Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 64 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1273
    52979
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Δες την καινούργια μπεμβέ ΙΧ3. Το ίδιο ταμπλώ έχει...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Άρα, είναι σαν να οδηγείς bmw . Στο 1/3 της τιμής

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          criuser last edited by

          @lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

          Άρα, είναι σαν να οδηγείς bmw . Στο 1/3 της τιμής

          Σύμφωνα με τα γραφόμενα άλλων έτσι είναι...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Πονηρή αλεπού,

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster @criuser last edited by

              @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

              @red_monster said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

              μικρό βαν, ηλεκτρικό ή βενζίνης, καλά θα πάει αυτό !

              Χρόνια υπάρχουν αυτά τα βάν και πουλάνε ειδικά στο εξωτερικό.

              Γιατί εκεί στο τελευταίο μίλι που λένε, δεν πάνε 10μετρες νταλίκες...

              Που πουλάνε βενζίνη ή ηλεκτρικά ; Θα μας τρελάνεις ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Τι πουλάνε ;

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dg79 last edited by

                  αποτελέσματα green ncap

                  Citroën ë-C3
                  Max electric FWD automatic

                  Sustainability Rating: 5 stars
                  Our verdict:

                  Although the Citroën ë-C3 is a compact electric European vehicle with low mass and small battery, its sustainability performance is just sufficient for a 5-star rating. The scoring is lower compared to that of other similar vehicles and can be largely attributed to a limited powertrain efficiency and relatively high electricity consumption values.

                  The ë-C3 has no exhaust emissions, it scores well for brake abrasion, and adequately for tyre abrasion
                  It performs modestly in energy efficiency, especially in cold and highway conditions, likely due to an inefficient powertrain and heating system and higher aerodynamic drag
                  Despite the relatively high energy use, the car scores top marks in greenhouse gas emissions thanks to its lightweight design, small battery, and low-emission European electricity supply.

                  The ë-C3 surprised in a rather negative way. It demonstrates that not every small electric vehicle scores equally in terms of sustainability and that powertrain design, strategy and selection of components are essential in the efforts for minimising environmental impact.

                  Driving Experience
                  Our comments:

                  The ë-C3 failed to impress in the Driving Experience assessment.

                  The estimated real-world consumption figures are adequate in warm weather conditions and mostly poor in cold winter usage. The resulting driving ranges are low and lead to another poor note.
                  In cold winter driving conditions, drivers can increase the driving range if the vehicle can be preheated while it is plugged and before the trip starts. Yet, due to the small battery, the driving range gain evaluation remains 'adequate'. The ë-C3 manages to heat up the front part of its cabin quickly, but the temperatures in the rear footwell did not reach 16°C during the test. The heating concept relies on a PTC heater only, which is most likely the reason for the high electricity demand for heating.
                  The standard home AC charging performance is adequate with a 87.2% grid-to-battery efficiency, but the DC fast charging performance is limited and leads to a poor score. The car does not offer any bi-directional charging functions.

                  στα δεξιά μπορείτε να κατεβάσετε και το σχετικό Pdf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • Z
                    zaxosm last edited by

                    Ενδιαφέρον. Δεν το ήξερα αυτό το green ncap!

                    Θεωρώ πως τα περισσότερα ηλεκτρικά πόλης θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα όταν και εάν δοκιμαστούν.

                    By the way επειδή συνέχεια το διαβάζω, έχω απορία πως θα είναι το ηλεκτρικό όχημα το χειμώνα - αν και πλέον δεν έχουμε χειμώνα - αλλά έστω θερμοκρασίες κάτω από 10 βαθμούς. Ειδικά εμείς που δεν έχουμε αντία θερμότητας όπως και το e-C3.

                    Ελπίζω να μην απογοητευτούμε 🤠

                    Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                    Hyundai Inster 42kwh

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @zaxosm last edited by

                      @zaxosm said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                      Ενδιαφέρον. Δεν το ήξερα αυτό το green ncap!

                      Θεωρώ πως τα περισσότερα ηλεκτρικά πόλης θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα όταν και εάν δοκιμαστούν.

                      By the way επειδή συνέχεια το διαβάζω, έχω απορία πως θα είναι το ηλεκτρικό όχημα το χειμώνα - αν και πλέον δεν έχουμε χειμώνα - αλλά έστω θερμοκρασίες κάτω από 10 βαθμούς. Ειδικά εμείς που δεν έχουμε αντία θερμότητας όπως και το e-C3.

                      Ελπίζω να μην απογοητευτούμε 🤠

                      αυτοκινητο πολης ειναι, πρακτικα δεν σε ενδιαφερει. Αντε να δεις +20% καταναλωση, και τι εγινε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dg79 last edited by

                        f2283a6a-71cc-4c3d-8b39-b9a718eddf1e-εικόνα.png
                        Ναι καλά, για κοίτα το ec3, υπερδιπλάσια κατανάλωση το χειμώνα στην πόλη

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @dg79 last edited by

                          @dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                          Ναι καλά, για κοίτα το ec3, υπερδιπλάσια κατανάλωση το χειμώνα στην πόλη

                          οσο και να θελω να κοροϊδεψω το ec3, δεν νομιζω οτι ειναι νουμερα που θα δει ενας χρηστης, παρα για ελαχιστο χρονικο διαστημα. Ισως αν κανει 2-3 χλμ μονο και αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 0C. Οι χωροι των αυτοκινητων ειναι αρκετα μικροι και γενικα ερχονται αρκετα γρηγορα στην επιθυμητη θερμοκρασια (ειτε ο σκοπος ειναι η ψυξη ειτε η θερμανση).

                          Αν καταφεραν να φτιαξουν ηλεκτρικο αμαξι που εχει πχ σε 15-20 χλμ μεση καταναλωση 38.9kwh/100km, ε οκ, μπραβο τους! 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dg79 last edited by

                            Το αναφέρει στο τεστ, cold winter σημαίνει -7.
                            Στους -7 εξωτερική θερμοκρασία, για να φτάσει η θερμοκρασία της καμπίνας στους 16 βαθμούς, θέλει πάνω από 5 λεπτά για το μπροστινό μέρος και 8,5 λεπτά για το πίσω μέρος. Στα δε πόδια των πίσω επιβατών, η θερμοκρασία δε κατάφερε να φτάσει ποτέ τους 16 βαθμούς (οπότε χοντρές κάλτσες και ζεστά παπούτσια για τα παιδιά το χειμώνα 🤒 )
                            Το πρόβλημα είναι η πηγή θέρμανσης (PTC heater) που καίει πάρα πολύ ενέργεια χωρίς να καταφέρνει τίποτα, για αυτό πέφτει και δραματικά το range.

                            Αν μένεις Κρήτη, Πελοπόννησο, σε παραλιακά μέρη, οκ θα τη παλέψεις.
                            Βόρεια Ελλάδα μπουφανάκι, μπότες απρε σκι, σκελέα, γαντάκι, σκουφάκι και θα είσαι μια χαρα. Κι ένα σαλεπάκι θα ήταν καλή βοήθεια 😁

                            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Z
                              zaxosm @dg79 last edited by

                              @dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                              Το αναφέρει στο τεστ, cold winter σημαίνει -7.
                              Στους -7 εξωτερική θερμοκρασία, για να φτάσει η θερμοκρασία της καμπίνας στους 16 βαθμούς, θέλει πάνω από 5 λεπτά για το μπροστινό μέρος και 8,5 λεπτά για το πίσω μέρος. Στα δε πόδια των πίσω επιβατών, η θερμοκρασία δε κατάφερε να φτάσει ποτέ τους 16 βαθμούς (οπότε χοντρές κάλτσες και ζεστά παπούτσια για τα παιδιά το χειμώνα 🤒 )
                              Το πρόβλημα είναι η πηγή θέρμανσης (PTC heater) που καίει πάρα πολύ ενέργεια χωρίς να καταφέρνει τίποτα, για αυτό πέφτει και δραματικά το range.

                              Αν μένεις Κρήτη, Πελοπόννησο, σε παραλιακά μέρη, οκ θα τη παλέψεις.
                              Βόρεια Ελλάδα μπουφανάκι, μπότες απρε σκι, σκελέα, γαντάκι, σκουφάκι και θα είσαι μια χαρα. Κι ένα σαλεπάκι θα ήταν καλή βοήθεια 😁

                              Εντάξει -7 προσωπικά δεν έχω πετύχει ούτε σε χιονοδρομικό. Νομίζω είναι αρκετά ακραίο για Ελλάδα γενικά.

                              Για να δούμε πως θα πάει. Αυτή τη στιγμή στην πόλη είμαι στα 9-12kwh/100km με το inster. Ένα ρεαλιστικό σενάριο που θα δεχόμουν είναι να πάει 15-17kwh/100. Το 38 είναι ακραίο σε όλες τις περιπτώσεις. Καλύτερα να βάλω ένα αερόθερμο μέσα 😁

                              Κοντός ψαλμός....

                              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                              Hyundai Inster 42kwh

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 60
                              • 61
                              • 62
                              • 63
                              • 64
                              • 64 / 64
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr