-
Δες την καινούργια μπεμβέ ΙΧ3. Το ίδιο ταμπλώ έχει...
-
Άρα, είναι σαν να οδηγείς bmw . Στο 1/3 της τιμής
-
@lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Άρα, είναι σαν να οδηγείς bmw . Στο 1/3 της τιμής
Σύμφωνα με τα γραφόμενα άλλων έτσι είναι...
-
Πονηρή αλεπού,
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@red_monster said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
μικρό βαν, ηλεκτρικό ή βενζίνης, καλά θα πάει αυτό !
Χρόνια υπάρχουν αυτά τα βάν και πουλάνε ειδικά στο εξωτερικό.
Γιατί εκεί στο τελευταίο μίλι που λένε, δεν πάνε 10μετρες νταλίκες...
Που πουλάνε βενζίνη ή ηλεκτρικά ; Θα μας τρελάνεις ;
-
Τι πουλάνε ;
-
αποτελέσματα green ncap
Citroën ë-C3
Max electric FWD automaticSustainability Rating: 5 stars
Our verdict:Although the Citroën ë-C3 is a compact electric European vehicle with low mass and small battery, its sustainability performance is just sufficient for a 5-star rating. The scoring is lower compared to that of other similar vehicles and can be largely attributed to a limited powertrain efficiency and relatively high electricity consumption values.
The ë-C3 has no exhaust emissions, it scores well for brake abrasion, and adequately for tyre abrasion
It performs modestly in energy efficiency, especially in cold and highway conditions, likely due to an inefficient powertrain and heating system and higher aerodynamic drag
Despite the relatively high energy use, the car scores top marks in greenhouse gas emissions thanks to its lightweight design, small battery, and low-emission European electricity supply.The ë-C3 surprised in a rather negative way. It demonstrates that not every small electric vehicle scores equally in terms of sustainability and that powertrain design, strategy and selection of components are essential in the efforts for minimising environmental impact.
Driving Experience
Our comments:The ë-C3 failed to impress in the Driving Experience assessment.
The estimated real-world consumption figures are adequate in warm weather conditions and mostly poor in cold winter usage. The resulting driving ranges are low and lead to another poor note.
In cold winter driving conditions, drivers can increase the driving range if the vehicle can be preheated while it is plugged and before the trip starts. Yet, due to the small battery, the driving range gain evaluation remains 'adequate'. The ë-C3 manages to heat up the front part of its cabin quickly, but the temperatures in the rear footwell did not reach 16°C during the test. The heating concept relies on a PTC heater only, which is most likely the reason for the high electricity demand for heating.
The standard home AC charging performance is adequate with a 87.2% grid-to-battery efficiency, but the DC fast charging performance is limited and leads to a poor score. The car does not offer any bi-directional charging functions.στα δεξιά μπορείτε να κατεβάσετε και το σχετικό Pdf
-
Ενδιαφέρον. Δεν το ήξερα αυτό το green ncap!
Θεωρώ πως τα περισσότερα ηλεκτρικά πόλης θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα όταν και εάν δοκιμαστούν.
By the way επειδή συνέχεια το διαβάζω, έχω απορία πως θα είναι το ηλεκτρικό όχημα το χειμώνα - αν και πλέον δεν έχουμε χειμώνα - αλλά έστω θερμοκρασίες κάτω από 10 βαθμούς. Ειδικά εμείς που δεν έχουμε αντία θερμότητας όπως και το e-C3.
Ελπίζω να μην απογοητευτούμε
-
@zaxosm said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ενδιαφέρον. Δεν το ήξερα αυτό το green ncap!
Θεωρώ πως τα περισσότερα ηλεκτρικά πόλης θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα όταν και εάν δοκιμαστούν.
By the way επειδή συνέχεια το διαβάζω, έχω απορία πως θα είναι το ηλεκτρικό όχημα το χειμώνα - αν και πλέον δεν έχουμε χειμώνα - αλλά έστω θερμοκρασίες κάτω από 10 βαθμούς. Ειδικά εμείς που δεν έχουμε αντία θερμότητας όπως και το e-C3.
Ελπίζω να μην απογοητευτούμε
αυτοκινητο πολης ειναι, πρακτικα δεν σε ενδιαφερει. Αντε να δεις +20% καταναλωση, και τι εγινε;
-
Ναι καλά, για κοίτα το ec3, υπερδιπλάσια κατανάλωση το χειμώνα στην πόλη -
@dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ναι καλά, για κοίτα το ec3, υπερδιπλάσια κατανάλωση το χειμώνα στην πόλη
οσο και να θελω να κοροϊδεψω το ec3, δεν νομιζω οτι ειναι νουμερα που θα δει ενας χρηστης, παρα για ελαχιστο χρονικο διαστημα. Ισως αν κανει 2-3 χλμ μονο και αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 0C. Οι χωροι των αυτοκινητων ειναι αρκετα μικροι και γενικα ερχονται αρκετα γρηγορα στην επιθυμητη θερμοκρασια (ειτε ο σκοπος ειναι η ψυξη ειτε η θερμανση).
Αν καταφεραν να φτιαξουν ηλεκτρικο αμαξι που εχει πχ σε 15-20 χλμ μεση καταναλωση 38.9kwh/100km, ε οκ, μπραβο τους!
-
Το αναφέρει στο τεστ, cold winter σημαίνει -7.
Στους -7 εξωτερική θερμοκρασία, για να φτάσει η θερμοκρασία της καμπίνας στους 16 βαθμούς, θέλει πάνω από 5 λεπτά για το μπροστινό μέρος και 8,5 λεπτά για το πίσω μέρος. Στα δε πόδια των πίσω επιβατών, η θερμοκρασία δε κατάφερε να φτάσει ποτέ τους 16 βαθμούς (οπότε χοντρές κάλτσες και ζεστά παπούτσια για τα παιδιά το χειμώνα)
Το πρόβλημα είναι η πηγή θέρμανσης (PTC heater) που καίει πάρα πολύ ενέργεια χωρίς να καταφέρνει τίποτα, για αυτό πέφτει και δραματικά το range.Αν μένεις Κρήτη, Πελοπόννησο, σε παραλιακά μέρη, οκ θα τη παλέψεις.
Βόρεια Ελλάδα μπουφανάκι, μπότες απρε σκι, σκελέα, γαντάκι, σκουφάκι και θα είσαι μια χαρα. Κι ένα σαλεπάκι θα ήταν καλή βοήθεια -
@dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Το αναφέρει στο τεστ, cold winter σημαίνει -7.
Στους -7 εξωτερική θερμοκρασία, για να φτάσει η θερμοκρασία της καμπίνας στους 16 βαθμούς, θέλει πάνω από 5 λεπτά για το μπροστινό μέρος και 8,5 λεπτά για το πίσω μέρος. Στα δε πόδια των πίσω επιβατών, η θερμοκρασία δε κατάφερε να φτάσει ποτέ τους 16 βαθμούς (οπότε χοντρές κάλτσες και ζεστά παπούτσια για τα παιδιά το χειμώνα)
Το πρόβλημα είναι η πηγή θέρμανσης (PTC heater) που καίει πάρα πολύ ενέργεια χωρίς να καταφέρνει τίποτα, για αυτό πέφτει και δραματικά το range.Αν μένεις Κρήτη, Πελοπόννησο, σε παραλιακά μέρη, οκ θα τη παλέψεις.
Βόρεια Ελλάδα μπουφανάκι, μπότες απρε σκι, σκελέα, γαντάκι, σκουφάκι και θα είσαι μια χαρα. Κι ένα σαλεπάκι θα ήταν καλή βοήθειαΕντάξει -7 προσωπικά δεν έχω πετύχει ούτε σε χιονοδρομικό. Νομίζω είναι αρκετά ακραίο για Ελλάδα γενικά.
Για να δούμε πως θα πάει. Αυτή τη στιγμή στην πόλη είμαι στα 9-12kwh/100km με το inster. Ένα ρεαλιστικό σενάριο που θα δεχόμουν είναι να πάει 15-17kwh/100. Το 38 είναι ακραίο σε όλες τις περιπτώσεις. Καλύτερα να βάλω ένα αερόθερμο μέσα
Κοντός ψαλμός....
Citroen C3 / e-C3 (2024)