-
Πάντως χρειάζεται η Στελλαντις full hybrid, φυσικά θα έχει ανεβασμενες τιμές αλλά όχι όσο τα phev
-
Δεν τερματίζουν τον 1,2. Μόνο τον 1,5 αφού σταματάει το ντίζελ.
Ο 1,2 θα μείνει στις μικρές κατηγορίες και ως βασική στις μεσαίες.
Τα ηλεκτρικά μένουν πίσω, αφού ο κόσμος δεν τα προτιμάει, ούτε η Ευρώπη θα δώσει κίνητρα να κάνουν πάρτι οι Κινέζοι σε αυτά.
Αλλά έρχεται το γιούρο 7. Μπορεί και 8 στο μέλλον αφού η πλήρης ηλεκτροκίνηση θα πάει για αργότερα.
Τώρα θέλει στην Ευρώπη ο μέσος όρος πωλήσεων της γκάμας να είναι κάτω από 95 γραμ.
Αυτά τα νούμερα δεν τα πετυχαίνεις ούτε με φουλ υβριδικά.
Αρα λογικά θα παραμείνουν θερμικά στην βάση της γκάμας και μικρά ηλεκτρικά, θα έχουμε τα μεσαία υβριδικά για τις κατηγορίες B και C, αλλά θα έχουμε και ίσως διάφορες επιλογές στα plug in που με τους χαμηλούς ρύπους, θα παίξουν βασικό ρόλο.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Δεν τερματίζουν τον 1,2. Μόνο τον 1,5 αφού σταματάει το ντίζελ.
Ο 1,2 θα μείνει στις μικρές κατηγορίες και ως βασική στις μεσαίες.
Τα ηλεκτρικά μένουν πίσω, αφού ο κόσμος δεν τα προτιμάει, ούτε η Ευρώπη θα δώσει κίνητρα να κάνουν πάρτι οι Κινέζοι σε αυτά.
Αλλά έρχεται το γιούρο 7. Μπορεί και 8 στο μέλλον αφού η πλήρης ηλεκτροκίνηση θα πάει για αργότερα.
Τώρα θέλει στην Ευρώπη ο μέσος όρος πωλήσεων της γκάμας να είναι κάτω από 95 γραμ.
Αυτά τα νούμερα δεν τα πετυχαίνεις ούτε με φουλ υβριδικά.
Αρα λογικά θα παραμείνουν θερμικά στην βάση της γκάμας και μικρά ηλεκτρικά, θα έχουμε τα μεσαία υβριδικά για τις κατηγορίες B και C, αλλά θα έχουμε και ίσως διάφορες επιλογές στα plug in που με τους χαμηλούς ρύπους, θα παίξουν βασικό ρόλο.
Το άρθρο γράφει για αντικατάσταση του puretech με νέο τετρακύλινδρο που αρχικά θα μπει στα keep και ότι αργότερα θα κυκλοφορήσει έκδοση για μικρότερα αυτοκίνητα.
“Βάσει όσων έγιναν γνωστά, ο καινούργιος κινητήρας θα τοποθετηθεί και στις PHEV εκδόσεις μοντέλων και άλλων εταιρειών του Ομίλου (όπως τα Peugeot 3008 PHEV ή Opel Grandland PHEV), ενώ θα υπάρχει και εκδοχή του που θα τοποθετείται κάτω από το καπό και μοντέλων μικρότερων κατηγοριών.”
-
Δεν νομίζω ότι θα βάλει τον 1,6 σε 3 και 3 αιρκρος και όμοια, ή θα φτιάξει καινούργιο κινητήρα 4κύλινδρο χαμηλότερο.
Δηλαδή τι 4κύλινδρο 1300-1400 ?
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Δεν νομίζω ότι θα βάλει τον 1,6 σε 3 και 3 αιρκρος και όμοια, ή θα φτιάξει καινούργιο κινητήρα 4κύλινδρο χαμηλότερο.
Δηλαδή τι 4κύλινδρο 1300-1400 ?
Είναι αρκετά ασαφές, δεν γίνεται από τη μια να γίνεται λόγος για αντικατάσταση των PureTech και από την άλλη να συνεχίζεται παράλληλα η εξέλιξή τους
-
Άσχετο αλλά αφορά Peugeot. Με το όχημα λοιπόν να υπάρχει στο λιμάνι, τα χαρτιά να έχουν υπογραφεί κλπ από μέσα Ιουλίου, το όχημα ολοκληρώνει τον εκτελωνισμο (μάλλον) την άλλη εβδομάδα αρχή Σεπτεμβρίου. Ελλάδα 2.0 . Ή αλλιώς αυτή η περίοδος διακοπών που σταματάει τα πάντα ..
-
-
Γάτοι και γατάκια και χέητερς...
Κάνουμε λάθη, γιατί είμαστε πρωτοπόροι, αλλά δεν θεωρούμε μπέτα τέστερς τους πελάτες μας, ούτε τους λέμε ότι δεν ξέρουν να οδηγούν, όπως κάνουν οι αναξιόπιστοι γερμανοί.
Ετσι 10 χρόνια 240000 χλμ εγγύηση για τον 1.5 ντίζελ...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Γάτοι και γατάκια και χέητερς...
Κάνουμε λάθη, γιατί είμαστε πρωτοπόροι, αλλά δεν θεωρούμε μπέτα τέστερς τους πελάτες μας, ούτε τους λέμε ότι δεν ξέρουν να οδηγούν, όπως κάνουν οι αναξιόπιστοι γερμανοί.
Ετσι 10 χρόνια 240000 χλμ εγγύηση για τον 1.5 ντίζελ...
Πολύ θετική η υποστήριξη και η κάλυψη!
Πριν απο το 2023 δεν έσπαγε η αλυσίδα?
-
Προφανώς μπορούσε να σπάσει, αλλά επειδή ο 1,5 μπήκε κάπου στο 2019, αντικαθιστώντας τον 1,6 και τα προβλήματα με τις αλυσσίδες έβγαιναν μετά τα 80-100000 συνήθως, θα είναι ελάχιστοι κάτοχοι μεταξύ του 2020 και του 2022 που θα είχαν κάνει τόσα χλμ και θα τους είχε σπάσει η αλυσίδα, ενώ λόγω των πολλών χλμ θα είχαν βγεί εκτός εγγύησης.
Αυτοί παραμένουν εκτός κάλυψης.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Γάτοι και γατάκια και χέητερς...
Κάνουμε λάθη, γιατί είμαστε πρωτοπόροι, αλλά δεν θεωρούμε μπέτα τέστερς τους πελάτες μας, ούτε τους λέμε ότι δεν ξέρουν να οδηγούν, όπως κάνουν οι αναξιόπιστοι γερμανοί.
Ετσι 10 χρόνια 240000 χλμ εγγύηση για τον 1.5 ντίζελ...
HATERS είμαστε
αλλά μπράβο στη stelantis -
Σσςςς, ο μέτοχος μίλησε, εισηγήθηκε και τα headquarters απάντησαν καταφατικά.
Τώρα... Τι γίνεται τώρα ???
ΕλλάςΣτελλαντις
Παναθηναϊκός
(you know the rest) -
Εγινε το αυτονοητο. Θα επρεπε να ειχε συμβει εδω και καιρο. Οχι να γινονται τα νευρα τσαταλια των ιδιοκτητων. Δεν χρειαζεται πανηγυρι.
Βεβαια πολλοι εχουν ξενερωσει με το θεμα ιμαντας/καδενα...
Δεν θελει και πολυ να σου βγει το ονομα. -
Αυτονόητο ( αν δεν υπάρχουν και παραθυράκια και λοιπά τεχνάσματα ) δε το λές , ιδίως για Ευρωπαίο κατασκευαστή πάντως.
Εγώ έχω άλλη απορία , έστω ότι έχεις το συγκεκριμένο κινητήρα με την προβληματική καδένα , αλλά ακόμα δεν έχει σπάσει. Υπάρχει επίσημη ανάκληση για την αλλαγή; Ισχύει και στα μεταχειρισμένα η ανάκληση και η εγγύηση;
-
Οταν ακούσεις θόρυβο ή στο σέρβις στο αλλάζουν.
-
Αν ειναι να ακουσεις θορυβο αστο καλυτερα.
Κανονικα πας στο συνεργειο και τους λες αλλαξτε την αμεσα να τελειωνουμε.
Αν ειναι να σπασει και να εχω ενα σωρο θεματα τι να το κανω?Για εμενα αν ηθελε να μαζεψει λιγο την κατασταση με αυτα που εγιναν θα επρεπε να δωσει εργοστασιακη εγγυηση 6-7-8 χρονια με το ελαχιστο 150Κ.
Οχι μονο στα ηλεκτρικα. Και στα θερμικα που καιει το ζητημα. -
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Γάτοι και γατάκια και χέητερς...
Κάνουμε λάθη, γιατί είμαστε πρωτοπόροι, αλλά δεν θεωρούμε μπέτα τέστερς τους πελάτες μας, ούτε τους λέμε ότι δεν ξέρουν να οδηγούν, όπως κάνουν οι αναξιόπιστοι γερμανοί.
Ετσι 10 χρόνια 240000 χλμ εγγύηση για τον 1.5 ντίζελ...
Θετική εξέλιξη αν και δεν έχω αυτοκίνητο του ομίλου με αυτόν τον κινητήρα πλέον.
Ισχύει το ίδιο και στην opel, είχα το crossland,έρχεται κάποια ενημέρωση αν είναι να ενημερώσω τον νέο ιδιοκτήτη?Άκυρο, το βρήκα και για opel
https://www.opel.gr/service-aksesouar/smart-services/extended-warranty-for-bluehdi.html -
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
Αν ειναι να ακουσεις θορυβο αστο καλυτερα.
Κανονικα πας στο συνεργειο και τους λες αλλαξτε την αμεσα να τελειωνουμε.Ε ναι τι θόρυβος;
Οι μισοί μάλλον απλά θα ανεβάσουν ένταση στο ραδιόφωνο , αν δώσουν σημασία.Η σωστή δουλειά , είναι ανάκληση - ειδοποίηση προσωπική - αλλαγή.
Γιατί το αφήνουν και εκτίθενται , ιδίως μετά από αυτή την κίνηση δεν καταλαβαίνω. -
Χαιρετε !
Προσπαθω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Εχω εντοπισει ενα Peugeot 208 2019 1.5 BLUEHDI 100 εχει καποιος να μου πει τι θα προσεξω ? Εχω εντοπισει εναν θορυβο εμπρος δεξια που ειναι μαλλον φουσκα αμορτισερ εχει 105000 χλμ και εχει αλλαξει δισκο πλατω μπαταρια και λαστιχα. Αν ξερει καποιος απο εσας να με συμβουλεψει για κατι αλλο θα ημουν υποχρεωμενος ! Σας ευχαριστω για την προσοχη σας !
-
@samronnin said in PEUGEOT FORUM:
Χαιρετε !
Προσπαθω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Εχω εντοπισει ενα Peugeot 208 2019 1.5 BLUEHDI 100 εχει καποιος να μου πει τι θα προσεξω ? Εχω εντοπισει εναν θορυβο εμπρος δεξια που ειναι μαλλον φουσκα αμορτισερ εχει 105000 χλμ και εχει αλλαξει δισκο πλατω μπαταρια και λαστιχα. Αν ξερει καποιος απο εσας να με συμβουλεψει για κατι αλλο θα ημουν υποχρεωμενος ! Σας ευχαριστω για την προσοχη σας !
Για να έχει αλλάξει δισκο πλατο, μάλλον έχει περισσότερα χλμ
ο θορυβος εμπροσ δεξια μπορεί να είναι αμορτισερ υπολογισε άλλα 500 ευρω(άρα πάλι χλμ) ή κάποιο μέρος της ανάρτησης
στη θέση σου θα έψαχνα για κάτι άλλο
PEUGEOT FORUM