Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Bigster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Bigster
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 13 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    351
    9599
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by criuser

      Η Ντάτσια του ομίλου θα είναι η Φίατ.

      Γιατί θα βασίζεται μόνο στην τιμή και στην παράδοση της.

      Η Σιτροέν θα βασίζεται στην υψηλή άνεση και ποιότητα κύλισης με τις αναρτήσεις και τα καθίσματα και όλα αυτά σε καλή τιμή πάνω από την ντάτσια και κάτω από την Πεζώ.

      Η Οπελ θα είναι η Γερμανική εταιρεία σε τιμές λίγο πάνω από της Σιτροέν, ελάχιστα όμως.

      Η Πεζώ θα πουλάει σχεδιασμό και ανώτερη θέση και τιμή και η Ντι Ες θα είναι η πολυτελής γαλλική.

      Η Αλφα θα είναι η Αλφα και η Λάντσια πολυτελής ιταλική και η Τζίπ, θα είναι η Τζίπ.

      Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου να πάρω το 3 αιρκρός σε πράσινο άσπρο υβριδικό με 145 άλογα στην ΜΑΧ στα 27-27500, ούτε το 5αιρκρος με τον ίδιο κινητήρα στα 32000, ή ακόμα καλύτερα, όχι ότι θα το πάρω, το φεβ με τα 197 στα 39000.

      Μην ξεχνάμε ότι τα φεβ είναι η λύση σήμερα και ίσως και για το μέλλον μέχρι τα ηλεκτρικά να έρθουν στην θέση που πρέπει από πλευράς αυτονομίας και ευκολίας φόρτισης και τιμών φόρτισης.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vdx @criuser last edited by

        @criuser said in Dacia BigSter:

        Η Ντάτσια του ομίλου θα είναι η Φίατ.

        Γιατί θα βασίζεται μόνο στην τιμή και στην παράδοση της.

        Η Σιτροέν θα βασίζεται στην υψηλή άνεση και ποιότητα κύλισης με τις αναρτήσεις και τα καθίσματα και όλα αυτά σε καλή τιμή πάνω από την ντάτσια και κάτω από την Πεζώ.

        Η Οπελ θα είναι η Γερμανική εταιρεία σε τιμές λίγο πάνω από της Σιτροέν, ελάχιστα όμως.

        Η Πεζώ θα πουλάει σχεδιασμό και ανώτερη θέση και τιμή και η Ντι Ες θα είναι η πολυτελής γαλλική.

        Η Αλφα θα είναι η Αλφα και η Λάντσια πολυτελής ιταλική και η Τζίπ, θα είναι η Τζίπ.

        Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου να πάρω το 3 αιρκρός σε πράσινο άσπρο υβριδικό με 145 άλογα στην ΜΑΧ στα 27-27500, ούτε το 5αιρκρος με τον ίδιο κινητήρα στα 32000, ή ακόμα καλύτερα, όχι ότι θα το πάρω, το φεβ με τα 197 στα 39000.

        Μην ξεχνάμε ότι τα φεβ είναι η λύση σήμερα και ίσως και για το μέλλον μέχρι τα ηλεκτρικά να έρθουν στην θέση που πρέπει από πλευράς αυτονομίας και ευκολίας φόρτισης και τιμών φόρτισης.

        Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιες θα αντέξουν σε βάθος πενταετίας. Εκτός και αν θεωρούν επιτυχία το κάθε brand να πουλάει 1-2 μοντέλα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vagkirk @A d P last edited by

          @a-d-p said in Dacia BigSter:

          ενώ το 90% των αγοραστών έχουν επιλέξει και το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού

          Και εδώ είναι όλη η μαγκιά της Dacia.

          Οι έξυπνοι Ευρωπαίοι αγοραστές θα προτιμήσουν την φουλ εξοπλισμένη και κορυφαία έκδοση ενός Duster ή ενός Bigster σε σχέση με την πρώτη ή δεύτερη έκδοση ενός Toyota, VW , Skoda, Citroen , Peugeot στα ίδια χρήματα.

          Και σε αυτό τεράστια σημασία έχει φυσικά παίξει το όνομα που έχει φτιάξει σιγά σιγά μέσα στα χρόνια η Dacia ως μια τίμια οικονομικά για αυτό που προσφέρει και αξιόπιστη μάρκα, και όχι φτηνιαρικη και παρακατιανη με παρωχημένο design , αλλά με πολλές εκδόσεις εξοπλισμού, τετρακίνηση κλπ.

          Το νέο Duster αποτελεί μια πολύ ωραία και ώριμη συνέχεια του προηγούμενου που καθιερώθηκε ως πραγματικά ικανό SUVακι.

          Δίπλα στο C3 Aircross που αναφέρθηκε παραπάνω , πραγματικά μοιάζει ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο και μάλιστα με πιο ισχυρή ταυτότητα και ειδικό βάρος από το Citroen που αν και μια μάρκα με τεράστια παράδοση η κατρακύλα της και η απώλεια ταυτότητας που επέβαλε η Stellantis είναι τέτοια που ακόμη και το νέας σχεδίασης λοχιοσημο βγάζει μια ουδετερότητα και μια wokiλα που είναι από αδιάφορη έως και αποκρουστική.

          Ωραίο εγχείρημα είναι και το Bigster, πάλι για τα βαλαντια των Ευρωπαίων είναι μια κορυφαία πρόταση σε σχέση ακόμη και με το νέο C5 Aircross αν μάλιστα η τιμή που τα χωρίζει έχει σημαντική διαφορά.

          Θεωρώ επίσης πως έχει πάρει και το κομμάτι των πελατών της Skoda που εδώ και μερικά χρόνια ουσιαστικά η VAG διέλυσε την διαφοροποίηση και την εικόνα που είχε σχηματίσει ως πρακτικά και VFM αυτοκίνητα.

          Η Fiat που αναφέρθηκε ως Dacia του ομίλου με ποια μοντέλα βρίσκεται απέναντι στο Duster και το Bigster ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Γελάνε ακόμα και τα ψάρια στον Ινν με αυτά που γράφεις για την Σιτροέν.

            Οντως έχει περάσει δυσκολίες, αλλά αυτήν τη στιγμή πάει εξαιρετικά και ακόμα δεν είναι πλήρης η γκάμα στις πωλήσεις.

            Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

            Υπάρχουν αρκετά τέστ και βίντεο που συγκρίνουν το νέο υβριδικό αιρκρος με το φουλ υβριδικό ντάστερ και όλα μα όλα βγάζουν καλύτερο το αιρκρος, παρ΄ ότι είναι λίγο ακριβότερο από το ντάστερ, για πολλούς λόγους.

            Το Μπίγκστερ πατάει στο Ντάστερ. Αυτό σημαίνει μικρότερο πάτωμα και μικρότερο πλάτος από το 5 αιρκρος.

            Οπως δεν συγκρίνεται το 3 αιρκρος που επίσης είναι στενό με τα περισσότερα κανονικά C suv έστω και αν το μεταξόνιο ήταν κοντά σε αυτά.

            Η Φίατ σιγά σιγά θα αποκτήσει γκάμα. Ηδη έχει το Γκράντε Πάντα και θα έχει και δύο μοντέλα ακόμα. Ενα το Γίγα Πάντα σαν τον 3 Αιρκρος και ένα ίδιου μεγέθους, αλλά κουπέ στο πίσω μέρος, σαν μικρό 3008, ή διαφορετικό C4.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @criuser last edited by

              @criuser said in Dacia BigSter:

              Γελάνε ακόμα και τα ψάρια στον Ινν με αυτά που γράφεις για την Σιτροέν.

              Η Φίατ σιγά σιγά θα αποκτήσει γκάμα. Ηδη έχει το Γκράντε Πάντα και θα έχει και δύο μοντέλα ακόμα. Ενα το Γίγα Πάντα σαν τον 3 Αιρκρος και ένα ίδιου μεγέθους, αλλά κουπέ στο πίσω μέρος, σαν μικρό 3008, ή διαφορετικό C4.

              καλά όταν αποκτήσει το συζητάμε, προς το παρόν μόνο απέναντι στο sandero έχει όχημα και θα δούμε πόσες πωλήσεις θα κλέψει από τον ηγέτη της κατηγορίας στην Ευρώπη.

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @criuser last edited by A d P

                @criuser said in Dacia BigSter:

                Γελάνε ακόμα και τα ψάρια στον Ινν με αυτά που γράφεις για την Σιτροέν.

                Οντως .

                .

                Το Μπίγκστερ πατάει στο Ντάστερ. Αυτό σημαίνει μικρότερο πάτωμα και μικρότερο πλάτος από το 5 αιρκρος.

                όντως το bigster είναι ένα ξεχειλωμένο duster, περίπου όπως το symbioz με το captur, αλλά με περισσότερες αλλαγές και γενικά πιο πετυχημένη η υλοποίηση.
                καμία σχέση με το c5 αιρ, αλλά ευελπιστεί να κλέψει πωλήσεις
                θα φανεί

                I EAT MILF AND COOKIES

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Aν το 5 aircross βγεί στα 30000 η βασική του 145 και στα 39000 η βασική του φεβ με τα 197 άλογα, θα κλάψουν πολλοί που το παίζουν υπεράνω.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  A d P M 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @criuser last edited by A d P

                    @criuser said in Dacia BigSter:

                    Aν το 5 aircross βγεί στα 30000 η βασική του 145 και στα 39000 η βασική του φεβ με τα 197 άλογα, θα κλάψουν πολλοί που το παίζουν υπεράνω.

                    μακάρι, αλλά δύσκολο το βλέπω....4000 κάτω από το opel και με τον ίδιο εισαγωγέα; γιατί; ούτε 1% πιθανότητα. τόσο ξεπουλαει τα τελευταία κομμάτια του προηγούμενου μοντέλου
                    αλλά όντως θα ξεπούλαγε

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mariolas @criuser last edited by mariolas

                      @criuser said in Dacia BigSter:

                      Aν το 5 aircross βγεί στα 30000 η βασική του 145 και στα 39000 η βασική του φεβ με τα 197 άλογα, θα κλάψουν πολλοί που το παίζουν υπεράνω.

                      Βασική στα 30κ ? Δύσκολο.Για κάνα 33 - 34 το βλέπω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser @A d P last edited by

                        @a-d-p said in Dacia BigSter:

                        @criuser said in Dacia BigSter:

                        Aν το 5 aircross βγεί στα 30000 η βασική του 145 και στα 39000 η βασική του φεβ με τα 197 άλογα, θα κλάψουν πολλοί που το παίζουν υπεράνω.

                        μακάρι, αλλά δύσκολο το βλέπω....4000 κάτω από το opel και με τον ίδιο εισαγωγέα; γιατί; ούτε 1% πιθανότητα. τόσο ξεπουλαει τα τελευταία κομμάτια του προηγούμενου μοντέλου
                        αλλά όντως θα ξεπούλαγε

                        27900 την μεσαία και 29900 την πλούσια λέει για το υπάρχον.

                        Εγώ πάντως έξω διαβάζω κάτι τέτοια.

                        Μην ξεχνάτε ότι τα 3 και 3 αιρκρος είναι αναλογικά φτηνότερα από τα παλιά.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @criuser last edited by

                          @criuser said in Dacia BigSter:

                          @a-d-p said in Dacia BigSter:

                          @criuser said in Dacia BigSter:

                          Aν το 5 aircross βγεί στα 30000 η βασική του 145 και στα 39000 η βασική του φεβ με τα 197 άλογα, θα κλάψουν πολλοί που το παίζουν υπεράνω.

                          μακάρι, αλλά δύσκολο το βλέπω....4000 κάτω από το opel και με τον ίδιο εισαγωγέα; γιατί; ούτε 1% πιθανότητα. τόσο ξεπουλαει τα τελευταία κομμάτια του προηγούμενου μοντέλου
                          αλλά όντως θα ξεπούλαγε

                          27900 την μεσαία και 29900 την πλούσια λέει για το υπάρχον.

                          Εγώ πάντως έξω διαβάζω κάτι τέτοια.

                          Μην ξεχνάτε ότι τα 3 και 3 αιρκρος είναι αναλογικά φτηνότερα από τα παλιά.

                          Ναι αλλά είναι και πιο φθηνιαρικα από το δικό σου c3 😁😁 το νεο C5 φαίνεται πιο ποιοτικό από το υπάρχον μοντέλο.
                          Τεσπα, μακάρι να έρθουν σε αυτές τις τιμές.

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Δεν θα έλεγα ότι είναι πιο φθηνιάρικο σε καμία περίπτωση από το δικό μου.

                            Αρχικά τα δικά μου καθίσματα μπαίνουν μόνο στην βασική έκδοση που υπάρχει μόνο στην βενζίνη και στην ηλεκτρική.

                            Αλλά αντί για την απλή ανάρτηση έχει τα διπλά αμορτισέρ σε όλες τις εκδόσεις.

                            Εχει τα ειδικά καθίσματα σε όλα τα υβριδικά και στα υπόλοιπα εκτός της βασικής των άλλων.

                            Μετά έχει ψηφιακό καντράν, μεγαλύτερη οθόνη, αυτόματο άναμμα μεγάλων φώτων, λέντ φώτα, προειδοποίηση τυφλού σημείου και κάποια άλλα. Δεν έχει το γκριπ κοντρόλ και το αυτόματο κατέβασμα κατηφόρας.

                            Δεν έχει το συρόμενο πίσω κάθισμα και το πίσω υποβραχιόνιο, αλλά από την άλλη, είναι μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο με 6 εκ μεγαλύτερο μεταξόνιο, 25 εκ μεγαλύτερο μήκος και 50 λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

                            Αρα φτηνότερο είναι.

                            Το νέο 5 αν είναι σε αυτές τις τιμές είναι ευκαιρία.

                            Αλλά είπαμε είναι επιλογή του γκρούπ για να γεμίσει την αγορά και να πετάξει έξω κάτι άλλες αρχαιολογίες. 😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Στροφόμετρο έχει;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τα τογιότα γιάρις έχουν ?

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Γιατί είναι χειροκίνητα;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Μάλλον ακίνητα και πληρώνουν ΕΝΦΙΑ...😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A d P
                                      A d P moderator last edited by

                                      Δοκιμάζουμε το Dacia Bigster TCe 130 4×4

                                      https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-dacia-bigster-tce-130-4x4/

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • M
                                        mariolas last edited by

                                        Δεν μαθαίνουμε νέα για το bigster γενικά.Ολη η εικόνα που έχουμε ειναι από περιοδικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τιμής που έχει το Bigster στο Ελλαδισταν σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπη ?

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @dasimo last edited by

                                            @dasimo said in Dacia Bigster:

                                            Μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τιμής που έχει το Bigster στο Ελλαδισταν σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπη ?

                                            Σε ποια αγορά της Ευρώπης αναφέρεσαι;
                                            Στην Γαλλία το mild hybrid expression είναι 1100€ ακριβότερο, απ' την άλλη το full hybrid είναι 1500€
                                            Δεν βλέπω τεράστιες διαφορές και πιθανόν η ακριβότερη τιμή του full hybrid να οφείλεται στην υψηλότερη ζήτηση για full hybrid στη χώρα (έχουμε πάθει Toyotιαση)😁

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 13 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr