-
Η ΕΟ34 (δηλαδή τον δρόμο του νοτίου Πηλίου) διερχεται συνεχώς μέσα από χωριά. Ένα σημείο ιδιαίτερα επικίνδυνο το καλοκαίρι είναι η παραλία στο Μαλάκι, όπου υπάρχουν παραθεριστικές κατοικίες. Τα ατυχήματα το καλοκαίρι είναι αυξημένα.
Στα μέτρα που προτείνονται:- τοποθέτηση προειδοποιητικής πινακίδας με την ταχύτητα των διερχόμενων αυτοκινήτων.
- βελτίωση της σήμανσης
- επανατοποθέτηση ανακλαστικών στο οδόστρωμα (κάποιοι υποτίθεται ότι τα έβγαλαν, αλλά εγώ λέω να τα βάλουν πιο σωστά την επόμενη φορά καθώς χιλιάδες αυτοκίνητα περνάνε από επάνω τους)
- τοποθέτηση ραντάρ ταχύτητας με αρμοδιοτητα του δήμου
- μείωση του ορίου ταχύτητας
Αυτό το τελευταίο είναι σούπερ. Σε μια από τις ελάχιστες ευθείες του δρόμου, όπου το όριο είναι 50, πάω με 50 και απλά με προσπερνάνε όλοι. Σημειωτέον ότι υπάρχει διπλή γραμμή σε όλο το μήκος της ευθείας. Θα κατεβάσουν το όριο σε 30; Και τι θα γίνει; Αυτοί που προσπερνάνε θα πηγαίνουν τώρα σαν κότες;
Δεν είδα ας πούμε στις προτάσεις:
- Να κατασκευαστεί πεζοδρόμιο σε όλο το μήκος της ευθείας.
- Να τοποθετηθούν πεζοφάναρα στις δύο άκρες της ευθείας όπου βρίσκονται και τώρα οι διαβάσεις.
- Να επιτραπεί η προσπέραση στο ενδιάμεσο τμήμα που δεν έχει σπίτια.
- Να δημιουργηθεί εσοχή για να σταματάει το ΚΤΕΛ
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Έξι μήνες τουλάχιστον θέλει ακόμη για ολοκλήρωση, που για όποιον το κάνει συχνά, δεν είναι καθόλου μικρό χρονικό διάστημα.
Tελος Ιουλιου λενε για το μεγαλυτερο τμημα εκτος απο 20 χμ μετα την Πατρα που πανε για τελος Νοεμβρη. Θα δουμε στο τελος του Ιουλη.
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Έξι μήνες τουλάχιστον θέλει ακόμη για ολοκλήρωση, που για όποιον το κάνει συχνά, δεν είναι καθόλου μικρό χρονικό διάστημα.
Tελος Ιουλιου λενε για το μεγαλυτερο τμημα εκτος απο 20 χμ μετα την Πατρα που πανε για τελος Νοεμβρη. Θα δουμε στο τελος του Ιουλη.
Δεν υπάρχει περίπτωση τέλος Νοεμβρίου για το τμήμα από Αχαγιά έως Πάτρα. Πέρασα από εκεί πριν τρεις μέρες. Είναι πολύ δύσκολο γιατί δουλεύουν πάνω στην υπάρχουσα χάραξη. Εκατό τοις εκατό πάει για του χρόνου.
Και για το "εύκολο" τμήμα Αχαγιά - Πύργος, διάβαζα σε κατασκευαστικό φόρουμ ότι υπάρχει ένα σημείο που τους δυσκολεύει. Και φυσικά δε θα δώσουν τον δρόμο με παράκαμψη στη μέση του πουθενά.
Άρα πολύ πιθανό να χαθεί και ο Ιούλιος.
Τίποτα δεν είναι σίγουρο. Και ο κυκλοφοριακός φόρτος του θέρους δυσκολεύει την ήδη ΤΡΑΓΙΚΗ κατάσταση.
Να 'ναι καλά ο Τσίπρας που ακύρωσε την αρχική σύμβαση... -
Καλησπερα..για την νεα χαραξη της Π.Ε.Ο Ελευσινας-θηβων εχουμε κανα νεο?
-
Πολύ σημαντικό οδικό έργο αυτή τη στιγμή, @tolisk20 .
Για εμένα, μαζί με ΒΟΑΚ και βελτίωση εθνικής οδού Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας, τα πιο σημαντικά έργα που πρέπει να γίνουν τα επόμενα χρόνια.
Τη βελτίωση του τμήματος Ιτέα - Μπράλος της ΕΟ Αντιρρίου - Θερμοπυλών τη θεωρώ δευτερεύουσας σημασίας. Δε δέχεται τον ίδιο φόρτο, δε θα λύσει τόσο σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα. -
@tolisk20 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλησπερα..για την νεα χαραξη της Π.Ε.Ο Ελευσινας-θηβων εχουμε κανα νεο?
Εγινε Ελευσίνα - Οινόφυτα.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@tolisk20 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλησπερα..για την νεα χαραξη της Π.Ε.Ο Ελευσινας-θηβων εχουμε κανα νεο?
Εγινε Ελευσίνα - Οινόφυτα.
Θα πατήσει πάνω στον υπάρχοντα δρόμο Μαγούλας - Οινόης ή θα έχει νέα χάραξη;
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@tolisk20 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Καλησπερα..για την νεα χαραξη της Π.Ε.Ο Ελευσινας-θηβων εχουμε κανα νεο?
Εγινε Ελευσίνα - Οινόφυτα.
Οχι δεν εννοω το Ελευσινα-Οινοφυτα..αυτος ειναι εντελως νεος δρομος κυριως για την διελευση φορτηγων και βαρεων οχηματων εκτος του αστικου ιστου και εχει πορεια Βορειοανατολικα-Νοτιοαδυτικα..εγω λεω για την υπαρχουσα Π.Ε.Ο θηβας-Ελευσινας που εχει ππρεια Βορειοδυτικα-Νοτιοανατολικα και θα φτιαχτει κοντα-διπλα-παραλληλα ο νεος δρομος..θα εχει 3 ολοκαινουργια σημεια με εντελως διαφορετικη χαραξη με τουνελ-γεφυρες κλπ
-
Δεν θα υπάρξει Ελευσίνα - Θήβα ως αυτοκινητόδρομος.
Τώρα για βελτιώσεις στον υπάρχοντα δεν ξέρω.
Αν γίνει αυτοκινητόδρομος θα είναι Ελευσίνα - Οινόφυτα.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Δεν θα υπάρξει Ελευσίνα - Θήβα ως αυτοκινητόδρομος.
Τώρα για βελτιώσεις στον υπάρχοντα δεν ξέρω.
Αν γίνει αυτοκινητόδρομος θα είναι Ελευσίνα - Οινόφυτα.
Π.ε.ο θα ειναι δεν εγραψα πουθενα αυτοκινητοδρομος..για οσους πανε προς βοιωτια αλλα και αλλου στην Στερεα ισως βολευει πολυ..
Εμενα π.χ απ την εθνικη οδο το χωριο ειναι 235 και απ την παλαια οπως υφισταται τωρα 185..μιλαμε για 100χλμ πηγαινε-ελα -
Ετσι είναι αλλά είναι δύσκολος δρόμος και έχει και πολλές νταλίκες που τον προτιμούν.
-
Είναι μεγάλη διαφορά χιλιομέτρων και θα βόλευε όσους κατεβαίνουν από την βόρεια ελλάδα προς πελοπόννησο. Το GPS βγάζει σχεδόν ίδιο χρόνο αυτή τη στιγμή στο Βόλος-Κόρινθος, είτε από Θήβα-Ελευσίνα, είτε από Αττική Οδό. Οπότε και μια μικρή βελτίωση της συγκεκριμένης ΕΟ θα μείωνε πάρα πολύ την κίνηση στο λεκανοπέδιο.
-
@tgd said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Είναι μεγάλη διαφορά χιλιομέτρων και θα βόλευε όσους κατεβαίνουν από την βόρεια ελλάδα προς πελοπόννησο. Το GPS βγάζει σχεδόν ίδιο χρόνο αυτή τη στιγμή στο Βόλος-Κόρινθος, είτε από Θήβα-Ελευσίνα, είτε από Αττική Οδό. Οπότε και μια μικρή βελτίωση της συγκεκριμένης ΕΟ θα μείωνε πάρα πολύ την κίνηση στο λεκανοπέδιο.
Το ιδιο και με τα τρενα ελευσινα θηβα
αν και κατι ακουσα οτι ΘΑ φτιαξουν παρακαμψη απο τον βαγιεικο καμπο προς Ελευσινα . -
-
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...