-
@cirus said in Νέο αυτοκίνητο:
Diesel μεταχειρισμένο λίγων ετών με λίγα χλμ.
Απέφυγε stellantis και αν βρεις euro 6 ΧΩΡΙΣ adblue (υπάρχουν κάποια euro 6 χωρίς adblue) προτίμησε το
Κάνα Suzuki scross πετρέλαιο θα εψαχνα για πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα
Συμφωνώ, ένα μεταχειρισμένο all grip πετρελαιο Scross, θα ήταν ότι πρέπει...
-
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@tsour_ee said in Νέο αυτοκίνητο:
Πάντως ο 1.5 της stellantis έχει πλέον 8 mm καδένα και λυμένα τα adblue θέματα, ξεκλειδώνοντας έτσι αρκετά μεγάλη γκάμα μοντέλων.
πως εχει λυμενα τα αντμπλου προβληματα?
που το ακουσες/διαβασες?
επισης ποιος ειπε οτι με την οχταρα λυνεται το προβλημα και δεν μπαλωνεται απλα?Έβαλαν 8 mm καδένα σε αντικατάσταση της 7 για αποφυγή περιπτώσεων σπασίματος. Γνωρίζεις περιπτώσεις που επαναλήφθηκε το πρόβλημα με 8mm?
Όσον αφορά το adblue συστήνουν την χρήση αποκλειστικά του total clearnox για αποφυγή κρυσταλλοποίησης η οποία και δημιουργεί τα προβλήματα στο μπεκ/δεξαμενή. Επίσης έχουν επεκτείνει και την κάλυψη της εγγύησης. Εγώ ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το total στα 50k και μέχρι τα 110 που χρειάστηκε αλλαγή η δεξαμενή δεν είχα θέμα. Επίσης μου την άλλαξαν δωρεάν παρότι είχε παρέλεθει ο χρόνος εγγύησης. -
@tsour_ee said in Νέο αυτοκίνητο:
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@tsour_ee said in Νέο αυτοκίνητο:
Πάντως ο 1.5 της stellantis έχει πλέον 8 mm καδένα και λυμένα τα adblue θέματα, ξεκλειδώνοντας έτσι αρκετά μεγάλη γκάμα μοντέλων.
πως εχει λυμενα τα αντμπλου προβληματα?
που το ακουσες/διαβασες?
επισης ποιος ειπε οτι με την οχταρα λυνεται το προβλημα και δεν μπαλωνεται απλα?Έβαλαν 8 mm καδένα σε αντικατάσταση της 7 για αποφυγή περιπτώσεων σπασίματος. Γνωρίζεις περιπτώσεις που επαναλήφθηκε το πρόβλημα με 8mm?
Όσον αφορά το adblue συστήνουν την χρήση αποκλειστικά του total clearnox για αποφυγή κρυσταλλοποίησης η οποία και δημιουργεί τα προβλήματα στο μπεκ/δεξαμενή. Επίσης έχουν επεκτείνει και την κάλυψη της εγγύησης. Εγώ ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το total στα 50k και μέχρι τα 110 που χρειάστηκε αλλαγή η δεξαμενή δεν είχα θέμα. Επίσης μου την άλλαξαν δωρεάν παρότι είχε παρέλεθει ο χρόνος εγγύησης.ναι ξερω
εισαι στην ομαδα στο φουμπου υποθετω και στις συνομιλιες. αν εισαι, ξερεις και εσυ.
ποιος συστηνει το τοταλ? η στελαντις? ή η ομαδα στο φουμπου? -
@tgd said in Νέο αυτοκίνητο:
@cirus said in Νέο αυτοκίνητο:
Diesel μεταχειρισμένο λίγων ετών με λίγα χλμ.
Απέφυγε stellantis και αν βρεις euro 6 ΧΩΡΙΣ adblue (υπάρχουν κάποια euro 6 χωρίς adblue) προτίμησε το
BMW δηλαδή.
Αν θέλει να πληρώνει κερατιατικα service και ανταλλακτικά ναι , είναι αμαξάρες γιατί όχι.
Αν όχι υπάρχουν και VFM όπως το scross
-
@groover1972 said in Νέο αυτοκίνητο:
@cirus said in Νέο αυτοκίνητο:
Diesel μεταχειρισμένο λίγων ετών με λίγα χλμ.
Απέφυγε stellantis και αν βρεις euro 6 ΧΩΡΙΣ adblue (υπάρχουν κάποια euro 6 χωρίς adblue) προτίμησε το
Κάνα Suzuki scross πετρέλαιο θα εψαχνα για πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα
Συμφωνώ, ένα μεταχειρισμένο all grip πετρελαιο Scross, θα ήταν ότι πρέπει...
Σωστά μεν, κι εγώ λέω ότι θα ταίριαζε γάντι λόγω οικονομίας, αξιοπιστίας, καλού εξοπλισμού και χώρων. Ωστόσο τα ddis σταμάτησαν σχετικά νωρίς, μπορεί όντως να βρεθεί αμάξι με λίγα χλμ αλλά θα είναι 7 ετών τουλάχιστον σε ηλικία.
-
Απ' ότι βλέπω στο car.gr BMW 216 και Suzuki s-cross πετρέλαιο και "λίγα χιλιόμετρα" είναι ασύμβατα. Και θά 'λεγα ότι τα BMW είναι και λίγο φθηνότερα από τα Suzuki... Οι αγγελίες είναι γεμάτες Peugeot και Citroen.
Νομίζω ότι όσοι έχουν ντήζελ θα τα κρατήσουν μέχρι να τα ξεζουμίσουν. -
Είναι και γεμάτες με αυτοκίνητα εισαγωγής.
Αν βάλετε Ελληνικής αντιπροσωπείας, φεύγει το 70-80 % των αυτοκινήτων.
Παράδειγμα το καρ έχει 91 πετρέλαια 3 αιρκρος.
70 χειροκίνητα και 21 αυτόματα.
Αν βάλω το Ελληνικής αντιπροσωπείας τότε έχουμε 28 συνολικά και 25 χειροκίνητα και 3 αυτόματα.
Νέο αυτοκίνητο