Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2024
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 31
    • 32
    • 21 / 32
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    631
    39794
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Και πάλι εξετάζουν δαπάνες! Δεν περνούν όλες! Πάνε αυτά που ηξερες

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Στους Γάτους αυτού του κόσμου πέστα αυτά.

        Στις προσωπικές εταιρείες δεν έχουν τέτοια έξοδα.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jamesd last edited by

          Euroncap θα περάσει η αμαξάρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Προς το παρόν πέρασε το 3 τον τάρανδο και πέρασε όλα τα χρέπια που έχουν οι άλλοι...😊

            Αλλά λογικά για 4 αστέρια θα πάει στο κρας τέστ, αφού δεν έχει το Α(χρηστο) CC...😁

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd last edited by

              https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/citroen/euro-ncap/

              Συνοψίζοντας, το euroncap τα είχε 'χωσει' άσχημα για το avenger και η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του euroncap. Παράλληλα, η citroen υπεραμύνεται για τα C3 και C3 Aircross αλλά κάτι μου λέει ότι δεν προτίθεται να τα περάσει σε τεστ.
              Ετσι, ενώ όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και σέβεται το euroncap η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξη του και το έχει γραμμένο. Θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού..."

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap @criuser last edited by lap

                @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                Προς το παρόν πέρασε το 3 τον τάρανδο και πέρασε όλα τα χρέπια που έχουν οι άλλοι...😊

                Αλλά λογικά για 4 αστέρια θα πάει στο κρας τέστ, αφού δεν έχει το Α(χρηστο) CC...😁

                Το βλέπω για 3 αστέρια. Ιδιαίτερα το citroen c3. Διότι ούτε μεσαίο αερόσακο έχει, ούτε Adaptive cruise control, καθώς ούτε ξέρουμε πως θα τα πάει και στην ίδια την δοκιμή.
                Edit:
                Θυμήθηκα, δεν έχει ούτε στροφόμετρο. Δύο αστέρια.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • babisstinson
                  babisstinson last edited by

                  Εν τω μεταξύ με EuroNCAP δεν ασχολείται ούτε ένας στους πέντε αγοραστές. Ανάθεμα και αν έχει αναφερθεί σε συζήτηση με φίλους για αυτοκίνηση το πόσα αστέρια έχει το αμάξι και πώς πήγε στα τεστ σύγκρουσης. Βασικά τώρα που το σκέφτομαι ποτέ.

                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @jamesd last edited by

                    @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/citroen/euro-ncap/

                    Συνοψίζοντας, το euroncap τα είχε 'χωσει' άσχημα για το avenger και η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του euroncap. Παράλληλα, η citroen υπεραμύνεται για τα C3 και C3 Aircross αλλά κάτι μου λέει ότι δεν προτίθεται να τα περάσει σε τεστ.
                    Ετσι, ενώ όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και σέβεται το euroncap η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξη του και το έχει γραμμένο. Θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού..."

                    Πάντως το προηγούμενο αιρκρός είχε 5 αστέρια χαλαρά.

                    Δεν αμφισβητεί όμως.

                    Εχει ξεκαθαρίσει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να βγει φτηνότερο από το προηγούμενο και προφανώς όταν είναι τόσο μεγαλύτερο, η μείωση πρέπει να είναι σημαντική στο κόστος.

                    Ετσι το μάρκετινγκ του μοντέλου, λέει ότι οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΆΝΩ, για διάφορα πράγματα του ADAS δηλαδή το ACC, μεσαίο εμπρός αερόσακκο και διάφορα άλλα τέτοια, γιατί δεν τα θεωρούν αναγκαία.

                    Προφανώς λοιπόν χωρίς αυτά τα 5 αστέρια τώρα θα είναι αδύνατα.

                    Εκαναν όμως κάτι διαφορετικό από ότι ίσως έγινε στο Αβέντζερ.

                    Το κρας τέστ συγκρίνει ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.

                    Εκεί προφανώς θα είχε θέμα το Αβέντζερ.

                    Εδώ το έλυσαν βάζοντας τον ίδιο εξοπλισμό σε κάθε έκδοση, εκτός από το τυφλό σημείο που το βάζει μόνο στην ΜΑΧ έκδοση.

                    Για να ξεκαθαρίσουμε, Το νέο Αιρκρος είναι ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από το Κορόλα Κρος 1,8 , πολύ πιο γρήγορο και αρκετά φτηνότερο.

                    Δεν θα έχει τα 5 αστέρια.

                    Τα ίδια ισχύουν για το Μάζντα 30.

                    Ας δούμε τις συγκρίσεις...

                    https://zeperfs.com/en/duel13159-11162.htm

                    https://zeperfs.com/en/duel13159-9357.htm

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τις περισσότερες φορές αυτοί που δεν τα θεωρούν σημαντικά, δεν κατανοούν ή δεν έχουν εμπειρία από αυτά.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jamesd @lap last edited by jamesd

                        @lap said in Citroen C3 Aircross 2024:

                        Τις περισσότερες φορές αυτοί που δεν τα θεωρούν σημαντικά, δεν κατανοούν ή δεν έχουν εμπειρία από αυτά.

                        Νομίζω είναι περισσότερο ο περιορισμός του ποσού που διαθέτουν γιατί άλλο να δώσεις 25χιλ. ευρώ και άλλο 35. Δεν αποκλείεται και να κατανοούν, και να τα θεωρούν σημαντικά, ίσως να μην έχουν και άδικο, πολύ επιθετική τιμολόγηση τα τελευταία χρόνια….υπάρχουν και άλλες ανάγκες και εδώ που τα λέμε το κύριο ζητούμενο είναι η κάλυψη της ανάγκης μετακίνησης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • gatoz
                          gatoz last edited by

                          τι αστερια και καλοκυθια....
                          θα σε αφηνει και αυτο παντου και παντα
                          ηδη εχουν αρχισει κατι οργανα να βαρανε, για αυτο ανεβαζουν τις εγγυησεις

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Απέλπιδες προσπάθειες κουρασμένων χέητερς, που αφού έπρηξαν με την γκαντεμιά τους όσους γύριζαν από Κόρινθο, συνεχίζει τα παραμύθια...😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • babisstinson
                              babisstinson @criuser last edited by

                              @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                              @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                              https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/citroen/euro-ncap/

                              Συνοψίζοντας, το euroncap τα είχε 'χωσει' άσχημα για το avenger και η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του euroncap. Παράλληλα, η citroen υπεραμύνεται για τα C3 και C3 Aircross αλλά κάτι μου λέει ότι δεν προτίθεται να τα περάσει σε τεστ.
                              Ετσι, ενώ όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και σέβεται το euroncap η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξη του και το έχει γραμμένο. Θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού..."

                              Πάντως το προηγούμενο αιρκρός είχε 5 αστέρια χαλαρά.

                              Δεν αμφισβητεί όμως.

                              Εχει ξεκαθαρίσει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να βγει φτηνότερο από το προηγούμενο και προφανώς όταν είναι τόσο μεγαλύτερο, η μείωση πρέπει να είναι σημαντική στο κόστος.

                              Ετσι το μάρκετινγκ του μοντέλου, λέει ότι οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΆΝΩ, για διάφορα πράγματα του ADAS δηλαδή το ACC, μεσαίο εμπρός αερόσακκο και διάφορα άλλα τέτοια, γιατί δεν τα θεωρούν αναγκαία.

                              Προφανώς λοιπόν χωρίς αυτά τα 5 αστέρια τώρα θα είναι αδύνατα.

                              Εκαναν όμως κάτι διαφορετικό από ότι ίσως έγινε στο Αβέντζερ.

                              Το κρας τέστ συγκρίνει ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.

                              Εκεί προφανώς θα είχε θέμα το Αβέντζερ.

                              Εδώ το έλυσαν βάζοντας τον ίδιο εξοπλισμό σε κάθε έκδοση, εκτός από το τυφλό σημείο που το βάζει μόνο στην ΜΑΧ έκδοση.

                              Για να ξεκαθαρίσουμε, Το νέο Αιρκρος είναι ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από το Κορόλα Κρος 1,8 , πολύ πιο γρήγορο και αρκετά φτηνότερο.

                              Δεν θα έχει τα 5 αστέρια.

                              Τα ίδια ισχύουν για το Μάζντα 30.

                              Ας δούμε τις συγκρίσεις...

                              https://zeperfs.com/en/duel13159-11162.htm

                              https://zeperfs.com/en/duel13159-9357.htm

                              Δεν ανοίγω λινκ που έχει τίτλο
                              "Citroen C3 Aircross II Hybrid e-DCS6 - Mazda CX-30 2.0 e-Skyactiv-X M Hybrid Auto: head to head"
                              Αρνούμαι. 🙂

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • C
                                criuser last edited by

                                Καλά κάνεις. 😊

                                Χρειάζεται προετοιμασία πριν...😁

                                Σκέφτηκα να βάλω και άλλες δύο συγκρίσεις για άλλους φίλους εδώ μέσα, για αυτοκίνητα που συζητήθηκαν πρόσφατα...😀

                                https://zeperfs.com/en/duel13159-11970.htm

                                https://zeperfs.com/en/duel13159-8774.htm

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Μακάρι να βγει τόσο καλό και φθηνό το Σιτροεν, όσο το θέλει ο Κρουζερ, να έχουν και κάτι να αγοράσουν όσοι δεν φτάνουν Μαζντα, ή έστω ...Τογιότα, και να βγουν κι από πάνω κιόλας!

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Κοίτα το Μάζντα έχει ιδιαιτερότητες. Καλή ποιότητα, ατμοσφαιρικός κινητήρας, μέτριοι χώροι και δίλιτρο.

                                    Οπότε όσοι το κοιτάνε, δεν κοιτάνε άλλα.

                                    Για τους αγοραστές Κορόλα όμως, τα πλεονεκτήματα του είναι πολύ λιγότερα και τα μειονεκτήματα του περισσότερα. 😁

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το ηλεκτρικό 3 αιρκρος αποκτά και δεύτερο κινητήρα με μεγαλύτερη μπαταρία με 136 άλογα και 400 χλμ αυτονομία.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Ηρθαν τα πρώτα.

                                        4642cca3-f995-4c80-acc4-a2dae2eb90dc-494642843_10235550031720255_6500157840909623624_n.jpg

                                        72af75cf-350b-4b30-a508-c5f36dd1b1cc-494635078_10235550035440348_460334956504328138_n.jpg

                                        48f52aa2-586a-4458-b9ba-0b5d83ab1ebf-494533723_10235550033320295_8712263898771929526_n.jpg

                                        61bd404d-fbb7-44fc-b4c8-d099327fa97c-494429660_10235550034720330_5557627543037774791_n.jpg

                                        6c67d930-336d-4c45-8b7c-543b131cbb21-494407520_10235550032720280_8747724155411616169_n.jpg

                                        2a28bd8b-aea0-4eb3-9baf-20a98360b505-494264863_10235550036000362_464476832499437514_n.jpg

                                        Οι εικόνες από μέλος της ομάδας αιρκρος του ΦΒ.

                                        Οπως βλέπουμε πρόκειται για το χειροκίνητο με τα 100 άλογα. Η έκδοση αυτή είναι η μεσαία PLUS, το χειροκίνητο δεν βγαίνει στην ΜΑΧ.

                                        Η τιμή του με την έκπτωση των 600 ευρώ είναι στα 21400 για αμάξι λευκού χρώματος με μαύρη οροφή, ενώ κοντά στα 22000 για άλλο χρώμα.

                                        Πιστεύω ότι και ως χειροκίνητο θα πουλήσει καλά σε αυτήν την τιμή για τους χώρους που έχει.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        fanis75 E 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                        • M
                                          mariolas last edited by

                                          Εμένα μου άρεσε προσωπικά το καινούριο.Ομορφο και άνετο φαίνεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Καλουτισκη τιμη

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 21 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr