-
Και πάλι εξετάζουν δαπάνες! Δεν περνούν όλες! Πάνε αυτά που ηξερες
-
Στους Γάτους αυτού του κόσμου πέστα αυτά.
Στις προσωπικές εταιρείες δεν έχουν τέτοια έξοδα.
-
Euroncap θα περάσει η αμαξάρα;
-
Προς το παρόν πέρασε το 3 τον τάρανδο και πέρασε όλα τα χρέπια που έχουν οι άλλοι...

Αλλά λογικά για 4 αστέρια θα πάει στο κρας τέστ, αφού δεν έχει το Α(χρηστο) CC...

-
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/citroen/euro-ncap/
Συνοψίζοντας, το euroncap τα είχε 'χωσει' άσχημα για το avenger και η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του euroncap. Παράλληλα, η citroen υπεραμύνεται για τα C3 και C3 Aircross αλλά κάτι μου λέει ότι δεν προτίθεται να τα περάσει σε τεστ.
Ετσι, ενώ όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και σέβεται το euroncap η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξη του και το έχει γραμμένο. Θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." -
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Προς το παρόν πέρασε το 3 τον τάρανδο και πέρασε όλα τα χρέπια που έχουν οι άλλοι...

Αλλά λογικά για 4 αστέρια θα πάει στο κρας τέστ, αφού δεν έχει το Α(χρηστο) CC...

Το βλέπω για 3 αστέρια. Ιδιαίτερα το citroen c3. Διότι ούτε μεσαίο αερόσακο έχει, ούτε Adaptive cruise control, καθώς ούτε ξέρουμε πως θα τα πάει και στην ίδια την δοκιμή.
Edit:
Θυμήθηκα, δεν έχει ούτε στροφόμετρο. Δύο αστέρια. -
Εν τω μεταξύ με EuroNCAP δεν ασχολείται ούτε ένας στους πέντε αγοραστές. Ανάθεμα και αν έχει αναφερθεί σε συζήτηση με φίλους για αυτοκίνηση το πόσα αστέρια έχει το αμάξι και πώς πήγε στα τεστ σύγκρουσης. Βασικά τώρα που το σκέφτομαι ποτέ.
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/citroen/euro-ncap/
Συνοψίζοντας, το euroncap τα είχε 'χωσει' άσχημα για το avenger και η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του euroncap. Παράλληλα, η citroen υπεραμύνεται για τα C3 και C3 Aircross αλλά κάτι μου λέει ότι δεν προτίθεται να τα περάσει σε τεστ.
Ετσι, ενώ όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και σέβεται το euroncap η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξη του και το έχει γραμμένο. Θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού..."Πάντως το προηγούμενο αιρκρός είχε 5 αστέρια χαλαρά.
Δεν αμφισβητεί όμως.
Εχει ξεκαθαρίσει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να βγει φτηνότερο από το προηγούμενο και προφανώς όταν είναι τόσο μεγαλύτερο, η μείωση πρέπει να είναι σημαντική στο κόστος.
Ετσι το μάρκετινγκ του μοντέλου, λέει ότι οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΆΝΩ, για διάφορα πράγματα του ADAS δηλαδή το ACC, μεσαίο εμπρός αερόσακκο και διάφορα άλλα τέτοια, γιατί δεν τα θεωρούν αναγκαία.
Προφανώς λοιπόν χωρίς αυτά τα 5 αστέρια τώρα θα είναι αδύνατα.
Εκαναν όμως κάτι διαφορετικό από ότι ίσως έγινε στο Αβέντζερ.
Το κρας τέστ συγκρίνει ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Εκεί προφανώς θα είχε θέμα το Αβέντζερ.
Εδώ το έλυσαν βάζοντας τον ίδιο εξοπλισμό σε κάθε έκδοση, εκτός από το τυφλό σημείο που το βάζει μόνο στην ΜΑΧ έκδοση.
Για να ξεκαθαρίσουμε, Το νέο Αιρκρος είναι ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από το Κορόλα Κρος 1,8 , πολύ πιο γρήγορο και αρκετά φτηνότερο.
Δεν θα έχει τα 5 αστέρια.
Τα ίδια ισχύουν για το Μάζντα 30.
Ας δούμε τις συγκρίσεις...
-
Τις περισσότερες φορές αυτοί που δεν τα θεωρούν σημαντικά, δεν κατανοούν ή δεν έχουν εμπειρία από αυτά.
-
@lap said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τις περισσότερες φορές αυτοί που δεν τα θεωρούν σημαντικά, δεν κατανοούν ή δεν έχουν εμπειρία από αυτά.
Νομίζω είναι περισσότερο ο περιορισμός του ποσού που διαθέτουν γιατί άλλο να δώσεις 25χιλ. ευρώ και άλλο 35. Δεν αποκλείεται και να κατανοούν, και να τα θεωρούν σημαντικά, ίσως να μην έχουν και άδικο, πολύ επιθετική τιμολόγηση τα τελευταία χρόνια….υπάρχουν και άλλες ανάγκες και εδώ που τα λέμε το κύριο ζητούμενο είναι η κάλυψη της ανάγκης μετακίνησης.
-
τι αστερια και καλοκυθια....
θα σε αφηνει και αυτο παντου και παντα
ηδη εχουν αρχισει κατι οργανα να βαρανε, για αυτο ανεβαζουν τις εγγυησεις -
Απέλπιδες προσπάθειες κουρασμένων χέητερς, που αφού έπρηξαν με την γκαντεμιά τους όσους γύριζαν από Κόρινθο, συνεχίζει τα παραμύθια...

-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/citroen/euro-ncap/
Συνοψίζοντας, το euroncap τα είχε 'χωσει' άσχημα για το avenger και η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του euroncap. Παράλληλα, η citroen υπεραμύνεται για τα C3 και C3 Aircross αλλά κάτι μου λέει ότι δεν προτίθεται να τα περάσει σε τεστ.
Ετσι, ενώ όλη η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και σέβεται το euroncap η Citroen αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξη του και το έχει γραμμένο. Θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού..."Πάντως το προηγούμενο αιρκρός είχε 5 αστέρια χαλαρά.
Δεν αμφισβητεί όμως.
Εχει ξεκαθαρίσει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να βγει φτηνότερο από το προηγούμενο και προφανώς όταν είναι τόσο μεγαλύτερο, η μείωση πρέπει να είναι σημαντική στο κόστος.
Ετσι το μάρκετινγκ του μοντέλου, λέει ότι οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΆΝΩ, για διάφορα πράγματα του ADAS δηλαδή το ACC, μεσαίο εμπρός αερόσακκο και διάφορα άλλα τέτοια, γιατί δεν τα θεωρούν αναγκαία.
Προφανώς λοιπόν χωρίς αυτά τα 5 αστέρια τώρα θα είναι αδύνατα.
Εκαναν όμως κάτι διαφορετικό από ότι ίσως έγινε στο Αβέντζερ.
Το κρας τέστ συγκρίνει ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Εκεί προφανώς θα είχε θέμα το Αβέντζερ.
Εδώ το έλυσαν βάζοντας τον ίδιο εξοπλισμό σε κάθε έκδοση, εκτός από το τυφλό σημείο που το βάζει μόνο στην ΜΑΧ έκδοση.
Για να ξεκαθαρίσουμε, Το νέο Αιρκρος είναι ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε χώρους από το Κορόλα Κρος 1,8 , πολύ πιο γρήγορο και αρκετά φτηνότερο.
Δεν θα έχει τα 5 αστέρια.
Τα ίδια ισχύουν για το Μάζντα 30.
Ας δούμε τις συγκρίσεις...
Δεν ανοίγω λινκ που έχει τίτλο
"Citroen C3 Aircross II Hybrid e-DCS6 - Mazda CX-30 2.0 e-Skyactiv-X M Hybrid Auto: head to head"
Αρνούμαι.
-
Καλά κάνεις.

Χρειάζεται προετοιμασία πριν...

Σκέφτηκα να βάλω και άλλες δύο συγκρίσεις για άλλους φίλους εδώ μέσα, για αυτοκίνητα που συζητήθηκαν πρόσφατα...

-
Μακάρι να βγει τόσο καλό και φθηνό το Σιτροεν, όσο το θέλει ο Κρουζερ, να έχουν και κάτι να αγοράσουν όσοι δεν φτάνουν Μαζντα, ή έστω ...Τογιότα, και να βγουν κι από πάνω κιόλας!
-
Κοίτα το Μάζντα έχει ιδιαιτερότητες. Καλή ποιότητα, ατμοσφαιρικός κινητήρας, μέτριοι χώροι και δίλιτρο.
Οπότε όσοι το κοιτάνε, δεν κοιτάνε άλλα.
Για τους αγοραστές Κορόλα όμως, τα πλεονεκτήματα του είναι πολύ λιγότερα και τα μειονεκτήματα του περισσότερα.

-
Το ηλεκτρικό 3 αιρκρος αποκτά και δεύτερο κινητήρα με μεγαλύτερη μπαταρία με 136 άλογα και 400 χλμ αυτονομία.
-
Ηρθαν τα πρώτα.






Οι εικόνες από μέλος της ομάδας αιρκρος του ΦΒ.
Οπως βλέπουμε πρόκειται για το χειροκίνητο με τα 100 άλογα. Η έκδοση αυτή είναι η μεσαία PLUS, το χειροκίνητο δεν βγαίνει στην ΜΑΧ.
Η τιμή του με την έκπτωση των 600 ευρώ είναι στα 21400 για αμάξι λευκού χρώματος με μαύρη οροφή, ενώ κοντά στα 22000 για άλλο χρώμα.
Πιστεύω ότι και ως χειροκίνητο θα πουλήσει καλά σε αυτήν την τιμή για τους χώρους που έχει.
-
Εμένα μου άρεσε προσωπικά το καινούριο.Ομορφο και άνετο φαίνεται.
-
Καλουτισκη τιμη
Citroen C3 Aircross 2024