-
Οχι! Ευτυχώς!
Λυπάμαι όσους εργάζονται για αυτούς!
-
Α θα επικοινωνείτε τηλεπαθητικά τότε.
Λογικό για οικονομολόγους να αγαπούν τα μεταφυσικά, αφού με τα πραγματικά δεν τα πάνε καλά..
-
Μάθε πρώτα οικονομετρία και ανάγνωση βασικών στατιστικών στοιχείων και γράψε μετά για έναν κλάδο που μάλλον δεν έχεις καμία σχετική γνώση!
Οι απορίες που είχες σε σχετικό θέμα κατέδειξαν ότι δεν γνωρίζεις τίποτα από τα θέματα αυτά! Απολύτως τίποτα! Αλλά με ευκολία κρίνεις αυτό που δεν γνωρίζεις και κατανοείς!
Σαν τον άλλον που δεν κατανοούσε απλοϊκες και βασικές μαθηματικές ασκήσεις πιθανοτήτων καθως και την έννοια αυτών αλλά αυτοθαυμαζεται με το «Μηχανικός σημαίνει φως!»
-
Διαβάζω εντομολογία τώρα.
Είναι πιο χρήσιμο από τις μπούρδες της μη Επιστήμης...
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Επί της ουσίας πάντως οι ίδιοι που έλεγαν σιγά τι είναι ο τάραδνος, που το ηλεκτρικό C3 πέρασε χαλαρά με 81 χαω και μάλιστα στα 84 χαω έριξε μόνο μία κορίνα, τώρα σκίζουν τα ιμάτια τους για τον τάρανδο, επειδή απέτυχε η τζούνιορ.
Το απέτυχε τρόπος του λέγειν κάπου κοντά στα μπίντ πήγε...
Αλλά για Αλφα Ρομέο απέτυχε οικτρά...
Τα ηλεκτρικά με το χαμηλό κέντρο βάρους ευνοούνται στο moose test, δεν είναι επίτευγμα της Σιτροέν για ένα αντικειμενικά μετριότατο ηλεκτρικό
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Διαβάζω εντομολογία τώρα.
Είναι πιο χρήσιμο από τις μπούρδες της μη Επιστήμης...
Δεν είναι παράξενο που συμφωνούν οι δύο εργολάβοι του forum. Ίδια ράτσα είναι, ίδια φάρα.
Δεν φταίτε εσείς...η ζωή σας έκανε το χειρότερο επάγγελμα της Ελλάδας και αποκτήσατε αυτά τα χαρακτηριστικά....
Κοινό χαρακτηριστικό η υποβάθμιση ετέρων και η συκοφαντία.
-
@red_monster said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Επί της ουσίας πάντως οι ίδιοι που έλεγαν σιγά τι είναι ο τάραδνος, που το ηλεκτρικό C3 πέρασε χαλαρά με 81 χαω και μάλιστα στα 84 χαω έριξε μόνο μία κορίνα, τώρα σκίζουν τα ιμάτια τους για τον τάρανδο, επειδή απέτυχε η τζούνιορ.
Το απέτυχε τρόπος του λέγειν κάπου κοντά στα μπίντ πήγε...
Αλλά για Αλφα Ρομέο απέτυχε οικτρά...
Τα ηλεκτρικά με το χαμηλό κέντρο βάρους ευνοούνται στο moose test, δεν είναι επίτευγμα της Σιτροέν για ένα αντικειμενικά μετριότατο ηλεκτρικό
Τι σχέση έχει το ότι είναι μετριότατο ηλεκτρικό με τον τάρανδο ?
Προφανώς και είναι επίτευγμα για ένα αυτοκίνητο το οποίο στοχεύει στην άνεση όπως δηλώνει η ίδια η εταιρεία και βέβαια κάτι γελοίοι τύποι που φτιάχνουν βίντεο και το κράζουν το αποκαλούν βάρκα...
Η τρικυμία που έχουν στο κρανίο τους βέβαια είναι προφανής.
Απορώ ποιοί τους βλέπουν...
-
@civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Ρε Γάλλοι , τι arna είναι ετούτο εδώ που μας ¨φορτώσατε";
Tι περίμενες δηλαδή από μι απεθαμένη μάρκα και μηχανικούς με μποζολέ και σε λα βι? Κάνε ωραιο αστεράτο εστιατόριο ναι, αλλά από μηχανικά πράγματα μπιλοζήρι!!
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Tι περίμενες δηλαδή από μι απεθαμένη μάρκα
Πεθαμένη τώρα αλλά βγάζει και ένα τέτοιο....
https://www.alfaromeo.co.uk/models/special-series/33-stradale
Στα σοβαρά , δε μου άρεσε από την πρώτη μέρα , έχω γκρινιάξει αρκετά ας μη γίνω και γραφικός , αλλά διαβάζω ότι πουλάει ικανοποιητικά (έτσι λένε). Οπότε ότι και να γράψω εγώ , η αγορά με ξεπερνάει.
-
-
Μέχρι τώρα μόνο το τζούνιορ δεν πήγε καλά.
Μπορεί να φταίνε τα λάστιχα ή κάτι άλλο.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το δουν στην εταιρεία.
-
-
Βάλε και το ηλεκτρικό Σε3
-
Βάζω τα B-segment SUV που είναι στην ίδια εκδοχή της πλατφόρμας του Junior.
Youtube VideoΑλλά μια και ζητήθηκε και το ηλεκτρικό C3
Youtube Video -
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Μέχρι τώρα μόνο το τζούνιορ δεν πήγε καλά.
Μπορεί να φταίνε τα λάστιχα ή κάτι άλλο.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το δουν στην εταιρεία.
To ESP φταίει, αφού δεν έχουν κράτημα αυτά, απλά το ESP κόβει ολη την ισχύ και τα σώζει. Το Αλφα Ρομεο το έκαναν ζμπορ με λιγότερο παρεμβατικό ESP (αλά BMW) οπότε φαίνονται οι αδυναμίες της ανάρτησης. Γαλλόχρεπα στο τετράγωνο!
-
Γάλλοι και Ιταλοί έχουν τρομερό επίπεδο στο βιομηχανικό εντζινιρινγκ. Είναι αδιανόητη η κατάσταση φθοράς στην οποία έχουν περιέλθει !
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Μέχρι τώρα μόνο το τζούνιορ δεν πήγε καλά.
Μπορεί να φταίνε τα λάστιχα ή κάτι άλλο.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το δουν στην εταιρεία.
To ESP φταίει, αφού δεν έχουν κράτημα αυτά, απλά το ESP κόβει ολη την ισχύ και τα σώζει. Το Αλφα Ρομεο το έκαναν ζμπορ με λιγότερο παρεμβατικό ESP (αλά BMW) οπότε φαίνονται οι αδυναμίες της ανάρτησης. Γαλλόχρεπα στο τετράγωνο!
Αμπαλος ο οδηγός αγώνων που έπαθε πλάκα με την ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ του C3 από όλα τα γιαπωνέζικα και γερμανικά χρέπια μέχρι 50000 ευρώ αξίας...
Πόσο πόνο σας έδωσε και τα έχετε χάσει εντελώς...
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Μέχρι τώρα μόνο το τζούνιορ δεν πήγε καλά.
Μπορεί να φταίνε τα λάστιχα ή κάτι άλλο.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το δουν στην εταιρεία.
To ESP φταίει, αφού δεν έχουν κράτημα αυτά, απλά το ESP κόβει ολη την ισχύ και τα σώζει. Το Αλφα Ρομεο το έκαναν ζμπορ με λιγότερο παρεμβατικό ESP (αλά BMW) οπότε φαίνονται οι αδυναμίες της ανάρτησης. Γαλλόχρεπα στο τετράγωνο!
Αμπαλος ο οδηγός αγώνων που έπαθε πλάκα με την ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ του C3 από όλα τα γιαπωνέζικα και γερμανικά χρέπια μέχρι 50000 ευρώ αξίας...
Πόσο πόνο σας έδωσε και τα έχετε χάσει εντελώς...
Μήπως το c3 ήταν ηλεκτρικό και τα άλλα δεν ήταν ;
-
Οχι και άλλα ήταν ηλεκτρικά...Το 2008 σίγουρα.
Τα άλλα να τα δούμε.
Εντιτ και το Αβέντζερ ηλεκτρικό.
Μόνο το μόκκα και το τζούνιορ δεν ήταν.
Αλλά και τα μπίντ ντόλφιν και άττο 3 ηλεκτρικά ήταν και γελάσαμε..
-
Οχι πως έχω καμία πρεμούρα να βγάλω λάδι τα μικρά ηλεκτρικά, τουναντίον, αλλά να συγκρίνουμε όμοια μεταξύ τους αυτοκίνητα
Alfa Romeo Junior (B-SUV)