-
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Περίεργη αντίληψη αλλά περί ορεξεως.
Το περίεργο που το βλέπεις;
Μια ανάγκη καλύπτω, τι με νοιάζει εμένα πόσα βγάζει η ληζινγκ ή αν μπαίνει μέσα με τα κινέζικα, μια υπηρεσία αγοράζω.
-
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Δεν ειναι εύκολο γιατί α) δεν έχουν όλες οι εταιρίες λήζινγκ τις ίδιες τιμές (π.χ. βρίσκεις Τέσλα με €400 και το ίδιο με €600 σε άλλη εταιρία) και β) αρκετές λήζινγκ ειναι θυγατρικές εισαγωγικών, οπότε προωθούν τα "δικά τους" μοντέλα.
Σε κάθε περίπτωση ορίστε μια σύγκριση, για να μην γκρινιάζεις, από Αβις!
Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 130 e-DCS6 Plus: Τιμή €25.541, κόστος ληζινγκ €15.264, % ληζινγκ επί τιμής, 60%.
Citroen C3 BEV 320 113hp Plus: Τιμή €28.467, κόστος ληζινγκ €18.079, % ληζινγκ επί τιμής, 63%.
Peugeot 2008 Hybrid 145 e-DCS6 Style (BU): Τιμή €25.704, κόστος ληζινγκ €16.280, % ληζινγκ επί τιμής, 64%.
MG 3 1.5L HEV Exclusive Corporate 2WD: Τιμή €21.818, κόστος ληζινγκ €14.646, % ληζινγκ επί τιμής, 67%.
Toyota Yaris Cross 1.5 HDF 130hp Active Plus: Τιμή €25.414, κόστος ληζινγκ €16.039, % ληζινγκ επί τιμής, 63%.
Omoda 5 EV Comfort-FWD: Τιμή €37.604, κόστος ληζινγκ €23.980, % ληζινγκ επί τιμής, 64%.
Όχι ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές, που έχουν να κάνουν κυρίως με το ποσοστό έκπτωσης που λαμβάνει η λήζνιγκ.
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Περίεργη αντίληψη αλλά περί ορεξεως.
Eφόσον μιλάμε για λήζινγκ, σωστή άποψη ειναι όχι περίεργη. Τον χρήστη δεν τον ενδιαφέρει τίποτε άλλο πέρα από το μηνιαίο κόστος.
-
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Δεν ειναι εύκολο γιατί α) δεν έχουν όλες οι εταιρίες λήζινγκ τις ίδιες τιμές (π.χ. βρίσκεις Τέσλα με €400 και το ίδιο με €600 σε άλλη εταιρία) και β) αρκετές λήζινγκ ειναι θυγατρικές εισαγωγικών, οπότε προωθούν τα "δικά τους" μοντέλα.
Σε κάθε περίπτωση ορίστε μια σύγκριση, για να μην γκρινιάζεις, από Αβις!
Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 130 e-DCS6 Plus: Τιμή €25.541, κόστος ληζινγκ €15.264, % ληζινγκ επί τιμής, 60%.
Citroen C3 BEV 320 113hp Plus: Τιμή €28.467, κόστος ληζινγκ €18.079, % ληζινγκ επί τιμής, 63%.
Peugeot 2008 Hybrid 145 e-DCS6 Style (BU): Τιμή €25.704, κόστος ληζινγκ €16.280, % ληζινγκ επί τιμής, 64%.
MG 3 1.5L HEV Exclusive Corporate 2WD: Τιμή €21.818, κόστος ληζινγκ €14.646, % ληζινγκ επί τιμής, 67%.
Toyota Yaris Cross 1.5 HDF 130hp Active Plus: Τιμή €25.414, κόστος ληζινγκ €16.039, % ληζινγκ επί τιμής, 63%.
Omoda 5 EV Comfort-FWD: Τιμή €37.604, κόστος ληζινγκ €23.980, % ληζινγκ επί τιμής, 64%.
Όχι ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές, που έχουν να κάνουν κυρίως με το ποσοστό έκπτωσης που λαμβάνει η λήζνιγκ.
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Περίεργη αντίληψη αλλά περί ορεξεως.
Eφόσον μιλάμε για λήζινγκ, σωστή άποψη ειναι όχι περίεργη. Τον χρήστη δεν τον ενδιαφέρει τίποτε άλλο πέρα από το μηνιαίο κόστος.
Μέχρι να σας μείνει το αμάξι στο δρόμο και κυκλοφορείτε με όχημα αντικατάστασης γιατί το ανταλλακτικό θα κάνει κανά 3μηνο.

-
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
Μέχρι να σας μείνει το αμάξι στο δρόμο και κυκλοφορείτε με όχημα αντικατάστασης γιατί το ανταλλακτικό θα κάνει κανά 3μηνο.
Οταν θα εχει ιδιας κατηγοριας αυτοκινητο αντικαταστασης ας κανει και 1 χρονο το ανταλλακτικο, τα καλα του λιζινγκ ειναι αυτα.
-
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
Μέχρι να σας μείνει το αμάξι στο δρόμο και κυκλοφορείτε με όχημα αντικατάστασης γιατί το ανταλλακτικό θα κάνει κανά 3μηνο.

Eπίσης αδιάφορο. Το αμάξι λήζινγκ ειναι για να κάνεις την δουλειά σου. Εαν χαλάσει, σου ίδνουν άλλο ίδιας κατηγορίας - ας κάνει όσο θέλει να έρθει το ανταλλακτικό.
-
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Αν είναι ναι η απάντηση το 60-65 % είναι πολύ καλή περίπτωση.
Εκανα όμως την διαδικασία και έχουμε τα παρακάτω.
https://www.myavis.gr/el/citroen-c3-aircross
Τιμή αγοράς του αυτοκινήτου λιανική 25541.
5300+ φπα 24 % και 47 δόσεις επί 262 έχουμε σύνολο 18933, ήτοι 74,12 % της λιανικής τιμής.
Ας δούμε λοιπόν τι πληρώνει κάποιος που το αγοράζει.
Αγορά 25541. Με μεταβίβαση 25700. Προκαταβολή 6572. Δάνειο 18969 + έξοδα 19200.
Τόκοι 4 ετών χρηματοδότησης με 8,5 % επιτόκιο. 3300.
Ασφάλεια μικτή 4 ετών 2500.
Τέλη δεν έχει. Σέρβις 3 και αναλώσιμα, 1000 ευρώ. Λάστιχα 500 ευρώ. Σύνολο εξόδων 25700+3300+2500+1000+500 = 33000.
Αναμενόμενη απαξίωση για αμάξι 4ετίας με 80000 χλμ 15 % τον πρώτο χρόνο και 10 % τους επόμενους, μας δίνει 62 % της αρχικής αξίας τιμή πώλησης, δηλαδή 16000.
Αν πάμε σε ανταλλαγή θα πάρουμε 55 % δηλαδή 14000.
Αρα το αυτοκίνητο θα μας έχει κοστίσει 33000 - 16000 = 17000 είτε 33000 - 14000 = 19000.
Στην δεύτερη περίπτωση θα μας κοστίσει όσο ακριβώς το λήζινγκ.
Αρα η τιμή του λήζινγκ δεν είναι κακή.
Τον ίδιο υπολογισμό μπορούμε να κάνουμε και για άλλα αυτοκίνητα.
Ενδιαφέρον ότι το αδελφό Φροντέρα μεσαία επίσης έκδοση
https://www.myavis.gr/el/opel-frontera
βγαίνει 1000 ευρώ παραπάνω συνολικά.
Προφανώς στο λήζινγκ θεωρούν ότι το Αιρκρος θα έχει καλύτερη μεταπώληση.
-
Εχουμε συζήτηση για λήζινγκ και πόσο συμφέρει, που την κάναμε στο θέμα του Κασκάι.
Την ξεκινάω πάλι εδώ.
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Αν είναι ναι η απάντηση το 60-65 % είναι πολύ καλή περίπτωση.
Εκανα όμως την διαδικασία και έχουμε τα παρακάτω.
https://www.myavis.gr/el/citroen-c3-aircross
Τιμή αγοράς του αυτοκινήτου λιανική 25541.
5300+ φπα 24 % και 47 δόσεις επί 262 έχουμε σύνολο 18933, ήτοι 74,12 % της λιανικής τιμής.
Ας δούμε λοιπόν τι πληρώνει κάποιος που το αγοράζει.
Αγορά 25541. Με μεταβίβαση 25700. Προκαταβολή 6572. Δάνειο 18969 + έξοδα 19200.
Τόκοι 4 ετών χρηματοδότησης με 8,5 % επιτόκιο. 3300.
Ασφάλεια μικτή 4 ετών 2500.
Τέλη δεν έχει. Σέρβις 3 και αναλώσιμα, 1000 ευρώ. Λάστιχα 500 ευρώ. Σύνολο εξόδων 25700+3300+2500+1000+500 = 33000.
Αναμενόμενη απαξίωση για αμάξι 4ετίας με 80000 χλμ 15 % τον πρώτο χρόνο και 10 % τους επόμενους, μας δίνει 62 % της αρχικής αξίας τιμή πώλησης, δηλαδή 16000.
Αν πάμε σε ανταλλαγή θα πάρουμε 55 % δηλαδή 14000.
Αρα το αυτοκίνητο θα μας έχει κοστίσει 33000 - 16000 = 17000 είτε 33000 - 14000 = 19000.
Στην δεύτερη περίπτωση θα μας κοστίσει όσο ακριβώς το λήζινγκ.
Αρα η τιμή του λήζινγκ δεν είναι κακή.
Τον ίδιο υπολογισμό μπορούμε να κάνουμε και για άλλα αυτοκίνητα.
Ενδιαφέρον ότι το αδελφό Φροντέρα μεσαία επίσης έκδοση
https://www.myavis.gr/el/opel-frontera
βγαίνει 1000 ευρώ παραπάνω συνολικά.
Προφανώς στο λήζινγκ θεωρούν ότι το Αιρκρος θα έχει καλύτερη μεταπώληση.
-
@criuser said in Suv Leasing:
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Προφανώς και χωρίς ΦΠΑ έκανα τους υπολογισμούς, γιατι ρώτησες πόσο % της αξία του αμαξιού απομένει. Το ΦΠΑ δεν έχει σχέση, ειναι στην υπηρεσία. Δεν ρώτησες εαν συμφέρει ή όχι, αλλά μόνο για το ποσοστό.
Θυμίζω την ερώτηση: Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Εκ του πονηρού προφανώς για να δείξεις πόσο αξία χάνουν τα Κινέζικα....ξέρουμε πως σκέφτεσαι!! Αλλά δεν βγήκε το αφήγημα και έτσι το γύρισες στο πόσο κοστίζει στον ιδιώτη....χαχαχα!!
-
αν και δεν συμφερει, εχει δικιο, ο φπα δεν ειναι εκπιπτωμενος ουτε στις επιχειρησεις για ειχ.
φυσικα δεν αλλαζει κατι, το ιδιο επηρεαζει και τα κινεζικα και τα χρεπια
και δεν εχει υπολογισει στα γαλλοχρεπα ποσο καιρο θα εισαι χωρις αμαξι αν εισαι ιδιωτης, να περιμενεις σασμαν ή ταμπλω ή δεν ξερω εγω τι αλλο -
Συνεχίζω τον υπολογισμό με κινέζικο
https://www.myavis.gr/el/chery-tiggo
Κόστος αυτοκινήτου 23541.
Κόστος λήζινγκ 20206. Ητοι 86 % της αρχικής τιμής.
Εδώ χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε τους υπολογισμούς, βλέπουμε ξεκάθαρα ότι η λήζινγκ θεωρεί ότι το αυτοκίνητο θα έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης.
https://www.myavis.gr/el/mg-zs-max
Κόστος αυτοκινήτου 26254.
Κόστος λήζινγκ 21813. Ητοι 83 % της αρχικής τιμής.
Ας πάμε στο καλοπουλημένο με τα 116 ατίθασα
https://www.myavis.gr/el/toyota-yaris-cross-hdf-active
Κόστος αυτοκινήτου 24224.
Κόστος λήζινγκ 19240. Ητοι 79 % της αρχικής τιμής.
-
@fanis75 said in Suv Leasing:
@criuser said in Suv Leasing:
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Προφανώς και χωρίς ΦΠΑ έκανα τους υπολογισμούς, γιατι ρώτησες πόσο % της αξία του αμαξιού απομένει. Το ΦΠΑ δεν έχει σχέση, ειναι στην υπηρεσία. Δεν ρώτησες εαν συμφέρει ή όχι, αλλά μόνο για το ποσοστό.
Θυμίζω την ερώτηση: Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Εκ του πονηρού προφανώς για να δείξεις πόσο αξία χάνουν τα Κινέζικα....ξέρουμε πως σκέφτεσαι!! Αλλά δεν βγήκε το αφήγημα και έτσι το γύρισες στο πόσο κοστίζει στον ιδιώτη....χαχαχα!!
Μια χαρά τα είπα από την αρχή.
Η συζήτηση αφορούσε την σύγκριση της αγοράς με το λήζινγκ.
-
απλα γραφεις οτιναναι
υπαρχει μια αληθεια απλα στη ληζινγκ των γαλλοχρεπων
ο κυρ χρονης δινει απιθανες εκπτωσεις και τα παιρνουν φτηνα οποτε εχουν χαμηλοτερη τιμη αγορας και φαινωνται καλυτερες αγορες στο μισθωμα
στην πραξη δεν ειναι, για πεταμα ειναι -
@gatoz said in Suv Leasing:
αν και δεν συμφερει, εχει δικιο, ο φπα δεν ειναι εκπιπτωμενος ουτε στις επιχειρησεις για ειχ.
φυσικα δεν αλλαζει κατι, το ιδιο επηρεαζει και τα κινεζικα και τα χρεπια
και δεν εχει υπολογισει στα γαλλοχρεπα ποσο καιρο θα εισαι χωρις αμαξι αν εισαι ιδιωτης, να περιμενεις σασμαν ή ταμπλω ή δεν ξερω εγω τι αλλοΜόνο που τις παπαρίτσες σου αυτές δεν τις εκτιμάνε οι λήζινγκ, αφού στο γαλλόχρεπο αιρκρός δίνουν το καλύτερο ποσοστό για λήζινγκ έναντι της αγοράς, αφού χάνεις λιγότερα χρήματα.
Αντίθετα στο αγαπημένο σου, δεν έχει καν προσφορά.
Βέβαια έχει το configurator όπου έχουμε
https://www.myavis.gr/el/car/suzuki-vitara-1-4-gl-hybrid-48v-110ps-5?man=SUZUKI
20580 το αμάξι και 18613 το κόστος του λήζινγκ.
Ητοι 90,44 %.
Ας πάω και στον αγαπημένο σου και πωλητή του Σφακ.
-
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Αν είναι ναι η απάντηση το 60-65 % είναι πολύ καλή περίπτωση.
Εκανα όμως την διαδικασία και έχουμε τα παρακάτω.
https://www.myavis.gr/el/citroen-c3-aircross
Τιμή αγοράς του αυτοκινήτου λιανική 25541.
5300+ φπα 24 % και 47 δόσεις επί 262 έχουμε σύνολο 18933, ήτοι 74,12 % της λιανικής τιμής.
Ας δούμε λοιπόν τι πληρώνει κάποιος που το αγοράζει.
Αγορά 25541. Με μεταβίβαση 25700. Προκαταβολή 6572. Δάνειο 18969 + έξοδα 19200.
Τόκοι 4 ετών χρηματοδότησης με 8,5 % επιτόκιο. 3300.
Ασφάλεια μικτή 4 ετών 2500.
Τέλη δεν έχει. Σέρβις 3 και αναλώσιμα, 1000 ευρώ. Λάστιχα 500 ευρώ. Σύνολο εξόδων 25700+3300+2500+1000+500 = 33000.
Αναμενόμενη απαξίωση για αμάξι 4ετίας με 80000 χλμ 15 % τον πρώτο χρόνο και 10 % τους επόμενους, μας δίνει 62 % της αρχικής αξίας τιμή πώλησης, δηλαδή 16000.
Αν πάμε σε ανταλλαγή θα πάρουμε 55 % δηλαδή 14000.
Αρα το αυτοκίνητο θα μας έχει κοστίσει 33000 - 16000 = 17000 είτε 33000 - 14000 = 19000.
Στην δεύτερη περίπτωση θα μας κοστίσει όσο ακριβώς το λήζινγκ.
Αρα η τιμή του λήζινγκ δεν είναι κακή.
Τον ίδιο υπολογισμό μπορούμε να κάνουμε και για άλλα αυτοκίνητα.
Ενδιαφέρον ότι το αδελφό Φροντέρα μεσαία επίσης έκδοση
https://www.myavis.gr/el/opel-frontera
βγαίνει 1000 ευρώ παραπάνω συνολικά.
Προφανώς στο λήζινγκ θεωρούν ότι το Αιρκρος θα έχει καλύτερη μεταπώληση.
Στο παράδειγμα σου μια ερώτηση γιατί κάτι ή δεν το κατάλαβα ή δεν αναλύθηκε.
Στην αγορά με χρηματοδότηση, πόσα χρόνια είναι οι δόσεις και πόσο η κάθε δόση;
-
@gatoz said in Suv Leasing:
απλα γραφεις οτιναναι
υπαρχει μια αληθεια απλα στη ληζινγκ των γαλλοχρεπων
ο κυρ χρονης δινει απιθανες εκπτωσεις και τα παιρνουν φτηνα οποτε εχουν χαμηλοτερη τιμη αγορας και φαινωνται καλυτερες αγορες στο μισθωμα
στην πραξη δεν ειναι, για πεταμα ειναιΣυνεχίζεις τις παπαρίτσες.
Αφού είναι τόσο μάγκες γιατί δεν κρατάνε τα κέρδη για την πάρτη τους και τα δίνουν στους πελάτες ?
Εν τω μεταξύ τα λήζινγκ έχουν μόνο 2 χρόνια εγγύηση.
Αρα αν είναι προβληματικά, τότε το κόστος των επισκευών το τρώει η λήζινγκ...
Κόστος αυτοκινήτου, ο Σφάκ βάζει 1000 ευρώ πάνω από την Αβις στα 21500.
Κόστος λήζινγκ 16689 ήτοι 78 % που μάλλον είναι 81 % στην σωστή τιμή των 20580 που λένε οι κατάλογοι και τα σάιτ.
Τι έγινε με το "ασπαστο" και δικό του εμπόρευμα ?
Κονόμα χοντρή από τα παραμυθάκια των κατόχων ?
-
@criuser said in Suv Leasing:
@fanis75 said in Suv Leasing:
@criuser said in Suv Leasing:
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Προφανώς και χωρίς ΦΠΑ έκανα τους υπολογισμούς, γιατι ρώτησες πόσο % της αξία του αμαξιού απομένει. Το ΦΠΑ δεν έχει σχέση, ειναι στην υπηρεσία. Δεν ρώτησες εαν συμφέρει ή όχι, αλλά μόνο για το ποσοστό.
Θυμίζω την ερώτηση: Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Εκ του πονηρού προφανώς για να δείξεις πόσο αξία χάνουν τα Κινέζικα....ξέρουμε πως σκέφτεσαι!! Αλλά δεν βγήκε το αφήγημα και έτσι το γύρισες στο πόσο κοστίζει στον ιδιώτη....χαχαχα!!
Μια χαρά τα είπα από την αρχή.
Η συζήτηση αφορούσε την σύγκριση της αγοράς με το λήζινγκ.
και για να μας αποδείξεις το θέσφατο, έκανες @@ το τοπικό του qq. Σήμερα καθάρισα τρία τοπικ από άσχετα, τα δύο είχαν ξεκινήσει από σένα @criuser , στο τρίτο θα πας τρεις μέρες για μπάνιο στο εξοχικό στην Εύβοια
-
Τα χρόνια είναι ίδια το γράφω με το λήζινγκ 4 χρόνια.
Η δόση είναι 19200+3300 = 22500 σύνολο κεφαλαίου και τόκων.
Το επιτόκιο περιλαμβάνει την εισφορά του 0,6 γιατί είναι 7,9 καθαρό αυτήν την περίοδο.Αρα δόση είναι 22500/48 = 468,75 €.
Η όλη συζήτηση μεταξύ αγοράς και λήζινγκ, είναι ότι στην αγορά δεν δεσμεύεσαι ότι θα το κρατήσεις μόνο 4 χρόνια.
Αν το κρατήσεις 8 χρόνια και ο άλλος κάνει 2 φορές το λήζινγκ, θεωρώντας ότι θα είναι ίδιες οι τιμές σε 4 χρόνια, τότε στην αγορά για τα επόμενα 4 χρόνια θα έχει κόστος 1800 ασφάλειες και 3200 κόστος σέρβις, αναλώσιμων και τυχόν βλαβών αφού το αμάξια θα είναι από 80000 στα 160000 χλμ και 1000 λάστιχα, τότε θα έχεις δώσει 6000 παραπάνω και 33000 σύνολο 39000, βάζουμε 40000 για ασφάλεια.
Το αμάξι θα έχει μεταπώληση περίπου στο 1/3 της αρχικής αξίας δηλαδή στα 8-9000. Αρα συνολικά 40000 - 8000 = 32000 το κόστος αν το αγοράσεις και το κρατήσεις 8 χρόνια με 160000 χλμ, ή 38000 αν έχεις πάρει δύο λήζινγκ, όπου όμως θα έχεις καινούργιο αμάξι ανά 4 χρόνια, με διαφορά 6000 ευρώ.
Δεν είναι λίγα, αν όμως τα βάλεις σε 96 μήνες είναι 60 ευρώ τον μήνα για να είσαι χωρίς άγχος.
-
@a-d-p said in Suv Leasing:
@criuser said in Suv Leasing:
@fanis75 said in Suv Leasing:
@criuser said in Suv Leasing:
Στην τιμή του λήζινγκ έχετε βάλει και προκαταβολή και ΦΠΑ ?
Προφανώς και χωρίς ΦΠΑ έκανα τους υπολογισμούς, γιατι ρώτησες πόσο % της αξία του αμαξιού απομένει. Το ΦΠΑ δεν έχει σχέση, ειναι στην υπηρεσία. Δεν ρώτησες εαν συμφέρει ή όχι, αλλά μόνο για το ποσοστό.
Θυμίζω την ερώτηση: Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Εκ του πονηρού προφανώς για να δείξεις πόσο αξία χάνουν τα Κινέζικα....ξέρουμε πως σκέφτεσαι!! Αλλά δεν βγήκε το αφήγημα και έτσι το γύρισες στο πόσο κοστίζει στον ιδιώτη....χαχαχα!!
Μια χαρά τα είπα από την αρχή.
Η συζήτηση αφορούσε την σύγκριση της αγοράς με το λήζινγκ.
και για να μας αποδείξεις το θέσφατο, έκανες @@ το τοπικό του qq. Σήμερα καθάρισα τρία τοπικ από άσχετα, τα δύο είχαν ξεκινήσει από σένα @criuser , στο τρίτο θα πας τρεις μέρες για μπάνιο στο εξοχικό στην Εύβοια
Δεν φταίω εγώ. Με προκαλούν γιατί γράφουν ανακρίβειες ή προπαγάνδα.
Οπότε σαν άνθρωπος της Τάξης, την αποκαθιστώ...

Μάλιστα ταχύτατα μετέφερα την συζήτηση στο θέμα της πριν την παρέμβαση του νόμου...

-
Στο παράδειγμα που έβαλες με τα 4 χρόνια και τα δύο, στο ληζινκ η δόση το μήνα ειναι262 και στην χρηματοδότηση 470.
Τα 210 ευρώ το μήνα διαφορά είναι μεγάλη υπόθεση για τα μηνιαία έξοδα μιας οικογένειας.
-
Για αυτό ο ιδιώτης έχει το πλεονέκτημα με επιπλέον τόκους 1150 ευρώ, και σύνολο 23650 να το μοιράσει σε 72 δόσεις των 330 ευρώ τον μήνα, αφού δεν έχει την υποχρέωση να το επιστρέψει στην 4ετία.
Στην περίπτωση του αιρκρος το λήζινγκ είναι πολύ ελκυστικό, αφού είναι στο 74 % της τιμής.
Αν κοιτάμε τα άλλα που είναι στο 80-85 %, τότε συμφέρει η αγορά.
Suv Leasing