-
Έχει κυκλοφορήσει κάτι τέτοιο!
Δεν ξέρω αν ισχύει..... -
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
-
Αλλου αναφεραν 30% μειωση στα υπαρχοντα τεκμηρια.
Αλλου για CO2.
Προφανως με ρυπους ειμαστε περισσοτερο κερδισμενοι.
Θα ειναι τελικο τεκμηριο 2450 (138 ρυπους αν θυμαμαι καλα το AWD/MT).
Αυτο βγαζει ενα ποσο 122.5 ευρω.Αν δεν παιξει αυτο (ή εχουμε καταλαβει κατι λαθος) παμε στα 308ε/χρονο.
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
Οι ανακοινώσεις αφορούν μόνο τα τεκμήρια, που, όπως ανακοινώθηκε, πλέον θα υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO².
Ενδεικτικά αναφέρω οτι στα παραδείγματα του ίδιου του Υπουργείου, το τεκμήριο του C-HR 1.8, που δεν υπερβαίνει τα 122gr CO², από τα 7.600€ πάει στα 2.000€, που θα είναι πλέον το βασικό τεκμήριο για ολα τα αυτοκίνητα από 01.11.2010, που εκπέμπουν μέχρι 122gr CO².
Εξ οσων γνωριζω, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανακοίνωση για τυχόν αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του φόρου πολυτελείας.
Μέχρι πρότινος, ο ετησιος Φ.Π. ηταν το 5% του τεκμηρίου για αυτοκίνητα μέχρι 2500cc, αλλά δεν ξέρουμε εάν θα εξακολουθήσει να υπολογίζεται με αυτόν τον τρόπο. -
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
Οι ανακοινώσεις αφορούν μόνο τα τεκμήρια, που, όπως ανακοινώθηκε, πλέον θα υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO².
Ενδεικτικά αναφέρω οτι στα παραδείγματα του ίδιου του Υπουργείου, το τεκμήριο του C-HR 1.8, που δεν υπερβαίνει τα 122gr CO², από τα 7.600€ πάει στα 2.000€, που θα είναι πλέον το βασικό τεκμήριο για ολα τα αυτοκίνητα από 01.11.2010, που εκπέμπουν μέχρι 122gr CO².
Εξ οσων γνωριζω, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανακοίνωση για τυχόν αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του φόρου πολυτελείας.
Μέχρι πρότινος, ο ετησιος Φ.Π. ηταν το 5% του τεκμηρίου για αυτοκίνητα μέχρι 2500cc, αλλά δεν ξέρουμε εάν θα εξακολουθήσει να υπολογίζεται με αυτόν τον τρόπο.Αν δεν αλλαξει κατι στον υπολογισμο του ΦΠ και κρατησουν το σημερινο συστημα με 5% πεφτει αρκετα το νουμερο.
Η λογικη λεει ομως οτι αφου δεν ανακοινωσαν κατι σχετικο με αλλαγη τροπου υπολογισμου του ΦΠ, εμεις θα υπολογιζουμε με τον ιδιο τροπο αλλα με το νεο τεκμηριο που θα εφαρμοστει.
Ο,τι ειναι θα φανει σε λιγο καιρο. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
Οι ανακοινώσεις αφορούν μόνο τα τεκμήρια, που, όπως ανακοινώθηκε, πλέον θα υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO².
Ενδεικτικά αναφέρω οτι στα παραδείγματα του ίδιου του Υπουργείου, το τεκμήριο του C-HR 1.8, που δεν υπερβαίνει τα 122gr CO², από τα 7.600€ πάει στα 2.000€, που θα είναι πλέον το βασικό τεκμήριο για ολα τα αυτοκίνητα από 01.11.2010, που εκπέμπουν μέχρι 122gr CO².
Εξ οσων γνωριζω, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανακοίνωση για τυχόν αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του φόρου πολυτελείας.
Μέχρι πρότινος, ο ετησιος Φ.Π. ηταν το 5% του τεκμηρίου για αυτοκίνητα μέχρι 2500cc, αλλά δεν ξέρουμε εάν θα εξακολουθήσει να υπολογίζεται με αυτόν τον τρόπο.Αν δεν αλλαξει κατι στον υπολογισμο του ΦΠ και κρατησουν το σημερινο συστημα με 5% πεφτει αρκετα το νουμερο.
Η λογικη λεει ομως οτι αφου δεν ανακοινωσαν κατι σχετικο με αλλαγη τροπου υπολογισμου του ΦΠ, εμεις θα υπολογιζουμε με τον ιδιο τροπο αλλα με το νεο τεκμηριο που θα εφαρμοστει.
Ο,τι ειναι θα φανει σε λιγο καιρο.Το θέμα δεν είναι τι θα υπολογίζουμε εμείς, αλλά τι θα υπολογίζει το Κράτος...

Οπότε, με βάση τις τελευταίες αλλαγές των τεκμηρίων, θεωρώ οτι πρέπει να διευκρινίσουν το συντομότερο και τον τρόπο υπολογισμού του Φ.Π. -
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
Οι ανακοινώσεις αφορούν μόνο τα τεκμήρια, που, όπως ανακοινώθηκε, πλέον θα υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO².
Ενδεικτικά αναφέρω οτι στα παραδείγματα του ίδιου του Υπουργείου, το τεκμήριο του C-HR 1.8, που δεν υπερβαίνει τα 122gr CO², από τα 7.600€ πάει στα 2.000€, που θα είναι πλέον το βασικό τεκμήριο για ολα τα αυτοκίνητα από 01.11.2010, που εκπέμπουν μέχρι 122gr CO².
Εξ οσων γνωριζω, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανακοίνωση για τυχόν αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του φόρου πολυτελείας.
Μέχρι πρότινος, ο ετησιος Φ.Π. ηταν το 5% του τεκμηρίου για αυτοκίνητα μέχρι 2500cc, αλλά δεν ξέρουμε εάν θα εξακολουθήσει να υπολογίζεται με αυτόν τον τρόπο.Αν δεν αλλαξει κατι στον υπολογισμο του ΦΠ και κρατησουν το σημερινο συστημα με 5% πεφτει αρκετα το νουμερο.
Η λογικη λεει ομως οτι αφου δεν ανακοινωσαν κατι σχετικο με αλλαγη τροπου υπολογισμου του ΦΠ, εμεις θα υπολογιζουμε με τον ιδιο τροπο αλλα με το νεο τεκμηριο που θα εφαρμοστει.
Ο,τι ειναι θα φανει σε λιγο καιρο.Το θέμα δεν είναι τι θα υπολογίζουμε εμείς, αλλά τι θα υπολογίζει το Κράτος...

Οπότε, με βάση τις τελευταίες αλλαγές των τεκμηρίων, θεωρώ οτι πρέπει να διευκρινίσουν το συντομότερο και τον τρόπο υπολογισμού του Φ.Π.Αυτο λεμε. Απο την στιγμη που δεν εγινε αναφορα σε διαφορετικο τροπο υπολογισμου του ΦΠ θεωρητικα ισχυει το τωρινο συστημα. Μονο για τεκμηρια αναφερθηκαν.
Δηλαδη τωρα τι θα λενε για τα 2λτ και τα 8800 τεκμηριο (και τον ΦΠ που ηταν βαριδι), αυτοκινητα με CO2 140+ με 3κλ 1200αρακια μοτερ?

-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
Ο.κ. δεν το γνώριζα ότι έβαλαν και τα CO2 για τον υπολογισμό των τεκμηρίων.
Τώρα είδα και πινακάκι με τους νέους συντελεστές και παραδείγματα (λέει για κατοικίες στην αρχή,αλλά μετά είναι και Ι.Χ.):
https://www.planetgreece.gr/articles/1289653/Ti_allazei_sta_tekmhria_gia_katoikies_a.htmlΥ.Γ. Αφού λέει οι ρύποι από το 1/11/2010, ευνοημένοι θα είναι και οι ιδιοκτήτες των Ι.Χ. με το NEDC (λιγότερο αυστηρό από το WLTP). Γιατί δε νομίζω ότι θα ξεχωρίζουν στην ΑΑΔΕ, WLTP από ΝΕDC...
-
Πολλές πληροφορίες για τα μέτρα έχει εδώ
https://www.taxheaven.gr/news/71598/exeidikeysh-newn-forologikwn-metrwn-deo-pinakes-kai-paradeigmata
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Σωστά έτσι υπολογίζεται. Ανακοινώθηκε επίσημα. Το 30% μείωση αφορά τα σκάφη. Τα αυτοκίνητα υπολογίζονται με CO2 τα τεκμήρια. Σας είπα εμάς βγαίνει περίπου 110-120 ανάλογα το μοντέλο
και γω τοσο τα υπολογισα περιπου. Αναφερομαι σε καινουργια διλιτρα
-
Δεν νομίζω πως λειτουργεί κλιμακωτά.
136x30= 4.080€ -
@tjk said in Mazda CX-30:
Δεν νομίζω πως λειτουργεί κλιμακωτά.
136x30= 4.080€Στα παραδείγματα του δελτίου τύπου του Υπουργείου, αναγράφεται τεκμήριο 2.555 € σε μοντέλο με ρύπους 141 Co2...
Σύμφωνα με αυτό, λειτουργεί κλιμακωτά...
-

Τα παραδειγματα...
-
@tjk said in Mazda CX-30:
Δεν νομίζω πως λειτουργεί κλιμακωτά.
136x30= 4.080€Κλιμακωτά λειτουργεί, το έχουν πει. Οι τιμές στις κλίμακες είναι το επιπλέον κόστος πάνω στις €2.000 της βάσης.
-
Αν είναι έτσι, ακόμα καλύτερα...
-
Εδώ φαίνεται πως υπολογίζεται και ο φόρος πολυτελείας. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει τώρα που άλλαξαν τα τεκμήρια, μήπως πχ αλλάξει και ο υπολογισμός του.
Νόμος 4111/2013 - Άρθρο 44
Κωδικοποιημένος σύμφωνα με το Ν.5140/2024.https://www.e-forologia.gr/lawbank/document.aspx?digest=252F555EC4CF0680.280526FB2DD8&version=2024/09/30
(ανοιξτε το λινκ ξανα αν δεν ανοιξει σωστα το κειμενο με την πρώτη)i) Για επιβατικά αυτοκίνητα από χίλια εννιακόσια είκοσι εννέα (1.929) κυβικά εκατοστά έως δυόμιση χιλιάδες (2.500) κυβικά, ο φόρος ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).
ii) Για επιβατικά αυτοκίνητα από δυόμιση χιλιάδες (2.500) κυβικά εκατοστά και άνω, ο φόρος ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή δεκατρία τοις εκατό (13%).
Από την επιβολή του φόρου πολυτελούς διαβίωσης εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα άνω των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, ή σε χώρα της Ε.Ε. / ΕΟΧ, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Μήπως πρέπει να γίνει ένα νέο θέμα για τον νεο φόρο πολυτελείας γιατί συζητιέται σε αρκετά θέματα.
-
@kostasiour said in Mazda CX-30:
Εδώ φαίνεται πως υπολογίζεται και ο φόρος πολυτελείας. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει τώρα που άλλαξαν τα τεκμήρια, μήπως πχ αλλάξει και ο υπολογισμός του.
Νόμος 4111/2013 - Άρθρο 44
Κωδικοποιημένος σύμφωνα με το Ν.5140/2024.https://www.e-forologia.gr/lawbank/document.aspx?digest=252F555EC4CF0680.280526FB2DD8&version=2024/09/30
(ανοιξτε το λινκ ξανα αν δεν ανοιξει σωστα το κειμενο με την πρώτη)i) Για επιβατικά αυτοκίνητα από χίλια εννιακόσια είκοσι εννέα (1.929) κυβικά εκατοστά έως δυόμιση χιλιάδες (2.500) κυβικά, ο φόρος ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).
ii) Για επιβατικά αυτοκίνητα από δυόμιση χιλιάδες (2.500) κυβικά εκατοστά και άνω, ο φόρος ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή δεκατρία τοις εκατό (13%).
Από την επιβολή του φόρου πολυτελούς διαβίωσης εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα άνω των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, ή σε χώρα της Ε.Ε. / ΕΟΧ, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Μήπως πρέπει να γίνει ένα νέο θέμα για τον νεο φόρο πολυτελείας γιατί συζητιέται σε αρκετά θέματα.
-
@kostasiour said in Mazda CX-30:
Μήπως πρέπει να γίνει ένα νέο θέμα για τον νεο φόρο πολυτελείας γιατί συζητιέται σε αρκετά θέματα.
Υπάρχει θέμα, οπότε έκανα αντιγραφή το ποστ του εκεί και ας συνεχίσουμε εκέι την συζήτηση!
https://forum.4troxoi.gr/topic/92928/τέλη-κυκλοφορίας-και-φόρος-πολυτελείας-αυτοκινήτων/41?page=3
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:

Τα παραδειγματα...
Με βάση τον πίνακα, και με κλιμακωτό υπολογισμό, το τεκμήριο για τα Q3, C180 και Χ1 είναι: € 2.690, 2.600 και 2.735
Προφανώς έχουν κάνει λάθος στις αφαιρέσεις και έδωσαν λανθασμένα παραδείγματα στην δημοσιότητα, εκτός και αν κάνω λάθος εγώ...
Πάντως όπως και να έχει δείχνει να λειτουργεί κλιμακωτά. -
@tjk said in Mazda CX-30:
Τα παραδειγματα...
Με βάση τον πίνακα, και με κλιμακωτό υπολογισμό, το τεκμήριο για τα Q3, C180 και Χ1 είναι: € 2.690, 2.600 και 2.735
Προφανώς έχουν κάνει λάθος στις αφαιρέσεις και έδωσαν λανθασμένα παραδείγματα στην δημοσιότητα, εκτός και αν κάνω λάθος εγώ...
Πάντως όπως και να έχει δείχνει να λειτουργεί κλιμακωτά.Σε αυτα που αναφερεις ναι εχουν κανει λαθος.
Εγω κοιτωντας το Α4 που ειναι το 2λτ (15*30) ειδα οτι ειχανε γραψει σωστα τα νουμερα. Τα αλλα ουτε που τα κοιταξα.
Το βασικο ειναι οτι ολοι καταλαβαμε τον τροπο υπολογισμου.
Το μαθηματικο κομματι ειναι το πιο ευκολο στο τελος.
Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων