-
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Τα διεθνή σάιτ πάντως δεν έχουν και μάλιστα ήδη σε 10 χώρες της Ευρώπης δίνει 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση, ακριβώς γιατί υπήρχαν και θέματα που λύνονται και αστοχίες και κακές κριτικές από τα σάιτ.
με λιγα λογια εχει αποδεχτει την κακη ποιοτητα και τα προβληματα και κανει την καλη, αν και επιβεβλημενη απο την αγορα, κινηση να ανοιξει την εγγυηση.
την ταλαιπωρια ομως δεν τη γλυτωσεις και επιπλεον εδω δεν ισχυουν τα 8 χρονια.Ναι έχει αποδεχτεί τα προβλήματα, έχει δώσει ήδη εγγυήσεις μέχρι 15 χρόνια για τα παλιά αυτοκίνητα και προχωράει για τα καινούργια.
Οπότε κοιτάμε και τα υπόλοιπα αφού το θέμα αξιοπιστία βρίσκει την λύση του, όπου στα υπόλοιπα ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ στην κατηγορία του.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Κάποιοι σχολίαζαν αρνητικά την ύπαρξη τους, διότι δεν υπήρχε η κλασσική άνεση των 2 θέσεων και μιας λιγότερο άνετης, αφού οι περισσότεροι κάνουν ταξίδια 4 θέσεων.
Για τους τρίτεκνους ο όμιλος προωθεί το 5008, αλλά και τις επιβατικές εκδόσεις των Μπερλίνγκο, όπως και τα 7θέσια 3 αιρκρος και Φροντέρα που είναι για οικογένειες με μικρά παιδιά.
Μια σημερινή σύγκριση των 2 γενεών σε γαλλικό σάιτ.
Και το 5008 δεν έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω….
ομοίως και τα 3aircross και Frontera!
2,5 καθίσματα πίσω όπως η πλειοψηφία των αυτοκινήτων. -
Προφανώς δεν θα υπήρξε τόσο μεγάλη ζήτηση για τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα, που να επιτρέπει να γίνουν καθεστώς.
Αν και διάβασα ότι το γεγονός ότι πλέον υπάρχουν ηλεκτρικά με τις μπαταρίες, τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα, θα έκοβαν επιπλέον ύψος από τους πίσω επιβάτες και αυτό δεν ήταν αποδεκτό, αφού ήθελαν και χώρους, αλλά και καλή αεροδυναμική. Οσο γίνεται βέβαια για σούβ τέτοιου μεγέθους.
CITROEN C5 AIRCROSS 2025