-
@criuser said in Dacia BigSter:
Μην ξεχνάτε ότι κάπου εκεί στα 30000 υπάρχει φορολογικό σκαλί στο ΤΤ.
Αναγράφεται το ΕΤΤ στο πίνακα που ανέβασα, από 1000 μέχρι 3000€. Δλδ όσο και η διαφορά με την γαλλική τιμή της ακριβότερης έκδοσης
-
-
Σε συνέχεια των συζητήσεων για την τιμολογιακή τοποθέτηση του αυτοκινήτου, ενδιαφέρουσα συνέντευξη του πλέον αρμόδιου της εταιρείας που την δημοσιεύει το ντράιβ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/dacia-neo-5etes-plano-me-emfasi-sto-value-money
Σημαντικά σημεία της ότι έχουν τις πιο πολλές προπαραγγελίες της ιστορίας τους για νέο μοντέλο και ότι το 90 % αυτών είναι στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού.
Επίσης ενδιαφέρον το γεγονός ότι ρώτησαν 600 Γερμανούς κατόχους σουβ, τι στοιχεία θα ήθελαν οπωσδήποτε να έχει το αμάξι τους.
Για αυτό μιλάμε για μάρκετινγκ και για αυτό βλέπουμε πόσο γρήγορα απαξιώνονται τα αστέρια του τρακαρίσματος με 40 χαω και αν οι ποδηλάτες και οι πεζοί κινδυνεύουν από το αμάξι, λες και δεν κινδυνεύουν από τα λεωφορεία και τα τράμ.
-
Καλά δεν μας λένε, πως η κορυφαία έκδοση κάθε Dacia αντιστοιχεί στις μεσαίες των ανταγωνιστών (από άποψη εξοπλισμού.)
-
@lap said in Dacia BigSter:
Καλά δεν μας λένε, πως η κορυφαία έκδοση κάθε Dacia αντιστοιχεί στις μεσαίες των ανταγωνιστών (από άποψη εξοπλισμού.)
Στο Bigster δεν ισχύει 100% αυτό, ίσως να ισχύει σε εσωτερικές επενδύσεις.
-
Εχει ας πούμε acc από τις μεσαίες εκδόσεις;
-
Από άποψη υλικών πάντως τα dacia είναι τέρμα χαμηλά στην ποιότητα..Οπότε καταντάει πανάκριβο γι αυτό που είναι.Μιλαω για εκδόσεις τις καλές σε bigster ειδικά
-
@lap said in Dacia BigSter:
Εχει ας πούμε acc από τις μεσαίες εκδόσεις;
όχι, μόνο στις 2 τελευταίες, αλλά πες μου σε ποια στοιχεία εξοπλισμού αναφέρεσαι που έχουν οι άλλοι κ λείπουν από τις 2 κορυφαίες εκδόσεις του bigster
-
Διζωνικό κλιματισμό, φωτιζόμενα σκιαδια,acc, blind spot, αεριζόμενο ντουλαπάκι θήκη για γυαλιά, πλαφονιέρα ανάγνωσης στους πίσω επιβάτες,
-
Αφ' ενός μας έχετε πρήξει με το ACC που σε πολλά αυτοκίνητα που το έχουν παρουσιάζει δυσλειτουργίες με απότομα φρεναρίσματα και διάφορα άλλα, ενώ όπως σας λένε πολλά άρθρα, οι έρευνες μάρκετινγκ στην Ευρώπη, δείχνουν ότι δεν είναι από αυτά τα στοιχεία που ενδιαφέρουν αρκετούς, σε αντίθεση ας πούμε με τους θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες μια και οι στενοί δρόμοι στις παλιές πόλεις της Ευρώπης με τους στενούς δρόμους είναι συνηθισμένο φαινόμενο.
Αφ΄ ετέρου δεν μπορείτε να καταλάβετε το πιο απλό, ότι κάθε άνθρωπος έχει ένα συγκεκριμένο μπάτζετ για τις αγορές του.
Οι τυχόν διαφορές είναι +- 5-10 % και αυτό ανάλογα με την αξία του προϊόντος.
Δηλαδή μπορεί να θέλει να πάρει κινητό των 150 ευρώ και να κοιτάει αυτά των 120-180, αλλά δεν θα κοιτάξει ποτέ αυτά των 80 ή των 220.
Στα αυτοκίνητα κάποιος που έχει βάλει ταβάνι τα 25000, θα κοιτάξει τα 22000 - 28000.
Στα σπίτια κάποιος που ψάχνει στα 300000 θα κοιτάξει 250-320000.
Τα ευρωπαϊκά C suv, όπως και τα Ασιατικά, ξεκινάνε από τα 34-35000 σε ειδικές εκδόσεις προσφορών με τους μικρότερους κινητήρες.
Οι κανονικές τους τιμές που θα κοίταγε κάποιος είναι στα 37-40000.
Προφανώς δεν έχει σχέση με τα 28-34000 του Μπίγκστερ.
Εδώ είχαμε μικρή μάχη για το πόσο θελκτικό είναι το Τ - ροκ με τον θερμικό στα 31000.
Για βάλτε το δίπλα στο Μπίγκστερ των 32000, για κάποιον που θέλει μεγάλους χώρους.
Προφανώς το Τιγκουάν που ξεκινάει από 35000 με πολύ μέτριο εξοπλισμό, ή Κορόλα Κρος που έχει και μέτρια ποιότητα και 1800 κυβικά, με ότι σημαίνει αυτό για ασφάλιση και τεκμήριο, έχουν σημαντικά μειονεκτήματα όταν συγκρίνονται οι βασικές τους εκδόσεις με την φουλ έκδοση του Μπίγκστερ, που είναι και φουλ υβριδικό.
Αν και ίσως και αυτό έχει 1800 πλέον στην έκδοση των 155 αλόγων.
-
@lap said in Dacia BigSter:
Διζωνικό κλιματισμό, φωτιζόμενα σκιαδια,acc, blind spot, αεριζόμενο ντουλαπάκι θήκη για γυαλιά, πλαφονιέρα ανάγνωσης στους πίσω επιβάτες,
διζωνικο έχει από την μεσαία expression
acc στις extreme και journey
ψυχομενο ντουλαπάκι στην extreme
blind spot έξτρα με 700 ευρώ μαζί με τις κάμερες και τους αισθητήρες παρκαρίσματος 360.αλλά όλα αυτά που αναφέρεις είναι ασήμαντα και απλώς nice to have και κάποια λείπουν από πολύ ακριβότερα c suv
-
Προβολείς ομίχλης έχει;;;;;

-
@lap said in Dacia BigSter:
Προβολείς ομίχλης έχει;;;;;



αν βαριέσαι να διαβάσεις αυτά που ανέβασα χθες, πες το να κάνω .... περίληψηΥ. Γ. στο πίσω υποβραχιονιο τα χαλάμε....πολύ μαπα


-
Εντωμεταξύ αν το πάρω και το βάλω στην πυλωτη θα τους λέω καλημέρα και θα με βρίζουν. Πρέπει να είναι τεράστιο.
-
Μην του κάνεις. Ρίχνει άδεια για να πιάσει γεμάτα, προσπαθώντας να στηρίξει τα αργά, άσχημα, στενάχωρα και αφρενάριστα σουζούκι...

-
@criuser said in Dacia BigSter:
Αφ' ενός μας έχετε πρήξει με το ACC που σε πολλά αυτοκίνητα που το έχουν παρουσιάζει δυσλειτουργίες με απότομα φρεναρίσματα και διάφορα άλλα, ενώ όπως σας λένε πολλά άρθρα, οι έρευνες μάρκετινγκ στην Ευρώπη, δείχνουν ότι δεν είναι από αυτά τα στοιχεία που ενδιαφέρουν αρκετούς, σε αντίθεση ας πούμε με τους θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες μια και οι στενοί δρόμοι στις παλιές πόλεις της Ευρώπης με τους στενούς δρόμους είναι συνηθισμένο φαινόμενο.
Αφ΄ ετέρου δεν μπορείτε να καταλάβετε το πιο απλό, ότι κάθε άνθρωπος έχει ένα συγκεκριμένο μπάτζετ για τις αγορές του.
Οι τυχόν διαφορές είναι +- 5-10 % και αυτό ανάλογα με την αξία του προϊόντος.
Δηλαδή μπορεί να θέλει να πάρει κινητό των 150 ευρώ και να κοιτάει αυτά των 120-180, αλλά δεν θα κοιτάξει ποτέ αυτά των 80 ή των 220.
Στα αυτοκίνητα κάποιος που έχει βάλει ταβάνι τα 25000, θα κοιτάξει τα 22000 - 28000.
Στα σπίτια κάποιος που ψάχνει στα 300000 θα κοιτάξει 250-320000.
Τα ευρωπαϊκά C suv, όπως και τα Ασιατικά, ξεκινάνε από τα 34-35000 σε ειδικές εκδόσεις προσφορών με τους μικρότερους κινητήρες.
Οι κανονικές τους τιμές που θα κοίταγε κάποιος είναι στα 37-40000.
Προφανώς δεν έχει σχέση με τα 28-34000 του Μπίγκστερ.
Εδώ είχαμε μικρή μάχη για το πόσο θελκτικό είναι το Τ - ροκ με τον θερμικό στα 31000.
Για βάλτε το δίπλα στο Μπίγκστερ των 32000, για κάποιον που θέλει μεγάλους χώρους.
Προφανώς το Τιγκουάν που ξεκινάει από 35000 με πολύ μέτριο εξοπλισμό, ή Κορόλα Κρος που έχει και μέτρια ποιότητα και 1800 κυβικά, με ότι σημαίνει αυτό για ασφάλιση και τεκμήριο, έχουν σημαντικά μειονεκτήματα όταν συγκρίνονται οι βασικές τους εκδόσεις με την φουλ έκδοση του Μπίγκστερ, που είναι και φουλ υβριδικό.
Αν και ίσως και αυτό έχει 1800 πλέον στην έκδοση των 155 αλόγων.
στόχος της dacia είναι να προσφέρουν μια φθηνότερη εναλλακτική στο tiguan
το cc δεν είναι ανταγωνιστικό του bigster σε χώρους και δεν πουλάει τόσο πολύ στην Ευρώπη, όσο στην Ελλάδα, δεν φαίνεται καν στην 50ada.
προσπαθούν να πάρουν μερίδιο από αυτό που είναι πρώτο σε πωλήσεις
-
Τι ετοιμάζει η Dacia μετά το Bigster;
Η Dacia έχει μοναδική προσέγγιση στον κλάδο, την οποία εξηγεί ο Le Vot: «Η προσιτή κινητικότητα είναι η δουλειά μας. Δεν βασιζόμαστε σε ελάχιστες προδιαγραφές. Ερχόμαστε από κάτω προς τα πάνω και προσθέτουμε την ελάχιστη τεχνολογία που χρειαζόμαστε. Και ακόμα περισσότερη ανεβαίνοντας εκδόσεις. Αντίθετα, οι ανταγωνιστές έρχονται από πάνω προς τα κάτω κι αυτό ποτέ δεν είναι εύκολο».
Με γνώμονα τα παραπάνω, ενόψει του λανσαρίσματος του Bigster, οι ερευνητές της Dacia πήγαν στη Γερμανία και μίλησαν με 400 ιδιοκτήτες γερμανικών SUV για να μάθουν τι θεωρούσαν «απαραίτητη» τεχνολογία για ένα μοντέλο στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Βάσει εκείνης της έρευνας, σε αυτό το μοντέλο τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού και διζωνικός κλιματισμός.
Η έρευνα της Dacia δεν έπεσε έξω. Στην πιο επιτυχημένη διαδικασία προπωλήσεων στην ιστορία της μάρκας, το 20+% αφορούσε πελάτες που δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν Dacia ενώ το 90% των αγοραστών έχουν επιλέξει και το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού.
https://www.carandmotor.gr/nea/ti-etoimazei-i-dacia-meta-bigster
Υ.Γ.
Τελικά δεν κάνει μόνο η stellantis έρευνα αγοράς @criuser
, απλώς η dacia πρόσθεσε εξοπλισμό, ενώ οι άλλοι αφαιρούν.Υ.Γ.2
εκεί που λέει γερμανικών suv, εννοεί ιδιοκτήτες tiguan
-
Tίμια εταιρεία χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα
-
Τι έκανε όμως ? Εδωσε φτηνή έκδοση, αλλά έδωσε και πλούσια έκδοση σε καλή τιμή.
Δεν το κάνει μόνο η Ντάτσια αυτό όμως.
Κλασσικό παράδειγμα είναι οι διαφοροποιήσεις μεταξύ του 3 αιρκρος και του Φροντέρα.
Το Φροντέρα επενδύει σε οθόνες και χειμερινά πακέτα και ρυθμιζόμενα καθίσματα, ενώ έχει πιο σκληρή ανάρτηση και πιο σκληρά καθίσματα.
Αντίθετα το αιρκρος έχει μικρότερη οθόνη, αλλά άνετη ανάρτηση και άνετα καθίσματα.
-
@criuser said in Dacia BigSter:
Τι έκανε όμως ? Εδωσε φτηνή έκδοση, αλλά έδωσε και πλούσια έκδοση σε καλή τιμή.
Δεν το κάνει μόνο η Ντάτσια αυτό όμως.
Κλασσικό παράδειγμα είναι οι διαφοροποιήσεις μεταξύ του 3 αιρκρος και του Φροντέρα.
Το Φροντέρα επενδύει σε οθόνες και χειμερινά πακέτα και ρυθμιζόμενα καθίσματα, ενώ έχει πιο σκληρή ανάρτηση και πιο σκληρά καθίσματα.
Αντίθετα το αιρκρος έχει μικρότερη οθόνη, αλλά άνετη ανάρτηση και άνετα καθίσματα.
έχεις καταλάβει ότι γίνατε η dacia του ομίλου ;

να δούμε ποια εταιρεία θα γίνει η dacia του ομίλου vag, γιατί η skoda δεν....ίσως η seat, αν δεν την κλείσουν.
Dacia Bigster