-
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Γενικά υπάρχουν πολλά συγκριτικά το Αιρκρος με το Ντάστερ.
Μέχρι εκεί φτάνει βάσει κατηγορίας τιμής, με τι να συγκριθεί με το formentor;
-
Με το φορμέντορ όπως είδαμε στο τέστ του Δημήτρη, συγκρίνονται μόνο τα κάρα της Δημαρχίας που έλεγαν...
-
Πού το είδατε το τεστ; Παρασκευή βράδυ θα δημοσιευθεί! Μέτοχε, κρύβε λόγια!
-
Α ΧΑ! Σας πιάσαμε!
-
Δεν το είδαμε...
Το φανταζόμαστε για να πειράξουμε περισσότερο αυτούς που μας πειράζουν λίγο...
-
Μια νέα και ενδιαφέρουσα κριτική από ένα παραδοσιακό μέσο του Ευρωπαϊκού χώρου...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Μια νέα και ενδιαφέρουσα κριτική από ένα παραδοσιακό μέσο του Ευρωπαϊκού χώρου...
Εμένα προσωπικά το μη υβριδικό plus στα 21500€, μου φαίνεται πιο vmf επιλογή, για κάποιον που χρειάζεται χώρους και δεν μπορεί να δώσει πάνω από 22000. Δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να δώσεις +3000€ για το υβριδικό. Άσε που αν ανέβεις στα 25000€ αυξάνονται και οι επιλογές.
Ο μεγάλος αντίπαλος, σε αυτή την κατηγορία τιμής, είναι το Dacia duster expression, που έχει και το πλεονέκτημα του LPG και ίσως το MG ZS max με τον "ψοφιο" 1500αρι και το 5αρι σασμάν.
Όλα τα υπόλοιπα είναι αισθητά μικρότερα ή ακριβότερα -
To υβριδικό στην ΜΑΧ έκδοση στα 26900 σε διχρωμία άσπρο με μαύρη οροφή, έχει ελάχιστους αντιπάλους.
Ουσιαστικά μόνο το ντάστερ, γιατί στα τογιότα πάνε άλλοι που δεν κοιτάνε άλλες μάρκες, αν και αντικειμενικά συγκρίνεται με το Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων. Το 1,8 εννοείται, από το οποίο είναι 5-6000 φτηνότερο.
Αλλά σε όλα τα τέστ που έχουν κάνει στο εξωτερικό με το ντάστερ το υβριδικό με τα 140, το αιρκρός βγαίνει καλύτερο για πολλούς λόγους, διότι βασικά κερδίζει σε πολλά και χάνει σε λίγα.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
To υβριδικό στην ΜΑΧ έκδοση στα 26900 σε διχρωμία άσπρο με μαύρη οροφή, έχει ελάχιστους αντιπάλους.
Ουσιαστικά μόνο το ντάστερ, γιατί στα τογιότα πάνε άλλοι που δεν κοιτάνε άλλες μάρκες, αν και αντικειμενικά συγκρίνεται με το Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων. Το 1,8 εννοείται, από το οποίο είναι 5-6000 φτηνότερο.
Αλλά σε όλα τα τέστ που έχουν κάνει στο εξωτερικό με το ντάστερ το υβριδικό με τα 140, το αιρκρός βγαίνει καλύτερο για πολλούς λόγους, διότι βασικά κερδίζει σε πολλά και χάνει σε λίγα.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ.
Αν ανέβει το budget στα 27000€ αυξάνεται ο ανταγωνισμός.
Μπαίνει μέσα το Dacia Bigster στην δεύτερη και τρίτη έκδοση, το nissan qashqai στην βασική, αλλά πλήρη unique, καθώς και το Hyundai Kona με όλα κινητήρια σύνολα, ακόμα κ full hybrid (πραγματικό όχι mild+).
Επίσης μπαίνει στο παιχνίδι το MG ZS max hybrid+Ενώ μέχρι τα 22.000€ ουσιαστικά έχει να ανταγωνιστεί άλλα 2 αυτοκίνητα (σε χώρους)
-
Σήμερα ένα γαλλικό σάιτ είχε την πρώτη σύγκριση του Μπιγκστερ με το νέο 5 αιρκρος.
-
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Σήμερα ένα γαλλικό σάιτ είχε την πρώτη σύγκριση του Μπιγκστερ με το νέο 5 αιρκρος.
ΤΟ bigster αξίζει μέχρι την δεύτερη έκδοση 1.2 tce με 140 από εκεί και πάνω ούτε καν.... Αν περάσεις τα 30κ Citroen χωρίς κουβέντα
-
Τα 7θ Frontera kai c3 aircross είναι λιγο" θα έχεις 7θεσιο και θα είναι σαν να μην έχεις". Βαριά για τριτεκνους και αν,πιο πολύ για ευκαιριακη λύση τύπου παίρνεις την πεθερά μαζί, αν αντέχεις
-
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
To υβριδικό στην ΜΑΧ έκδοση στα 26900 σε διχρωμία άσπρο με μαύρη οροφή, έχει ελάχιστους αντιπάλους.
Ουσιαστικά μόνο το ντάστερ, γιατί στα τογιότα πάνε άλλοι που δεν κοιτάνε άλλες μάρκες, αν και αντικειμενικά συγκρίνεται με το Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων. Το 1,8 εννοείται, από το οποίο είναι 5-6000 φτηνότερο.
Αλλά σε όλα τα τέστ που έχουν κάνει στο εξωτερικό με το ντάστερ το υβριδικό με τα 140, το αιρκρός βγαίνει καλύτερο για πολλούς λόγους, διότι βασικά κερδίζει σε πολλά και χάνει σε λίγα.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ.
Αν ανέβει το budget στα 27000€ αυξάνεται ο ανταγωνισμός.
Μπαίνει μέσα το Dacia Bigster στην δεύτερη και τρίτη έκδοση, το nissan qashqai στην βασική, αλλά πλήρη unique, καθώς και το Hyundai Kona με όλα κινητήρια σύνολα, ακόμα κ full hybrid (πραγματικό όχι mild+).
Επίσης μπαίνει στο παιχνίδι το MG ZS max hybrid+Ενώ μέχρι τα 22.000€ ουσιαστικά έχει να ανταγωνιστεί άλλα 2 αυτοκίνητα (σε χώρους)
Κοίταξα αυτά που είπες.
Νομίζω ότι από την στιγμή που μιλάμε για το αυτόματο υβριδικό με τα 145 άλογα που βγαίνει σε 24400 και 26900 στις δύο εκδόσεις πλάς και μαξ, θα πρέπει να κοιτάξουμε αυτόματα και στα άλλα μοντέλα.
Εκεί λοιπόν το Μπίγκστερ είναι μόνο το φουλ υβριδικό 155 που έχει 31500/34300/34800 στις 3 εκδόσεις του.
Το άλλο είναι χειροκίνητο.
Το Κασκάι η βασική είναι επίσης χειροκίνητη και είναι στα 30000 μείον η έκπτωση, ενώ η αυτόματη ξεκινάει από τα 35000. Βέβαια είναι καλά εξοπλισμένο, έστω και αν σε χώρους δεν έχει μεγαλύτερους από το Αιρκρος.
Το Κόνα έχει καλό εξοπλισμό γενικά ξεκινάει από 27500, αλλά έχει μόνο 129 άλογα και γράφει 0-100 σε 12 δ. δηλαδή περισσότερο από το αιρκρός των 100 αλόγων των 21500, ενώ το υβριδικό είναι στα 9 δ.
Αν κάποιος δεν θέλει τον φουλ εξοπλισμό πάντως η πλας έκδοση είναι μια χαρά.
Βλέπω να πουλάνε αρκετά σε αυτήν την έκδοση και βέβαια και την χειροκίνητη, που είναι μια πολύ καλή λύση για οικογένειες.
-
@savas89 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τα 7θ Frontera kai c3 aircross είναι λιγο" θα έχεις 7θεσιο και θα είναι σαν να μην έχεις". Βαριά για τριτεκνους και αν,πιο πολύ για ευκαιριακη λύση τύπου παίρνεις την πεθερά μαζί, αν αντέχεις
Είναι πολύ ειδική λύση αυτό το αυτοκίνητο.
Ουσιαστικά επειδή όσοι δεν φτάνουν σε μεγάλα 7θέσια της επόμενης κατηγορίας, επειδή τα τύπου μπερλίνγκο είναι μόνο ηλεκτρικά πια και είναι και βανάκια, η μόνη επιλογή που είχαν είναι το προβληματικής αισθητικής dacia jogger.
To oποίο είναι πιο μεγάλο αρκετά, χωράνε πιο άνετα τα 7 άτομα, αλλά είναι αργό και όχι φτηνό.
Οπότε για κάποιους που έχουν παιδιά στο δημοτικό μπορούν να βολευτούν και 7 άτομα στο αιρκρος, ενώ διατηρεί τα άλλα του πλεονεκτήματα.
-
Κι όμως Κρου λόγω china town υπάρχουν μεταξύ jogger και 30κ+ και άλλες επιλογές(τα κακασχημα van που είναι ev με 50κ τα αφήνω εκτός). Έχει 7θεσια suv μοντέρνα: tiggo 8 θερμικό αναλόγως έκδοσης 27 και 29κ κάπου εκεί, dfsk θερμικά πάλι 25-27 ή και 28 (τα οποία έχουν και επιλογή lpg από την αντιπροσωπεία που κρατούν και την εγγύηση), βέβαια αυτά θα καταναλώνεις 10λ/100 οκ για εκτός πόλης.
-
Δεν νομίζω ότι ασχολούνται τόσο με τα κινέζικα οι Ευρωπαίοι.
Μιλώντας πάντα για τις Ευρωπαϊκές πωλήσεις.
Στην Ελλάδα είχαμε και γιούγκο και βάρτμπουργκ και λάντα και τράμπαντ και μόσκοβιτς και κάθε τι ανατολικό, ενώ έκαναν καλές πωλήσεις τα ευρωπαϊκά που φτιάχνοντας στις ανατολικές χώρες όπως τα 124 πόλσκι και τα ντάτσια.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
To υβριδικό στην ΜΑΧ έκδοση στα 26900 σε διχρωμία άσπρο με μαύρη οροφή, έχει ελάχιστους αντιπάλους.
Ουσιαστικά μόνο το ντάστερ, γιατί στα τογιότα πάνε άλλοι που δεν κοιτάνε άλλες μάρκες, αν και αντικειμενικά συγκρίνεται με το Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων. Το 1,8 εννοείται, από το οποίο είναι 5-6000 φτηνότερο.
Αλλά σε όλα τα τέστ που έχουν κάνει στο εξωτερικό με το ντάστερ το υβριδικό με τα 140, το αιρκρός βγαίνει καλύτερο για πολλούς λόγους, διότι βασικά κερδίζει σε πολλά και χάνει σε λίγα.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ.
Αν ανέβει το budget στα 27000€ αυξάνεται ο ανταγωνισμός.
Μπαίνει μέσα το Dacia Bigster στην δεύτερη και τρίτη έκδοση, το nissan qashqai στην βασική, αλλά πλήρη unique, καθώς και το Hyundai Kona με όλα κινητήρια σύνολα, ακόμα κ full hybrid (πραγματικό όχι mild+).
Επίσης μπαίνει στο παιχνίδι το MG ZS max hybrid+Ενώ μέχρι τα 22.000€ ουσιαστικά έχει να ανταγωνιστεί άλλα 2 αυτοκίνητα (σε χώρους)
Κοίταξα αυτά που είπες.
Νομίζω ότι από την στιγμή που μιλάμε για το αυτόματο υβριδικό με τα 145 άλογα που βγαίνει σε 24400 και 26900 στις δύο εκδόσεις πλάς και μαξ, θα πρέπει να κοιτάξουμε αυτόματα και στα άλλα μοντέλα.
Εκεί λοιπόν το Μπίγκστερ είναι μόνο το φουλ υβριδικό 155 που έχει 31500/34300/34800 στις 3 εκδόσεις του.
Το άλλο είναι χειροκίνητο.
Το Κασκάι η βασική είναι επίσης χειροκίνητη και είναι στα 30000 μείον η έκπτωση, ενώ η αυτόματη ξεκινάει από τα 35000. Βέβαια είναι καλά εξοπλισμένο, έστω και αν σε χώρους δεν έχει μεγαλύτερους από το Αιρκρος.
Το Κόνα έχει καλό εξοπλισμό γενικά ξεκινάει από 27500, αλλά έχει μόνο 129 άλογα και γράφει 0-100 σε 12 δ. δηλαδή περισσότερο από το αιρκρός των 100 αλόγων των 21500, ενώ το υβριδικό είναι στα 9 δ.
Αν κάποιος δεν θέλει τον φουλ εξοπλισμό πάντως η πλας έκδοση είναι μια χαρά.
Βλέπω να πουλάνε αρκετά σε αυτήν την έκδοση και βέβαια και την χειροκίνητη, που είναι μια πολύ καλή λύση για οικογένειες.
Το Kona έχει και μη υβριδική έκδοση 1.6 με 138 ίππους και επιδόσεις αντίστοιχες του c3 (194 τελική και 9,4 για τα 0-100) που ξεκινάει από τα 28000€. Το φουλ υβριδικό όντως είναι ψοφιμι
.
Το Qq με αυτόματο έχει 30500€ και με μηχανικό 28.000€, στην έκδοση unique και +2000€ στην n-connecta. Δεν νομίζω ότι υστερεί σε χώρους από το c3 αιρ.
το bigster ξεφεύγει σε αυτόματο, αλλά είναι πραγματικό full hybrid , εγώ μιλούσα για το 1.2 με τους 140 ίππους και το 6αρι, ειδικά όταν έρθει σε LPG , θα είναι πολύ οικονομικό. Και εννοείται ότι έχει χώρους αντίστοιχους με το c5 air.ΥΓ. Το mg zs max το έκανες γαργαρα μετοχε
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Δεν νομίζω ότι ασχολούνται τόσο με τα κινέζικα οι Ευρωπαίοι.
Μιλώντας πάντα για τις Ευρωπαϊκές πωλήσεις.
Στην Ελλάδα είχαμε και γιούγκο και βάρτμπουργκ και λάντα και τράμπαντ και μόσκοβιτς και κάθε τι ανατολικό, ενώ έκαναν καλές πωλήσεις τα ευρωπαϊκά που φτιάχνοντας στις ανατολικές χώρες όπως τα 124 πόλσκι και τα ντάτσια.
Ναι δε νομίζω τα προχω lux κινέζικα να έχουν σχέση με αυτά τα απολιθώματα αλλά οκ άλλη κουβέντα, εγώ είπα ότι κάποιος που ψάχνει 7θ όπως έψαχνα εγώ θα δει σοβαρά και αυτά καθότι κομψά αν μη τι άλλο. Εδώ πήγα να δω απλά το jogger είχε ένα έρμο και ο κακομοίρης πωλητής μου είχε πει 'δε διατίθεται για test drive μπορείτε να το φανταστείτε " χαχα
Citroen C3 Aircross 2024