-
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Τα διεθνή σάιτ πάντως δεν έχουν και μάλιστα ήδη σε 10 χώρες της Ευρώπης δίνει 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση, ακριβώς γιατί υπήρχαν και θέματα που λύνονται και αστοχίες και κακές κριτικές από τα σάιτ.
με λιγα λογια εχει αποδεχτει την κακη ποιοτητα και τα προβληματα και κανει την καλη, αν και επιβεβλημενη απο την αγορα, κινηση να ανοιξει την εγγυηση.
την ταλαιπωρια ομως δεν τη γλυτωσεις και επιπλεον εδω δεν ισχυουν τα 8 χρονια.Ναι έχει αποδεχτεί τα προβλήματα, έχει δώσει ήδη εγγυήσεις μέχρι 15 χρόνια για τα παλιά αυτοκίνητα και προχωράει για τα καινούργια.
Οπότε κοιτάμε και τα υπόλοιπα αφού το θέμα αξιοπιστία βρίσκει την λύση του, όπου στα υπόλοιπα ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ στην κατηγορία του.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Κάποιοι σχολίαζαν αρνητικά την ύπαρξη τους, διότι δεν υπήρχε η κλασσική άνεση των 2 θέσεων και μιας λιγότερο άνετης, αφού οι περισσότεροι κάνουν ταξίδια 4 θέσεων.
Για τους τρίτεκνους ο όμιλος προωθεί το 5008, αλλά και τις επιβατικές εκδόσεις των Μπερλίνγκο, όπως και τα 7θέσια 3 αιρκρος και Φροντέρα που είναι για οικογένειες με μικρά παιδιά.
Μια σημερινή σύγκριση των 2 γενεών σε γαλλικό σάιτ.
Και το 5008 δεν έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω….
ομοίως και τα 3aircross και Frontera!
2,5 καθίσματα πίσω όπως η πλειοψηφία των αυτοκινήτων. -
Προφανώς δεν θα υπήρξε τόσο μεγάλη ζήτηση για τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα, που να επιτρέπει να γίνουν καθεστώς.
Αν και διάβασα ότι το γεγονός ότι πλέον υπάρχουν ηλεκτρικά με τις μπαταρίες, τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα, θα έκοβαν επιπλέον ύψος από τους πίσω επιβάτες και αυτό δεν ήταν αποδεκτό, αφού ήθελαν και χώρους, αλλά και καλή αεροδυναμική. Οσο γίνεται βέβαια για σούβ τέτοιου μεγέθους.
-
35κ euros η βασική έκδοση του νέου στην Γαλλία!
-
Βγήκε και η τιμή του πλάγκ ιν με τα 195 άλογα.
42490 και 45490 στην Γαλλία, 39590 και 42590 στην Ισπανία.
Δεν βγαίνει στην βασική έκδοση μόνο στις 2 πλούσιες.
Μέχρι 100 χλμ ηλεκτρική οδήγηση.
Στην Ισπανία η βασική Γιού στο υβριδικό 145 είναι κάτω από 30000 ευρώ. Στην Γαλλία κάπου στα 32000.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Βγήκε και η τιμή του πλάγκ ιν με τα 195 άλογα.
42490 και 45490 στην Γαλλία, 39590 και 42590 στην Ισπανία.
Δεν βγαίνει στην βασική έκδοση μόνο στις 2 πλούσιες.
Μέχρι 100 χλμ ηλεκτρική οδήγηση.
Στην Ισπανία η βασική Γιού στο υβριδικό 145 είναι κάτω από 30000 ευρώ. Στην Γαλλία κάπου στα 32000.
Τι πληροφορίες έχεις για Ελλάδα;
-
Νομίζω λίγο κάτω από την Γαλλία. Δεν το έχω ψάξει πολύ.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Νομίζω λίγο κάτω από την Γαλλία. Δεν το έχω ψάξει πολύ.
Αδιάβαστος ο μέτοχος!!!
-
Απλά προσεκτικός
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Απλά προσεκτικός
Σωστά, μπορεί να τον κατηγορήσουν για αθέμιτη διαφήμιση προϊόντων!
Έχεις δίκιο Κρίου, συγνώμη. -
Ωχ, 4 αστέρια το c5 aircross
Ακόμα και το τουρκικό togg t10x τα πήγε καλύτερα
Βρε μπελά που βρήκαμε...
-
Γιατι νομίζω οτι πλεον ειναι λίγο παπατζα αυτές οι μετρήσεις?
-
Κατά δήλωση των ιδίων παίζουν και χορηγίες, που προφανώς οι κινέζοι πληρώνουν το έντρυ κόστ και εκεί.
-
-
-
Σήμερα το μεσημέρι ήταν η επίσημη ώρα που μπορούσαν να βγουν τα τέστ.
Θα έχουμε να διαβάζουμε και να βλέπουμε.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Κατά δήλωση των ιδίων παίζουν και χορηγίες, που προφανώς οι κινέζοι πληρώνουν το έντρυ κόστ και εκεί.
Ας τότε ας κάνει και η Citroen καμία χορηγία για να γίνει 5-αστερη.
Παλιότερα που κάποια έβγαιναν 5αστερα έκαναν χορηγίες?
-
Πιθανόν να είχε λιγότερες ανάγκες το γιούροσκραπ...
Η ουσία πάντως είναι ότι το 3008 έχει χαμηλή τιμή στα συστήματα ασφαλείας η οποία του στερεί το 5ο αστέρι, γιατί δεν τα έχει στην βασική.
Και το 5 αιρκρος θα έχει το ACC στανταρ αλλά το πλήρες πακέτο θα το έχει στην ΜΑΧ.
Και έχει επίσημα η εταιρεία εξηγήσει, ότι σύμφωνα με μελέτες του τμήματος μάρκετινγκ ο κόσμος δεν θέλει να πληρώσει περισσότερα για αυτά.
Προτιμάει να έχει εκδόσεις που δεν τα έχουν και έχουν άλλα χαρίσματα, όπως εξαιρετικές αναρτήσεις, άνετα σαλόνια και χαμηλές τιμές.
-
Αφήστε τα ACC ρε παιδί μου και δώστε τα να δούμε τι ψάρια πιάνουν και στους άλλους τομείς και ας πάρουν και 4 αστέρια.
Τι ποσοστά έχει σε προστασία καμπίνα, επιβάτες παιδιά κλπ να μάθουμε.
Δεν υπάρχει κάποιος ευρωπαϊκός / κυβερνητικός οργανισμός ασφαλείας να τους υποχρεώσει να τα περάσουν από τέστ αλλιώς να τους κλείσει τον διακόπτη στην γραμμή παραγωγής μέχρι να συμμορφωθούν;
-
@vagkirk said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Τι ποσοστά έχει σε προστασία καμπίνα, επιβάτες παιδιά κλπ να μάθουμε.
80% στους ενήλικες
85% στα παιδιά
79% στους πεζούς.@vagkirk said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν υπάρχει κάποιος ευρωπαϊκός / κυβερνητικός οργανισμός ασφαλείας να τους υποχρεώσει να τα περάσουν από τέστ αλλιώς να τους κλείσει τον διακόπτη στην γραμμή παραγωγής μέχρι να συμμορφωθούν;
Τα απαραίτητα θέματα ασφάλειας θα τα περνούσαν όλοι φαντάζομαι.
Τώρα τα έξτρα όπως acc κτλ, δεν αφορούν βασικούς κανόνες ασφάλειας όπως κλάιν.
CITROEN C5 AIRCROSS 2025