-
@jammamon said in Cupra Born:
https://www.reddit.com/r/cars/comments/1gehz00/challenge_i_will_now_look_around_the_interior_of/
Μιλαμε εχασα καθε ιδεα.
Όπως του γράφουν και στα σχόλια τα περισσότερα που αναφέρει είναι επειδή ο τύπος δεν κάνει καν τον κόπο να διαβάσει το manual και δεν έχει καταλάβει καν τι αμάξι έχει αγοράσει και πως να το χρησιμοποιεί
Αστείος ....
Και δεν το λέω για να υπερασπιστώ την μάρκα , προβλήματα είχα και στο Leon , έχω και στο Formentor , σε όλα κάτι υπάρχει μικρό η μεγάλο
Ο τύπος έγραψε ένα μακρυνάρι ασχετοσύνης με το 90% να είναι ρυθμίσεις ή φυσιολογικός τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου -
αυτο με το πενταλ γκαζιου ξεχωρισα, διοτι ειναι κατι οντως επικινδυνο. Επειδη ομως ολα τα υπολοιπα δειχνουν ασχετοσυνη, οπως ανεφερε και ο tsofras, δεν ξερω ποσο σοβαρα μπορουμε να παρουμε και το σχολιο του για τα πενταλ.
Μαλλον πιο σωστα, δεν ειναι ασχετοσυνη, ειναι συγκεκριμενος τροπος συμπεριφορας του οχηματος (παλι οπως σωστα ειπε ο tsofras για το manual). Οντως σε πολλα σημεια, δεν ειναι ο ιδανικος αυτος ο τροπος που λειτουργει το οχημα, αλλα δεν τα αποκαλεις και bugs, απλα features -
Δεν μπαινω καν στη διαδικασια, εχει και αλλου πορτοκαλιες. Να τα χαιρεστε οσοι εχετε.
-
-
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε πάρα πολύ. Το σουλουπι του φέρνει πολύ σε hot hatch των 00s
-
@panos2171 said in Cupra Born:
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε πάρα πολύ. Το σουλουπι του φέρνει πολύ σε hot hatch των 00s
σε εξωτερικη εμφανιση και μενα μου αρεσε. Σε κάτι αλλο οχι
Ειδικα αυτοι οι touch διακοπτες σε infortainment , σε πορτες και σε τιμονι!!!! αν εχουν το θεο τους ειναι παραδειγμα προς αποφυγη. Τραγικο σε αυτο
αλλα τι να συζηταμε για ενα αμαξι που εχει τιμη ιδια με ενα tesla που ειναι καλύτερο σε ολα και ταυτοχρονα στον μοναδικο τομεα που μπορουσε να κερδισει το τεσλα ευκολα και ειναι η ευκολια που εχουν οι διακοπτες μεσα....... τα εκανε ροιδο για να μην γραψω κατι αλλο
μενει η ωραια εμφανιση και δυστηχως τιποτα αλλο
-
@cirus said in Cupra Born:
@panos2171 said in Cupra Born:
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε πάρα πολύ. Το σουλουπι του φέρνει πολύ σε hot hatch των 00s
σε εξωτερικη εμφανιση και μενα μου αρεσε. Σε κάτι αλλο οχι
Ειδικα αυτοι οι touch διακοπτες σε infortainment , σε πορτες και σε τιμονι!!!! αν εχουν το θεο τους ειναι παραδειγμα προς αποφυγη. Τραγικο σε αυτο
αλλα τι να συζηταμε για ενα αμαξι που εχει τιμη ιδια με ενα tesla που ειναι καλύτερο σε ολα και ταυτοχρονα στον μοναδικο τομεα που μπορουσε να κερδισει το τεσλα ευκολα και ειναι η ευκολια που εχουν οι διακοπτες μεσα....... τα εκανε ροιδο για να μην γραψω κατι αλλο
μενει η ωραια εμφανιση και δυστηχως τιποτα αλλο
Δεν είναι έτσι. Το ΤΕΣΛΑ είναι κορυφή αλλά τεράστιο για τον αστικό ιστό. Δεν τους βολεύει όλους. Επίσης ID.3 - Born έχουν τρομερά μικρό κύκλο στροφής, κάθεσαι σχετικά ψηλά και αυτό βολεύει πολύ. Καλά τα Τεσλα αλλά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
-
Όπως και να έχει, 40 χιλιάρικα για αυτή την κατηγορία μεγέθους hatchback είναι πολλά χρήματα.
Και δεν είναι ότι προσφέρει κάτι πολύ ξεχωριστό ώστε να δικαιολογήσει αυτή την τιμή. -
@katafractos17 said in Cupra Born:
Όπως και να έχει, 40 χιλιάρικα για αυτή την κατηγορία μεγέθους hatchback είναι πολλά χρήματα.
Και δεν είναι ότι προσφέρει κάτι πολύ ξεχωριστό ώστε να δικαιολογήσει αυτή την τιμή.Σίγουρα όμως είναι πανέμορφο και γυρίζει όλα τα βλέμματα.
-
@nascar1 said in Cupra Born:
@katafractos17 said in Cupra Born:
Όπως και να έχει, 40 χιλιάρικα για αυτή την κατηγορία μεγέθους hatchback είναι πολλά χρήματα.
Και δεν είναι ότι προσφέρει κάτι πολύ ξεχωριστό ώστε να δικαιολογήσει αυτή την τιμή.Σίγουρα όμως είναι πανέμορφο και γυρίζει όλα τα βλέμματα.
Ναι, αλλά φτάνει αυτό;
-
@nascar1 said in Cupra Born:
λά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
Συμφωνω ως προς το μέγεθος. Δεν τα θεοποιω, απλά την δεδομενη χρονική στιγμη είναι τα καλύτερα λογω διαχειρισης ενεργειας και software. Μου την σπανε σε εμφανιση και εσωτερικο χωρις διακόπτες. Και σίγουρα μου την σπάει που ειναι γκουμούτσα. Αλλα ειναι προς το παρον κορυφη αντικειμενικα λογω τον προαναφερθεντων + γρηγορων ταχυφορτιστών
Για την συζηγο που λες ενα μικρό ηλεκτρικο , φτηνότερο ειναι πολύ καλύτερη επιλογη από το born που ειναι πανακριβο για μικροτερο του τεσλα οπως λες. Πχ το YUDO που έχω η γυναικα μου το λατρεύει. Αλλα προφανως υπάρχουν και καλύτερα. Ολοενα και περισσότερες επιλογές, πχ : INSTER, LEAPMOTOR T03, Dolfin SURF, atto 2, e-C3 κτλ κτλ κτλ
Ακόμα και μικρό να μην θες και θες να πάρεις ενα μεγαλυτερο αλλα όχι τοσο μεγαλο οσο το τεσλα το Volvo, το ATTO 3 και το DOLFIN ειναι καλύτερες επιλογές. Με λιγα λόγια το ID3 είναι μια κακή προσπάθεια και το BORN μια κακή αλλα ομορφη προσπάθεια. Με αυτά τα touch στο τιμόνι και τετοια τιμή δεν πας πουθενα. Εντελως ακυρη επιλογη σε ηλεκτρικο όταν υπάρχουν πολλα αλλα καλύτερα, φτηνότερα και πρακτικότερα
Σορυ αλλα ολα κρίνονται με το ποσο κάνουν και ειναι πολύ ακριβο για το τι προσφέρει.
-
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
λά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
Συμφωνω ως προς το μέγεθος. Δεν τα θεοποιω, απλά την δεδομενη χρονική στιγμη είναι τα καλύτερα λογω διαχειρισης ενεργειας και software. Μου την σπανε σε εμφανιση και εσωτερικο χωρις διακόπτες. Και σίγουρα μου την σπάει που ειναι γκουμούτσα. Αλλα ειναι προς το παρον κορυφη αντικειμενικα λογω τον προαναφερθεντων + γρηγορων ταχυφορτιστών
Για την συζηγο που λες ενα μικρό ηλεκτρικο , φτηνότερο ειναι πολύ καλύτερη επιλογη από το born που ειναι πανακριβο για μικροτερο του τεσλα οπως λες. Πχ το YUDO που έχω η γυναικα μου το λατρεύει. Αλλα προφανως υπάρχουν και καλύτερα. Ολοενα και περισσότερες επιλογές, πχ : INSTER, LEAPMOTOR T03, Dolfin SURF, atto 2, e-C3 κτλ κτλ κτλ
Ακόμα και μικρό να μην θες και θες να πάρεις ενα μεγαλυτερο αλλα όχι τοσο μεγαλο οσο το τεσλα το Volvo, το ATTO 3 και το DOLFIN ειναι καλύτερες επιλογές. Με λιγα λόγια το ID3 είναι μια κακή προσπάθεια και το BORN μια κακή αλλα ομορφη προσπάθεια. Με αυτά τα touch στο τιμόνι και τετοια τιμή δεν πας πουθενα. Εντελως ακυρη επιλογη σε ηλεκτρικο όταν υπάρχουν πολλα αλλα καλύτερα, φτηνότερα και πρακτικότερα
Σορυ αλλα ολα κρίνονται με το ποσο κάνουν και ειναι πολύ ακριβο για το τι προσφέρει.
Συμφωνώ γιαυτό και εγώ προέβην σε αγορά μεταχειρισμένου ID.3. Προφανώς και ποτέ δεν θα έδινα τα χρήματα που ζητάει σαν καινούργιο. Έχει φάει ήδη την μεγαλύτερη απομείωση τιμής, είναι όμορφο (για τα δικά μου γούστα, σχετικά αξιόπιστο, με σχετικά καλή μπαταρία). Πράγματι η touch φιλοσοφία είναι μια βλακεία και μισή αλλά συνηθίζεται σχετικά εύκολα. Φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για τις βλακείες της Τεσλα (πχ όχι μοχλό φλας). Τέλος για το ID.3 τα iq led matrix φώτα είναι εκπληκτικά. Κάνουν την νύχτα μέρα!
-
@nascar1 said in Cupra Born:
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
λά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
Συμφωνω ως προς το μέγεθος. Δεν τα θεοποιω, απλά την δεδομενη χρονική στιγμη είναι τα καλύτερα λογω διαχειρισης ενεργειας και software. Μου την σπανε σε εμφανιση και εσωτερικο χωρις διακόπτες. Και σίγουρα μου την σπάει που ειναι γκουμούτσα. Αλλα ειναι προς το παρον κορυφη αντικειμενικα λογω τον προαναφερθεντων + γρηγορων ταχυφορτιστών
Για την συζηγο που λες ενα μικρό ηλεκτρικο , φτηνότερο ειναι πολύ καλύτερη επιλογη από το born που ειναι πανακριβο για μικροτερο του τεσλα οπως λες. Πχ το YUDO που έχω η γυναικα μου το λατρεύει. Αλλα προφανως υπάρχουν και καλύτερα. Ολοενα και περισσότερες επιλογές, πχ : INSTER, LEAPMOTOR T03, Dolfin SURF, atto 2, e-C3 κτλ κτλ κτλ
Ακόμα και μικρό να μην θες και θες να πάρεις ενα μεγαλυτερο αλλα όχι τοσο μεγαλο οσο το τεσλα το Volvo, το ATTO 3 και το DOLFIN ειναι καλύτερες επιλογές. Με λιγα λόγια το ID3 είναι μια κακή προσπάθεια και το BORN μια κακή αλλα ομορφη προσπάθεια. Με αυτά τα touch στο τιμόνι και τετοια τιμή δεν πας πουθενα. Εντελως ακυρη επιλογη σε ηλεκτρικο όταν υπάρχουν πολλα αλλα καλύτερα, φτηνότερα και πρακτικότερα
Σορυ αλλα ολα κρίνονται με το ποσο κάνουν και ειναι πολύ ακριβο για το τι προσφέρει.
Συμφωνώ γιαυτό και εγώ προέβην σε αγορά μεταχειρισμένου ID.3. Προφανώς και ποτέ δεν θα έδινα τα χρήματα που ζητάει σαν καινούργιο. Έχει φάει ήδη την μεγαλύτερη απομείωση τιμής, είναι όμορφο (για τα δικά μου γούστα, σχετικά αξιόπιστο, με σχετικά καλή μπαταρία). Πράγματι η touch φιλοσοφία είναι μια βλακεία και μισή αλλά συνηθίζεται σχετικά εύκολα. Φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για τις βλακείες της Τεσλα (πχ όχι μοχλό φλας). Τέλος για το ID.3 τα iq led matrix φώτα είναι εκπληκτικά. Κάνουν την νύχτα μέρα!
Αν το πηρες σε καλή τιμη μια χαρα αμαξάκι είναι
Εγω μιλάω για καινουργιο, δεν μιλάω για τυχον ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα που μπορει να βρει ο καθένας οπως εσυ. Και σε καινουργιο στα χρηματα τους υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκινητα.
ΥΓ για την βλακεια της τεσλα με το flash υπάρχει αφτερμαρκετ που το βαζεις στο πλάι και το λυνεις τουλάχιστον. Στο id3 και το born μενεις για πάντα με τα συρομενα touch δυστηχώς
-
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
λά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
Συμφωνω ως προς το μέγεθος. Δεν τα θεοποιω, απλά την δεδομενη χρονική στιγμη είναι τα καλύτερα λογω διαχειρισης ενεργειας και software. Μου την σπανε σε εμφανιση και εσωτερικο χωρις διακόπτες. Και σίγουρα μου την σπάει που ειναι γκουμούτσα. Αλλα ειναι προς το παρον κορυφη αντικειμενικα λογω τον προαναφερθεντων + γρηγορων ταχυφορτιστών
Για την συζηγο που λες ενα μικρό ηλεκτρικο , φτηνότερο ειναι πολύ καλύτερη επιλογη από το born που ειναι πανακριβο για μικροτερο του τεσλα οπως λες. Πχ το YUDO που έχω η γυναικα μου το λατρεύει. Αλλα προφανως υπάρχουν και καλύτερα. Ολοενα και περισσότερες επιλογές, πχ : INSTER, LEAPMOTOR T03, Dolfin SURF, atto 2, e-C3 κτλ κτλ κτλ
Ακόμα και μικρό να μην θες και θες να πάρεις ενα μεγαλυτερο αλλα όχι τοσο μεγαλο οσο το τεσλα το Volvo, το ATTO 3 και το DOLFIN ειναι καλύτερες επιλογές. Με λιγα λόγια το ID3 είναι μια κακή προσπάθεια και το BORN μια κακή αλλα ομορφη προσπάθεια. Με αυτά τα touch στο τιμόνι και τετοια τιμή δεν πας πουθενα. Εντελως ακυρη επιλογη σε ηλεκτρικο όταν υπάρχουν πολλα αλλα καλύτερα, φτηνότερα και πρακτικότερα
Σορυ αλλα ολα κρίνονται με το ποσο κάνουν και ειναι πολύ ακριβο για το τι προσφέρει.
Συμφωνώ γιαυτό και εγώ προέβην σε αγορά μεταχειρισμένου ID.3. Προφανώς και ποτέ δεν θα έδινα τα χρήματα που ζητάει σαν καινούργιο. Έχει φάει ήδη την μεγαλύτερη απομείωση τιμής, είναι όμορφο (για τα δικά μου γούστα, σχετικά αξιόπιστο, με σχετικά καλή μπαταρία). Πράγματι η touch φιλοσοφία είναι μια βλακεία και μισή αλλά συνηθίζεται σχετικά εύκολα. Φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για τις βλακείες της Τεσλα (πχ όχι μοχλό φλας). Τέλος για το ID.3 τα iq led matrix φώτα είναι εκπληκτικά. Κάνουν την νύχτα μέρα!
Αν το πηρες σε καλή τιμη μια χαρα αμαξάκι είναι
Εγω μιλάω για καινουργιο, δεν μιλάω για τυχον ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα που μπορει να βρει ο καθένας οπως εσυ. Και σε καινουργιο στα χρηματα τους υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκινητα.
ΥΓ για την βλακεια της τεσλα με το flash υπάρχει αφτερμαρκετ που το βαζεις στο πλάι και το λυνεις τουλάχιστον. Στο id3 και το born μενεις για πάντα με τα συρομενα touch δυστηχώς
Σε όλα κάνουμε υποχωρήσεις λίγο ή περισσότερο. Δεν υπάρχει (δυστυχώς) το τέλειο αμάξι!
-
@nascar1 said in Cupra Born:
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
λά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
Συμφωνω ως προς το μέγεθος. Δεν τα θεοποιω, απλά την δεδομενη χρονική στιγμη είναι τα καλύτερα λογω διαχειρισης ενεργειας και software. Μου την σπανε σε εμφανιση και εσωτερικο χωρις διακόπτες. Και σίγουρα μου την σπάει που ειναι γκουμούτσα. Αλλα ειναι προς το παρον κορυφη αντικειμενικα λογω τον προαναφερθεντων + γρηγορων ταχυφορτιστών
Για την συζηγο που λες ενα μικρό ηλεκτρικο , φτηνότερο ειναι πολύ καλύτερη επιλογη από το born που ειναι πανακριβο για μικροτερο του τεσλα οπως λες. Πχ το YUDO που έχω η γυναικα μου το λατρεύει. Αλλα προφανως υπάρχουν και καλύτερα. Ολοενα και περισσότερες επιλογές, πχ : INSTER, LEAPMOTOR T03, Dolfin SURF, atto 2, e-C3 κτλ κτλ κτλ
Ακόμα και μικρό να μην θες και θες να πάρεις ενα μεγαλυτερο αλλα όχι τοσο μεγαλο οσο το τεσλα το Volvo, το ATTO 3 και το DOLFIN ειναι καλύτερες επιλογές. Με λιγα λόγια το ID3 είναι μια κακή προσπάθεια και το BORN μια κακή αλλα ομορφη προσπάθεια. Με αυτά τα touch στο τιμόνι και τετοια τιμή δεν πας πουθενα. Εντελως ακυρη επιλογη σε ηλεκτρικο όταν υπάρχουν πολλα αλλα καλύτερα, φτηνότερα και πρακτικότερα
Σορυ αλλα ολα κρίνονται με το ποσο κάνουν και ειναι πολύ ακριβο για το τι προσφέρει.
Συμφωνώ γιαυτό και εγώ προέβην σε αγορά μεταχειρισμένου ID.3. Προφανώς και ποτέ δεν θα έδινα τα χρήματα που ζητάει σαν καινούργιο. Έχει φάει ήδη την μεγαλύτερη απομείωση τιμής, είναι όμορφο (για τα δικά μου γούστα, σχετικά αξιόπιστο, με σχετικά καλή μπαταρία). Πράγματι η touch φιλοσοφία είναι μια βλακεία και μισή αλλά συνηθίζεται σχετικά εύκολα. Φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για τις βλακείες της Τεσλα (πχ όχι μοχλό φλας). Τέλος για το ID.3 τα iq led matrix φώτα είναι εκπληκτικά. Κάνουν την νύχτα μέρα!
Αν το πηρες σε καλή τιμη μια χαρα αμαξάκι είναι
Εγω μιλάω για καινουργιο, δεν μιλάω για τυχον ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα που μπορει να βρει ο καθένας οπως εσυ. Και σε καινουργιο στα χρηματα τους υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκινητα.
ΥΓ για την βλακεια της τεσλα με το flash υπάρχει αφτερμαρκετ που το βαζεις στο πλάι και το λυνεις τουλάχιστον. Στο id3 και το born μενεις για πάντα με τα συρομενα touch δυστηχώς
Σε όλα κάνουμε υποχωρήσεις λίγο ή περισσότερο. Δεν υπάρχει (δυστυχώς) το τέλειο αμάξι!
εννοειται βρε. Εγώ πήρα το YUDO οταν πρωτοβγηκε και ήταν για λίγο καιρο ότι καλύτερο. Μετα το ακριβυνανε λόγω δασμών και φερανε και καλύτερα αμαξια από αυτό με καλύτερη τιμή
Εγώ υπερευχαριστημένος είμαι από το αμαξακι. Το προτεινω ομως σε κανέναν? ΟΧΙ γιατι πλέον στην τιμή του υπάρχουν καλύτερα. Και γω τώρα αλλο αμαξι θα διαλεγα στα χρήματα του. Απλά τοτε βιαζομουν να πάρω την επιδότηση και πήρα από αυτα που υπήρχαν
Θελω να πω με αυτό οτι ολα κρινονται με την συγκεκριμενη στιγμη που γραφουμε. Αυριο θα είναι αλλιως. Μπορει το ID3 οταν βγηκε λόγω τότε περιορισμένων επιλογων να ήταν καλη επιλογη. Ε τώρα δεν είναι οπως και να το κάνουμε
Το ιδιο και το δικό μου αμαξακι, δεν παω να το παίξω οτι εγω πήρα το καλό. Οχι , την ψιλοπάτησα γιατι εβαλαν μετα σε προσφορα το Dolfin στα 20Κ!!!! οταν πήρα το YUDO το dolfin δεν είχε ερθει καν. Αλλα δεν σημαινει οτι δεν ειμαι ευχαριστημένος και με υπερεξυπηρετει το κουβαδάκι μου
-
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
@cirus said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
λά μην τα θεοποιούμε κιόλας. Πχ η σύζυγος θα μπορούσε άνετα να οδηγήσει το ID.3 που έχουμε. Ένα Τεσλα δεν θα το σκεφτόταν καν. Συπεπώς όλα έχουν να κάνουν με τις προτεραιότητες του καθενός...
Συμφωνω ως προς το μέγεθος. Δεν τα θεοποιω, απλά την δεδομενη χρονική στιγμη είναι τα καλύτερα λογω διαχειρισης ενεργειας και software. Μου την σπανε σε εμφανιση και εσωτερικο χωρις διακόπτες. Και σίγουρα μου την σπάει που ειναι γκουμούτσα. Αλλα ειναι προς το παρον κορυφη αντικειμενικα λογω τον προαναφερθεντων + γρηγορων ταχυφορτιστών
Για την συζηγο που λες ενα μικρό ηλεκτρικο , φτηνότερο ειναι πολύ καλύτερη επιλογη από το born που ειναι πανακριβο για μικροτερο του τεσλα οπως λες. Πχ το YUDO που έχω η γυναικα μου το λατρεύει. Αλλα προφανως υπάρχουν και καλύτερα. Ολοενα και περισσότερες επιλογές, πχ : INSTER, LEAPMOTOR T03, Dolfin SURF, atto 2, e-C3 κτλ κτλ κτλ
Ακόμα και μικρό να μην θες και θες να πάρεις ενα μεγαλυτερο αλλα όχι τοσο μεγαλο οσο το τεσλα το Volvo, το ATTO 3 και το DOLFIN ειναι καλύτερες επιλογές. Με λιγα λόγια το ID3 είναι μια κακή προσπάθεια και το BORN μια κακή αλλα ομορφη προσπάθεια. Με αυτά τα touch στο τιμόνι και τετοια τιμή δεν πας πουθενα. Εντελως ακυρη επιλογη σε ηλεκτρικο όταν υπάρχουν πολλα αλλα καλύτερα, φτηνότερα και πρακτικότερα
Σορυ αλλα ολα κρίνονται με το ποσο κάνουν και ειναι πολύ ακριβο για το τι προσφέρει.
Συμφωνώ γιαυτό και εγώ προέβην σε αγορά μεταχειρισμένου ID.3. Προφανώς και ποτέ δεν θα έδινα τα χρήματα που ζητάει σαν καινούργιο. Έχει φάει ήδη την μεγαλύτερη απομείωση τιμής, είναι όμορφο (για τα δικά μου γούστα, σχετικά αξιόπιστο, με σχετικά καλή μπαταρία). Πράγματι η touch φιλοσοφία είναι μια βλακεία και μισή αλλά συνηθίζεται σχετικά εύκολα. Φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για τις βλακείες της Τεσλα (πχ όχι μοχλό φλας). Τέλος για το ID.3 τα iq led matrix φώτα είναι εκπληκτικά. Κάνουν την νύχτα μέρα!
Αν το πηρες σε καλή τιμη μια χαρα αμαξάκι είναι
Εγω μιλάω για καινουργιο, δεν μιλάω για τυχον ευκαιρίες σε μεταχειρισμένα που μπορει να βρει ο καθένας οπως εσυ. Και σε καινουργιο στα χρηματα τους υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκινητα.
ΥΓ για την βλακεια της τεσλα με το flash υπάρχει αφτερμαρκετ που το βαζεις στο πλάι και το λυνεις τουλάχιστον. Στο id3 και το born μενεις για πάντα με τα συρομενα touch δυστηχώς
Σε όλα κάνουμε υποχωρήσεις λίγο ή περισσότερο. Δεν υπάρχει (δυστυχώς) το τέλειο αμάξι!
εννοειται βρε. Εγώ πήρα το YUDO οταν πρωτοβγηκε και ήταν για λίγο καιρο ότι καλύτερο. Μετα το ακριβυνανε λόγω δασμών και φερανε και καλύτερα αμαξια από αυτό με καλύτερη τιμή
Εγώ υπερευχαριστημένος είμαι από το αμαξακι. Το προτεινω ομως σε κανέναν? ΟΧΙ γιατι πλέον στην τιμή του υπάρχουν καλύτερα. Και γω τώρα αλλο αμαξι θα διαλεγα στα χρήματα του. Απλά τοτε βιαζομουν να πάρω την επιδότηση και πήρα από αυτα που υπήρχαν
Θελω να πω με αυτό οτι ολα κρινονται με την συγκεκριμενη στιγμη που γραφουμε. Αυριο θα είναι αλλιως. Μπορει το ID3 οταν βγηκε λόγω τότε περιορισμένων επιλογων να ήταν καλη επιλογη. Ε τώρα δεν είναι οπως και να το κάνουμε
Το ιδιο και το δικό μου αμαξακι, δεν παω να το παίξω οτι εγω πήρα το καλό. Οχι , την ψιλοπάτησα γιατι εβαλαν μετα σε προσφορα το Dolfin στα 20Κ!!!! οταν πήρα το YUDO το dolfin δεν είχε ερθει καν. Αλλα δεν σημαινει οτι δεν ειμαι ευχαριστημένος και με υπερεξυπηρετει το κουβαδάκι μου
Συμφωνώ σε όλα μέχρι κεραίας!!!!
-
-
@katafractos17 said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
Δεν υπάρχει (δυστυχώς) το τέλειο αμάξι!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ
τελειο δεν είναι σιγουρα αλλα επισης σιγουρα είναι πολύ ομορφο
-
@katafractos17 said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
Δεν υπάρχει (δυστυχώς) το τέλειο αμάξι!
Ελπίζω να μην είναι από τα πρώτα diesel που έσπαγε η αλυσίδα που δίνει κίνηση από τον ένα εκκεντροφόρο στον άλλο.... Ωραίο αμάξι δεν λέω. Αλλά κάτι τέτοιες μ@λακίες μου την σπάνε. Την ίδια ξενέρα έφαγα όταν έμαθα ότι το focus mk4 diesel μου είχε τον ίδιο κινητήρα με την ίδια ευπάθεια...
-
@nascar1 said in Cupra Born:
@katafractos17 said in Cupra Born:
@nascar1 said in Cupra Born:
Δεν υπάρχει (δυστυχώς) το τέλειο αμάξι!
Ελπίζω να μην είναι από τα πρώτα diesel που έσπαγε η αλυσίδα που δίνει κίνηση από τον ένα εκκεντροφόρο στον άλλο.... Ωραίο αμάξι δεν λέω. Αλλά κάτι τέτοιες μ@λακίες μου την σπάνε. Την ίδια ξενέρα έφαγα όταν έμαθα ότι το focus mk4 diesel μου είχε τον ίδιο κινητήρα με την ίδια ευπάθεια...
Για να επιστρέψουμε όμως στο θέμα μας και στο Cupra Born, συμφωνώ με Cirus με τον οποίο συμφώνησες κι εσύ.
Cupra Born