Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    • 1
    • 2
    • 505
    • 506
    • 507
    • 508
    • 509
    • 507 / 509
    Αντίλογος
    56
    10166
    187761
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Καθόλου μάπα το καρπούζι, ακόμα και σήμερα το 25 κρατάει διάφορα ρεκόρ, όπως άλλωστε και ο αντικαταστάτης του, το 31!!!

      Μπερδεύσαι, το μίασμα των αιθέρων ήταν το F-104 Widowmaker...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @monman2 last edited by

        @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

        MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

        Ξεχνάς το U2

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @dettol last edited by

          @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

          @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

          MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

          Ξεχνάς το U2

          Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dettol @realzeus last edited by

            @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

            @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

            @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

            MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

            Ξεχνάς το U2

            Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

            Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @dettol last edited by realzeus

              @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

              @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

              @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

              @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

              MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

              Ξεχνάς το U2

              Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

              Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

              Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
              To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @realzeus last edited by dettol

                @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                Ξεχνάς το U2

                Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @dettol last edited by realzeus

                  @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                  @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                  @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                  @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                  @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                  @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                  MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                  Ξεχνάς το U2

                  Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                  Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                  Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                  To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                  Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                  Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                  Επειδή τα γνωρίζω όλα αυτά:

                  1. Τα ραντάρ μπορούσαν να αναγνωρίσουν τον εισερχόμενο στόχο εκατοντάδες χλμ πριν φτάσει στα αεροδρόμια, στα οποία τηρούσαν υπηρεσία φυλακής MiG-25 σε ετοιμότητα λεπτών.
                  2. Τα καταδιωκτικά απογειώνονταν από διάφορα αεροδρόμια στην διαφαινόμενη πορεία του στόχου (που ήταν προδιαγεγραμμένη σε γενικές γραμμές βάσει και της αυτονομίας και του διαδρόμου διαφυγής του).
                  3. Από εκεί και πέρα τα καταδιωκτικά αναλόγως της κατεύθυνσης (κατά μέτωπο, πλαγίως ή σε καταδίωξη) έφταναν στην ιδανική ταχύτητα και απόσταση για την εκτόξευση των όπλων τους.
                  4. Οι R40 αποδεσμεύονταν από τα MiG-25 στα 3 Mach και είχαν μεγάλη πιθανότητα επιτυχούς πλήγματος σε στόχους ταχύτητας 3000 χ.α.ω. και σε βεληνεκές 40 χλμ.

                  Για αυτό και οι Αμερικανοί περιόρισαν το SR-71 από τις πτήσεις πάνω από την ΕΣΣΔ και έστρεψαν τις προσπάθειες στους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    wantone last edited by

                    Τα τελευταια 20 χρονια η Ρωσια εχει αντι αεροπορικους πυραυλους που μπορουν να καταρρίψουν οποιοδηποτε αεροπλανο η πυραυλο που πεταει ψηλα η πολυ γρηγορα.

                    Και ειναι φθηνοτεροι απο το να εχεις μαχητικο φορεα αν και αν μπορεις να τους αφησεις απο φορεα αυξανει το range.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sette last edited by sette

                      Επειδή και οι ανοησίες έχουν τα όρια τους, ας μπουν κάποια πράγματα στη πραγματική τους διάσταση...

                      Το MiG-25, υπήρξε ένα εξαιρετικό αναχαιτιστηκό και ακόμη καλύτερο αναγνωριστικό (ουσιαστικά μη ανασχέσιμο-έκδοση R). Αυτό που αποδείχτηκε έπειτα από την αυτομόληση Belenko, ήταν ότι το συγκεκριμένο δεν ήταν μαχητικό (όπως λανθασμένα πίστευαν στις ΗΠΑ και οι σοβιετικοί άφηναν να εννοηθεί ως παραπλάνηση) και είχε πολύ κατώτερο ραντάρ από το αναμενόμενο (άρα και μεγαλύτερη εξάρτηση από το έδαφος). Επιπλέον, οι κινητήρες δεν είχαν διάρκεια ζωής ούτε κατά προσέγγιση όσο των δυτικών (που βέβαια ήταν και στα πλαίσια του σοβιετικού δόγματος για αναλώσιμου χαρακτήρα κινητήρες, όπου δεν έκαναν ανακατασκευή/βαριά συντήρηση αλλά τους άλλαζαν με νέους). Τέλος, η ταχύτητα του δεν ήταν τόσο υψηλή όσο αφήνονταν να εννοηθεί, ούτε μπορούσε να διατηρηθεί για πολύ ώρα (υπήρχε ζήτημα υπερθέρμανσης κινητήρων). Ουσιαστικά, αποδείχτηκε ότι στην αεροδυναμική και τη μεταλλουργία, οι σοβιετικοί ήταν αστέρια, ενώ υστερούσαν στα ηλεκτρονικά και στους κινητήρες.

                      Με το MiG-25, οι σοβιετικοί κατάφεραν να παραπλανήσουν τους Αμερικανούς ώστε να ξοδέψουν τεράστια ποσά για την 'αντιμετώπισή' του (νομίζοντας ότι είναι υπερμαχητικό). Επιπλέον, κατάφεραν να αποκτήσουν ένα παράγοντα ακύρωσης της χρησιμοποίησης U-2, SR-71 κλπ εναντίον της σοβιετικής Ένωσης. Η επιτυχημένη σταδιοδρομία του MiG-25, φάνηκε στο πόσο καλά στάθηκαν στο Ιράκ, εναντίον πιο σύγχρονων μαχητικών όπως F-15C/F/A-18C (που μάλιστα είχαν και πλήρη εικόνα μάχης από υποστήριξη AWACS)...

                      Για την αεροδυναμική και ποιος αντέγραψε ποιον, έχω να ενημερώσω για κάτι σοκαριστικό... Η αεροδυναμική, είναι επιστήμη και αποτέλεσμα αυτής της διαπίστωσης είναι ότι διάφοροι επιστήμονες, καταλήγουν σε όμοιες λύσεις για όμοια προβλήματα...

                      Τέλος, τα MiG-23MLD, στεκόταν άψογα ακόμη και εναντίον νεότερων αεροσκαφών (ως γενιά γιατί αλλιώς ήταν συνομήλικα) όπως τα F-16A, ειδικά με τα όπλα αέρος-αέρος που είχε στη διάθεσή του για ουσιαστικά BVR εμπλοκές. Δυστυχώς, οι Άραβες στις συγκρούσεις τους με τους περιούσιους, είχαν ακόμη παλαιότερες εκδόσεις όπως M/MS/MF(ακόμη και τα λιγοστά MLD δεν είχαν τις αεροδυναμικές βελτιώσεις των σοβιετικών) και σαφώς χειρότερη εκπαίδευση. Θεωρητικά, το MiG-23 θα μπορούσε να συνεχίσει να εξελίσσεται (υπήρχε άλλωστε πρόγραμμα για νέο turbofan κινητήρα), αλλά προτιμήθηκε το νέο MiG-29 που είχε μεγαλύτερα περιθώρια εξέλιξης.

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus @sette last edited by realzeus

                        @sette said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                        στους κινητήρες.

                        Σε αυτό μόνο θα διαφωνήσω. Οι κινητήρες Tumansky turbojet ήταν εξαιρετικοί για τον σκοπό τους (να μπορεί να πιάσει 3+ Μαχ για κάποιες αποστολές και μετά αλλαγή - πράγμα που βελτιώθηκε με τους Soloviev turbofan του 31). Ήταν επίσης πολύ ισχυρότεροι από οτιδήποτε αντίστοιχο είχε η Δύση σε interceptor.

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @realzeus last edited by

                          @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                          Ξεχνάς το U2

                          Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                          Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                          Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                          To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                          Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                          Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                          Επειδή τα γνωρίζω όλα αυτά:

                          1. Τα ραντάρ μπορούσαν να αναγνωρίσουν τον εισερχόμενο στόχο εκατοντάδες χλμ πριν φτάσει στα αεροδρόμια, στα οποία τηρούσαν υπηρεσία φυλακής MiG-25 σε ετοιμότητα λεπτών.
                          2. Τα καταδιωκτικά απογειώνονταν από διάφορα αεροδρόμια στην διαφαινόμενη πορεία του στόχου (που ήταν προδιαγεγραμμένη σε γενικές γραμμές βάσει και της αυτονομίας και του διαδρόμου διαφυγής του).
                          3. Από εκεί και πέρα τα καταδιωκτικά αναλόγως της κατεύθυνσης (κατά μέτωπο, πλαγίως ή σε καταδίωξη) έφταναν στην ιδανική ταχύτητα και απόσταση για την εκτόξευση των όπλων τους.
                          4. Οι R40 αποδεσμεύονταν από τα MiG-25 στα 3 Mach και είχαν μεγάλη πιθανότητα επιτυχούς πλήγματος σε στόχους ταχύτητας 3000 χ.α.ω. και σε βεληνεκές 40 χλμ.

                          Για αυτό και οι Αμερικανοί περιόρισαν το SR-71 από τις πτήσεις πάνω από την ΕΣΣΔ και έστρεψαν τις προσπάθειες στους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.

                          Προσωπικα, απο τις πληροφοριες που εχω διαβασει, διαφωνω οτι θα ηταν τοσο ευκολη η αναχαιτιση των sr71. Απο τη στιγμη ομως που ουτε πληροφοριες εχουμε για επιχειρησεις εχουμε, ουτε καταρριψεις εχουν υπαρξει, ειναι ενα θολο τοπιο οπου δεν υπαρχουν αποδειξεις για την μια ή την αλλη πλευρα. Ετσι και αλλιως μετα αναπτυχθηκε γρηγορα η τεχνολογια των δορυφορων, οποτε μειωθηκε η αναγκη για κατασκοπευτικα αεροπλανα.

                          1. συγνωμη αλλα βεληνεκες 40χλμ ή 22nm ειναι απλα αστειο για τετοιου ειδους αναχαιτισεις και οταν η wikipedia αναφερει 31-50nm operational range (με ρωσικη πηγα) αμφιβαλλω αν ηταν και 22nm η εμβελεια του, με τις παραμετρους που εξεταζουμε. Το mig 31 με τους r33 (aa-9) θα ηταν οντως πολυ πιο επικινδυνο.
                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Καμία μάχη ή αναχαίτιση δεν είναι εύκολη, είναι όμως εφικτή από την στιγμή που θα υπήρχε καταδίωξη από πολλαπλά α/φ με 4 πυραύλους το καθένα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @dettol last edited by wantone

                              @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                              Ξεχνάς το U2

                              Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                              Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                              Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                              To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                              Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                              Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                              Επειδή τα γνωρίζω όλα αυτά:

                              1. Τα ραντάρ μπορούσαν να αναγνωρίσουν τον εισερχόμενο στόχο εκατοντάδες χλμ πριν φτάσει στα αεροδρόμια, στα οποία τηρούσαν υπηρεσία φυλακής MiG-25 σε ετοιμότητα λεπτών.
                              2. Τα καταδιωκτικά απογειώνονταν από διάφορα αεροδρόμια στην διαφαινόμενη πορεία του στόχου (που ήταν προδιαγεγραμμένη σε γενικές γραμμές βάσει και της αυτονομίας και του διαδρόμου διαφυγής του).
                              3. Από εκεί και πέρα τα καταδιωκτικά αναλόγως της κατεύθυνσης (κατά μέτωπο, πλαγίως ή σε καταδίωξη) έφταναν στην ιδανική ταχύτητα και απόσταση για την εκτόξευση των όπλων τους.
                              4. Οι R40 αποδεσμεύονταν από τα MiG-25 στα 3 Mach και είχαν μεγάλη πιθανότητα επιτυχούς πλήγματος σε στόχους ταχύτητας 3000 χ.α.ω. και σε βεληνεκές 40 χλμ.

                              Για αυτό και οι Αμερικανοί περιόρισαν το SR-71 από τις πτήσεις πάνω από την ΕΣΣΔ και έστρεψαν τις προσπάθειες στους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.

                              Προσωπικα, απο τις πληροφοριες που εχω διαβασει, διαφωνω οτι θα ηταν τοσο ευκολη η αναχαιτιση των sr71. Απο τη στιγμη ομως που ουτε πληροφοριες εχουμε για επιχειρησεις εχουμε, ουτε καταρριψεις εχουν υπαρξει, ειναι ενα θολο τοπιο οπου δεν υπαρχουν αποδειξεις για την μια ή την αλλη πλευρα. Ετσι και αλλιως μετα αναπτυχθηκε γρηγορα η τεχνολογια των δορυφορων, οποτε μειωθηκε η αναγκη για κατασκοπευτικα αεροπλανα.

                              1. συγνωμη αλλα βεληνεκες 40χλμ ή 22nm ειναι απλα αστειο για τετοιου ειδους αναχαιτισεις και οταν η wikipedia αναφερει 31-50nm operational range (με ρωσικη πηγα) αμφιβαλλω αν ηταν και 22nm η εμβελεια του, με τις παραμετρους που εξεταζουμε. Το mig 31 με τους r33 (aa-9) θα ηταν οντως πολυ πιο επικινδυνο.

                              Aπο το 70 ηδη ειχε αναπτυξει η ΕΣΣΔ πυραυλους που μπορουν να καταριψουν αυτα τα αεροπλανα και αργοτερα μπορουν να καταριψουν και τους δορυφορους. Το βεληνεκες πια ειναι χιλιαδες χμ. Συνοπτικα ηταν/ειναι 20 χρονια μπροστα σε πυραυλικη τεχνολογια σε σχεση με την δυση. Και σε ηλεκτρονικο πολεμο.

                              Πχ το 1974 (η ηταν το 1973 δεν θυμαμαι) στον ΑραβοΙσραηλινο πολεμο οι ποιο φθηνοι και βασικοι πυραυλοι που ειχαν δωσει στους αραβες κατέρριψαν 150 Ισραηλινα αεροπλανα τις πρωτες μερες και μονο.

                              Επισης στην προσφατη Ιρανισραηλινη συγκρουση πυραυλοι 20 ετιας δεν μπορουσαν να αναχαιτιστουν απο τους ισραηλινους και επεφεραν σημαντικα πληγματα στο Ισραηλ.

                              K D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sette @realzeus last edited by

                                @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                @sette said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                στους κινητήρες.

                                Σε αυτό μόνο θα διαφωνήσω. Οι κινητήρες Tumansky turbojet ήταν εξαιρετικοί για τον σκοπό τους (να μπορεί να πιάσει 3+ Μαχ για κάποιες αποστολές και μετά αλλαγή - πράγμα που βελτιώθηκε με τους Soloviev turbofan του 31). Ήταν επίσης πολύ ισχυρότεροι από οτιδήποτε αντίστοιχο είχε η Δύση σε interceptor.

                                Μα δεν διαφωνούμε. Απλά ήταν ουσιαστικά αναλώσιμοι. Έγραψα άλλωστε για το διαφορετικό δόγμα των σοβιετικών.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • W
                                  wantone @sette last edited by wantone

                                  @sette said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                  @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                  @sette said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                  στους κινητήρες.

                                  Σε αυτό μόνο θα διαφωνήσω. Οι κινητήρες Tumansky turbojet ήταν εξαιρετικοί για τον σκοπό τους (να μπορεί να πιάσει 3+ Μαχ για κάποιες αποστολές και μετά αλλαγή - πράγμα που βελτιώθηκε με τους Soloviev turbofan του 31). Ήταν επίσης πολύ ισχυρότεροι από οτιδήποτε αντίστοιχο είχε η Δύση σε interceptor.

                                  Μα δεν διαφωνούμε. Απλά ήταν ουσιαστικά αναλώσιμοι. Έγραψα άλλωστε για το διαφορετικό δόγμα των σοβιετικών.

                                  μην ξεχναμε το κοστος παραγωγης στρατιωτικου υλικου στην ΕΣΣΔ/Ρωσσια ειναι 1/10 αυτου της δυσης λογω της δομης των στρατιωτικων εργοστασιων.

                                  γιαυτο προτιμουν να βαζουν καινουριους παρα να συντηρουν τους παλιους κινητηρες. φυσικα το αποθεμα ειναι περιορισμενο δεν ειναι απεριοριστο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    MIG 23/25/29 ... το "γλέντι" των F-15
                                    μερικά που βρήκα στα γρήγορα
                                    c208da7b-3da3-42fc-af9d-c2ed05b2d38c-image.png

                                    2310ae2d-f64b-4a48-a8c2-b99c392f2355-image.png

                                    8c75f39f-8c5d-4ee6-8775-0f2a7b1e593d-image.png

                                    104 τα περισσότερα Mig- 0 F-15 το σκορ μέχρι τώρα και υπόψη το F-15 εχει καταρίψει μεχρι και δορυφόρο!

                                    μέχρι και οι Τουρκοι τι να λέμε ...
                                    5273f90a-daaa-49db-a4f2-5979d0fd9a4e-image.png
                                    https://www.reddit.com/r/WarplanePorn/comments/10d85th/the_mig_killer_turkish_f16c_block_40m_from_181st/#lightbox

                                    Αντε να δούμε πόσα SR-71 εχει καταρρίψει το άστριφτο με τα άχρηστα ρεκόρ😁

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    S realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kkostask @wantone last edited by

                                      @wantone said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                                      Ξεχνάς το U2

                                      Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                                      Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                                      Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                                      To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                                      Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                                      Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                                      Επειδή τα γνωρίζω όλα αυτά:

                                      1. Τα ραντάρ μπορούσαν να αναγνωρίσουν τον εισερχόμενο στόχο εκατοντάδες χλμ πριν φτάσει στα αεροδρόμια, στα οποία τηρούσαν υπηρεσία φυλακής MiG-25 σε ετοιμότητα λεπτών.
                                      2. Τα καταδιωκτικά απογειώνονταν από διάφορα αεροδρόμια στην διαφαινόμενη πορεία του στόχου (που ήταν προδιαγεγραμμένη σε γενικές γραμμές βάσει και της αυτονομίας και του διαδρόμου διαφυγής του).
                                      3. Από εκεί και πέρα τα καταδιωκτικά αναλόγως της κατεύθυνσης (κατά μέτωπο, πλαγίως ή σε καταδίωξη) έφταναν στην ιδανική ταχύτητα και απόσταση για την εκτόξευση των όπλων τους.
                                      4. Οι R40 αποδεσμεύονταν από τα MiG-25 στα 3 Mach και είχαν μεγάλη πιθανότητα επιτυχούς πλήγματος σε στόχους ταχύτητας 3000 χ.α.ω. και σε βεληνεκές 40 χλμ.

                                      Για αυτό και οι Αμερικανοί περιόρισαν το SR-71 από τις πτήσεις πάνω από την ΕΣΣΔ και έστρεψαν τις προσπάθειες στους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.

                                      Προσωπικα, απο τις πληροφοριες που εχω διαβασει, διαφωνω οτι θα ηταν τοσο ευκολη η αναχαιτιση των sr71. Απο τη στιγμη ομως που ουτε πληροφοριες εχουμε για επιχειρησεις εχουμε, ουτε καταρριψεις εχουν υπαρξει, ειναι ενα θολο τοπιο οπου δεν υπαρχουν αποδειξεις για την μια ή την αλλη πλευρα. Ετσι και αλλιως μετα αναπτυχθηκε γρηγορα η τεχνολογια των δορυφορων, οποτε μειωθηκε η αναγκη για κατασκοπευτικα αεροπλανα.

                                      1. συγνωμη αλλα βεληνεκες 40χλμ ή 22nm ειναι απλα αστειο για τετοιου ειδους αναχαιτισεις και οταν η wikipedia αναφερει 31-50nm operational range (με ρωσικη πηγα) αμφιβαλλω αν ηταν και 22nm η εμβελεια του, με τις παραμετρους που εξεταζουμε. Το mig 31 με τους r33 (aa-9) θα ηταν οντως πολυ πιο επικινδυνο.

                                      Aπο το 70 ηδη ειχε αναπτυξει η ΕΣΣΔ πυραυλους που μπορουν να καταριψουν αυτα τα αεροπλανα και αργοτερα μπορουν να καταριψουν και τους δορυφορους. Το βεληνεκες πια ειναι χιλιαδες χμ. Συνοπτικα ηταν/ειναι 20 χρονια μπροστα σε πυραυλικη τεχνολογια σε σχεση με την δυση. Και σε ηλεκτρονικο πολεμο.

                                      Πχ το 1974 (η ηταν το 1973 δεν θυμαμαι) στον ΑραβοΙσραηλινο πολεμο οι ποιο φθηνοι και βασικοι πυραυλοι που ειχαν δωσει στους αραβες κατέρριψαν 150 Ισραηλινα αεροπλανα τις πρωτες μερες και μονο.

                                      Επισης στην προσφατη Ιρανισραηλινη συγκρουση πυραυλοι 20 ετιας δεν μπορουσαν να αναχαιτιστουν απο τους ισραηλινους και επεφεραν σημαντικα πληγματα στο Ισραηλ.

                                      Σε όλη τη διάρκεια του πολέμου οι Ισραηλινοί έχασαν 102-128 αεροσκάφη, αναμενόμενο λόγω της έντασης της επίθεσης που δέχθηκαν. Έμαθαν όμως το μάθημα τους και το 82 κατέρριψαν 88 Συριακά Mig σε δύο ώρες. Υπάρχει και η αερομαχία της Ofira το 1973 που δύο F4 κατέρριψαν 7 Mig σε 6 λεπτά….

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @wantone last edited by

                                        @wantone said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                        MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                                        Ξεχνάς το U2

                                        Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                                        Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                                        Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                                        To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                                        Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                                        Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                                        Επειδή τα γνωρίζω όλα αυτά:

                                        1. Τα ραντάρ μπορούσαν να αναγνωρίσουν τον εισερχόμενο στόχο εκατοντάδες χλμ πριν φτάσει στα αεροδρόμια, στα οποία τηρούσαν υπηρεσία φυλακής MiG-25 σε ετοιμότητα λεπτών.
                                        2. Τα καταδιωκτικά απογειώνονταν από διάφορα αεροδρόμια στην διαφαινόμενη πορεία του στόχου (που ήταν προδιαγεγραμμένη σε γενικές γραμμές βάσει και της αυτονομίας και του διαδρόμου διαφυγής του).
                                        3. Από εκεί και πέρα τα καταδιωκτικά αναλόγως της κατεύθυνσης (κατά μέτωπο, πλαγίως ή σε καταδίωξη) έφταναν στην ιδανική ταχύτητα και απόσταση για την εκτόξευση των όπλων τους.
                                        4. Οι R40 αποδεσμεύονταν από τα MiG-25 στα 3 Mach και είχαν μεγάλη πιθανότητα επιτυχούς πλήγματος σε στόχους ταχύτητας 3000 χ.α.ω. και σε βεληνεκές 40 χλμ.

                                        Για αυτό και οι Αμερικανοί περιόρισαν το SR-71 από τις πτήσεις πάνω από την ΕΣΣΔ και έστρεψαν τις προσπάθειες στους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.

                                        Προσωπικα, απο τις πληροφοριες που εχω διαβασει, διαφωνω οτι θα ηταν τοσο ευκολη η αναχαιτιση των sr71. Απο τη στιγμη ομως που ουτε πληροφοριες εχουμε για επιχειρησεις εχουμε, ουτε καταρριψεις εχουν υπαρξει, ειναι ενα θολο τοπιο οπου δεν υπαρχουν αποδειξεις για την μια ή την αλλη πλευρα. Ετσι και αλλιως μετα αναπτυχθηκε γρηγορα η τεχνολογια των δορυφορων, οποτε μειωθηκε η αναγκη για κατασκοπευτικα αεροπλανα.

                                        1. συγνωμη αλλα βεληνεκες 40χλμ ή 22nm ειναι απλα αστειο για τετοιου ειδους αναχαιτισεις και οταν η wikipedia αναφερει 31-50nm operational range (με ρωσικη πηγα) αμφιβαλλω αν ηταν και 22nm η εμβελεια του, με τις παραμετρους που εξεταζουμε. Το mig 31 με τους r33 (aa-9) θα ηταν οντως πολυ πιο επικινδυνο.

                                        Aπο το 70 ηδη ειχε αναπτυξει η ΕΣΣΔ πυραυλους που μπορουν να καταριψουν αυτα τα αεροπλανα και αργοτερα μπορουν να καταριψουν και τους δορυφορους. Το βεληνεκες πια ειναι χιλιαδες χμ. Συνοπτικα ηταν/ειναι 20 χρονια μπροστα σε πυραυλικη τεχνολογια σε σχεση με την δυση. Και σε ηλεκτρονικο πολεμο.

                                        Πχ το 1974 (η ηταν το 1973 δεν θυμαμαι) στον ΑραβοΙσραηλινο πολεμο οι ποιο φθηνοι και βασικοι πυραυλοι που ειχαν δωσει στους αραβες κατέρριψαν 150 Ισραηλινα αεροπλανα τις πρωτες μερες και μονο.

                                        Επισης στην προσφατη Ιρανισραηλινη συγκρουση πυραυλοι 20 ετιας δεν μπορουσαν να αναχαιτιστουν απο τους ισραηλινους και επεφεραν σημαντικα πληγματα στο Ισραηλ.

                                        Σε ποιο όνειρο τα έχεις δει όλα αυτά;!
                                        Δεκτό να μην τρώμε αμάσητη την δυτική προπαγάνδα αλλά εσύ το τερμάτισες
                                        Το 82-0 της κοιλάδας bekaa το έχεις υπόψιν σου;

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Το 73 Ρώσοι χειρίζονταν τα ΣΑΜς γιαυτο και ειχαν επιτυχια, δηλ δεν φτανει η τεχνολογια να ειναι ανωτερη πρεπει να εχεις και το καταλληλο προσωπικο.

                                          στις περισσοτερες εμπλοκες Αραβοισραηλινες το Αραβικο προσωπικο ειναι πολυ κατωτερο των Ισραηλινων γιαυτο και η οποια επιτυχια (σε συνδυασμο με την απεριοριστη υποστηριξη των ΗΠΑ). Αν ειχαν να αντιμετωπισουν εκτεταμενα σοβιετικο προσωπικο δεν θα ειχαν την ιδια επιτυχια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone @dettol last edited by wantone

                                            @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @wantone said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @dettol said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            MIG-25 = η μεγαλύτερη σπατάλη πόρων στην ιστορία για να αντιμετωπιστεί ένα βομβαρδιστικό (Β-70) που απο το 1960 είχε ακυρωθεί .

                                            Ξεχνάς το U2

                                            Δεν ήταν μόνο το U2 (που ήταν πολύ αργό, απλά πετούσε πολύ ψηλά), αλλά κυρίως το SR-71. Μετά το MiG-25 (και τους Α/Α πυραύλους) κανένα από αυτά δεν μπορούσε να πετάξει με ασφάλεια κοντά στην ΕΣΣΔ.

                                            Το mig25 αναπτύχθηκε, εν μέρει, για να αντιμετωπιστεί το u2. Το sr71 είναι λίγο μεταγενέστερο. Πρακτικά, ο συνδυασμός υψηλής ταχύτητας και ύψους πτήσης έκανε το sr71 άτρωτο καθώς το interception geometry απλά δεν έβγαινε. Το u2 που ήταν πολύ πιο αργό ήταν και τρωτό.

                                            Το SR-71 μπορούσε να καταρριφθεί από το MiG-25 καθώς είχαν μεν την ίδια μέγιστη ταχύτητα (και η αναγνώριση είχε γίνει από ραντάρ εδάφους εκατοντάδες χλμ πριν την απογείωση των MiG), αλλά τα Σοβιετικά αναχαιτιστικά έφεραν τα βλήματα αέρος-αέρος R40 με μέγιστη ταχύτητα Mach 4.5, σε αντίθεση με το άοπλο SR-71.
                                            To U2 ήταν εύκολος στόχος για πολλά αναχαιτιστικά α/φ της εποχής (π.χ. το Su-15), όπως και για τους Α/Α πυραύλους, σαν αυτούς που κατέρριψαν τον Σμηναγό Powers.

                                            Μίλησα για interception geometry όπου μπαίνουν μέσα όλοι οι παράγοντες. Πότε είδαν τον στόχο στα ραντάρ, πότε σηκώθηκαν τα αναχαιτιστικα, πόσος χρόνος χρειάστηκε να ανέβουν στο απαιτούμενο ύψος και να φτάσουν την απαιτούμενη ταχύτητα και τέλος πότε καταφέρουν να βάλουν τον στόχο εντός missile envelope. Ολα αυτά είναι πολύ δύσκολα όταν ο στόχος πετάει ήδη με Mach 3 στα 80-90.000 πόδια.
                                            Οσο για τον r40 και γενικά όλους τους πυραύλους, η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται για μικρό χρονικό διάστημα όσο «καίει» ο κινητήρας. Μετά συμπεριφέρεται ως glider (με υψηλή όμως κινητική ενέργεια). Επομένως δεν είναι Mach 4.5-3 =1.5 , άρα θα έχουμε αναχαίτιση. Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά.

                                            Επειδή τα γνωρίζω όλα αυτά:

                                            1. Τα ραντάρ μπορούσαν να αναγνωρίσουν τον εισερχόμενο στόχο εκατοντάδες χλμ πριν φτάσει στα αεροδρόμια, στα οποία τηρούσαν υπηρεσία φυλακής MiG-25 σε ετοιμότητα λεπτών.
                                            2. Τα καταδιωκτικά απογειώνονταν από διάφορα αεροδρόμια στην διαφαινόμενη πορεία του στόχου (που ήταν προδιαγεγραμμένη σε γενικές γραμμές βάσει και της αυτονομίας και του διαδρόμου διαφυγής του).
                                            3. Από εκεί και πέρα τα καταδιωκτικά αναλόγως της κατεύθυνσης (κατά μέτωπο, πλαγίως ή σε καταδίωξη) έφταναν στην ιδανική ταχύτητα και απόσταση για την εκτόξευση των όπλων τους.
                                            4. Οι R40 αποδεσμεύονταν από τα MiG-25 στα 3 Mach και είχαν μεγάλη πιθανότητα επιτυχούς πλήγματος σε στόχους ταχύτητας 3000 χ.α.ω. και σε βεληνεκές 40 χλμ.

                                            Για αυτό και οι Αμερικανοί περιόρισαν το SR-71 από τις πτήσεις πάνω από την ΕΣΣΔ και έστρεψαν τις προσπάθειες στους κατασκοπευτικούς δορυφόρους.

                                            Προσωπικα, απο τις πληροφοριες που εχω διαβασει, διαφωνω οτι θα ηταν τοσο ευκολη η αναχαιτιση των sr71. Απο τη στιγμη ομως που ουτε πληροφοριες εχουμε για επιχειρησεις εχουμε, ουτε καταρριψεις εχουν υπαρξει, ειναι ενα θολο τοπιο οπου δεν υπαρχουν αποδειξεις για την μια ή την αλλη πλευρα. Ετσι και αλλιως μετα αναπτυχθηκε γρηγορα η τεχνολογια των δορυφορων, οποτε μειωθηκε η αναγκη για κατασκοπευτικα αεροπλανα.

                                            1. συγνωμη αλλα βεληνεκες 40χλμ ή 22nm ειναι απλα αστειο για τετοιου ειδους αναχαιτισεις και οταν η wikipedia αναφερει 31-50nm operational range (με ρωσικη πηγα) αμφιβαλλω αν ηταν και 22nm η εμβελεια του, με τις παραμετρους που εξεταζουμε. Το mig 31 με τους r33 (aa-9) θα ηταν οντως πολυ πιο επικινδυνο.

                                            Aπο το 70 ηδη ειχε αναπτυξει η ΕΣΣΔ πυραυλους που μπορουν να καταριψουν αυτα τα αεροπλανα και αργοτερα μπορουν να καταριψουν και τους δορυφορους. Το βεληνεκες πια ειναι χιλιαδες χμ. Συνοπτικα ηταν/ειναι 20 χρονια μπροστα σε πυραυλικη τεχνολογια σε σχεση με την δυση. Και σε ηλεκτρονικο πολεμο.

                                            Πχ το 1974 (η ηταν το 1973 δεν θυμαμαι) στον ΑραβοΙσραηλινο πολεμο οι ποιο φθηνοι και βασικοι πυραυλοι που ειχαν δωσει στους αραβες κατέρριψαν 150 Ισραηλινα αεροπλανα τις πρωτες μερες και μονο.

                                            Επισης στην προσφατη Ιρανισραηλινη συγκρουση πυραυλοι 20 ετιας δεν μπορουσαν να αναχαιτιστουν απο τους ισραηλινους και επεφεραν σημαντικα πληγματα στο Ισραηλ.

                                            Σε ποιο όνειρο τα έχεις δει όλα αυτά;!
                                            Δεκτό να μην τρώμε αμάσητη την δυτική προπαγάνδα αλλά εσύ το τερμάτισες
                                            Το 82-0 της κοιλάδας bekaa το έχεις υπόψιν σου;

                                            Επηδη ξερω αγγλικα μπορω και διαβαζω πηγες στο Ιντερνετ που ειναι ανεξαρτητες απο την δυτικη προπαγανδα. Εσυ βασιζεσαι μονο στα δυτικα συστημικα μεσα με αποτελεσμα να εισαι τελειως αποπροσανατολισμενος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 507
                                            • 508
                                            • 509
                                            • 507 / 509
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr