Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT PANDA 2024
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. FIAT PANDA 2024
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 18 / 18
    Μελλοντικά Μοντέλα
    39
    349
    21834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @dettol last edited by

      @dettol said in FIAT PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT PANDA 2024:

      Το διάβασα το άρθρο...

      Του τύπου του αρέσουν οι χορδές του Αττο 3 και τα πόμολα και λοιπά στοιχεία του τζάμπο 1980 εσωτερικού του...

      χαιρομαι διοτι καταλαβες το βασικο σημειο του αρθρου! 🙂 🙂 🙂

      Μα αυτό ήταν το βασικό.

      Γιατί όλα τα άλλα που αναφέρει υπάρχουν εδώ και δεκαετίες...

      Εκτός αν μιλάει για τις περιστρεφόμενες οθόνες μόνο...😊

      Τετραδιεύθυνση είχαν κάποιες Λαγκούνα πριν αιώνες...

      Στροφή επί τόπου είχε άλλο εδώ και πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι.

      Αμφίβιο το Αμφικάρ που ξεκίνησε από το 1937...

      Τα 0-100 τα κάνει το Τέσλα, αυτονομίες έχουν και άλλοι...

      Αυτό που τους είναι σημαντικό είναι η εσωτερική τους αγορά που είναι μεγάλη.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @criuser last edited by

        @criuser said in FIAT PANDA 2024:

        @dettol said in FIAT PANDA 2024:

        @criuser said in FIAT PANDA 2024:

        Το διάβασα το άρθρο...

        Του τύπου του αρέσουν οι χορδές του Αττο 3 και τα πόμολα και λοιπά στοιχεία του τζάμπο 1980 εσωτερικού του...

        χαιρομαι διοτι καταλαβες το βασικο σημειο του αρθρου! 🙂 🙂 🙂

        Μα αυτό ήταν το βασικό.

        Γιατί όλα τα άλλα που αναφέρει υπάρχουν εδώ και δεκαετίες...

        Εκτός αν μιλάει για τις περιστρεφόμενες οθόνες μόνο...😊

        Τετραδιεύθυνση είχαν κάποιες Λαγκούνα πριν αιώνες...

        Στροφή επί τόπου είχε άλλο εδώ και πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι.

        Αμφίβιο το Αμφικάρ που ξεκίνησε από το 1937...

        Τα 0-100 τα κάνει το Τέσλα, αυτονομίες έχουν και άλλοι...

        Αυτό που τους είναι σημαντικό είναι η εσωτερική τους αγορά που είναι μεγάλη.

        τοτε γιατι υπαρχει φοβος απο τη μερια των ευρωπαικων αυτοκινητοβιομηχανιων;

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @dettol last edited by

          @dettol said in FIAT PANDA 2024:

          τοτε γιατι υπαρχει φοβος απο τη μερια των ευρωπαικων αυτοκινητοβιομηχανιων;

          Κανένα φόβος - Have No Fear, Stellantis is here!

          Τι δεν καταλαβαίνεις?!?!😜

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Οι Γερμανοί φοβούνται μόνο με τα χρέπια τους.

            Δεν είδες τον Βαγκιρκ τι σχόλια πανικού γράφει για να ξορκίσει το κακό ? 😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @criuser last edited by dettol

              @criuser said in FIAT PANDA 2024:

              Οι Γερμανοί φοβούνται μόνο με τα χρέπια τους.

              Δεν είδες τον Βαγκιρκ τι σχόλια πανικού γράφει για να ξορκίσει το κακό ? 😊

              μαλλον την ιδια επαφη με την πραγματικοτητα εχουν και οι διευθυντες των ευρωπαικων αυτοκινητοβιομηχανιων και για αυτο θα εχουμε κλαματα στο τελος

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vagkirk last edited by

                Αν δεν βγει γρήγορα το μικρό καλό ευρωπαϊκό ηλεκτρικό με τιμή μέχρι 25.000 θα έχουν μεγάλο πρόβλημα.

                Τα υβριδικά τους όλα είναι μέτρια δεν υπάρχει επαφή με την τεχνολογία και εμπειρία των αντίστοιχων της Toyota, τα Phev τελικά δεν είναι αυτό που νομίζαμε ενώ είναι και πανάκριβα.
                Ακόμη και τα Κινεζικά Phev δεν αποτελούν αξιόπιστη εναλλακτική ενώ σε Hev που μόνο την MG γνωρίζω η πραγματική εμπειρία οδήγησης είναι απογοητευτική overall, τα πιο αργά Toyota θα είναι πάντα η κορυφή της υβριδικοτητας.

                Γι'αυτό λέω συνέχεια για τα ID1 και ID2 , αν είναι έτσι όπως τα έχουν παρουσιάσει σχεδιαστικά και μαζί με το ότι σημαίνει το σηματακι VW θα έχουν μεγάλη επιτυχία στις τιμές αυτές.

                Φυσικά εννοείται πως θα πρέπει να έχουν και αξιόλογες μπαταρίες και σχετική τεχνολογία και όχι τις ελλείψεις της Stellantis στα μικρά ηλεκτρικά.

                Το Renault 5 όσο και αξιόλογο να είναι , στην τιμή αυτή δεν αποτελεί λύση.

                Θεωρώ πως το VAG πρέπει να μπει σε αυτή την διαδικασία γρήγορα ακόμη και με μεγάλες ζημιές στην αρχή για να πάρει το κομμάτι της αγοράς και να φτιάξει και το προφίλ της ως όμιλος ως προς την λαϊκοποίηση της ηλεκτροκίνησης.

                Ας τα βάλει στα 20-25 κ με καλό εξοπλισμό και μπαταριες και ας μας βάζει μετά με Μάρκετινγκ κόλπα να... κατεβάζουμε διαφορά apps για επιπλέον λειτουργίες και σε φτάσει το κόστος στην 5ετια αλλά 5.000€ για κάθε καταναλωτή.

                Δεν έχετε δει τι απίστευτα λεφτά βγάζουν οι developers με τα διάφορα παιχνίδια;

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Τα phev πιστευω θα είναι ο κανόνας. Έρχονται νέα με 36-40kwh. Οι νέες μπαταρίες διπλασιάζουν την χωρητικότητα τους. Σήμερα είναι στις 28KWh.

                  Δηλαδή θα κάνεις 200-250 χλμ ηλεκτρικά μέσα στην πόλη και αν αδειάσει θα έχεις τον θερμικό ως γεννήτρια. Οπότε με ένα όχημα καλύπτεις όλες τις περιπτώσεις και σενάρια χρήσης.

                  Θα μπορείς να κάνεις ταξίδια ακατουρητος

                  Ενώ οι μπαταρίες στο δάπεδο αλλάζουν την οδηγική αίσθηση στα suv προς το καλύτερο τοποθετώντας το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου στα επίπεδα των hatchback.

                  Οπότε ένα όχημα, λογικά suv, θα καλύπτει σχεδόν τα πάντα και όλα τα γούστα ενός μέσου οδηγού.

                  Το 80% της χρήσης των αυτοκινήτων είναι στις πόλεις, άρα θα μειωθεί και η ρύπανση σε τεράστιο βαθμό. Στα ταξίδια ας κάψει και λίγο βενζίνη.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @vagkirk last edited by

                    @vagkirk said in FIAT PANDA 2024:

                    Αν δεν βγει γρήγορα το μικρό καλό ευρωπαϊκό ηλεκτρικό με τιμή μέχρι 25.000 θα έχουν μεγάλο πρόβλημα.

                    Τα υβριδικά τους όλα είναι μέτρια δεν υπάρχει επαφή με την τεχνολογία και εμπειρία των αντίστοιχων της Toyota, τα Phev τελικά δεν είναι αυτό που νομίζαμε ενώ είναι και πανάκριβα.
                    Ακόμη και τα Κινεζικά Phev δεν αποτελούν αξιόπιστη εναλλακτική ενώ σε Hev που μόνο την MG γνωρίζω η πραγματική εμπειρία οδήγησης είναι απογοητευτική overall, τα πιο αργά Toyota θα είναι πάντα η κορυφή της υβριδικοτητας.

                    Γι'αυτό λέω συνέχεια για τα ID1 και ID2 , αν είναι έτσι όπως τα έχουν παρουσιάσει σχεδιαστικά και μαζί με το ότι σημαίνει το σηματακι VW θα έχουν μεγάλη επιτυχία στις τιμές αυτές.

                    Φυσικά εννοείται πως θα πρέπει να έχουν και αξιόλογες μπαταρίες και σχετική τεχνολογία και όχι τις ελλείψεις της Stellantis στα μικρά ηλεκτρικά.

                    Το Renault 5 όσο και αξιόλογο να είναι , στην τιμή αυτή δεν αποτελεί λύση.

                    Θεωρώ πως το VAG πρέπει να μπει σε αυτή την διαδικασία γρήγορα ακόμη και με μεγάλες ζημιές στην αρχή για να πάρει το κομμάτι της αγοράς και να φτιάξει και το προφίλ της ως όμιλος ως προς την λαϊκοποίηση της ηλεκτροκίνησης.

                    Ας τα βάλει στα 20-25 κ με καλό εξοπλισμό και μπαταριες και ας μας βάζει μετά με Μάρκετινγκ κόλπα να... κατεβάζουμε διαφορά apps για επιπλέον λειτουργίες και σε φτάσει το κόστος στην 5ετια αλλά 5.000€ για κάθε καταναλωτή.

                    Δεν έχετε δει τι απίστευτα λεφτά βγάζουν οι developers με τα διάφορα παιχνίδια;

                    το μεγαλύτερο προβλημα των Γερμανών δεν ειναι τι θα βγαλουν/προσφέρουν σε μας τους ευρωπαίους

                    Αυτο δεν αρκει να βαλει τελος στην κατηφόρα τους.

                    Το μεγαλο προβλημα τους είναι οτι στην μεγαλύτερη αγορά του πλανητη (κινα) ηταν από τους καλύτερους και εχει εχασαν τεραστιο μέρος της πίτας από τους κινέζους και είναι αδυνατον να τους κερδισουν πάλι

                    Η ευρώπη είναι πολύ μικρότερη αγορά. Οχι αμελητέα αλλα πολύ μικρότερη

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • D
                      dstou last edited by

                      Το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων είναι ότι οι κινέζοι 'σήκωσαν κεφάλι' και παρουσιάζουν με καταιγιστικούς ρυθμούς νέα, αξιόλογα, μοντέλα ηλεκτρικών ιχ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 14
                      • 15
                      • 16
                      • 17
                      • 18
                      • 18 / 18
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr