Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    29
    2363
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      newradpilot last edited by newradpilot

      Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου το πρώτο πράγμα που θα έκανα είναι οι αντιηλιακές μεμβράνες.

      Τι άλλο χρειάζεται π.χ. για την προστασία της βαφής κ.τ.λ

      Στο αυτοκίνητο 15ετίας που έχω έδωσα συνολικά για βαφές και για χτυπήματα, γρατζουνιές, βαθουλώματα κ.τ.λ γύρω στα 1200 ευρώ εως τώρα.

      Εσείς τι θα κάνατε ;

      Προτάσεις γαι συγκεκριμένους μάστορες ευπρόσδεκτες βέβαια, βέβαια.

      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        newradpilot last edited by

        Κανείς ;
        Μάλλον δεν αγοράζει κανείς καινούργιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikonino last edited by

          Θα μιλήσω για συντήρηση εγώ.

          Χρειάζεται στρώσιμο ο κινητήρας, οπότε για τα πρώτα 1600 χιλιόμετρα, όχι απότομα γκάζια, όχι συνέχεια ίδια ταχύτητα για πολλά χιλιόμετρα (πχ ταξίδι στην εθνική), όχι ριμουλκησεις και όχι απότομα φρένα. Αυτά βέβαια κατά δυναμην. Όταν φτάσεις τα 1600 χλμ μια πρώτη αλλαγή λάδια και στη συνέχεια κάθε 6 μήνες ή 7500 χιλιόμετρα (ότι έρθει πρώτο). Κάθε 5 χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα αλλαγή αντιψυκτικού. Κάθε 6 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα αλλαγή λάδια σασμάν.

          Όσον αφορά την προστασία βαφής, όσο πιο γρήγορα αφαιρέσεις την κουτσουλιά τόσο το καλύτερο. Ειδικά καλοκαίρι με ήλιο ό,τι μείνει στην οροφή σαν λεκές θα αφήσει κάτι πίσω.

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            Gol @nikonino last edited by Gol

            @nikonino said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

            Θα μιλήσω για συντήρηση εγώ.

            Χρειάζεται στρώσιμο ο κινητήρας, οπότε για τα πρώτα 1600 χιλιόμετρα, όχι απότομα γκάζια, όχι συνέχεια ίδια ταχύτητα για πολλά χιλιόμετρα (πχ ταξίδι στην εθνική), όχι ριμουλκησεις και όχι απότομα φρένα. Αυτά βέβαια κατά δυναμην. Όταν φτάσεις τα 1600 χλμ μια πρώτη αλλαγή λάδια και στη συνέχεια κάθε 6 μήνες ή 7500 χιλιόμετρα (ότι έρθει πρώτο). Κάθε 5 χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα αλλαγή αντιψυκτικού. Κάθε 6 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα αλλαγή λάδια σασμάν.

            Όσον αφορά την προστασία βαφής, όσο πιο γρήγορα αφαιρέσεις την κουτσουλιά τόσο το καλύτερο. Ειδικά καλοκαίρι με ήλιο ό,τι μείνει στην οροφή σαν λεκές θα αφήσει κάτι πίσω.

            Και οχι αποτομη επιταγχυνση με πεμπτη και εκτη σε (πολυ) χαμηλες στροφες. Οδηγηση ουτε πολυ υψηλες ουτε, πολυ χαμηλες στροφες.

            Για αλλαγες ή μετατροπες χιλια δυο ειναι πιθανα, αναλογως των επιθυμιων, τι χρειάζεται, του μοντελου κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Ο καθένας θα σου πει το μακρύ του και το κοντό του. Ας το κάνω κι εγώ λοιπόν.
              Το καινούριο αμάξι δε χρειάζεται απολύτως τίποτα.
              Μην ασχοληθείς με κεραμικές κλπ, ένα κέρωμα κάθε 6 με 8 μήνες αρκεί.
              Του κάνεις ένα στρώσιμο για τα πρώτα 1.000 χλμ, δλδ οδηγείς μέχρι 4k στροφές, αποφεύγεις μποτιλιαρίσματα αλλά και την κίνηση στην ε.ο με σταθερές στροφές (cruise control).
              Λάδια αλλάζουμε όταν λέει ο κατασκευαστής, εκτός αν σε τρώει η τσέπη σου, κακό πάντως δε του κάνεις. Μετά το στρώσιμο δε θεωρώ απαραίτητη την αλλαγή λαδιών.
              Μεμβράνες δεν έχω βάλει και δε νομίζω να βάλω, ο κλιματισμός μου είναι αρκούντως δυνατός, κάποιοι δε ζουν χωρίς αυτές.
              Πάρε μια καλή εξωτερική ηλιοπροστασία και μην παρκάρεις κάτω από δέντρα, καλύτερα στον ήλιο.

              i30 1.5 160 N line!

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • H
                hountalas last edited by hountalas

                Εξαρτάται τι τσέπη έχεις αρχικά...
                Για κάποιους η κεραμική είναι must για άλλους είναι χαμένα λεφτά. Εγώ προσωπικά το έψαχνα τα πρώτα χρόνια με πλύσιμο, κεριά και γενικά detailing αλλά για να το κάνω μόνος με σκοπό να διατηρήσω το χρώμα σε καλή κατάσταση. Βέβαια έχω κλειστό πάρκινγκ οπότε παίζει και αυτό ρόλο.
                Έκανα μόνος μου κερί μια φορά το χρόνο τα πρώτα 3 χρόνια. Τα επόμενα 2 βαρέθηκα προφανώς και έχω το bsd της sonax το οποίο βάζω μετά από κάθε πλύσιμο. Έχω σημαδάκια από πετραδάκια - δεν ασχολήθηκα με βαφές πινελάκια και τα λοιπά. Το μόνο που παίζει να κάνει δουλειά σε αυτά είναι μεμβράνη ppf νομίζω λέγεται τουλάχιστον στο μπροστά μέρος αλλά κοστίζει.
                Αυτό που έβαλα και το ευχαριστήθηκα είναι τα φιμέ, 30% μπροστά και 20% πίσω. Κάνει αισθητή διαφορά το καλοκαίρι αν το αφήσεις στον ήλιο, όπως και στο ταξίδι πολύ πιο άνετο.
                Λαδάκια αλλάζω περίπου ανά 10κ χλμ άντε 15κ χλμ και εξαρτάται με το αν κάνω περισσότερα χλμ στην πόλη ή αν τα κάνω σε ταξίδια στην δεύτερη περίπτωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 @newradpilot last edited by katafractos17

                  @newradpilot said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                  Εσείς τι θα κάνατε ;

                  Μεμβράνες.
                  Το νόμιμο ποσοστό στα εμπρός πλαϊνά και πιο σκούρες στα πίσω.
                  Στο εμπρός καθώς και στα infotaiment κτλ όχι, γιατί τα νερά που πέφτουν είναι πολλά.
                  Κάτι άλλο δε νομίζω.
                  Κεραμικές, κτλ δεν ξέρω τι ποσοστό προστασίας δίνουν.

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    newradpilot last edited by

                    Ευχαριστώ, ευχαριστώ όλους.
                    Μεμβράνες σίγουρα θα βάλω γιατί έχουν αποτέλεσμα.
                    Κερί και ppf μπροστά ακούγεται ενδιαφέρον.
                    Που όμως ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skg1958 last edited by

                      Έχω αλλάξει δεκάδες αυτοκίνητα μέχρι σήμερα. Τον τελευταίο χρόνο πήρα δύο καινούργια. Δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα σε κανένα. Ούτε σκοπεύω να κάνω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • J
                        jamesd @katafractos17 last edited by jamesd

                        @katafractos17 said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                        @newradpilot said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                        Εσείς τι θα κάνατε ;

                        Μεμβράνες.
                        Το νόμιμο ποσοστό στα εμπρός πλαϊνά και πιο σκούρες στα πίσω.
                        Στο εμπρός καθώς και στα infotaiment κτλ όχι, γιατί τα νερά που πέφτουν είναι πολλά.
                        Κάτι άλλο δε νομίζω.
                        Κεραμικές, κτλ δεν ξέρω τι ποσοστό προστασίας δίνουν.

                        Μεμβράνες σε καινούργιο αμάξι; Δεν μας πειράζει να ανοίγουν (ξεκουμπωνουν) εσωτερικα καλύμματα πορτών σε νέο αυτοκίνητο;το λέω γιατί αν κάτι είναι κουμπωτό δεν θέλεις να το ξεκουμπώνεις από την πρώτη μέρα παρά μόνο αν είναι αναγκαίο, αντοχές υλικών και μελλοντικά τριξίματα δεν προβληματιζουν;

                        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • katafractos17
                          katafractos17 @jamesd last edited by

                          @jamesd said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                          @katafractos17 said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                          @newradpilot said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                          Εσείς τι θα κάνατε ;

                          Μεμβράνες.
                          Το νόμιμο ποσοστό στα εμπρός πλαϊνά και πιο σκούρες στα πίσω.
                          Στο εμπρός καθώς και στα infotaiment κτλ όχι, γιατί τα νερά που πέφτουν είναι πολλά.
                          Κάτι άλλο δε νομίζω.
                          Κεραμικές, κτλ δεν ξέρω τι ποσοστό προστασίας δίνουν.

                          Μεμβράνες σε καινούργιο αμάξι; Δεν μας πειράζει να ανοίγουν (ξεκουμπωνουν) εσωτερικα καλύμματα πορτών σε νέο αυτοκίνητο;το λέω γιατί αν κάτι είναι κουμπωτό δεν θέλεις να το ξεκουμπώνεις από την πρώτη μέρα παρά μόνο αν είναι αναγκαίο, αντοχές υλικών και μελλοντικά τριξίματα δεν προβληματιζουν;

                          Ανάλογα που θα πας να τις βάλεις.
                          Επίσης νομίζω ότι σε κάποια μοντέλα δεν χρειάζεται καν ξεκούμπωμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikonino @georgemit last edited by

                            @georgemit said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:

                            Ο καθένας θα σου πει το μακρύ του και το κοντό του. Ας το κάνω κι εγώ λοιπόν.
                            Το καινούριο αμάξι δε χρειάζεται απολύτως τίποτα.
                            Μην ασχοληθείς με κεραμικές κλπ, ένα κέρωμα κάθε 6 με 8 μήνες αρκεί.
                            Του κάνεις ένα στρώσιμο για τα πρώτα 1.000 χλμ, δλδ οδηγείς μέχρι 4k στροφές, αποφεύγεις μποτιλιαρίσματα αλλά και την κίνηση στην ε.ο με σταθερές στροφές (cruise control).
                            Λάδια αλλάζουμε όταν λέει ο κατασκευαστής, εκτός αν σε τρώει η τσέπη σου, κακό πάντως δε του κάνεις. Μετά το στρώσιμο δε θεωρώ απαραίτητη την αλλαγή λαδιών.
                            Μεμβράνες δεν έχω βάλει και δε νομίζω να βάλω, ο κλιματισμός μου είναι αρκούντως δυνατός, κάποιοι δε ζουν χωρίς αυτές.
                            Πάρε μια καλή εξωτερική ηλιοπροστασία και μην παρκάρεις κάτω από δέντρα, καλύτερα στον ήλιο.

                            Όχι ρε θα παίρνουμε άδεια να σας ρωτάμε τι θα γράφουμε 🤣

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • georgemit
                              georgemit last edited by georgemit

                              alt text

                              i30 1.5 160 N line!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                ss_76 last edited by

                                Ένα καλό κερί, πλύσιμο είτε σε καλό πλυντήριο είτε σπίτι με καλά προϊόντα, αρκεί. Αν είσαι μερακλής μια φορά το χρόνο iron remover, πηλός, γυάλισμα, κέρωμα. Ιδανικά μετά το πλύσιμο ένα ποιοτικό quick detailer για συντήρηση. Για τα πλαστικά ένα ενυδατικό προϊόν με ιδιότητες αντι UV. Αν έχει δέρμα, αντίστοιχα.
                                Καθ΄υπερβολή (το κάνω) ποιοτικό υγρό στην πλυστική παρμπρίζ (autoglym, sonax)

                                Οι μεμβράνες πέραν της άνεσης στην οδήγηση, προστατεύουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
                                Σε ότι αφορά το παρπμρίζ έχει μεγάλη διαφορά κι αν ο εγκαταστάτης είναι καλός (υπάρχουν) βάζει χοντρό κορδόνι στην βάση του παρμπρίζ μεταξύ ταμπλώ και καλύπτει όλο το ταμπλώ με χοντρή πετσέτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Taxiarxis
                                  Taxiarxis last edited by Taxiarxis

                                  Πραγματικά ο καθένας μπορεί να πει όσα θέλει και να είναι και σωστός. Είναι το πως το βλέπει κανείς.
                                  Εγώ είμαι της άποψης πως ένα καλό πλύσιμο μια φορά τις 2 βδομάδες (καλό όμως στο χέρι), είσαι μια χαρά. Προφανώς κάθε τι που θα βάλεις (μεμβράνες, ppf κτλπ) προς όφελος είναι, αλλά όχι προς όφελος της τσέπης σου.
                                  Εγώ γουστάρω να βρίσκω χρόνο και να το περιποιούμαι μόνος μου.
                                  Το κατά δύναμιν μάγκες.

                                  Matiz will always be an option to drive

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    azmo last edited by

                                    Πεταμένα λεφτά είναι οι κεραμικές και οι μεμβρανες. Η μοναδική πραγματική προστασία είναι να εχεις κλειστό ή σκεπασμένο παρκινγκ. Αν το αφήνεις εξω, κρατα τα λεφτα των αξεσουαρ και πιες μπυρες καλυτερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 last edited by katafractos17

                                      Για τις μεμβράνες δε συμφωνώ ότι είναι πεταμένα λεφτά.
                                      Όταν έβαλα στο Golf, μετά δεν ήθελα να ξανακάνω ταξίδι το καλοκαίρι με αυτοκίνητο που δεν είχε μεμβράνες ή κρύσταλλα με αντιηλιακή προστασία από το εργοστάσιο.
                                      Μεγάλη διαφορά.
                                      Και κατήργησα και τα άθλια βεντουζαριστά κουρινάκια πίσω για τα παιδιά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nikonino last edited by

                                        Μιας και είχα όρεξη έψαξα στην Hyundai τι λέει για αλλαγές λαδιού. Για δείτε τι λέει ο κατασκευαστής στις σκληρές συνθήκες οδήγησης κάθε πότε προτείνει αλλαγές λαδιού.

                                        IMG_4716.jpeg

                                        IMG_4717.jpeg

                                        Σκληρές συνθήκες οδήγησης όπως μπορείτε να δείτε, είναι αυτές που οδηγούμε οι περισσότεροι.

                                        Μήπως και η Hyundai λέει το μακρύ της και το κοντό της ή απλά κανένας δεν τα κοιτάει και πάει και κάνει αλλαγές λαδιού κάθε 15 χιλιάδες χιλιόμετρα και 1 φορά το χρόνο επειδή συμφέρει τις αντιπροσωπείες… Και όταν λήξει η εγγύηση θα ζητάς τα ρέστα από την αντιπροσωπεία, αλλά η Hyundai είναι καλυμμένη 🙂

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Τα αλλάζω στο έτος,
                                          έχοντας 8 με 9k km,
                                          η μικρότερη απόσταση που κάνω είναι 17km
                                          σε ανοιχτό δρόμο όπου γράφω καταναλώσεις
                                          5 με 5.4.
                                          Σε όλη τη διαδρομή 1 φανάρι στο Βραχατι 😎

                                          i30 1.5 160 N line!

                                          katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @georgemit last edited by katafractos17

                                            Δηλαδή για τη Hyundai ποιες δεν είναι οι σκληρές συνθήκες;
                                            Να το έχεις παρκαρισμένο σε δροσερό και σκιερό μέρος;

                                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr