Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 146 / 146
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2910
    220991
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @w202-amg last edited by ilias-a

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
      Πιστεύει ότι δεν πατάνε σωστά στον κώνο και οι συγκεκριμένες ζάντες δεν πρόκειται να κεντραριστουν με κώνο ποτέ. Θέλει λέει φλάντζα για 5*112 για να γίνει δουλειά. Ουσιαστικά λέει πως βάζουμε αντίβαρα,το φέρνουμε στο μηδέν σε μια ψευδή κατάσταση που διαφέρει από το άκρο του αυτοκινήτου.

      Σε ειχα ρωτησει πριν 6 ημερες "Η ζαντα παταει σωστα στην πατουρα του μουαγιε για το κεντραρισμα της?"
      Αν δεν κεντραρει σωστα η ζαντα αποτελεσμα δε θα βρεις.

      Όχι δεν εννοώ αυτό,στο μου άγιε είναι άψογο αφού είναι οι γνήσιες.
      Εννοώ ότι ο κώνος του μηχανήματος δεν μπορεί να πιάσει σωστά τη ζάντα και έχει απόκλιση. Βάση των φόρουμ αυτό πρέπει να είναι το πρόβλημα.

      υπαρχουν κωνοι που πιανουν με μπουλονια τη ζαντα 4, 5 ή 6, αν δε βρεις κανε ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        w202-amg @ilias-a last edited by

        @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
        Πιστεύει ότι δεν πατάνε σωστά στον κώνο και οι συγκεκριμένες ζάντες δεν πρόκειται να κεντραριστουν με κώνο ποτέ. Θέλει λέει φλάντζα για 5*112 για να γίνει δουλειά. Ουσιαστικά λέει πως βάζουμε αντίβαρα,το φέρνουμε στο μηδέν σε μια ψευδή κατάσταση που διαφέρει από το άκρο του αυτοκινήτου.

        Σε ειχα ρωτησει πριν 6 ημερες "Η ζαντα παταει σωστα στην πατουρα του μουαγιε για το κεντραρισμα της?"
        Αν δεν κεντραρει σωστα η ζαντα αποτελεσμα δε θα βρεις.

        Όχι δεν εννοώ αυτό,στο μου άγιε είναι άψογο αφού είναι οι γνήσιες.
        Εννοώ ότι ο κώνος του μηχανήματος δεν μπορεί να πιάσει σωστά τη ζάντα και έχει απόκλιση. Βάση των φόρουμ αυτό πρέπει να είναι το πρόβλημα.

        υπαρχουν κωνοι που πιανουν με μπουλονια τη ζαντα 4, 5 ή 6, αν δε βρεις κανε ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.

        Ακριβώς πρέπει με βρω με μπουλόνια. Πάνω στο αμάξι λογικά δεν γίνεται λόγω torsen?

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a @w202-amg last edited by

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
          Πιστεύει ότι δεν πατάνε σωστά στον κώνο και οι συγκεκριμένες ζάντες δεν πρόκειται να κεντραριστουν με κώνο ποτέ. Θέλει λέει φλάντζα για 5*112 για να γίνει δουλειά. Ουσιαστικά λέει πως βάζουμε αντίβαρα,το φέρνουμε στο μηδέν σε μια ψευδή κατάσταση που διαφέρει από το άκρο του αυτοκινήτου.

          Σε ειχα ρωτησει πριν 6 ημερες "Η ζαντα παταει σωστα στην πατουρα του μουαγιε για το κεντραρισμα της?"
          Αν δεν κεντραρει σωστα η ζαντα αποτελεσμα δε θα βρεις.

          Όχι δεν εννοώ αυτό,στο μου άγιε είναι άψογο αφού είναι οι γνήσιες.
          Εννοώ ότι ο κώνος του μηχανήματος δεν μπορεί να πιάσει σωστά τη ζάντα και έχει απόκλιση. Βάση των φόρουμ αυτό πρέπει να είναι το πρόβλημα.

          υπαρχουν κωνοι που πιανουν με μπουλονια τη ζαντα 4, 5 ή 6, αν δε βρεις κανε ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.

          Ακριβώς πρέπει με βρω με μπουλόνια. Πάνω στο αμάξι λογικά δεν γίνεται λόγω torsen?

          μονο στις εμπρος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            w202-amg last edited by w202-amg

            Βρέθηκε μηχάνημα hunter με road force.

            1. απλή ζυγοστάθμιση με κώνο....τρέμει.... Highlight αλλού πάλι τα αντίβαρα και οι εκφράσεις " μα γιατί πριν ήταν εκεί?!"
            2. επιστροφή, μπαίνουν οι μπροστινές σε μηχάνημα hunter με road force και.... κώνο.... Πεισματικά ενώ υπήρχε flange και μπουλόνια.
              Μικρό διορθώσεις ξανά..... αποτέλεσμα..... χειρότερο από πριν.
              Συμπέρασμα συνεργείου πως φταίει το αμάξι και τα ίδια γίνονται με τα Audi τα τετρακίνητα.
              Ρωτάω το φίλο μου το chat gpt..... Δεν σταματάει να κράζει το συνεργείο...... Κερασάκι στην τούρτα μου δείχνει απόσπασμα από το manual του Hunter σχετικά με τις οεμ ζάντες του group vag το παρακάτω:
              “The collet (cone) mounting method may not properly center wheels with small hub bores or painted inner bores. Use the flange plate and stud kit to replicate the vehicle's mounting method and eliminate mounting errors.”
              “Use flange plate mounting for hubcentric OEM wheels on VAG group cars. Collet mounting may lead to miscentering and false imbalance.”

            Υ.γ. παρήγγειλα μπουλόνια να βάλω τους αποστάτες των μερκ μαζί με τις ζάντες στο Audi για να βγει συμπέρασμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              chriso last edited by

              Καλησπέρα σε όλους! Την επόμενη εβδομάδα αλλάζω αμορτισέρ. Εργοστασιακά αντικαθιστούν εργοστασιακά. Όχημα Skoda Octavia combi 2017, 1.4 TSI 150hp. Μετά την αλλαγή θα χρειαστεί να κάνω ευθυγράμμιση;

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a @chriso last edited by

                @chriso said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Καλησπέρα σε όλους! Την επόμενη εβδομάδα αλλάζω αμορτισέρ. Εργοστασιακά αντικαθιστούν εργοστασιακά. Όχημα Skoda Octavia combi 2017, 1.4 TSI 150hp. Μετά την αλλαγή θα χρειαστεί να κάνω ευθυγράμμιση;

                Οπωσδηποτε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ζυγοστάθμισης συνέχεια.....😂😂😂
                  Εξηγώ το γνωστό ιστορικό..... Πάμε πάλι σε απλό μηχάνημα απλά αντί για κώνο απέξω έμπαινε κάτι σαν βεντούζα ,από μέσα δεν μπόρεσα να καταλάβω αν έμπαινε μικρός κώνος ή απλά κύλινδρος για να πατήσει και μέσα με τη βάση της ζάντας όπως στο μουαγιε στο μηχάνημα.
                  Όλες ζητούσαν κλασσικά πολλά γραμμάρια. Γίνεται ζυγοστάθμιση , έλεγχος σε τζόγο μέτρο και αμορτισέρομετρο όλα οκ. Βόλτα με τον μάστορα όλα οκ ήταν σύντομη. Πάω μόνος μου στα 120χαω είχε μείνει ένα πολύ μικρό ίχνος του προβλήματος. Γυρνάω οι 3 ήθελαν 0+5 γραμμάρια και η μία λίγο παραπάνω. Βάλαμε και 1 στροφή ταινία στο μουαγιε υπήρχε μικρή υπόνοια για παίξιμο.
                  Δεν υπήρχε ούτε εδώ η δυνατότητα για φλάντζα- μπουλόνια.
                  Σήμερα θα πάω ταξίδι ελπίζω να μην χειροτέρεψε κάτι τη δεύτερη φορά και να είναι ανεκτή η κατάσταση και για μένα και για το αμάξι. Κάποια στιγμή πρέπει να βρω το σωστό μηχάνημα - εργαλεία για να λυθεί 100% αλλά το συμπέρασμα είναι πως όλο αυτό οφείλεται στο κεντραρισμα.και μόνο.
                  Οπότε αυτή ήταν η 6η και 7η ζυγοστάθμιση..... έχω το ρεκόρ?!

                  Πάντως ανάμεσα στους δύο μεγάλους στα Γιάννενα ο δεύτερος έχει έτη φωτός ποιοτικότερο και ικανότερο προσωπικό.... άνθρωποι να μπορείς να συνεννοηθείς

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @w202-amg last edited by alexandros-k

                    @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Βάλαμε και 1 στροφή ταινία στο μουαγιε υπήρχε μικρή υπόνοια για παίξιμο.

                    Εννοεις στο δαχτυλιδι στο κεντρο . Βγαινουν και προσθετα δαχτυλιδια ή μπορεις να φτιαξεις καπως

                    @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Πάντως ανάμεσα στους δύο μεγάλους στα Γιάννενα ο δεύτερος έχει έτη φωτός ποιοτικότερο και ικανότερο προσωπικό.... άνθρωποι να μπορείς να συνεννοηθείς

                    Ειναι απο Τρικαλα , στα μερη σου , γι αυτο ειναι καλος 😀

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      w202-amg @alexandros-k last edited by

                      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Βάλαμε και 1 στροφή ταινία στο μουαγιε υπήρχε μικρή υπόνοια για παίξιμο.

                      Εννοεις στο δαχτυλιδι στο κεντρο . Βγαινουν και προσθετα δαχτυλιδια ή μπορεις να φτιαξεις καπως

                      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Πάντως ανάμεσα στους δύο μεγάλους στα Γιάννενα ο δεύτερος έχει έτη φωτός ποιοτικότερο και ικανότερο προσωπικό.... άνθρωποι να μπορείς να συνεννοηθείς

                      Ειναι απο Τρικαλα , στα μερη σου , γι αυτο ειναι καλος 😀

                      Χαχαχαχα 😂😂 ακριβώς.
                      Δαχτυλίδι δεν φτιάχνεται,μιλάμε για δέκατα του χιλιοστού.... ίσως από πολύ καθάρισμα? Anyway έκανα 600+ κμ η ζυγοστάθμιση είναι μέτρια αλλά πλέον το αμάξι οδηγείται χωρίς να κινδυνεύσει να διαλυθεί. Αν πάω Αθήνα Θεσσαλονίκη για άλλο λόγο και βρω κάποιον με φλάντζα μπουλόνια θα λυθεί το θέμα. Τώρα θα κάτσω έτσι κουράστηκα είναι η αλήθεια.
                      Υ γ. Ακόμη και με το εργαλείο που χρησιμοποίησαν τρ σαν βεντούζα απέξω είναι στο περίπου γιατί πατάει στο εξωτερικό τοίχωμα της ζάντας που βιδωνει πάνω στη ζάντα.

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        ilias-a @w202-amg last edited by

                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Βάλαμε και 1 στροφή ταινία στο μουαγιε υπήρχε μικρή υπόνοια για παίξιμο.

                        Εννοεις στο δαχτυλιδι στο κεντρο . Βγαινουν και προσθετα δαχτυλιδια ή μπορεις να φτιαξεις καπως

                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Πάντως ανάμεσα στους δύο μεγάλους στα Γιάννενα ο δεύτερος έχει έτη φωτός ποιοτικότερο και ικανότερο προσωπικό.... άνθρωποι να μπορείς να συνεννοηθείς

                        Ειναι απο Τρικαλα , στα μερη σου , γι αυτο ειναι καλος 😀

                        Χαχαχαχα 😂😂 ακριβώς.
                        Δαχτυλίδι δεν φτιάχνεται,μιλάμε για δέκατα του χιλιοστού.... ίσως από πολύ καθάρισμα? Anyway έκανα 600+ κμ η ζυγοστάθμιση είναι μέτρια αλλά πλέον το αμάξι οδηγείται χωρίς να κινδυνεύσει να διαλυθεί. Αν πάω Αθήνα Θεσσαλονίκη για άλλο λόγο και βρω κάποιον με φλάντζα μπουλόνια θα λυθεί το θέμα. Τώρα θα κάτσω έτσι κουράστηκα είναι η αλήθεια.
                        Υ γ. Ακόμη και με το εργαλείο που χρησιμοποίησαν τρ σαν βεντούζα απέξω είναι στο περίπου γιατί πατάει στο εξωτερικό τοίχωμα της ζάντας που βιδωνει πάνω στη ζάντα.

                        μεγαλωνεις 1-2 χιλιοστα την τρυπα και φτιαχνεις δαχτυλιδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Λοιπόν, έκανα για άλλη μία φορά ζυγοστάθμηση, η έβδομη πιθανόν, και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο από τις προηγούμενες. Το τρέμουλο έγινε πιο έντονο ελαφρώς, αλλά σε μεγαλύτερο εύρος ταχύτητας, από τα 100 μέχρι τα 150. Η ζυγοστάθμηση έγινε σε μηχάνημα που να έχει φλάτζα με μπουλόνια, αλλά το κεντράρισμα έγινε αποκλειστικά και μόνο από κονικά μπουλόνια, χωρίς το κέντρο της φλάτζας να χρησιμοποιηθεί για κεντράρισμα με το αντίστοιχο δαχτυλίδι. Δεν υπήρχαν δαχτυλίδια. Άρα κεντραρίστηκε όσο κεντραρίζεται από τα μπουλόνια και μόνο. Το αποτέλεσμα ήταν προκαθαρισμένα αποτυχημένο. Απογοητεύτηκα,δν ξανά ασχολούμαι μετά από αυτό,ως εδώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 142
                          • 143
                          • 144
                          • 145
                          • 146
                          • 146 / 146
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr