-
This post is deleted! -
https://www.facebook.com/share/v/19pB2pPcyB/
Πολύ ενδιαφέρον!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.facebook.com/share/v/19pB2pPcyB/
Πολύ ενδιαφέρον!
μας το εδειξε σε αρκετους ο αλγοριθμος χτες, αλλα εψαχνα να βρω το αποσπασμα αυτο στο youtube ωστε να ειναι πιο ευκολα προσβασιμο απο το φορουμ. Οντως εχει ενδιαφερον αυτη η οπτικη γωνια!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.facebook.com/share/v/19pB2pPcyB/
Πολύ ενδιαφέρον!
μας το εδειξε σε αρκετους ο αλγοριθμος χτες, αλλα εψαχνα να βρω το αποσπασμα αυτο στο youtube ωστε να ειναι πιο ευκολα προσβασιμο απο το φορουμ. Οντως εχει ενδιαφερον αυτη η οπτικη γωνια!
Εγώ το είδα στην Ομάδα....χαχα!
-
Τι ενδιαφέρον μπορεί να χει ο μετά Χριστόν προφήτης;
(εκτός κι αν είναι ο Μωάμεθ...)
Οι θερμικές μηχανές σαν σύλληψη έχουν κάνα δυο χιλιάδες χρόνια κι οι πρώτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνταν όταν ο ηλεκτρισμός ήταν ακόμη θεωρητική επιστήμη στα εργαστήρια...
Πραγματικά ηλεκτροκινητο αυτοκίνητο για τις μάζες ήταν δυνατόν να υπάρξει όταν καθιερώθηκαν ευρέως οι πολυφασικοι ηλεκτροκινητηρες και βασικά, όταν καθιερώθηκε ευρέως σε καταναλωτική κλίμακα η τεχνολογία μπαταριων λιθίου. Οπότε δεν έχει και πολύ νόημα η κουβέντα του κυρίου. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι ενδιαφέρον μπορεί να χει ο μετά Χριστόν προφήτης;
(εκτός κι αν είναι ο Μωάμεθ...)
Οι θερμικές μηχανές σαν σύλληψη έχουν κάνα δυο χιλιάδες χρόνια κι οι πρώτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνταν όταν ο ηλεκτρισμός ήταν ακόμη θεωρητική επιστήμη στα εργαστήρια...
Πραγματικά ηλεκτροκινητο αυτοκίνητο για τις μάζες ήταν δυνατόν να υπάρξει όταν καθιερώθηκαν ευρέως οι πολυφασικοι ηλεκτροκινητηρες και βασικά, όταν καθιερώθηκε ευρέως σε καταναλωτική κλίμακα η τεχνολογία μπαταριων λιθίου. Οπότε δεν έχει και πολύ νόημα η κουβέντα του κυρίου.κανα δυο χιλιαδες χρονια, μαλλον οχι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι ενδιαφέρον μπορεί να χει ο μετά Χριστόν προφήτης;
(εκτός κι αν είναι ο Μωάμεθ...)
Οι θερμικές μηχανές σαν σύλληψη έχουν κάνα δυο χιλιάδες χρόνια κι οι πρώτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνταν όταν ο ηλεκτρισμός ήταν ακόμη θεωρητική επιστήμη στα εργαστήρια...
Πραγματικά ηλεκτροκινητο αυτοκίνητο για τις μάζες ήταν δυνατόν να υπάρξει όταν καθιερώθηκαν ευρέως οι πολυφασικοι ηλεκτροκινητηρες και βασικά, όταν καθιερώθηκε ευρέως σε καταναλωτική κλίμακα η τεχνολογία μπαταριων λιθίου. Οπότε δεν έχει και πολύ νόημα η κουβέντα του κυρίου.κανα δυο χιλιαδες χρονια, μαλλον οχι.
Πρώτη θερμική μηχανή θεωρείται ο ατμοστρόβιλος του Ηρωνα το 100 μ.Χ. στην Αλεξάνδρεια.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
κι οι πρώτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνταν όταν ο ηλεκτρισμός ήταν ακόμη θεωρητική επιστήμη στα εργαστήρια...
Δε νομίζω ότι ισχύει, είχαμε ηλεκτροκινητήρες πριν τους θερμικούς.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
κι οι πρώτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνταν όταν ο ηλεκτρισμός ήταν ακόμη θεωρητική επιστήμη στα εργαστήρια...
Δε νομίζω ότι ισχύει, είχαμε ηλεκτροκινητήρες πριν τους θερμικούς.
Πριν τις ατμομηχανες είχαμε ηλεκτροκινητήρες;
Εδώ υπάρχει μια λεπτομερής εξιστόρηση της εξέλιξης των ηλεκτρικών κινητήρων:
https://gr.tw-motor.net/info/learn-about-the-history-of-electric-motors-75203585.html
Αυτό που έχει κυρίως σημασία και έγραψα και πριν, πως μεγαλύτερη σημασία έχει η τεχνολογία των μπαταριών.
Δίκτυα διανομής ηλεκτρισμού εξαπλωθηκαν ευρέως στον 20ο αιώνα και η τεχνολογία μπαταριων έκανε δυνατή την εξάπλωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων ίσως μόνο τα τελευταία 10-20 χρόνια.
Πριν είχαμε μόνο πειραματικά και πρωτότυπα τόσο ώστε να αποδειχτούν μη πρακτικά και να εγκαταλειφθουν.Οπότε το point που τονίζει ο εγγλέζος είναι μια θεωρία αδύνατη.
Σαν να λέμε ότι αν είχαμε αναπτύξει τη πυρίτιδα νωρίτερα κι είχαμε φτιάξει κανόνια και τουφεκια, δεν θα ειχαν υπάρξει καταπέλτες και τόξα... -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι ενδιαφέρον μπορεί να χει ο μετά Χριστόν προφήτης;
(εκτός κι αν είναι ο Μωάμεθ...)
Οι θερμικές μηχανές σαν σύλληψη έχουν κάνα δυο χιλιάδες χρόνια κι οι πρώτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνταν όταν ο ηλεκτρισμός ήταν ακόμη θεωρητική επιστήμη στα εργαστήρια...
Πραγματικά ηλεκτροκινητο αυτοκίνητο για τις μάζες ήταν δυνατόν να υπάρξει όταν καθιερώθηκαν ευρέως οι πολυφασικοι ηλεκτροκινητηρες και βασικά, όταν καθιερώθηκε ευρέως σε καταναλωτική κλίμακα η τεχνολογία μπαταριων λιθίου. Οπότε δεν έχει και πολύ νόημα η κουβέντα του κυρίου.κανα δυο χιλιαδες χρονια, μαλλον οχι.
Πρώτη θερμική μηχανή θεωρείται ο ατμοστρόβιλος του Ηρωνα το 100 μ.Χ. στην Αλεξάνδρεια.
ΗΜΑΡΤΟΝ
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οπότε το point που τονίζει ο εγγλέζος είναι μια θεωρία αδύνατη.
καθεσαι και ψειριζεις τις λεπτομερειες και δεν καταλαβαινεις το κεντρικο νοημα της συζητησης. Δεν ασχολουμαστε με το alternate universe οπου για καποιον λογο, αναπτυχθηκαν πρωτα τα ηλεκτρικα οχηματα. Απλα προτεινει ενα συγκεκριμενο thought experiment. Ο μοναδικος στην πραγματικοτητα αντιλογος (κατα την αποψη μου) ειναι το θεμα της υποδομης, το οποιο παρακαμπτει διοτι συγκρινει μονο τα οχηματα. Προφανως και ειναι σημαντικη η υπαρξη υποδομης για καποιον που θελει να κανει τη μεταβαση, αλλα δεν ειναι αυτο το αντικειμενο της συζητησης που κανει.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οπότε το point που τονίζει ο εγγλέζος είναι μια θεωρία αδύνατη.
καθεσαι και ψειριζεις τις λεπτομερειες και δεν καταλαβαινεις το κεντρικο νοημα της συζητησης. Δεν ασχολουμαστε με το alternate universe οπου για καποιον λογο, αναπτυχθηκαν πρωτα τα ηλεκτρικα οχηματα. Απλα προτεινει ενα συγκεκριμενο thought experiment. Ο μοναδικος στην πραγματικοτητα αντιλογος (κατα την αποψη μου) ειναι το θεμα της υποδομης, το οποιο παρακαμπτει διοτι συγκρινει μονο τα οχηματα. Προφανως και ειναι σημαντικη η υπαρξη υποδομης για καποιον που θελει να κανει τη μεταβαση, αλλα δεν ειναι αυτο το αντικειμενο της συζητησης που κανει.
Σωστά, αλλά κάθομαι και το ψειριζω επειδή οι συζητήσεις αυτού του τύπου, ότι τάχα το μόνο που χάνει κανείς είναι τα λεπτά της ώρας που χρειάζεται να φορτίσει, δεν προσφέρουν κάποια υπηρεσία στην εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.
Στην ΥΠΟΔΟΜΗ είναι όλο το στοίχημα, ηλεκτροπαραγωγη, διανομή, φόρτιση, η οποία δεν αναπτύσσεται όσο γρήγορα πρέπει. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πριν τις ατμομηχανες είχαμε ηλεκτροκινητήρες;
Δεν μιλάω για ατμομηχανές, δεν ειναι κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά ένα καζάνι με νερό που βράζει και δεν ειναι αυτόνομο, θέλει συνέχεια κάποιος να τροφοδοτεί με κάρβουνο.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οπότε το point που τονίζει ο εγγλέζος είναι μια θεωρία αδύνατη.
καθεσαι και ψειριζεις τις λεπτομερειες και δεν καταλαβαινεις το κεντρικο νοημα της συζητησης. Δεν ασχολουμαστε με το alternate universe οπου για καποιον λογο, αναπτυχθηκαν πρωτα τα ηλεκτρικα οχηματα. Απλα προτεινει ενα συγκεκριμενο thought experiment. Ο μοναδικος στην πραγματικοτητα αντιλογος (κατα την αποψη μου) ειναι το θεμα της υποδομης, το οποιο παρακαμπτει διοτι συγκρινει μονο τα οχηματα. Προφανως και ειναι σημαντικη η υπαρξη υποδομης για καποιον που θελει να κανει τη μεταβαση, αλλα δεν ειναι αυτο το αντικειμενο της συζητησης που κανει.
Σωστά, αλλά κάθομαι και το ψειριζω επειδή οι συζητήσεις αυτού του τύπου, ότι τάχα το μόνο που χάνει κανείς είναι τα λεπτά της ώρας που χρειάζεται να φορτίσει, δεν προσφέρουν κάποια υπηρεσία στην εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.
Στην ΥΠΟΔΟΜΗ είναι όλο το στοίχημα, ηλεκτροπαραγωγη, διανομή, φόρτιση, η οποία δεν αναπτύσσεται όσο γρήγορα πρέπει.ο ανθρωπος που μιλουσε στο κλιπακι, απλα εκανε μια αποπειρα να προκαλεσει τους θεατες να δουν μια τελειως διαφορετικη οπτικη γωνια. Σε αυτο, θεωρω οτι ηταν πετυχημενο. Τεσπα, το συζηταμε 10Χ περισσοτερο απο οσο διαρκουσε το κλιπακι. Σε οποιον αρεσε και το βρηκε ενδιαφερον, καλως, σε οποιον οχι, παλι καλως.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο μοναδικος στην πραγματικοτητα αντιλογος (κατα την αποψη μου) ειναι το θεμα της υποδομης, το οποιο παρακαμπτει διοτι συγκρινει μονο τα οχηματα. Προφανως και ειναι σημαντικη η υπαρξη υποδομης για καποιον που θελει να κανει τη μεταβαση, αλλα δεν ειναι αυτο το αντικειμενο της συζητησης που κανει.
Μα το θίγει και αυτό και μάλιστα αρνητικά!! Οτι με το ηλεκτρικό φορτίζεις στο σπίτι σου ενώ με το θερμικό πρέπει να τρέχεις σε ειδικά σημεία που ονομάζονται "βενζινάδικα". Οπότε μια χαρά αναφέρει και το θέμα υποδομών αλλά απο την ανάποδη, ότι δεν μπορείς να γεμίζεις κάυσιμο στο θερμικό από την άνεση και θαλπωρή του σπιτιού σου.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο μοναδικος στην πραγματικοτητα αντιλογος (κατα την αποψη μου) ειναι το θεμα της υποδομης, το οποιο παρακαμπτει διοτι συγκρινει μονο τα οχηματα. Προφανως και ειναι σημαντικη η υπαρξη υποδομης για καποιον που θελει να κανει τη μεταβαση, αλλα δεν ειναι αυτο το αντικειμενο της συζητησης που κανει.
Μα το θίγει και αυτό και μάλιστα αρνητικά!! Οτι με το ηλεκτρικό φορτίζεις στο σπίτι σου ενώ με το θερμικό πρέπει να τρέχεις σε ειδικά σημεία που ονομάζονται "βενζινάδικα". Οπότε μια χαρά αναφέρει και το θέμα υποδομών αλλά απο την ανάποδη, ότι δεν μπορείς να γεμίζεις κάυσιμο στο θερμικό από την άνεση και θαλπωρή του σπιτιού σου.
ναι αλλα δεν λεει πως υπαρχουν ειδικα σημεια βενζιναδικα απειρα διασπαρμενα σε ολον τον κοσμο και οτι λιγοι εχουν δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι. Ισως μενει σε καμμια φαρμα στην ουαλια και το θεωρει αυτονοητο να παρκαρεις σπιτι σου και να φορτιζεις
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
και οτι λιγοι εχουν δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι.
Όποιος δεν μπορεί να φορτίσει σπίτι του να μην έχει αμάξια....έλεος. Ο κάθε πλεμπαίος θέλει και αμάξια...να πάρει τα ΜΜΜ. Τα αμάξαι ειναι για όσους μπορουν, δεν ειναι για όλους!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο χωρος βρισκεται κοντα στην εθνικη οδο, αλλα θελει δυο (νομιμες) επιτοπου στροφες για να φτασει κανεις ενω κινειται στο ρευμα προς την καλαματα. Κατα τα αλλα υπαρχει ενα ωραιο καφε, με τουαλετες και συμπαθεστατο προσωπικο στο οποιο αραζουμε ενω φορτιζουμε.
Έχουν κάνει καλή δουλειά, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα στέγαστρο πάνω από τους φορτιστές για καλύτερη προστασία.
-
Προτιμησα να το βαλω εδω παρα στο νημα της vw για να μην παρεξηγηθουν οι γερμανολατρεις του γκρουπ μας
Η πραγματικοτητα ειναι οτι τα θεματα που αγγιζει αφορουν και αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες, απλα η VAG ειναι πιο εκτεθειμενη λογω της διοικητικης δομης της και του μεγαλου τζιρου που ειχε στην κινα. Ειναι αρκετα μεγαλο το βιντεο και δεν ξερω ποσοι θα το δειτε ολο, αλλα ειχε αρκετο ενδιαφερον! -
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει ξανα. Γιατι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αντλία θερμότητας , χάνουν μεγαλύτερη αυτονομία το καλοκαίρι, σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς αντλία ?
Οταν εχουν αντλια δεν εχουν και το συνηθισμενο τυπο a/c ? Δεν ξερω πως δουλευει η αντλια
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης