετία, όχι μετά από 15ετίες κλπ που υποστηρίζουν κάποιοι.
Όλα τα αυτόματα έχουν τις ευαισθησίες τους, είναι πολύπλοκες τεχνολογίες.
Έχουν τα ecvt σχέσεις ;🫠
-
Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις,
Πως "πηδάει" σχέσεις, αφού δεν έχει σχέσεις?? Κάτι άλλο θα άκουσες - πάντως εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα. Και λογικό ειναι, γιατι με τον τρόπο που ειναι φτιαγμένο, δεν μπορεί να φθαρεί ή να χαλάσει, μόνο να σπάσει.
Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?
-
Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?
Καμία σχέση!! προφανώς μιλάς για το cvt και όχι για το ecvt. To ecvt δεν έχει σχέσεις, δεν έχει ιμάντα. Ειναι πλανητικό (άρα τεράστιας αντοχής) και δεν έχει ακουστεί ποτέ το παραμικρό. Από την άλλη, για το cvt με τον ιμάντα - το οποιο δεν μπαινει στα υβριδικά - προφανώς και έχουν ακουστεί, όπως για όλα τα cvt, λόγω του ιμάντα κυρίως.
ΟΚ, τώρα ξεδιαλύναμε τι άκουσες.
-
Ποια Toyota έχουν κυκλοφορήσει με cvt το κλασσικό, στην Ελλάδα;
-
Rav4 απο 2009 μεχρι τα υβριδικα.
-
Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?
Καμία σχέση!! προφανώς μιλάς για το cvt και όχι για το ecvt. To ecvt δεν έχει σχέσεις, δεν έχει ιμάντα. Ειναι πλανητικό (άρα τεράστιας αντοχής) και δεν έχει ακουστεί ποτέ το παραμικρό. Από την άλλη, για το cvt με τον ιμάντα - το οποιο δεν μπαινει στα υβριδικά - προφανώς και έχουν ακουστεί, όπως για όλα τα cvt, λόγω του ιμάντα κυρίως.
ΟΚ, τώρα ξεδιαλύναμε τι άκουσες.
Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108 και γενικά παλιά μοντέλα μη υβριδικά με το ecvt.
-
Είναι συνεχως μεταβαλλόμενες οι σχέσεις, οπότε κράτα το δουλεύει σε παραπάνω σχέση απ' αυτή που πρέπει. Επειδή προφανώς κάτι έχει φθαρεί και γλυστράει, ιμάντα έχει νομίζω?
Καμία σχέση!! προφανώς μιλάς για το cvt και όχι για το ecvt. To ecvt δεν έχει σχέσεις, δεν έχει ιμάντα. Ειναι πλανητικό (άρα τεράστιας αντοχής) και δεν έχει ακουστεί ποτέ το παραμικρό. Από την άλλη, για το cvt με τον ιμάντα - το οποιο δεν μπαινει στα υβριδικά - προφανώς και έχουν ακουστεί, όπως για όλα τα cvt, λόγω του ιμάντα κυρίως.
ΟΚ, τώρα ξεδιαλύναμε τι άκουσες.
Μιλούσε ξεκάθαρα για το κιβώτιο των υβριδικών Toyota, γιατί κατέληγε στο συμπέρασμα ότι το φθαρμένο κιβώτιο κάνει το αυτοκίνητο να δουλεύει σε ψηλότερες στροφές απ' ότι πρέπει (μάλλον αυτό, όχι σχέση κιβωτίου). Με αποτέλεσμα να μουγκρίζει περισσότερο και να παίρνει πιο συχνά ο θερμικός.
Μάλιστα διευκρίνισε ότι ο ιδιοκτήτης καταλαβαίνει τη φθορά απ' αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά, ότι αυξάνεται ο θόρυβος και ενεργοποιείται πιο συχνά ο θερμικός.
-
-
Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108
Δεν είχαν cvt αυτά αλλά μια τεράστια μπούρδα, αυτοματοποιημένο χειροκίνητο - ό,τι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ σε κιβώτιο!
Ναι σωστά. Τότε ίσως για τα cvt στα υπόλοιπα Toyota. Μιας και για τα ecvt δεν έχει ακουστεί κάτι.
-
Το πιθανότερο είναι ότι μπερδεύει το αναλώσιμο cvt που μπαίνει στα aygo / c1 / 108
Δεν είχαν cvt αυτά αλλά μια τεράστια μπούρδα, αυτοματοποιημένο χειροκίνητο - ό,τι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ σε κιβώτιο!
Έχω τέτοιο κιβώτιο στο c4….προφανώς δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα, απλά αλλάζει τόσο γρήγορα όσο θα άλλαζες με το χέρι και αυτό είναι το νόημα του. Αν περιμένει κάποιος απόδοση πχ Aisin είναι απλά άσχετος. Παρόλα αυτά μετά από 219κ χλμ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, ούτε δίσκος δεν έχει αλλαχτεί.
VW FORUM