Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    • 1
    • 2
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 85 / 89
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    1777
    16911
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Οταν έκανα τέστ ντράιβ το απλό βενζίνης 3 αιρκρος με τα 100 άλογα, είχε κάνει σχεδόν 300 χλμ και είχε μέση κατανάλωση 7,8 λίτρα.

      Την θεωρώ πολύ λογική, αφού η μωτ ήταν τέστ ντράιβ.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jamesd last edited by jamesd

        Άμα το οριζόντιο τμήμα του πλαισίου του παραθύρου οδηγού ήταν πιο ψηλό θα ήταν μια χαρά και για ψηλούς. Στα 29Κ πάντως το diesel ειναι εξαιρετική τιμή σε βαθμό που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κανείς να πάρει το c3 aircross και όχι αυτό. Πολυ καλύτερος εξοπλισμός και νομίζω και καλύτερο αμάξι, μειονέκτημα μόνο το diesel με τα θέματά του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          δεν θα μπεί αυτό το δίλημμα ποτέ.

          αυτή την στιγμή έρχονται τα τελευταία Αιρκρος ντίζελ που φτιάχνονται.

          Διάβασα στο γαλλικό σάιτ ότι η παραγωγή του υπάρχοντος μοντέλου σταματάει στο τέλος του μήνα.

          Ιούλιος και Αύγουστος θα κάνουν τις αλλαγές για το νέο μοντέλο και τις άδειες και η παραγωγή του θα αρχίσει από τον Σεπτέμβριο σιγά σιγά.

          Οντως επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σε 1 χρόνο περίπου, μπλόκαρα λίγο με το υπάρχον, αλλά είδα μια άλλη είδηση, ότι το νέο ίσως ξεκινήσει πιο χαμηλά από το υπάρχον.

          Αν σκεφτούμε ότι η βασική του Γκράντλαντ ξεκινάει στα 33000 και η δεύτερη έκδοση είναι 800 ευρώ πιο πάνω, τότε μπορεί να είναι 1-2000 πιο κάτω και εξαρτάται τι εξοπλισμό θα έχει.

          Βέβαια από τα 27-28 του αιρκρος που είναι ήδη όσο το προηγούμενο 3008 εκτός από το πλάτος, στα 31-32 της βασικης για αμάξι 4,65 μήκος, θα υπάρξουν και άλλες σκέψεις για το μεγάλο μέγεθος και την διαφορά βάρους.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator @criuser last edited by

            @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

            δεν θα μπεί αυτό το δίλημμα ποτέ.

            αυτή την στιγμή έρχονται τα τελευταία Αιρκρος ντίζελ που φτιάχνονται.

            Διάβασα στο γαλλικό σάιτ ότι η παραγωγή του υπάρχοντος μοντέλου σταματάει στο τέλος του μήνα.

            Ιούλιος και Αύγουστος θα κάνουν τις αλλαγές για το νέο μοντέλο και τις άδειες και η παραγωγή του θα αρχίσει από τον Σεπτέμβριο σιγά σιγά.

            Οντως επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σε 1 χρόνο περίπου, μπλόκαρα λίγο με το υπάρχον, αλλά είδα μια άλλη είδηση, ότι το νέο ίσως ξεκινήσει πιο χαμηλά από το υπάρχον.

            Αν σκεφτούμε ότι η βασική του Γκράντλαντ ξεκινάει στα 33000 και η δεύτερη έκδοση είναι 800 ευρώ πιο πάνω, τότε μπορεί να είναι 1-2000 πιο κάτω και εξαρτάται τι εξοπλισμό θα έχει.

            Βέβαια από τα 27-28 του αιρκρος που είναι ήδη όσο το προηγούμενο 3008 εκτός από το πλάτος, στα 31-32 της βασικης για αμάξι 4,65 μήκος, θα υπάρξουν και άλλες σκέψεις για το μεγάλο μέγεθος και την διαφορά βάρους.

            τι διαφορές έχει το c5 air diesel με το δικό σου;

            τι καλύτερο έχει από το δικό σου;

            ποια τα μειονεκτήματα;
            θα σε δυσκολέψει το μεγαλύτερο μήκος στις καθημερινές μετακινήσεις σου;

            πόσο πιστεύεις θα πιάσει το c3 σου άμεσα;

            αν και έχεις ξεπαιδιασει, βλέπω ότι ταξιδεύετε ζευγάρια, οπότε τυχόν μεγαλύτεροι χώροι είναι ευπρόσδεκτοι

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by fanis75

              @a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

              τι διαφορές έχει το c5 air diesel με το δικό σου;

              τι καλύτερο έχει από το δικό σου;

              ποια τα μειονεκτήματα;
              θα σε δυσκολέψει το μεγαλύτερο μήκος στις καθημερινές μετακινήσεις σου;

              πόσο πιστεύεις θα πιάσει το c3 σου άμεσα;

              αν και έχεις ξεπαιδιασει, βλέπω ότι ταξιδεύετε ζευγάρια, οπότε τυχόν μεγαλύτεροι χώροι είναι ευπρόσδεκτοι

              Το δικό μου είναι μόλις 4,15 μ μήκος.
              Το υπάρχον 5 αιρκρος είναι 4,50 μ. μήκος.

              Το δικό μου έχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΜΑΚΡΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ευρυχωρία, ενώ εξασαφαλίζει εύκολο παρκάρισμα παντού.

              Το μεγάλο δεν έχει τόση διαφορά χώρων εσωτερικά όση θα δικαιολογούσαν τα 35 εκ διαφορά και μάλιστα αν συγκριθεί με το νέο 3 αιρκρος η διαφορά χώρου δεν υφίσταται εκτός από το πλάτος και το πορτ-μπαγκάζ.

              Ουσιαστικά το 5 προσφέρει μεγάλο πορτμπαγκάζ νομίζω 520 λίτρα, το 3 το δικό μου έχει 410-520 λίτρα γιατί έχει συρόμενο πίσω κάθισμα και το νέο 3 έχει 460 λίτρα.

              Ακόμα δεν μου αρέσουν οι 3 ξεχωριστές πίσω θέσεις, γιατί συνήθως ταξιδεύουμε 2 ζευγάρια με τις κυρίες πίσω.

              Καλύτερο από το δικό μου είναι ότι εμένα είναι η πρώτη γενιά, έτσι δεν έχω λέντ φώτα, ενώ το 5 στην φούλ έκδοση έχει και ACC και κάποια ακόμα, ενώ εγώ έχω μόνο τα βασικά αυτόματο φρενάρισμα, λωρίδα και κάποια ακόμη.

              Στις καθημερινές μου μετακινήσεις δεν θα με δυσκολέψει, γιατί δεν πάω συχνά σε στενά μέρη.

              Το δικό μου σαν μεταπώληση θα πιάσει άνετα 16-17000 αφού υπάρχουν ελάχιστα αυτόματα πετρέλαια 26 είδα σήμερα και ελληνικά είναι 6 μόνο σε αυτές τις τιμές αφού ξεκινάει από 15500 έως 17990, ενώ από τα 6 που υπάρχουν ένα έχει λιγότερα χλμ από μένα και ένα λίγο περισσότερα. Τα άλλα έχουν πάνω από 100000 χλμ. Συνολικά τα 26 έχουν τιμές από 14000 έως 18000, αλλά με τον δικό μου εξοπλισμό είναι 2 αυτοκίνητα.

              Οπότε δεν έχει κάτι που θα με κάνει να το αγοράσω τώρα το 5 αιρκρός, σε σχέση με το νέο 3 αιρκρος.

              Αυτό που θα με βάλει σε σκέψεις είναι αν το νέο 5 αιρκρος έρθει σε τιμές από 29-30000 και τι εξοπλισμό θα έχει, γιατί διάβασα άρθρο, ότι το αυτοκίνητο θα είναι ακριβότερο από το μπίγκστερ και φτηνότερο από το 3008.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A d P
                A d P moderator @criuser last edited by

                @criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                @a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                τι διαφορές έχει το c5 air diesel με το δικό σου;

                τι καλύτερο έχει από το δικό σου;

                ποια τα μειονεκτήματα;
                θα σε δυσκολέψει το μεγαλύτερο μήκος στις καθημερινές μετακινήσεις σου;

                πόσο πιστεύεις θα πιάσει το c3 σου άμεσα;

                αν και έχεις ξεπαιδιασει, βλέπω ότι ταξιδεύετε ζευγάρια, οπότε τυχόν μεγαλύτεροι χώροι είναι ευπρόσδεκτοι

                Το δικό μου είναι μόλις 4,15 μ μήκος.
                Το υπάρχον 5 αιρκρος είναι 4,50 μ. μήκος.

                Το δικό μου έχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΜΑΚΡΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ευρυχωρία, ενώ εξασαφαλίζει εύκολο παρκάρισμα παντού.

                Το μεγάλο δεν έχει τόση διαφορά χώρων εσωτερικά όση θα δικαιολογούσαν τα 35 εκ διαφορά και μάλιστα αν συγκριθεί με το νέο 3 αιρκρος η διαφορά χώρου δεν υφίσταται εκτός από το πλάτος και το πορτ-μπαγκάζ.

                Ουσιαστικά το 5 προσφέρει μεγάλο πορτμπαγκάζ νομίζω 520 λίτρα, το 3 το δικό μου έχει 410-520 λίτρα γιατί έχει συρόμενο πίσω κάθισμα και το νέο 3 έχει 460 λίτρα.

                Ακόμα δεν μου αρέσουν οι 3 ξεχωριστές πίσω θέσεις, γιατί συνήθως ταξιδεύουμε 2 ζευγάρια με τις κυρίες πίσω.

                Καλύτερο από το δικό μου είναι ότι εμένα είναι η πρώτη γενιά, έτσι δεν έχω λέντ φώτα, ενώ το 5 στην φούλ έκδοση έχει και ACC και κάποια ακόμα, ενώ εγώ έχω μόνο τα βασικά αυτόματο φρενάρισμα, λωρίδα και κάποια ακόμη.

                Στις καθημερινές μου μετακινήσεις δεν θα με δυσκολέψει, γιατί δεν πάω συχνά σε στενά μέρη.

                Το δικό μου σαν μεταπώληση θα πιάσει άνετα 16-17000 αφού υπάρχουν ελάχιστα αυτόματα πετρέλαια 26 είδα σήμερα και ελληνικά είναι 6 μόνο σε αυτές τις τιμές αφού ξεκινάει από 15500 έως 17990, ενώ από τα 6 που υπάρχουν ένα έχει λιγότερα χλμ από μένα και ένα λίγο περισσότερα. Τα άλλα έχουν πάνω από 100000 χλμ. Συνολικά τα 26000 έχουν τιμές από 14000 έως 18000, αλλά με τον δικό μου εξοπλισμό είναι 2 αυτοκίνητα.

                Οπότε δεν έχει κάτι που θα με κάνει να το αγοράσω τώρα το 5 αιρκρός, σε σχέση με το νέο 3 αιρκρος.

                Αυτό που θα με βάλει σε σκέψεις είναι αν το νέο 5 αιρκρος έρθει σε τιμές από 29-30000 και τι εξοπλισμό θα έχει, γιατί διάβασα άρθρο, ότι το αυτοκίνητο θα είναι ακριβότερο από το μπίγκστερ και φτηνότερο από το 3008.

                τα καινούρια c3 και c5 air δεν έχουν κινητήρα diesel, γίαυτο έκανα την ερώτηση, τελευταία ευκαιρία για diesel. 😁

                επίσης θεωρώ ότι το παλιό c5 είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το νέο c3 air, ενώ το νέο c5 ξεφεύγει αρκετά σε διαστάσεις, αν και φαίνεται καλύτερο από το προηγούμενο.

                I EAT MILF AND COOKIES

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by criuser

                  Δεν είπα ότι δεν είναι καλύτερο το 5 από το νέο 3, αλλά δεν με βολεύει ούτε η θέση οδήγησης που έχει αυτό το τεράστιο ντουλάπι στην μέση, όπως και του 3008, ούτε τα πίσω καθίσματα, ούτε πια κάνω τόσα χλμ ώστε να πάω σε ντίζελ.

                  Η περίπτωση να χρειαστεί για κάποιες δουλειές να κάνω χλμ για 1-1,5 χρόνο, θα κρατήσω μέχρι τότε το υπάρχον, που αν είναι να το δώσω τώρα με 80000 χλμ, αν το δώσω σε 1,5 χρόνο με 120000 χλμ απλά θα είμαι 2000 ευρώ κάτω, ενώ δεν έχω λόγο να κάνω 40000 χλμ σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο σε τόσο μικρό διάστημα.

                  Επίσης μια πληροφορία για το νέο 5 αιρκρός.

                  Υπάρχει περίπτωση το φεβ με τα 197 άλογα, να ξεκινάει κάτω από 40000 ευρώ.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    epantis last edited by

                    Πιστεύω πάντως για εμένα που το 90% των χιλιομέτρων μου είναι σε ταξίδια εκτός και χρειάζομαι τους χώρους σε αυτά τα χρήματα είναι η καλύτερη επιλογή.με τις σημερινές τιμές δεν νομίζω να υπάρχει κάποια άλλη επιλογή από την στιγμή που σε βολεύει το ντίζελ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Δεν το συζητάμε, ότι είναι εξαιρετική τιμή είναι δεδομένο, απλά εγώ πλέον είμαι ημισυνταξιούχος και τα χλμ για δουλειά έχουν μειωθεί πολύ.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
                        Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mariolas @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                          O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
                          Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

                          Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 @mariolas last edited by tkin73

                            @mariolas said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                            @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                            O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
                            Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

                            Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

                            Πέφτει κράξιμο και για τα τωρινά μοντέλα ή μιλάμε για τους κινητήρες πριν το 2021?
                            Γιατί αλήθεια είναι από πλευράς χρήσης του 48v είναι τα μόνα που λειτουργούν όντως ως υβριδικά και κάνουν πραγματική οικονομία πέρα από τα φουλ υβριδικά.

                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                              @mariolas said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                              @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                              O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
                              Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

                              Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

                              Πέφτει κράξιμο και για τα τωρινά μοντέλα ή μιλάμε για τους κινητήρες πριν το 2021?

                              σε ολα
                              μα σε ολα ομως...

                              #milf-a-man

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tkin73 @gatoz last edited by

                                @gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                @mariolas said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
                                Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

                                Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

                                Πέφτει κράξιμο και για τα τωρινά μοντέλα ή μιλάμε για τους κινητήρες πριν το 2021?

                                σε ολα
                                μα σε ολα ομως...

                                Δλδ ακόμα σαπίζουν και διαλύονται οι ιμάντες;

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @tkin73 last edited by

                                  @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                  @gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                  @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                  @mariolas said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                  @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                  O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
                                  Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

                                  Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

                                  Πέφτει κράξιμο και για τα τωρινά μοντέλα ή μιλάμε για τους κινητήρες πριν το 2021?

                                  σε ολα
                                  μα σε ολα ομως...

                                  Δλδ ακόμα σαπίζουν και διαλύονται οι ιμάντες;

                                  οχι, πλεον βγαζουν στροφαλο
                                  ηδη 2 γνωστες περιπτωσεις σε ομαδα με 9 και 12k/km, παραγωγης τελους του 24
                                  σε αναμονη κινητηρα αμφοτερα

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    πραγματι μπηκα σε ξενο φορουμ βαζω ενδεικτικα αναρτηση:

                                    Hi,
                                    I bought a Spacetourer 1.2 PureTech back in November and had no issues until around mid Feb when there was suddenly an amber "Engine Fault: Repair Needed" message and the SERVICE light came on and stayed on. This went away the next time the car was started.

                                    Thought nothing of it after that until around start of March when we started getting a red "Engine Oil Pressure Fault" message, oil light and STOP light on solid and limp mode. Stop the car, turn it off and on and it is fine, no messages, lights or limp mode.

                                    Two weeks later and we have had this intermittently in terms of what days it happens. But it always happens the first time the car accelerates on the road (so after around 20mph). It does not happen when we reverse off the drive and turn it around to leave (as in still in 1st gear).
                                    We had to drive from Bolton down to Oxford at the weekend. The issue occurred Friday morning, but after that nothing all weekend - we drove all the way down in the evening, did several trips while down there, and all the way back. The issue did not happen at all during that weekend.
                                    Back home and it happened again this morning (Tues).

                                    Since it happens in the morning could it be a temperature issue triggering a false warning?

                                    Another thing to note is our drive is on a slope. We have parked it both facing up and down the slope but the issue seems to occur either way. While away at the weekend the car park was flat, and it did not happen.

                                    I wondered if anyone can shed light on the issue? Local garage changed the oil and oil filter for us but they are guessing really at the issue. They said the engine seems to run fine and it's possibly a temperature thing.
                                    Local garage can't do an oil pressure test so that was my next step at a Citroen/French car specialist nearby. They said changing the sensor would likely not stop it happening.

                                    I could live with the issue if I knew that a) it wasn't potentially causing damage somewhere over time and b) it didn't go into limp mode each time. It is a pain having to drive off, pull over, turn off and on and then carry on.

                                    και απαντηση από κατω

                                    The problem is that by the very nature of the system, the belts will shred microscopic parts of the belt and these have been through several manufacturing changes and is also why they keep changing the oil specification for these. Obviously in bad cases, the belt can show obvious signs of cracking and / or shredding, but if the belt has already been changed, there may be previous 'bits' that have got into the system and this can lead to oil starvation. In the worst case scenarios, it can lead to catastrophic engine failure, where the oil warning light comes on - and if at speed, like on a motorway, it should not be ignored.

                                    So if you're not sure of the service history (on some of these models, the belt must be changed at about 62k miles), it's best to get it looked at properly, but the oil MUST be of the correct specification and changed annually at the very least along with regular inspection of the belt condition.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      αν ειχες προσβαση στην ομαδα να ακουσεις το βιντεο θα παθαινες σοκ

                                      #milf-a-man

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mariolas last edited by

                                        Μπροστά τους τα vag μοιάζουν αξιόπιστα χαχαχαχαχαχαχα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          o ιμαντας εξακολουθεί στα νεα μοντελα του 2025 να λειτουργει μεσα στο λάδι?

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

                                            αν ειχες προσβαση στην ομαδα να ακουσεις το βιντεο θα παθαινες σοκ

                                            μπαινεις σε αυτα τα φορουμ και σε πιανει η ψυχη σου ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 85 / 89
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr