Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 241 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    4827
    283306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ivank @ss_76 last edited by

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
      Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
      Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
      Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
      Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

      Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

      Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
      Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

      D S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimitrioskosmas @ivank last edited by

        @ivank said in Mazda CX-30:

        @ss_76 said in Mazda CX-30:

        Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
        Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
        Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
        Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
        Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

        Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

        Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
        Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

        Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
        άλλη μια καλή αρπαχτή
        στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • babisstinson
          babisstinson last edited by

          Έκλεισα ραντεβού την άλλη εβδομάδα για το πρώτο, ετήσιο σερβις. Είμαι στα 9600 χιλιόμετρα. Τι να περιμένω; 🙂
          Η αναβάθμιση ECU δεν θα έπρεπε να χρεώνεται.

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a @dimitrioskosmas last edited by

            @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

            @ivank said in Mazda CX-30:

            @ss_76 said in Mazda CX-30:

            Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
            Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
            Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
            Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
            Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

            Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

            Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
            Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

            Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
            άλλη μια καλή αρπαχτή
            στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα

            Η ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros75 last edited by

              θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι αφορά η αναβάθμιση.
              Εγώ είχα σκοπό να σταματήσω την επίσημη αντιπροσωπεία καθώς πλησιάζω τα 100k χλμ.
              Αν είναι όμως σημαντική η αναβάθμιση να πάω τελευταία φορά.
              Αν δεν είναι δεν θα αξίζουν και τα 75€.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                ss_76 @ivank last edited by

                @ivank said in Mazda CX-30:

                Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                • Σε είχαν ενημερώσει για την χρέωση;

                • Πολύ σωστά, οπότε είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή κι δεν προέκυψε από ή κατά την χρήση του οχήματος

                • Δυστυχώς η εργοστασιακή εγγύηση ήταν 3ετής (πλεόν 6ετής) κι τα επιπλέον 2 έτη ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο της πλάκας στην allianz

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrioskosmas @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in Mazda CX-30:

                  @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                  @ivank said in Mazda CX-30:

                  @ss_76 said in Mazda CX-30:

                  Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
                  Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
                  Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
                  Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
                  Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

                  Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                  Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                  Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                  Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
                  άλλη μια καλή αρπαχτή
                  στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα

                  Η ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.

                  άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a @dimitrioskosmas last edited by ilias-a

                    @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                    @ilias-a said in Mazda CX-30:

                    @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                    @ivank said in Mazda CX-30:

                    @ss_76 said in Mazda CX-30:

                    Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
                    Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
                    Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
                    Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
                    Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

                    Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                    Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                    Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                    Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
                    άλλη μια καλή αρπαχτή
                    στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα

                    Η ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.

                    άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?

                    Καταλαβες καπου να αναφερομαι σε οικονομικα δεδομενα και να δικαιολογω τη χρεωση?
                    Αν ναι δειξε μου το σε παρακαλω για να ξαναπαω σχολειο.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrioskosmas @ilias-a last edited by

                      @ilias-a said in Mazda CX-30:

                      @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                      @ilias-a said in Mazda CX-30:

                      @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                      @ivank said in Mazda CX-30:

                      @ss_76 said in Mazda CX-30:

                      Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
                      Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
                      Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
                      Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
                      Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

                      Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                      Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                      Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                      Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
                      άλλη μια καλή αρπαχτή
                      στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα

                      Η ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.

                      άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?

                      Καταλαβες καπου να αναφερομαι σε οικονομικα δεδομενα και να δικαιολογω τη χρεωση?
                      Αν ναι δειξε μου το σε παρακαλω για να ξαναπαω σχολειο.

                      πουθενα δεν αναφέρεσαι
                      ερώτημα κάνω

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @dimitrioskosmas last edited by

                        @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                        @ilias-a said in Mazda CX-30:

                        @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                        @ilias-a said in Mazda CX-30:

                        @dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:

                        @ivank said in Mazda CX-30:

                        @ss_76 said in Mazda CX-30:

                        Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
                        Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
                        Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
                        Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
                        Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται

                        Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                        Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                        Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                        Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
                        άλλη μια καλή αρπαχτή
                        στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα

                        Η ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.

                        άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?

                        Καταλαβες καπου να αναφερομαι σε οικονομικα δεδομενα και να δικαιολογω τη χρεωση?
                        Αν ναι δειξε μου το σε παρακαλω για να ξαναπαω σχολειο.

                        πουθενα δεν αναφέρεσαι
                        ερώτημα κάνω

                        πραγματικα δε σε καταλαβαινω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @ss_76 last edited by

                          @ss_76 said in Mazda CX-30:

                          @ivank said in Mazda CX-30:

                          Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                          Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                          Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                          • Σε είχαν ενημερώσει για την χρέωση;

                          • Πολύ σωστά, οπότε είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή κι δεν προέκυψε από ή κατά την χρήση του οχήματος

                          • Δυστυχώς η εργοστασιακή εγγύηση ήταν 3ετής (πλεόν 6ετής) κι τα επιπλέον 2 έτη ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο της πλάκας στην allianz

                          Οποτε μιλαμε για εκτος της εργαστοσιακης -του κατασκευαστη- εγγυησης αναβαθμιση που δεν ξερουμε αν καλυπτεται απο την εξτρα εγγυηση που ειχε δωθει μεσω ασφαλειας?
                          Οποιος παει για σερβις να μας ενημερωσει αν του εγκατεστησαν την αναβαθμιση και τι διορθωνει. Αν αποκαλυψουν κατι παραπανω.

                          babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ivank last edited by ivank

                            Εγώ διακρίνω μια κοροϊδία για να μη πω εξαπάτηση.
                            Όταν λες ότι το αυτοκίνητο έχει 5 χρόνια εγγύηση (6 τώρα)
                            οφείλεις να διευκρινίσεις ότι μετά τα 3 χρόνια του κατασκευαστή υπάρχουν διάφορες εξαιρέσεις!!!
                            Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και δεν τιμούν την Mazda.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kostis20 last edited by kostis20

                              Προφανώς.Εγω που δεν ασχολήθηκα λογω leasing μεχρι τώρα νόμιζα οτι η 5ετης εγγυηση ειναι εργοστασιακή...
                              Προφανώς στη θέση του φίλου θα εκανα παραπονα και στον πωλητη,ειλικρινα πάντως δεν εχω ξανακούσει να χρεωνουν αναβαθμιση λογισμικού.Αυτη δεν ήταν στα πλαισια ανάκλησης?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                ss_76 last edited by

                                Δυστυχώς έτσι είναι όλες οι επεκτάσεις εγγύησης. Π.χ. της jeep τα 4 έτη είναι 2 εργοστασιακή + 2 επέκταση με εξαιρέσεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • babisstinson
                                  babisstinson @Chrisk6 last edited by

                                  @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                  @ss_76 said in Mazda CX-30:

                                  @ivank said in Mazda CX-30:

                                  Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.

                                  Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
                                  Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.

                                  • Σε είχαν ενημερώσει για την χρέωση;

                                  • Πολύ σωστά, οπότε είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή κι δεν προέκυψε από ή κατά την χρήση του οχήματος

                                  • Δυστυχώς η εργοστασιακή εγγύηση ήταν 3ετής (πλεόν 6ετής) κι τα επιπλέον 2 έτη ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο της πλάκας στην allianz

                                  Οποτε μιλαμε για εκτος της εργαστοσιακης -του κατασκευαστη- εγγυησης αναβαθμιση που δεν ξερουμε αν καλυπτεται απο την εξτρα εγγυηση που ειχε δωθει μεσω ασφαλειας?
                                  Οποιος παει για σερβις να μας ενημερωσει αν του εγκατεστησαν την αναβαθμιση και τι διορθωνει. Αν αποκαλυψουν κατι παραπανω.

                                  Θα ρωτήσω την ερχόμενη εβδομάδα που έχω ραντεβού.

                                  Σημείωση, είδα το δελτίο παραγγελίας που είχα κάνει:

                                  "ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΜΗΝΟΣ. ( 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Η 150000ΚΜ, 12 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΡΩΣΗ
                                  ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΩΡΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ )"

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by kostis20

                                    Ασχετα με την εγγυηση απο τη στιγμή που το update της ECU είναι στα πλαίσια ανακλησης δε πρεπει να γίνει δωρεάν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 last edited by

                                      Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
                                      Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
                                      Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ilias-a @Chrisk6 last edited by ilias-a

                                        @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                        Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
                                        Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
                                        Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?

                                        Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια δημιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
                                        Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης.

                                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in Mazda CX-30:

                                          @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                          Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
                                          Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
                                          Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?

                                          Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια διμιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
                                          Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης.

                                          Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση 'και ειναι υπο εγγυηση ακομα πρεπει να μην χρεωθει. Αν δεν θεωρειται επισκευη/διορθωση πες το οπως θες και δεν εχει βγει και καποια ανακληση πανω σε αυτο δυσκολα θα ειναι μη χρεωσιμο. Επισης δεν ξερουμε τους ορους της εγγυησης στον φιλο γιατι ειχε 3 (εργοστασιακα) και 2 (μεσω ασφαλιστικου προγραμματος?).
                                          Πρωτα πρεπει να ξερουμε τους ορους εγγυησης και τι καλυπτεται ωστε να ειμαστε σιγουροι.

                                          Εχω την τυχη/ατυχια να δουλευω με Ιαπωνες και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερονται με το κομματι εγγυηση και τι καλυπτεται ή οχι.

                                          I S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a @Chrisk6 last edited by ilias-a

                                            @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                            Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση

                                            Ποιος ο λογος να χρεωθει εργατοωρες μια εταιρεια αν δεν εχει εντοπιστει καποιο προβλημα?
                                            Η αποψη μου ειναι αυτη.

                                            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 241 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr