-
-
Εξαιρετική πρόταση για αυτοκίνητο πόλης, για δεύτερο αυτοκίνητο οικογένειας και για πρώτη επαφή με ηλεκτροκίνηση για τους επιφυλακτικούς.
-
41 μ για το φρενάρισμα 100-0.
-
-
Τίμιο είναι αλλά κάνεις αρκετές παραχωρήσεις συγκριτικά με το Surf και το inster που είναι άμεσοι ανταγωνιστές. Βέβαια το παίρνεις και σε πολύ καλύτερη τιμή. Αλλά αυτό που δεν έχει carplay είναι ασυγχώρητο..... Το Infotainment είναι πολύ basic.
-
Στις συγκρίσεις αυτοκινήτων πρέπει να έχουμε ως κύριο κριτήριο την τιμή.
Ενα αυτοκίνητο που βγαίνει 15000, με ένα που κάνει 18000 και με ένα που κάνει 20000, έχουμε διαφορές τιμής 20 % και 33 % αντίστοιχα. Ποσά πολύ μεγάλα για αυτήν την κατηγορία τιμών.
-
Δες τον έμπορο. Υπερασπιστής της leapmotor.
-
Στις συγκρίσεις αυτοκινήτων πρέπει να έχουμε ως κύριο κριτήριο την τιμή.
Ενα αυτοκίνητο που βγαίνει 15000, με ένα που κάνει 18000 και με ένα που κάνει 20000, έχουμε διαφορές τιμής 20 % και 33 % αντίστοιχα. Ποσά πολύ μεγάλα για αυτήν την κατηγορία τιμών.
Ισχύει σε ένα βαθμό. Η διαφορά τιμής είναι μεγάλη - πάνω από 4.000€ - , αλλά θεωρώ πως παίρνεις πολύ περισσότερο "αυτοκίνητο" με τα inster/surf από οτι με το t03. Παραθέτω τις τιμές παρόμοιων μπαταριών εκδόσεων χωρίς χαζο επιδοτήσεις για να έχουμε μία καθαρή εικόνα.
- t03 37,3kwh: 18900
- surf boost 43kwh: 23790
- inster premium 42kwh: 23190
Όταν είχα το δίλημμα t03 και inster (Δεν υπήρχε το surf), 3 πράγματα με πήγαν στο inster, το brand, η εκμετάλλευση χώρων και η οδική συμπεριφορά, που για τα δικά μου δεδομένα, δικαιολόγησαν τη διαφορά στην τιμή.
Στο τέλος της ημέρας βέβαια την ίδια δουλειά θα εξυπηρετήσουν. Αυτονομία, ευκολία, δύναμη είναι αρκετά παρεμφερή, οπότε ναι αν δεν μπορούσα να διαθέσω αυτά τα εξτρα χρήματα θα πήγαινα στο t03 δαγκωτό.
-
Αν προσθέσεις αυτά τα 4000 στο ΙΝΣΤΕΡ πας στα 27000 και βρίσκεις άλλα αμάξια.
Αν τώρα σκεφτείς ότι η διαφορά είναι 25 % και προσθέσεις ένα 25 % πάνω στο ινστερ ακουμπάς τα 30000.
Για αυτό λέω ότι έχει μεγάλη σημασία το ποσοστό της διαφοράς τιμής, γιατί αν μπεις σε αυτό το τρυπάκι, δεν έχει σταματημό.
Εχεις μπάτζετ Α +-10 %.
-
Αν προσθέσεις αυτά τα 4000 στο ΙΝΣΤΕΡ πας στα 27000 και βρίσκεις άλλα αμάξια.
Αν τώρα σκεφτείς ότι η διαφορά είναι 25 % και προσθέσεις ένα 25 % πάνω στο ινστερ ακουμπάς τα 30000.
Για αυτό λέω ότι έχει μεγάλη σημασία το ποσοστό της διαφοράς τιμής, γιατί αν μπεις σε αυτό το τρυπάκι, δεν έχει σταματημό.
Εχεις μπάτζετ Α +-10 %.
Συμφωνούμε! Εγώ ήμουν στα 20 οπότε ήταν και τα δύο χοντρικά στα +- μου. Και επιδή έβγαινε μεγαλύτερη η επιδότηση στο inster λέω αντε ας είναι. Βέβαια επιδότηση δεν πήραμε οπότε πήγε άπατο το αβανταζ
. Δεν πειράζει όμως.
-
Τίμιο είναι αλλά κάνεις αρκετές παραχωρήσεις συγκριτικά με το Surf και το inster που είναι άμεσοι ανταγωνιστές. Βέβαια το παίρνεις και σε πολύ καλύτερη τιμή. Αλλά αυτό που δεν έχει carplay είναι ασυγχώρητο..... Το Infotainment είναι πολύ basic.
ειναι πολύ τιμιο αλλα ειναι πιο κάτω από ολα τα υπολοιπα που αναφέρεις.
αν θες το πιο vfm ναι πας σε leapmotor
αλλα εχει και μειονεκτηματα και χρειαζεται να κανεις παραχωρησεις
δεν εχει ουτε android auto ουτε car play. η οθονη του ειναι πολύ αργη και κακως τοποθετημένη με αποτελεσμα να μην βλεπεις καλά την αριστερη μερια. η φωτεινοτητα ειναι κακη οποτε με φουλ ηλιο ισα ισα βλεπεις την οθόνη
θηκες ελαχιστες και μια ποτηροθηκη μονο. Ο χωρος αποσκευων μικρος και με κακο ανοιγμα
εχει πολύ κακό aircondition και θερμανση κακη που για μενα ειναι το μεγαλύτερο του μειον αν δεις σε forum κατοχων αυτο ειναι το μεγαλυτερο μειον και δεν εχει και clima (δεν ειναι μεγαλο προβλημα αυτο)
μικροτερη αυτονομια και μπαταρια
Βεβαια για τα χρηματα που κοστιζει τα συγχωρεις ολα τα παραπάνω
αλλα το αμαξι αυτο ουσιαστικα ανταγωνίζεται το spring και κερδιζει ανετα φυσικα καθως ειναι πολύ καλύτερο από το spring. Ειναι ομως το dacia των κινεζων. Δεν ειναι στο αντιστοιχο επιπεδο με inster, dolfin surf
το μεγαλο plus του ειναι οτι σου δινει μονο μια εκδοση και ειναι πολύ φτηνη αυτη η εκδοση εχοντας πληρη εξοπλισμο με τα οποια μειονεκτηματα ανεφερα
-
Leapmotor B10: Ανακατεύοντας την τράπουλα στα οικογενειακά SUV
Με μήκος 4,52 μέτρα, το Leapmotor B10 φέρει προηγμένο τεχνολογικό οπλοστάσιο, καλαίσθητη εμφάνιση και γενναιόδωρο εξοπλισμό
-
Έβαλε πλώρη για Ευρώπη το Leapmotor B10
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/evale-plori-gia-eyropi-to-leapmotor-b10/
-
Επίσημο: Αποκάλυψη για το Leapmotor B05 σπορ hatchback
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/episimo-apokalypsi-gia-to-leapmotor-b05/
-
Είναι ένα οικονομικό, μικρό και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, που όμως έχει χώρους για να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες. Παράλληλα παρέχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας, έχει καλές επιδόσεις και όλα τα καλούδια ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Όλα αυτά, χωρίς να χρειαστεί να δώσεις μια περιουσία για να το αποκτήσεις…
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης
Εάν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι για τέτοια βίντεο κάντε εγγραφή στο κανάλι μας και μην ξεχάσετε να πατήσετε την καμπανούλα για να μαθαίνετε πρώτοι για τα βίντεο που ανεβάζουμε. Επίσης θα χαρούμε να δούμε τις εντυπώσεις και τις παρατηρήσεις σας στα σχόλια. -
Εντυπωσιακη συμπεριφορα στα σλαλομ!
Αυτον τον παρουσιαστη τον παω φουλ μονο και μονο γιατι πραγματοποιει αυτα τα σλαλομ τεστ!
-
Ευτυχώς έβαλε και ένα Κινέζο η στελλάντις στο γκρουπ και υπάρχουν σοβαρές ηλεκτροκίνητες προτάσεις, αλλιώς κλάφτα...
από evstats.gr -
Προφανώς έχοντας η Στελλάντις το γαμιστερό στον τάρανδο Σε 3, αγόρασε και σοβαρή κινέζικη, αφήνοντας τις άλλες για το Τζάμπο και τον Μουστάκα...
-
-
Απάντησα ταυτόχρονα και σε σένα και στον Ζάχο...
Εχει όμως και πολλά περισσότερα όπως είδαμε στο τέστ με το Τέσλα και το Κία στην ζέστη.
Χάνει πολύ λιγότερη αυτονομία, είναι πολύ φτηνότερο, άρα πιο τίμιο.
Εστω και αν σε ένα εμμονικό στον Βορρά δεν του κούμπωνε καλά το καλώδιο...
Leapmotor