-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση. -
@ivank said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
άλλη μια καλή αρπαχτή
στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσα -
Έκλεισα ραντεβού την άλλη εβδομάδα για το πρώτο, ετήσιο σερβις. Είμαι στα 9600 χιλιόμετρα. Τι να περιμένω;
Η αναβάθμιση ECU δεν θα έπρεπε να χρεώνεται. -
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
άλλη μια καλή αρπαχτή
στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσαΗ ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.
-
θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι αφορά η αναβάθμιση.
Εγώ είχα σκοπό να σταματήσω την επίσημη αντιπροσωπεία καθώς πλησιάζω τα 100k χλμ.
Αν είναι όμως σημαντική η αναβάθμιση να πάω τελευταία φορά.
Αν δεν είναι δεν θα αξίζουν και τα 75€. -
@ivank said in Mazda CX-30:
Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.-
Σε είχαν ενημερώσει για την χρέωση;
-
Πολύ σωστά, οπότε είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή κι δεν προέκυψε από ή κατά την χρήση του οχήματος
-
Δυστυχώς η εργοστασιακή εγγύηση ήταν 3ετής (πλεόν 6ετής) κι τα επιπλέον 2 έτη ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο της πλάκας στην allianz
-
-
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
άλλη μια καλή αρπαχτή
στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσαΗ ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.
άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?
-
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
άλλη μια καλή αρπαχτή
στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσαΗ ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.
άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?
Καταλαβες καπου να αναφερομαι σε οικονομικα δεδομενα και να δικαιολογω τη χρεωση?
Αν ναι δειξε μου το σε παρακαλω για να ξαναπαω σχολειο. -
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
άλλη μια καλή αρπαχτή
στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσαΗ ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.
άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?
Καταλαβες καπου να αναφερομαι σε οικονομικα δεδομενα και να δικαιολογω τη χρεωση?
Αν ναι δειξε μου το σε παρακαλω για να ξαναπαω σχολειο.πουθενα δεν αναφέρεσαι
ερώτημα κάνω -
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@dimitrioskosmas said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταταιΗ αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.Πολυ σωστά, η αναβάθμιση για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου είναι κάτι σαν την ανάκληση, δεν εγινε αναβάθμιση για χάρτες navigator
άλλη μια καλή αρπαχτή
στειλε ένα email στη γενικη γραμματεία καταναλωτή άμεσαΗ ανακληση ειναι προβλημα που υπαρχει σε ολο το στολο και ειναι υποχρεωτικο να γινει γιαυτο και εκτελειτε ακομα και 10-12 χρονια μετα την αγορα του αυτοκινητου δωρεαν ακομα και αν αυτο ειχε μικρη εγγυηση ας πουμε 2 ετων. Η αναβαθμιση διορθωνει σφαλματα λογισμικου πολλα απο τα οποια δεν προκειτε ποτε να γινουν αντιληπτα, αυτοκινητα τα οποια δεν ακολουθουν τη συντηρηση στο δικτυο δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και ομως λειτουργουν κανονικα αρκετα χρονια.
άρα να δικαιολογήσουμε την αρπαχτή?
Καταλαβες καπου να αναφερομαι σε οικονομικα δεδομενα και να δικαιολογω τη χρεωση?
Αν ναι δειξε μου το σε παρακαλω για να ξαναπαω σχολειο.πουθενα δεν αναφέρεσαι
ερώτημα κάνωπραγματικα δε σε καταλαβαινω.
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.-
Σε είχαν ενημερώσει για την χρέωση;
-
Πολύ σωστά, οπότε είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή κι δεν προέκυψε από ή κατά την χρήση του οχήματος
-
Δυστυχώς η εργοστασιακή εγγύηση ήταν 3ετής (πλεόν 6ετής) κι τα επιπλέον 2 έτη ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο της πλάκας στην allianz
Οποτε μιλαμε για εκτος της εργαστοσιακης -του κατασκευαστη- εγγυησης αναβαθμιση που δεν ξερουμε αν καλυπτεται απο την εξτρα εγγυηση που ειχε δωθει μεσω ασφαλειας?
Οποιος παει για σερβις να μας ενημερωσει αν του εγκατεστησαν την αναβαθμιση και τι διορθωνει. Αν αποκαλυψουν κατι παραπανω. -
-
Εγώ διακρίνω μια κοροϊδία για να μη πω εξαπάτηση.
Όταν λες ότι το αυτοκίνητο έχει 5 χρόνια εγγύηση (6 τώρα)
οφείλεις να διευκρινίσεις ότι μετά τα 3 χρόνια του κατασκευαστή υπάρχουν διάφορες εξαιρέσεις!!!
Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και δεν τιμούν την Mazda. -
Προφανώς.Εγω που δεν ασχολήθηκα λογω leasing μεχρι τώρα νόμιζα οτι η 5ετης εγγυηση ειναι εργοστασιακή...
Προφανώς στη θέση του φίλου θα εκανα παραπονα και στον πωλητη,ειλικρινα πάντως δεν εχω ξανακούσει να χρεωνουν αναβαθμιση λογισμικού.Αυτη δεν ήταν στα πλαισια ανάκλησης? -
Δυστυχώς έτσι είναι όλες οι επεκτάσεις εγγύησης. Π.χ. της jeep τα 4 έτη είναι 2 εργοστασιακή + 2 επέκταση με εξαιρέσεις
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
Η αναβάθμιση έγινε αφού πρώτα ενημερώθηκα αυτό όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η αναβάθμιση έρχεται να διορθώσει-βελτιώσει την λειτουργία του αυτοκινήτου, κάτι που δεν ήταν γνωστό η δεν μπορούσε να γίνει κατά την παραγωγή του.
Συνεπώς πρέπει τουλάχιστον να καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση.-
Σε είχαν ενημερώσει για την χρέωση;
-
Πολύ σωστά, οπότε είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή κι δεν προέκυψε από ή κατά την χρήση του οχήματος
-
Δυστυχώς η εργοστασιακή εγγύηση ήταν 3ετής (πλεόν 6ετής) κι τα επιπλέον 2 έτη ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο της πλάκας στην allianz
Οποτε μιλαμε για εκτος της εργαστοσιακης -του κατασκευαστη- εγγυησης αναβαθμιση που δεν ξερουμε αν καλυπτεται απο την εξτρα εγγυηση που ειχε δωθει μεσω ασφαλειας?
Οποιος παει για σερβις να μας ενημερωσει αν του εγκατεστησαν την αναβαθμιση και τι διορθωνει. Αν αποκαλυψουν κατι παραπανω.Θα ρωτήσω την ερχόμενη εβδομάδα που έχω ραντεβού.
Σημείωση, είδα το δελτίο παραγγελίας που είχα κάνει:
"ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΜΗΝΟΣ. ( 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Η 150000ΚΜ, 12 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΡΩΣΗ
ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΩΡΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ )" -
-
Ασχετα με την εγγυηση απο τη στιγμή που το update της ECU είναι στα πλαίσια ανακλησης δε πρεπει να γίνει δωρεάν?
-
Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο? -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια δημιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης. -
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια διμιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης.Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση 'και ειναι υπο εγγυηση ακομα πρεπει να μην χρεωθει. Αν δεν θεωρειται επισκευη/διορθωση πες το οπως θες και δεν εχει βγει και καποια ανακληση πανω σε αυτο δυσκολα θα ειναι μη χρεωσιμο. Επισης δεν ξερουμε τους ορους της εγγυησης στον φιλο γιατι ειχε 3 (εργοστασιακα) και 2 (μεσω ασφαλιστικου προγραμματος?).
Πρωτα πρεπει να ξερουμε τους ορους εγγυησης και τι καλυπτεται ωστε να ειμαστε σιγουροι.Εχω την τυχη/ατυχια να δουλευω με Ιαπωνες και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερονται με το κομματι εγγυηση και τι καλυπτεται ή οχι.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση
Ποιος ο λογος να χρεωθει εργατοωρες μια εταιρεια αν δεν εχει εντοπιστει καποιο προβλημα?
Η αποψη μου ειναι αυτη.
Mazda CX-30