-
Η Byd , πάντως στο θέμα phev , ακολουθεί τελείως διαφορετική προσέγγιση από τους λοιπούς Ευρωπαίους , χρησιμοποιώντας τον κινητήρα κατά βάση ως γεννήτρια.
Άρα ίσως η δυσπιστία ως προς τον θερμικό, να μην αποτελεί τόσο ανασταλτικό παράγοντα.
απο θεμα αξιοπιστιας του θερμικου κινητηρα ομως;
Δεν γνωριζω, απλα εκφραζω την δυσπιστια μου, ακριβως επειδη ειναι κατι που δεν τους ενδιαφερει τοσο πολυ -
Η Byd , πάντως στο θέμα phev , ακολουθεί τελείως διαφορετική προσέγγιση από τους λοιπούς Ευρωπαίους , χρησιμοποιώντας τον κινητήρα κατά βάση ως γεννήτρια.
Άρα ίσως η δυσπιστία ως προς τον θερμικό, να μην αποτελεί τόσο ανασταλτικό παράγοντα.
απο θεμα αξιοπιστιας του θερμικου κινητηρα ομως;
Δεν γνωριζω, απλα εκφραζω την δυσπιστια μου, ακριβως επειδη ειναι κατι που δεν τους ενδιαφερει τοσο πολυΔεν τους ενδιαφέρει η εξέλιξη των κινητήρων, οχι αν το συνολικό συστημα είναι αξιόπιστο. Με τους υπάρχοντες κινητήρες μια χαρά είναι. Μονο σαν γεννητρια χρησιμοποιούνται
Τους ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό, σκοπεύουν να εκμεταλευτουν ότι δεν έχουν μεγαλύτερους δασμούς στα Phev στην Ευρώπη (στα BEV εχουν) και να φέρνουν όλο και περισσότερα να κυριαρχησουν
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
-
Το 2024 σχεδόν το 60% των πωλήσεων των αυτοκινήτων της BYD ήταν phev και το υπόλοιπο 40% BEV. Τα προτιμούν και στην Κίνα σε σχέση με τα BEV.
-
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Διαβάζω ότι είναι καλό ως phev και κάνει αυτά που υπόσχεται με καλή απτή ποιότητα, όμως οδηγικά τιμόνι , ανάρτηση είναι χάλια. Δεν ξέρω αν υπάρχει εσκεμμένα θάψιμο αλλά δεν το προτείνουν καθαρά οδηγικά.
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Γιαννενα ειχε το βενζινης αλλα και παλι το εβλεπες και ελεγες πως αν ηταν να παρεις αντιστοιχο αλλης εταιρειας εκτος κινας θα θελες 50χιλιαρικα στο νερο και οχι 31 που ειχε αυτο.
Το χω τραβηξει βιντεο αλλα δεν ξερω να το ανεβαζω -
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
με αυτην την τιμη, πως να μην το λατρεψεις;
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
με αυτην την τιμη, πως να μην το λατρεψεις;
Ισχυει!! εκτος απ την καλη τιμη νομιζω μπαινει και σε premium καλουπια..μεσα ειδικα ειναι
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Διαβάζω ότι είναι καλό ως phev και κάνει αυτά που υπόσχεται με καλή απτή ποιότητα, όμως οδηγικά τιμόνι , ανάρτηση είναι χάλια. Δεν ξέρω αν υπάρχει εσκεμμένα θάψιμο αλλά δεν το προτείνουν καθαρά οδηγικά.
ειναι ενας προβληματισμός μου αυτός , το ποσο μαλακη ειναι η ανάρτηση . Δεν περιμενω να είναι οδηγοκεντρικο ουτε να έχει ακριβες τιμόνι, δεν με ενοχλουν αυτα. Αλλα δεν θελω να είναι και κουραστική η αναρτηση σε επαρχιακό δρόμο. Αν προχωρησω σε κάτι προφανως θα γίνει test drive. αλλα η τιμη του για το τι προσφέρει ειναι εξαιρετική
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
αυτό ειναι bev δεν ειναι phev. δεν πάω για bev
εχω μπει μεσα στην κίνα τα έχω δει από κοντα ολα τα μοντελα της geely
εχω δει και πολύ πιο εντυπωσιακα. αλλα ναι την πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα και εκει
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
αυτό ειναι bev δεν ειναι phev. δεν πάω για bev
εχω μπει μεσα στην κίνα τα έχω δει από κοντα ολα τα μοντελα της geely
εχω δει και πολύ πιο εντυπωσιακα. αλλα ναι την πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα και εκει
Πως και δεν πας για bev?..με 60αρα μπαταρια οκ δεν εχει τρελη αυτονομια αλλα δεν την λες και κακη κοντα στα 350 χλμ πραγματικα σε ταξιδι
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
αυτό ειναι bev δεν ειναι phev. δεν πάω για bev
εχω μπει μεσα στην κίνα τα έχω δει από κοντα ολα τα μοντελα της geely
εχω δει και πολύ πιο εντυπωσιακα. αλλα ναι την πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα και εκει
Πως και δεν πας για bev?..με 60αρα μπαταρια οκ δεν εχει τρελη αυτονομια αλλα δεν την λες και κακη κοντα στα 350 χλμ πραγματικα σε ταξιδι
Αν πήγαινα για BEV στην Ελλαδα αυτή την στιγμη με τις υποδομές που υπάρχουν θα αγοραζα ΜΟΝΟ TESLA. και ας μην μου αρέσουν παρα πολύ. Εχουν την καλύτερη διαχείριση ενεργειας και τους καλύτερους φορτιστές, οπότε μονο για αυτό δεν θα σκεφτομουν κάτι αλλο. Παρολο που τα κινεζικα μαρεσουν πολύ περισσότερο μεσα εξω
Μοναδική εξαιρεση θα ήταν αν ερχοταν εδω ελλαδα το Xiaomi. Και θα το έπαιρνα χωρις καν σκέψη απλα γιατι είναι ερωτας...... Ευτυχως δεν ερχεται!!!
ΑΛΛΑ
Η γυναικα μου έχει άλλη αποψη. Μου το ξέκοψε. Μου λέει εχουμε ενα ηλεκτρικο για μεσα στην πολη. Δευτερο ξεχνα το. Δεν θα σταματαω να φορτισεις και αλλα τέτοια ή να ψάχνω για ξενοδοχεία με φορτιστη και μπαλαντεζες. Και ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΤΕΣΛΑ . Σου απαγορεύω να παρεις οτιδηπωτε βγαζει ο Ελον μασκ. Προσπαθησα να της εξηγησω αλλα δεν ακουει συζητηση για αυτοκινητο πάνω από 5 δευτερολεπτα.
προφανώς και μπορω να κάνω στο τέλος οτι θελω. Αλλα εχω όρεξη να μου γίνουν τσουρέκια? Γιατι θα μου γίνουν αν κάνω αυτό που θέλω. Οχι ειναι η απάντηση. Προτιμω να πάρω κάτι που θα είναι ηλεκτρικο μεσα στην πόλη και βενζινη σε ταξίδια για να μην εχω γκρινιες
-
-
Το xiaomi με πάνω από 600κμ πραγματική αυτονομία κάνει άνετα ταξιδάκι χωρίς πολλές στάσεις, επίσης έχω δει οτι έχουν εγκαταστήσει πλέον φορτιστές 360kw που σημαίνει ότι θες 15 λεπτά στάση και είσαι κομπλέ.
Εγώ τα ξέρω. Και το τεσλα το ιδιο. αν και εκει έχουμε και οτι μισει τον ελονα
Αλλα αντε να εξηγησεις κάτι τετοιο σε κάποιον που δεν ακούει..................
Αλλα αν ήταν εδω διαθεσιμο το xiaomi θα το έπαιρνα και ας μου τα έκανε τσουρέκια. Για αλλο μοντελο ομως δεν το κάνω αυτό
-
βρήκα αυτό το πολύ ωραίο site, από Θεσσαλονίκη φτάνεις παντού κεντρική και βόρεια Ελλάδα, από Αθήνα, κεντρική και νότια. Με μία στάση καλύπτεις ολόκληρη την χώρα με το Long Range Model 3. Με τα BYD όχι.
-
βρήκα αυτό το πολύ ωραίο site, από Θεσσαλονίκη φτάνεις παντού κεντρική και βόρεια Ελλάδα, από Αθήνα, κεντρική και νότια. Με μία στάση καλύπτεις ολόκληρη την χώρα με το Long Range Model 3. Με τα BYD όχι.
πολύ ωραιο το site!!
-
βρήκα αυτό το πολύ ωραίο site, από Θεσσαλονίκη φτάνεις παντού κεντρική και βόρεια Ελλάδα, από Αθήνα, κεντρική και νότια. Με μία στάση καλύπτεις ολόκληρη την χώρα με το Long Range Model 3. Με τα BYD όχι.
Οταν εμεις κοιταμε αυτο στην Νορβηγια εχουν ηδη επαγωγικους δρομους η λωριδες
-
βρήκα αυτό το πολύ ωραίο site, από Θεσσαλονίκη φτάνεις παντού κεντρική και βόρεια Ελλάδα, από Αθήνα, κεντρική και νότια. Με μία στάση καλύπτεις ολόκληρη την χώρα με το Long Range Model 3. Με τα BYD όχι.
Οταν εμεις κοιταμε αυτο στην Νορβηγια εχουν ηδη επαγωγικους δρομους η λωριδες!
Δεν εχουν, πιλοτικό είναι αυτό. Και να σου πω την αληθεια δεν νομίζω να προχωράει ποτε.
Ειναι αρκετα ακριβη λύση και χανεται αρκετη ενέργεια για να το θεωρήσω καλή περιπτωση
Στην Νορβγηγια δεν χρειαζεται εξαλλου, εχουν εξαιρετικα καλο δικτυο φορτιστών
BYD forum