-
θα καεί οριστικά, μέχρι να πάει 500 km ακατούρητος!
-
Δεν κάηκε η λάμπα. Δεν το ξανάκανε (σήμερα). Άμα είναι απλά το λαμπάκι παέι στο καλό. Φοβήθηκα μην είναι καμία πλακέτα ή κάτι τέτοιο.
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν κάηκε η λάμπα. Δεν το ξανάκανε (σήμερα). Άμα είναι απλά το λαμπάκι παέι στο καλό. Φοβήθηκα μην είναι καμία πλακέτα ή κάτι τέτοιο.
Λαμπα ειναι, μπορει να μην εκανε καλη επαφη στο ντουι και σε καποια λακουβα να πατησε.
-
Μπήκαμε σε εποχή γκαντεμιάς νομίζω. Άναψε μήνυμα "check LDP" και 4-5 λαμπάκια. Ήρθα 4 ώρες δρόμο σαν χριστουγενιάτικο δέντρο. Ευτυχώς δεν μ' άφησε.
Άντε να δούμε τι θα δούμε.
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
check LDP
καθαρισε το ρανταρ μπροστα απο τα μυγακια και τυχον μεγαλα κομματια λασπης με ενα χαρτομαντηλο
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπήκαμε σε εποχή γκαντεμιάς νομίζω. Άναψε μήνυμα "check LDP" και 4-5 λαμπάκια. Ήρθα 4 ώρες δρόμο σαν χριστουγενιάτικο δέντρο. Ευτυχώς δεν μ' άφησε.
Άντε να δούμε τι θα δούμε.
LDP εννοεί το
Lane Departure Prevention?? -
Ναι. Το σύστημα που κουνάει το τιμόνι λίγο όταν πάς να φύγεις απ τη λωρίδα. Γι' αυτό κ μου άναψε όλα τα σχετικά λαμπάκια συν το λαμπάκι αυτόματου φρεναρίσματος (τί σκατά έχει να κάνει το LDP με το αυτόματο φρενάρισμα δεν ξέρω).
Πάντα μου την έσπαγε αυτό το σύστημα. Ήταν ηλίθιο, πχ πάς λίγο πιό κεί να μην περάσεις ξυστά απ την νταλίκα και φώναζε και κούναγε το τιμόνι. Βασικά οδήγησα πολύ καλύτερα τώρα που ψόφησε.
Δεν είναι θέμα βρωμιάς μπροστά απ την κάμερα γάτε. Το παρμπριζ μπροστά απ τις κάμερες είναι πεντακάθαρο. Εκτός και εννοείς κάποιο άλλο σημείο.
Δεν ξέρω ρε παιδιά. Αναπολώ τις εποχές που τα αυτοκίνητα δεν ήταν ένας σωρός από ετερόκλητα μισοψημένα υπολογιστικά συστήματα που κάθε τόσο θέλουν ντάντεμα.
-
Όπως σου λέει ο γάτος, καθάρισε και το παρμπρίζ και τους αισθητήρες μπροστά στη μάσκα με ένα υγρό πανί και μετά ένα μικροινων
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ναι. Το σύστημα που κουνάει το τιμόνι λίγο όταν πάς να φύγεις απ τη λωρίδα. Γι' αυτό κ μου άναψε όλα τα σχετικά λαμπάκια συν το λαμπάκι αυτόματου φρεναρίσματος (τί σκατά έχει να κάνει το LDP με το αυτόματο φρενάρισμα δεν ξέρω).
Πάντα μου την έσπαγε αυτό το σύστημα. Ήταν ηλίθιο, πχ πάς λίγο πιό κεί να μην περάσεις ξυστά απ την νταλίκα και φώναζε και κούναγε το τιμόνι. Βασικά οδήγησα πολύ καλύτερα τώρα που ψόφησε.
Δεν είναι θέμα βρωμιάς μπροστά απ την κάμερα γάτε. Το παρμπριζ μπροστά απ τις κάμερες είναι πεντακάθαρο. Εκτός και εννοείς κάποιο άλλο σημείο.
Δεν ξέρω ρε παιδιά. Αναπολώ τις εποχές που τα αυτοκίνητα δεν ήταν ένας σωρός από ετερόκλητα μισοψημένα υπολογιστικά συστήματα που κάθε τόσο θέλουν ντάντεμα.
το ρανταρ ειναι στη μασκα στη μεση! στο παρπριζ ειναι η καμερα
εκει μπορει να πιασει μακα -
ΟΚ. Θα του ρίξω μια ματιά αυριο μέρα. Ωστόσο αν ήταν αυτό θα γινόταν εν κινήσει (την ώρα που θα σπλάταρε το μυγάκι στο ρανταρ). Αυτό ψόφησε μετά από στάση για κατούρημα.
Στη μέση της μάσκας λέτε;
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΟΚ. Θα του ρίξω μια ματιά αυριο μέρα. Ωστόσο αν ήταν αυτό θα γινόταν εν κινήσει (την ώρα που θα σπλάταρε το μυγάκι στο ρανταρ). Αυτό ψόφησε μετά από στάση για κατούρημα.
Στη μέση της μάσκας λέτε;
ναι
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό ψόφησε μετά από στάση για κατούρημα.
;
σαμποτάζ μου μυρίζει....ήταν εκεί κοντά κανας ΨΗλος ευρυστερνος με Σιτροέν;
-
@a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό ψόφησε μετά από στάση για κατούρημα.
;
σαμποτάζ μου μυρίζει....ήταν εκεί κοντά κανας ΨΗλος ευρυστερνος με Σιτροέν;
Δεν μπορούμε να κάνουμε σαμποτάζ...
Δεν βρίσκουμε κανένα που να αντέχει να το δει από κοντά, ώστε να κάνει την δουλειά...
-
Το σαμποτάζ δεν είναι τόσο κακή ιδέα.
Έψαξα τη μάσκα πόντο πόντο. Κάμερα/ραντάρ δεν βλέπω πουθενά.
Πάμε αντιπροσωπεία.
-
Το σήμα είναι τότε. Ποιας χρονιάς έχεις;
-
Ποια μάσκα ρε. Κάτω στο κέντρο, μπροστά από το intercooler.
-
Το DSBS2 δεν έχει εκεί το ραντάρ
-
Δεν έχει gsr2 ο αδερφός.
-
Κάτω από την πινακίδα. Στη μάσκα ή όπως αλλιώς το λένε.
-
SUZUKI SX4 SCROSS