-
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
Μου είπε η αντιπροσωπεία ότι μπορεί να μου βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος στην Active Plus με 400 ευρω περίπου! Έχει βάλει κανείς αξίζει;
Η δεύτερη επιλογή είναι να βάλω μεμβράνες εμπρός και πίσω.
Active plus έχω κι εγώ, έβαλα αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, είναι πολύ χρήσιμοι και οι δύο με ηχητικά σήματα, όχι οθόνη.
Οι εμπρός χτυπάνε κάπου μπροστά στο καντράν μέσα και οι πίσω έχουν το ηχιάκι στην κολώνα δίπλα στο αριστερό μου αυτί και με διαφορετικό ήχο για να μην μπερδεύομαι.
Απόλυτα χρήσιμοι αμφότεροι , κάτω από 300 ευρώ το σύνολο..!!
Αν θέλεις να το θωρακίσεις και από τον ήλιο ,έτσι όπως γίναμε πλέον, οπωσδήποτε και μεμβράνες παντού, αλλά το κυριότερο έξοδο και πρώτο για μένα είναι ένας Ρώσικος συναγερμός, διότι αν δεις στο ίντερνετ πως κλέβονται τα Τογιότα ,θα πάθεις πλάκα..!!
Έκανες την best value αγορά για μένα, σε ότι αφορά το Τογιότα corolla cross ,είτε το 1,8 πήρες, είτε το δίλιτρο ,καλές βόλτες με υγεία...!!!Ευχαριστώ για την απάντηση. Το 1.8 πήρα!
Τους αισθητήρες τους έβαλες στην αντιπροσωπεία ; Αν όχι υπάρχει θέμα με την εγγύηση;Εννοείτα έξω σε κάποιον καλό που θα γνωρίζεις.
Κανένα θέμα, εξάλλου πολλές αντιπροσωπείες σου προτείνουν γνωστούς τους για διάφορα.
Τι να σου πούνε ότι χάλασες π.χ.την ανάρτηση ,αν βάλεις αισθητήρες..??!! Η τα ηλεκτρονικά..??!! Δε γίνονται αυτά..!!
Αν πάθεις κάτι στα πλαίσια της εγγύησης που είναι παρεμφερές με τους αισθητήρες και κάνουν κορδελάκια, το οποίο κοστίζει πολλά, πήγαινε και βγάλε τους και μετά πήγαινε σε κάποιον άλλον, αλλά όλα αυτά για να γίνουν είναι στα πλαίσια της επιστημονικής φαντασίας, οπότε κάνε ότι γουστάρεις και εκεί που θεωρείς καλύτερα...!!!
Δε γίνεται να σου χαλάσει η οθόνη, η η υβριδική μπαταρία και να σου πούνε φταίνε οι αισθητήρες που έβαλες...!!!
Αυτοί πως περνάνε συναγερμούς και μάλιστα αν δεις το πως θα μελαγχολήσεις, στον ξεπετάνε σε μισή ώρα ,με ένα τάιρ απ είχανε την σειρήνα και κρεμότανε τα καλώδια , δούλευε ο συναγερμός, αυτά που έκανε δηλαδή να φωνάζει και να φεύγει ο κλέφτης με το αυτοκίνητο , αλλά όποιος άνοιγε το καπώ ,βούλωνε τη σειρήνα σε 10 δεύτερα . μην αγχώνεσαι και εύχομαι να μη σου τύχει τίποτε ποτέ, απλά διάλεξε κάποιον καλόν που εμπιστεύεσαι...!!!
Επίσης πρόσεξε όταν πας για σέρβις να έχεις μαζί σου λάδια 0-16 διότι αυτοί βάζουν 0-20 για να ρίχνουν το κοστολόγιο.
Όποια 0-16 θέλεις και εμπιστεύεσαι ,αρκεί να έχουν τις προδιαγραφές που γράφει το μάνουαλ της Τογιότα...!!!
Μια χαρά είναι και τα 140 άλογα, αν δε σου αρέσει το άνετο και μαλακό ταξίδι ρίξε λίγο την πίεση, το δικό μου από 33 το έχω στα 31 και φυσικά όταν μπορέσεις άλλαξε ελαστικά, τα κράτησα για 11000 χλμ. και μετά τα άλλαξα , άλλο αυτοκίνητο. -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
Μου είπε η αντιπροσωπεία ότι μπορεί να μου βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος στην Active Plus με 400 ευρω περίπου! Έχει βάλει κανείς αξίζει;
Η δεύτερη επιλογή είναι να βάλω μεμβράνες εμπρός και πίσω.
Active plus έχω κι εγώ, έβαλα αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, είναι πολύ χρήσιμοι και οι δύο με ηχητικά σήματα, όχι οθόνη.
Οι εμπρός χτυπάνε κάπου μπροστά στο καντράν μέσα και οι πίσω έχουν το ηχιάκι στην κολώνα δίπλα στο αριστερό μου αυτί και με διαφορετικό ήχο για να μην μπερδεύομαι.
Απόλυτα χρήσιμοι αμφότεροι , κάτω από 300 ευρώ το σύνολο..!!
Αν θέλεις να το θωρακίσεις και από τον ήλιο ,έτσι όπως γίναμε πλέον, οπωσδήποτε και μεμβράνες παντού, αλλά το κυριότερο έξοδο και πρώτο για μένα είναι ένας Ρώσικος συναγερμός, διότι αν δεις στο ίντερνετ πως κλέβονται τα Τογιότα ,θα πάθεις πλάκα..!!
Έκανες την best value αγορά για μένα, σε ότι αφορά το Τογιότα corolla cross ,είτε το 1,8 πήρες, είτε το δίλιτρο ,καλές βόλτες με υγεία...!!!Ευχαριστώ για την απάντηση. Το 1.8 πήρα!
Τους αισθητήρες τους έβαλες στην αντιπροσωπεία ; Αν όχι υπάρχει θέμα με την εγγύηση;Εννοείτα έξω σε κάποιον καλό που θα γνωρίζεις.
Κανένα θέμα, εξάλλου πολλές αντιπροσωπείες σου προτείνουν γνωστούς τους για διάφορα.
Τι να σου πούνε ότι χάλασες π.χ.την ανάρτηση ,αν βάλεις αισθητήρες..??!! Η τα ηλεκτρονικά..??!! Δε γίνονται αυτά..!!
Αν πάθεις κάτι στα πλαίσια της εγγύησης που είναι παρεμφερές με τους αισθητήρες και κάνουν κορδελάκια, το οποίο κοστίζει πολλά, πήγαινε και βγάλε τους και μετά πήγαινε σε κάποιον άλλον, αλλά όλα αυτά για να γίνουν είναι στα πλαίσια της επιστημονικής φαντασίας, οπότε κάνε ότι γουστάρεις και εκεί που θεωρείς καλύτερα...!!!
Δε γίνεται να σου χαλάσει η οθόνη, η η υβριδική μπαταρία και να σου πούνε φταίνε οι αισθητήρες που έβαλες...!!!
Αυτοί πως περνάνε συναγερμούς και μάλιστα αν δεις το πως θα μελαγχολήσεις, στον ξεπετάνε σε μισή ώρα ,με ένα τάιρ απ είχανε την σειρήνα και κρεμότανε τα καλώδια , δούλευε ο συναγερμός, αυτά που έκανε δηλαδή να φωνάζει και να φεύγει ο κλέφτης με το αυτοκίνητο , αλλά όποιος άνοιγε το καπώ ,βούλωνε τη σειρήνα σε 10 δεύτερα . μην αγχώνεσαι και εύχομαι να μη σου τύχει τίποτε ποτέ, απλά διάλεξε κάποιον καλόν που εμπιστεύεσαι...!!!
Επίσης πρόσεξε όταν πας για σέρβις να έχεις μαζί σου λάδια 0-16 διότι αυτοί βάζουν 0-20 για να ρίχνουν το κοστολόγιο.
Όποια 0-16 θέλεις και εμπιστεύεσαι ,αρκεί να έχουν τις προδιαγραφές που γράφει το μάνουαλ της Τογιότα...!!!
Μια χαρά είναι και τα 140 άλογα, αν δε σου αρέσει το άνετο και μαλακό ταξίδι ρίξε λίγο την πίεση, το δικό μου από 33 το έχω στα 31 και φυσικά όταν μπορέσεις άλλαξε ελαστικά, τα κράτησα για 11000 χλμ. και μετά τα άλλαξα , άλλο αυτοκίνητο.Τι λαστιχα είχε πανω και τι έβαλες;
-
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
Μου είπε η αντιπροσωπεία ότι μπορεί να μου βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος στην Active Plus με 400 ευρω περίπου! Έχει βάλει κανείς αξίζει;
Η δεύτερη επιλογή είναι να βάλω μεμβράνες εμπρός και πίσω.
Active plus έχω κι εγώ, έβαλα αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, είναι πολύ χρήσιμοι και οι δύο με ηχητικά σήματα, όχι οθόνη.
Οι εμπρός χτυπάνε κάπου μπροστά στο καντράν μέσα και οι πίσω έχουν το ηχιάκι στην κολώνα δίπλα στο αριστερό μου αυτί και με διαφορετικό ήχο για να μην μπερδεύομαι.
Απόλυτα χρήσιμοι αμφότεροι , κάτω από 300 ευρώ το σύνολο..!!
Αν θέλεις να το θωρακίσεις και από τον ήλιο ,έτσι όπως γίναμε πλέον, οπωσδήποτε και μεμβράνες παντού, αλλά το κυριότερο έξοδο και πρώτο για μένα είναι ένας Ρώσικος συναγερμός, διότι αν δεις στο ίντερνετ πως κλέβονται τα Τογιότα ,θα πάθεις πλάκα..!!
Έκανες την best value αγορά για μένα, σε ότι αφορά το Τογιότα corolla cross ,είτε το 1,8 πήρες, είτε το δίλιτρο ,καλές βόλτες με υγεία...!!!Ευχαριστώ για την απάντηση. Το 1.8 πήρα!
Τους αισθητήρες τους έβαλες στην αντιπροσωπεία ; Αν όχι υπάρχει θέμα με την εγγύηση;Εννοείτα έξω σε κάποιον καλό που θα γνωρίζεις.
Κανένα θέμα, εξάλλου πολλές αντιπροσωπείες σου προτείνουν γνωστούς τους για διάφορα.
Τι να σου πούνε ότι χάλασες π.χ.την ανάρτηση ,αν βάλεις αισθητήρες..??!! Η τα ηλεκτρονικά..??!! Δε γίνονται αυτά..!!
Αν πάθεις κάτι στα πλαίσια της εγγύησης που είναι παρεμφερές με τους αισθητήρες και κάνουν κορδελάκια, το οποίο κοστίζει πολλά, πήγαινε και βγάλε τους και μετά πήγαινε σε κάποιον άλλον, αλλά όλα αυτά για να γίνουν είναι στα πλαίσια της επιστημονικής φαντασίας, οπότε κάνε ότι γουστάρεις και εκεί που θεωρείς καλύτερα...!!!
Δε γίνεται να σου χαλάσει η οθόνη, η η υβριδική μπαταρία και να σου πούνε φταίνε οι αισθητήρες που έβαλες...!!!
Αυτοί πως περνάνε συναγερμούς και μάλιστα αν δεις το πως θα μελαγχολήσεις, στον ξεπετάνε σε μισή ώρα ,με ένα τάιρ απ είχανε την σειρήνα και κρεμότανε τα καλώδια , δούλευε ο συναγερμός, αυτά που έκανε δηλαδή να φωνάζει και να φεύγει ο κλέφτης με το αυτοκίνητο , αλλά όποιος άνοιγε το καπώ ,βούλωνε τη σειρήνα σε 10 δεύτερα . μην αγχώνεσαι και εύχομαι να μη σου τύχει τίποτε ποτέ, απλά διάλεξε κάποιον καλόν που εμπιστεύεσαι...!!!
Επίσης πρόσεξε όταν πας για σέρβις να έχεις μαζί σου λάδια 0-16 διότι αυτοί βάζουν 0-20 για να ρίχνουν το κοστολόγιο.
Όποια 0-16 θέλεις και εμπιστεύεσαι ,αρκεί να έχουν τις προδιαγραφές που γράφει το μάνουαλ της Τογιότα...!!!
Μια χαρά είναι και τα 140 άλογα, αν δε σου αρέσει το άνετο και μαλακό ταξίδι ρίξε λίγο την πίεση, το δικό μου από 33 το έχω στα 31 και φυσικά όταν μπορέσεις άλλαξε ελαστικά, τα κράτησα για 11000 χλμ. και μετά τα άλλαξα , άλλο αυτοκίνητο.Τι λαστιχα είχε πανω και τι έβαλες;
Είχα κάποια Μπρίτζεστοουν, δεν θυμάμαι το μοντέλο. Τα εργοστασιακά πάντα είναι με περισσότερο νάυλον ,ακόμα πολλές φορές και αν είναι ίδια με κάποιο μοντέλο των εταιριών, που κυκλοφορεί στο εμπόριο έξω.
Τώρα γιατί γίνεται αυτό..?? Για να ρίξουν το κοστολόγιο, για να αντέχουν περισσότερο τα ελαστικά μέχρι να παραδοθούν τα αυτοκίνητα στους κατόχους, επειδή πολλά καταπονούνται στα τελεωνεία με άσχημες καιρικές συνθήκες..??
Δεν το γνωρίζω, έτσι ακούγεται και δεν θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια.
Εγώ έβαλα Μισελέν crossclimate-2 , είναι ελαστικό τεσσάρων εποχών και με άδεια για χιόνια, γιατί έχω τετρακίνητο και ανεβαίνω στο βουνό.
Φοβερά λάστιχα, δε χρειάστηκα ποτέ αλυσίδες, δεν έπαθαν τίποτε με τους 40 βαθμούς το καλοκαίρι, έχω μέχρι στιγμής 20000 χλμ. και η πρόσφυση τους είναι άψογη.
Εννοείται παρά το 4 εποχές, πολύ πιο καλά και αθόρυβα από τα εργοστασιακά...!!!
Το χειρότερο τους λένε ότι είναι το βρεγμένο τερέν, περπάτησα πολλές φορές σε βρεγμένο, δεν κατάλαβα τίποτε πηγαίνοντας νορμάλ...!!!
Περιμένω στα 30 με 35000 χλμ. το πολύ να τα αλλάξω με τα crossclimate-3 πλέον που κυκλοφόρησαν, αν βέβαια δείξουν σημεία κόπωσης, παραπάνω από 40000 χλμ. δεν πιστεύω ότι θα τα κρατήσω...!!!
Εκεί πιστεύω ότι είναι το όριο ,όσο απαλά και να το πας, όσο και στο γκαράζ να παρκάρεις, που πρέπει να αλλάξεις λάστιχα, αν θέλεις να σε ακούσουν σε κάποια δύσκολη στιγμή και όχι να περιμένεις να δεις τα λινά ,ή να σου σκάσει κάποιο...!!!
Με όριο πάντα τα 4 χρόνια, από την ημερομηνία αγοράς τους που δεν πρέπει να είναι πιο παλιά από τετράμηνο από την ημέρα που τα παρήγαγε το εργοστάσιο...!!!
Αυτή είναι η δική μου άποψη, ο καθένας πιστεύει τα δικά του..!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
Μου είπε η αντιπροσωπεία ότι μπορεί να μου βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος στην Active Plus με 400 ευρω περίπου! Έχει βάλει κανείς αξίζει;
Η δεύτερη επιλογή είναι να βάλω μεμβράνες εμπρός και πίσω.
Active plus έχω κι εγώ, έβαλα αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, είναι πολύ χρήσιμοι και οι δύο με ηχητικά σήματα, όχι οθόνη.
Οι εμπρός χτυπάνε κάπου μπροστά στο καντράν μέσα και οι πίσω έχουν το ηχιάκι στην κολώνα δίπλα στο αριστερό μου αυτί και με διαφορετικό ήχο για να μην μπερδεύομαι.
Απόλυτα χρήσιμοι αμφότεροι , κάτω από 300 ευρώ το σύνολο..!!
Αν θέλεις να το θωρακίσεις και από τον ήλιο ,έτσι όπως γίναμε πλέον, οπωσδήποτε και μεμβράνες παντού, αλλά το κυριότερο έξοδο και πρώτο για μένα είναι ένας Ρώσικος συναγερμός, διότι αν δεις στο ίντερνετ πως κλέβονται τα Τογιότα ,θα πάθεις πλάκα..!!
Έκανες την best value αγορά για μένα, σε ότι αφορά το Τογιότα corolla cross ,είτε το 1,8 πήρες, είτε το δίλιτρο ,καλές βόλτες με υγεία...!!!Ευχαριστώ για την απάντηση. Το 1.8 πήρα!
Τους αισθητήρες τους έβαλες στην αντιπροσωπεία ; Αν όχι υπάρχει θέμα με την εγγύηση;Εννοείτα έξω σε κάποιον καλό που θα γνωρίζεις.
Κανένα θέμα, εξάλλου πολλές αντιπροσωπείες σου προτείνουν γνωστούς τους για διάφορα.
Τι να σου πούνε ότι χάλασες π.χ.την ανάρτηση ,αν βάλεις αισθητήρες..??!! Η τα ηλεκτρονικά..??!! Δε γίνονται αυτά..!!
Αν πάθεις κάτι στα πλαίσια της εγγύησης που είναι παρεμφερές με τους αισθητήρες και κάνουν κορδελάκια, το οποίο κοστίζει πολλά, πήγαινε και βγάλε τους και μετά πήγαινε σε κάποιον άλλον, αλλά όλα αυτά για να γίνουν είναι στα πλαίσια της επιστημονικής φαντασίας, οπότε κάνε ότι γουστάρεις και εκεί που θεωρείς καλύτερα...!!!
Δε γίνεται να σου χαλάσει η οθόνη, η η υβριδική μπαταρία και να σου πούνε φταίνε οι αισθητήρες που έβαλες...!!!
Αυτοί πως περνάνε συναγερμούς και μάλιστα αν δεις το πως θα μελαγχολήσεις, στον ξεπετάνε σε μισή ώρα ,με ένα τάιρ απ είχανε την σειρήνα και κρεμότανε τα καλώδια , δούλευε ο συναγερμός, αυτά που έκανε δηλαδή να φωνάζει και να φεύγει ο κλέφτης με το αυτοκίνητο , αλλά όποιος άνοιγε το καπώ ,βούλωνε τη σειρήνα σε 10 δεύτερα . μην αγχώνεσαι και εύχομαι να μη σου τύχει τίποτε ποτέ, απλά διάλεξε κάποιον καλόν που εμπιστεύεσαι...!!!
Επίσης πρόσεξε όταν πας για σέρβις να έχεις μαζί σου λάδια 0-16 διότι αυτοί βάζουν 0-20 για να ρίχνουν το κοστολόγιο.
Όποια 0-16 θέλεις και εμπιστεύεσαι ,αρκεί να έχουν τις προδιαγραφές που γράφει το μάνουαλ της Τογιότα...!!!
Μια χαρά είναι και τα 140 άλογα, αν δε σου αρέσει το άνετο και μαλακό ταξίδι ρίξε λίγο την πίεση, το δικό μου από 33 το έχω στα 31 και φυσικά όταν μπορέσεις άλλαξε ελαστικά, τα κράτησα για 11000 χλμ. και μετά τα άλλαξα , άλλο αυτοκίνητο.0-20w βάζω στο Yaris hybrid και δεν μου έχει κάψει γραμμάριο στα 85.000 χιλιόμετρα. Πιο σημαντικό είναι πόσο συχνά κάνεις τις αλλαγές στα λάδια, παρά ποια φοράς, αρκεί να είναι ένα από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.
-
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
To έχω σε δίλιτρο σχεδον 3 έτη και με 45000 χλμ. Όταν το αγόρασα είχε φόρο πολυτελείας 440 ευρώ ετησίως, πλέον με 100 ευρώ φόρο πολυτελείας και απαλλαγή στα τέλη, νομίζω ότι είναι σαφώς προτιμότερο το δίλιτρο (κινητήρας, πίσω ανάρτηση) Το δίλιτρο δεν κρεμάει (για 1.8 δεν έχω εικόνα δεν το έχω οδηγήσει), λ.χ. στροφές Υλίκης ανηφόρες με στροφές, φορτωμένο με οικογένεια και μπαγκάζια. Η κατανάλωση είναι η ίδια με το 1.8, σε αστική κίνηση παίζει σταθερά κάτω από 5λ. και μάξιμουμ φθάνει τα 5,5λ, ο κανόνας είναι γύρω στο 4,5.
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
Τα 2-3 παραπάνω χιλιάρικα, αν μιλάμε στην active plus, αν θέλεις το παραπάνω γκάζι εσύ αποφασίζεις αν θα τα δώσεις, και θα πάρεις δώρο ακόμα καλύτερη πίσω ανάρτηση.
Θα χάσεις λίγο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ και ευκολία μεταπώλησης κι ο,τι χρεώνουν κάθε χρόνο (πλέον νομίζω θα είναι 100€ το τέλος πολυτελείας για το ΨΨ, κι ίσως χάσεις κάποια επιδόματα που βλέπουν τεκμήρια) -
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Είναι να κάνω τώρα το πρώτο σέρβις. ( Κάτοικος Γερμανίας είμαι) Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι λάδι σας βάζουν στην αντιπροσωπεία που πηγαίνετε; Και έτσι από περιέργεια (όποιος θέλει απαντάει) πόσο σας κόστισε το πρώτο σερβίς;
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@aenima said in Toyota Corolla Cross:
Μου είπε η αντιπροσωπεία ότι μπορεί να μου βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος στην Active Plus με 400 ευρω περίπου! Έχει βάλει κανείς αξίζει;
Η δεύτερη επιλογή είναι να βάλω μεμβράνες εμπρός και πίσω.
Active plus έχω κι εγώ, έβαλα αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, είναι πολύ χρήσιμοι και οι δύο με ηχητικά σήματα, όχι οθόνη.
Οι εμπρός χτυπάνε κάπου μπροστά στο καντράν μέσα και οι πίσω έχουν το ηχιάκι στην κολώνα δίπλα στο αριστερό μου αυτί και με διαφορετικό ήχο για να μην μπερδεύομαι.
Απόλυτα χρήσιμοι αμφότεροι , κάτω από 300 ευρώ το σύνολο..!!
Αν θέλεις να το θωρακίσεις και από τον ήλιο ,έτσι όπως γίναμε πλέον, οπωσδήποτε και μεμβράνες παντού, αλλά το κυριότερο έξοδο και πρώτο για μένα είναι ένας Ρώσικος συναγερμός, διότι αν δεις στο ίντερνετ πως κλέβονται τα Τογιότα ,θα πάθεις πλάκα..!!
Έκανες την best value αγορά για μένα, σε ότι αφορά το Τογιότα corolla cross ,είτε το 1,8 πήρες, είτε το δίλιτρο ,καλές βόλτες με υγεία...!!!Ευχαριστώ για την απάντηση. Το 1.8 πήρα!
Τους αισθητήρες τους έβαλες στην αντιπροσωπεία ; Αν όχι υπάρχει θέμα με την εγγύηση;Εννοείτα έξω σε κάποιον καλό που θα γνωρίζεις.
Κανένα θέμα, εξάλλου πολλές αντιπροσωπείες σου προτείνουν γνωστούς τους για διάφορα.
Τι να σου πούνε ότι χάλασες π.χ.την ανάρτηση ,αν βάλεις αισθητήρες..??!! Η τα ηλεκτρονικά..??!! Δε γίνονται αυτά..!!
Αν πάθεις κάτι στα πλαίσια της εγγύησης που είναι παρεμφερές με τους αισθητήρες και κάνουν κορδελάκια, το οποίο κοστίζει πολλά, πήγαινε και βγάλε τους και μετά πήγαινε σε κάποιον άλλον, αλλά όλα αυτά για να γίνουν είναι στα πλαίσια της επιστημονικής φαντασίας, οπότε κάνε ότι γουστάρεις και εκεί που θεωρείς καλύτερα...!!!
Δε γίνεται να σου χαλάσει η οθόνη, η η υβριδική μπαταρία και να σου πούνε φταίνε οι αισθητήρες που έβαλες...!!!
Αυτοί πως περνάνε συναγερμούς και μάλιστα αν δεις το πως θα μελαγχολήσεις, στον ξεπετάνε σε μισή ώρα ,με ένα τάιρ απ είχανε την σειρήνα και κρεμότανε τα καλώδια , δούλευε ο συναγερμός, αυτά που έκανε δηλαδή να φωνάζει και να φεύγει ο κλέφτης με το αυτοκίνητο , αλλά όποιος άνοιγε το καπώ ,βούλωνε τη σειρήνα σε 10 δεύτερα . μην αγχώνεσαι και εύχομαι να μη σου τύχει τίποτε ποτέ, απλά διάλεξε κάποιον καλόν που εμπιστεύεσαι...!!!
Επίσης πρόσεξε όταν πας για σέρβις να έχεις μαζί σου λάδια 0-16 διότι αυτοί βάζουν 0-20 για να ρίχνουν το κοστολόγιο.
Όποια 0-16 θέλεις και εμπιστεύεσαι ,αρκεί να έχουν τις προδιαγραφές που γράφει το μάνουαλ της Τογιότα...!!!
Μια χαρά είναι και τα 140 άλογα, αν δε σου αρέσει το άνετο και μαλακό ταξίδι ρίξε λίγο την πίεση, το δικό μου από 33 το έχω στα 31 και φυσικά όταν μπορέσεις άλλαξε ελαστικά, τα κράτησα για 11000 χλμ. και μετά τα άλλαξα , άλλο αυτοκίνητο.0-20w βάζω στο Yaris hybrid και δεν μου έχει κάψει γραμμάριο στα 85.000 χιλιόμετρα. Πιο σημαντικό είναι πόσο συχνά κάνεις τις αλλαγές στα λάδια, παρά ποια φοράς, αρκεί να είναι ένα από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.
Επειδή έγινε θέμα ήδη αρκετές φορές, είδαμε όλοι ότι στο μάνουαλ του corolla cross γράφει με σαφήνεια ότι τα λάδια του είναι τα 0-16 και αν για οποιονδήποτε λόγο βάλουμε 0-20 , τότε γράφει ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ πρέπει να αντικατασταθούν με τα 0-16...!!!
Αν για το υβριδικό Γιάρις η Τογιότα προτείνει κάτι άλλο δεν το ξέρω, επίσης την συχνότητα αλλαγής των λαδιών την ορίζει η Τογιότα ή οποία αναφέρει που και πόσες αλλαγές χρειάζονται λόγω κλιματολογικών συνθηκών κ.λπ...,εάν χρειάζονται.
Δεν έχω κανέναν λόγο να αμφισβητήσω τον κατασκευαστή, όταν μάλιστα είναι η Τογιότα με τα 12 μύρια αυτοκίνητα που παράγει ετησίως.
Και κάτι που δεν πρέπει να μας διαφεύγει, αν θα δεις στο τέλος κάθε διαδρομής γράφει πόση έκανες ηλεκτρικά και πόση με το θερμικό μοτέρ. Εμένα προσωπικά λόγω των διαδρομών που κάνω μου βγάζει ότι η κίνηση με το ηλεκτρομοτέρ είναι σχεδόν πάντα πάνω από το 50-55% έως και 60%...!!!
Οπότε όταν πάω για αλλαγή λαδιών στις 15000 χλμ. που ορίζει η Τογιότα, αναλογικά είναι στα μισά περίπου χλμ. , όση καταπόνηση και να τρώει το θερμικό μοτέρ, που δεν πιστεύω ότι την τρώει με το άναψε σβήσε, ειδικά έξω από την πόλη...!!!
Πιστεύω ότι κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να δυσφημίσει τα αυτοκίνητα του, χωρίς να είναι μέτοχος των εταιριών λιπαντικών και να ρισκάρει τις όποιες αλλαγές λαδιών, με κίνδυνο να πάθουν ζημιές στα μοτέρ,κάνοντες τες αυτές τις αλλαγές πιο μακροχρόνιες για να κερδίσει σε πωλήσεις δημιουργώντας εντυπώσεις για την αξιοπιστία τους, την αντοχή τους και την οικονομία με ρίσκο να του γυρίσουν όλα αυτά ως μπούμεραγκ...!!!
Δεν ισχυρίζομαι ότι βάζοντας άλλα λάδια θα προκύψει υποχρεωτικά και κάποιο θέμα, αλλά για να το προτείνει η Τογιότα με επιμονή, προφανώς αυτή ξέρει καλύτερα από εμάς...!!! -
@dodotis-cc said in Toyota Corolla Cross:
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Είναι να κάνω τώρα το πρώτο σέρβις. ( Κάτοικος Γερμανίας είμαι) Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι λάδι σας βάζουν στην αντιπροσωπεία που πηγαίνετε; Και έτσι από περιέργεια (όποιος θέλει απαντάει) πόσο σας κόστισε το πρώτο σερβίς;
Επειδή ο γιος μου είναι κάτοικος Γερμανίας και έχει αυτοκίνητο, ένα Σέατ Λεόν το 1,5 το καινούργιο, τα πράγματα αν είσαι φρέσκος, σε ότι αφορά την παροχή των υπηρεσιών, είναι αρκετά ακριβότερα από ότι στην Ελλάδα, μάλλον τα διπλάσια θα πληρώσεις, εδώ το πρώτο σέρβις είναι στα 170 ευρώ περίπου με λάδια δυστυχώς 0-20, εξυπνάδες για να πέφτει το κόστος, αν πας στα 0-16 που είναι και αυτά που πρέπει να βάλεις υπολόγισε 240 περίπου...!!!
Αυτά στο δίλιτρο, το 1,8 δέκα δεκαπέντε ευρώ λιγότερο...!!! -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
Τα 2-3 παραπάνω χιλιάρικα, αν μιλάμε στην active plus, αν θέλεις το παραπάνω γκάζι εσύ αποφασίζεις αν θα τα δώσεις, και θα πάρεις δώρο ακόμα καλύτερη πίσω ανάρτηση.
Θα χάσεις λίγο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ και ευκολία μεταπώλησης κι ο,τι χρεώνουν κάθε χρόνο (πλέον νομίζω θα είναι 100€ το τέλος πολυτελείας για το ΨΨ, κι ίσως χάσεις κάποια επιδόματα που βλέπουν τεκμήρια)Τα επιδόματα όντως χάνονται π.χ. αυτό του πετρελαίου...!!!
-
@dodotis-cc said in Toyota Corolla Cross:
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Είναι να κάνω τώρα το πρώτο σέρβις. ( Κάτοικος Γερμανίας είμαι) Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι λάδι σας βάζουν στην αντιπροσωπεία που πηγαίνετε; Και έτσι από περιέργεια (όποιος θέλει απαντάει) πόσο σας κόστισε το πρώτο σερβίς;
Το σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιων φίλτρου και των φίλτρων αέρα έλεγχο κι αντικατάσταση αν χρειάζεται (κινητήρα, καμπίνας, μπαταριών) καθάρισμα φρένων, έλεγχο υβριδικής μπαταρίας.
Γύρω στο 200αρι (και κάτι παραπάνω αν τα αλλάξεις όλα τα φίλτρα) το χρεώνουν εδώ.
Βάζουν ως "στάνταρ" τη 2η επιλογή λάδια, τα 0W-20 από βαρέλι 200λτ ελληνικού διυλιστηρίου, αν κάποιος ζητήσει 0W-16 οι συσκευασίες TOYOTA περιέχουν μάλλον ιαπωνικά λάδια ENEOS και τα χρεώνουν κάνα 50αρικο παραπάνω.Το χουμε συζητήσει πολύ, στην κρύα εκκίνηση την ίδια ικανότητα έχουν τα δύο λάδια, θεωρητικά λιγότερη αντίσταση άρα και κατανάλωση και ρύπους τα λεπτότερα λάδια και πιο γρηγορη κυκλοφορία στο σταματά-ξεκινα, θεωρητικά παχυτερο φιλμ για αντοχή των μετάλλων στο χρόνο σε υψηλές θερμοκρασίες τα λίγο χοντροτερα 20αρια.
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
Αναλόγως τι θέλεις, το δίλιτρο είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο σε ότι αφορά την ποιότητα κύλισης με την ανάρτηση που διαθέτει , την ενεργητική ασφάλεια με τα 178 πλέον άλογα και όχι 198 που είχε αυτό που πήραμε όσοι πήραμε μέχρι να βγει το λίφτινγκ.
Προσπερνάει με εντυπωσιακή επιτάχυνση για τον όγκο του και την αεροδυναμική του, με ότι αυτό συνεπάγεται, είσαι πολύ λιγότερο χρόνο εκτεθειμένος στο αντίθετο ρεύμα, δεν εγκλωβίζεσαι πίσω από φορτηγά κ.λπ...κ.λπ....
Τώρα όσο για τον μικρότερο χώρο πίσω από το 1,8 δεν θα το καταλάβεις, έτσι κι αλλιώς δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτό.
Τα μείον του δίλιτρου στη χώρα μας είναι γνωστά, ο φόρος πλέον έπεσε πολύ, ούτε θα το καταλάβεις λόγω μικρής κατανάλωσης, θα κάνεις απόσβεση το κατοστάρικο τον πρώτο μήνα, αλλά μετά αν θέλεις να το πουλήσεις, η νοοτροπία μας σε αυτό πάσχει , δεν θα το κάνεις τόσο εύκολα, παρότι Τογιότα.
Τώρα με το τεκμήριο στα 2000 ευρώ και το φόρο στο κατοστάρικο, όλα αλλάζουν...!!!
Επειδή αναρωτιέσαι για τα παραπάνω λεφτά, αν θες για μένα να κάνεις μία έξυπνη αγορά, active plus αυτή είναι η έκδοση για μένα σε ότι επιλέξεις, είναι η πιο best value ...!!! -
Επειδή ο γιος μου είναι κάτοικος Γερμανίας και έχει αυτοκίνητο, ένα Σέατ Λεόν το 1,5 το καινούργιο, τα πράγματα αν είσαι φρέσκος, σε ότι αφορά την παροχή των υπηρεσιών, είναι αρκετά ακριβότερα από ότι στην Ελλάδα, μάλλον τα διπλάσια θα πληρώσεις, εδώ το πρώτο σέρβις είναι στα 170 ευρώ περίπου με λάδια δυστυχώς 0-20, εξυπνάδες για να πέφτει το κόστος, αν πας στα 0-16 που είναι και αυτά που πρέπει να βάλεις υπολόγισε 240 περίπου...!!!
Αυτά στο δίλιτρο, το 1,8 δέκα δεκαπέντε ευρώ λιγότερο...!!!Σε μια αντιπροσωπία που πήγα με είπαν ότι βάζουν τα 5W-30 C2 γιαυτο και ήθελα να ρωτήσω. Για την τιμή γιαυτο ήθελα να ρωτήσω. Εδώ το γνωρίζω ότι είναι πιο ακριβά. 420€ με είπαν. Απλώς επειδή θα κατέβω τα Χριστούγεννα με το αμάξι ήθελα να δω διαφορά αν αξίζει να το κάνω εδώ πριν κατέβω κάτω ή να γίνει το σέρβις Ελλάδα. Αλλά εδώ διαβάζω ότι γράφετε για 0-20 ή 0-16 λάδια.
-
@dodotis-cc said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή ο γιος μου είναι κάτοικος Γερμανίας και έχει αυτοκίνητο, ένα Σέατ Λεόν το 1,5 το καινούργιο, τα πράγματα αν είσαι φρέσκος, σε ότι αφορά την παροχή των υπηρεσιών, είναι αρκετά ακριβότερα από ότι στην Ελλάδα, μάλλον τα διπλάσια θα πληρώσεις, εδώ το πρώτο σέρβις είναι στα 170 ευρώ περίπου με λάδια δυστυχώς 0-20, εξυπνάδες για να πέφτει το κόστος, αν πας στα 0-16 που είναι και αυτά που πρέπει να βάλεις υπολόγισε 240 περίπου...!!!
Αυτά στο δίλιτρο, το 1,8 δέκα δεκαπέντε ευρώ λιγότερο...!!!Σε μια αντιπροσωπία που πήγα με είπαν ότι βάζουν τα 5W-30 C2 γιαυτο και ήθελα να ρωτήσω. Για την τιμή γιαυτο ήθελα να ρωτήσω. Εδώ το γνωρίζω ότι είναι πιο ακριβά. 420€ με είπαν. Απλώς επειδή θα κατέβω τα Χριστούγεννα με το αμάξι ήθελα να δω διαφορά αν αξίζει να το κάνω εδώ πριν κατέβω κάτω ή να γίνει το σέρβις Ελλάδα. Αλλά εδώ διαβάζω ότι γράφετε για 0-20 ή 0-16 λάδια.
Δεν το γράφω εγώ αλλά το μάνουαλ της Τογιότα αυστηρά 0-16 και όχι 0-20, σου έγραψα το τι λέει επακριβώς το μάνουαλ...!!!
Τώρα αν στη Γερμανία λόγω κλιματολογικών συνθηκών ισχύει κάτι άλλο δεν το ξέρω...... -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
Τα 2-3 παραπάνω χιλιάρικα, αν μιλάμε στην active plus, αν θέλεις το παραπάνω γκάζι εσύ αποφασίζεις αν θα τα δώσεις, και θα πάρεις δώρο ακόμα καλύτερη πίσω ανάρτηση.
Θα χάσεις λίγο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ και ευκολία μεταπώλησης κι ο,τι χρεώνουν κάθε χρόνο (πλέον νομίζω θα είναι 100€ το τέλος πολυτελείας για το ΨΨ, κι ίσως χάσεις κάποια επιδόματα που βλέπουν τεκμήρια)Τα επιδόματα όντως χάνονται π.χ. αυτό του πετρελαίου...!!!
Παίρνω το καλύτερο επίδομα, το τρίτο το μακρύτερο!
Ξέρετε τι θέλω που δεν το έχει η active plus, και είναι κατάλοιπο της "φώχειας" μου γιατί στην κατοχή μου είχα μόνο πιο παλιά αυτοκίνητα και ένα dacia του 2016 και ζηεύω το θερμαινόμενο τιμόνι. Θερμαινόμενα καθίσματα νομίζω έχιε και η active plus.
Επίσης, κακά τα ψέματα το αυτοκίνητο δεν ειναι και το πιο όμορφο που υπάςρχει. Στην style κάτι του δινει η καλύτερη ζάντα και η διαφορά στα φανάρια. Προσωπική άποψη πάντα.Αν θα έβλεπα την active plus θα κοιτούσα νομίζω αποκλεισιτκά το 1.8L
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
Τα 2-3 παραπάνω χιλιάρικα, αν μιλάμε στην active plus, αν θέλεις το παραπάνω γκάζι εσύ αποφασίζεις αν θα τα δώσεις, και θα πάρεις δώρο ακόμα καλύτερη πίσω ανάρτηση.
Θα χάσεις λίγο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ και ευκολία μεταπώλησης κι ο,τι χρεώνουν κάθε χρόνο (πλέον νομίζω θα είναι 100€ το τέλος πολυτελείας για το ΨΨ, κι ίσως χάσεις κάποια επιδόματα που βλέπουν τεκμήρια)Τα επιδόματα όντως χάνονται π.χ. αυτό του πετρελαίου...!!!
Παίρνω το καλύτερο επίδομα, το τρίτο το μακρύτερο!
Ξέρετε τι θέλω που δεν το έχει η active plus, και είναι κατάλοιπο της "φώχειας" μου γιατί στην κατοχή μου είχα μόνο πιο παλιά αυτοκίνητα και ένα dacia του 2016 και ζηεύω το θερμαινόμενο τιμόνι. Θερμαινόμενα καθίσματα νομίζω έχιε και η active plus.
Επίσης, κακά τα ψέματα το αυτοκίνητο δεν ειναι και το πιο όμορφο που υπάςρχει. Στην style κάτι του δινει η καλύτερη ζάντα και η διαφορά στα φανάρια. Προσωπική άποψη πάντα.Αν θα έβλεπα την active plus θα κοιτούσα νομίζω αποκλεισιτκά το 1.8L
Προσωπικά θεωρώ ότι το αυτοκίνητο στην active plus δε βλέπεται. Τα πίσω φανάρια είναι κυριολεκτικά αίσχος. Αν δεν υπάρχει θέμα χρημάτων θα σου έλεγα να πας στην Style 2.0.
-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?
Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;
Τα 2-3 παραπάνω χιλιάρικα, αν μιλάμε στην active plus, αν θέλεις το παραπάνω γκάζι εσύ αποφασίζεις αν θα τα δώσεις, και θα πάρεις δώρο ακόμα καλύτερη πίσω ανάρτηση.
Θα χάσεις λίγο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ και ευκολία μεταπώλησης κι ο,τι χρεώνουν κάθε χρόνο (πλέον νομίζω θα είναι 100€ το τέλος πολυτελείας για το ΨΨ, κι ίσως χάσεις κάποια επιδόματα που βλέπουν τεκμήρια)Τα επιδόματα όντως χάνονται π.χ. αυτό του πετρελαίου...!!!
Παίρνω το καλύτερο επίδομα, το τρίτο το μακρύτερο!
Ξέρετε τι θέλω που δεν το έχει η active plus, και είναι κατάλοιπο της "φώχειας" μου γιατί στην κατοχή μου είχα μόνο πιο παλιά αυτοκίνητα και ένα dacia του 2016 και ζηεύω το θερμαινόμενο τιμόνι. Θερμαινόμενα καθίσματα νομίζω έχιε και η active plus.
Επίσης, κακά τα ψέματα το αυτοκίνητο δεν ειναι και το πιο όμορφο που υπάςρχει. Στην style κάτι του δινει η καλύτερη ζάντα και η διαφορά στα φανάρια. Προσωπική άποψη πάντα.Αν θα έβλεπα την active plus θα κοιτούσα νομίζω αποκλεισιτκά το 1.8L
Μια και το κουβεντιάζουμε, δεν ξέρω για θερμαινόμενα , τιμόνι και καθίσματα, επειδή δοκίμασα, τουλάχιστον στα καθίσματα, το βρήκα ενοχλητικό, δεν μου αρέσει, γούστα είναι αυτά, αν και νομίζω ότι πλέον η active plus τα παρέχει.
Η αισθητική είναι όντως προσωπικό θέμα, οι 18άρες ζάντες δεν πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο για τους Ελληνικούς δρόμους σήμερα, εκτός Εθνικών οδών....
Και όμως στην active plus, το πιο best value σε τιμή, είναι στο δίλιτρο το τετρακίνητο, σε σχέση με τις τιμές της αγοράς και αυτά που προσφέρει, έτσι νομίζω..... -
Με τα νέα τεκμήρια μόνο δίλιτρη και τετρακίνητη
-
Οι μεγάλες ζάντες και τα όμορφα φωτιστικά, η καλύτερη τοποθέτηση χρημάτων.
Πλέον, για όσο διαρκέσει η νέα προς εφαρμογή νομοθεσία, δεν είναι απαγορευτικό το 2λτ για το ΨΨ.
Toyota Corolla Cross