-
Ηρθε και το δικο μου LBX, αρχες Μαρτιου.
Μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την συμπεριφορα και ανεση του αυτοκινητου. Καποια θεματακια που εχω παρατηρησει ειναι:
-
Στην αποτομη επιταχυνση ανεβαζει αρκετα τις στροφες χωρις να υπαρχει η αναγκη +3000 δλδ με αποτελεσμα να υπαρχει μια στιγμη που νοιωθεις και ακους αρκετα την μηχανη. Μολις φτασει μια επιθυμητη ταχυτητα βεβαια πεφτουν οι στροφες.
-
Το λογισμικο καποιες φορες μου κανει καποια περιεργα. Δεν κραταει καποιες ρυθμισεις (που δεν εχουν να κανουν με την ασφαλεια). Η δυσκολευομαι να αλλαξω και να βρω καποιες ρυθμισεις π.χ. δεν μπορουσα με τιποτα να αλλαξω το GPS απο μιλια σε μετρα... Τελικα το εκανε μονο του..
-
Θα προτιμουσα οι υαλοκαθαριστηρες να μην αφηναν τα 5-6 εκατοστα στα αριστερα του παμπριζ.
Επισης ηθελα να αναφερω λιγο το θεμα με την 12V μπαταρια. Το γκρουπ στο Facebook εχει αρκετα παραπονακια... Εχετε παρει Booster καλου κακου;
Το συνεργειο της Lexus μου προτεινε να υπαρχει ενα στο αυτοκινητο διοτι η μπαταρια διατηρει αρκετα συστηματα (συναγερμο, GPS κτλπ). Μου ειπαν οτι καλο θα ηταν το αμαξι να μην μεινει ακινητο για πανω απο 7 μερες και αν εχω θεμα ποτε μπορω να την παω να μου την αλλαξουν χωρις συζητηση. Αυτη ειναι η επισημη οδηγια που εχουν λαβει μεχρι στιγμης.
Εχει αντιμετωπισει κανεις σχετικο προβλημα; Επισης, εχετε να προτεινετε καποιο Booster;
Νομιζω και ευελπιστω οτι το θεμα με την μπαταρια ειναι μονο σε καποια αυτοκινητα που ισως στο ταξιδι απο την Ιαπωνια κατι δεν πηγε καλα.***Να ενημερωσω πως ειναι το πρωτο μου Hybrid και αυτοματο αυτοκινητο οποτε τα σχολια μου μπορει να ειναι και αστοχα
Ενδιαφέρον αυτό για την αλλαγή μπαταρίας.
Εμένα ήταν άδεια όταν πήγα να το παραλάβω και αγχώθηκα, προς το παρόν δεν έχω θέματα, αλλά τσεκάρω. Έχω διαβάσει και αρκετά σχόλια σε ξένα γκρουπ. Το βασικό είναι να το έχεις στο ready mode όταν χρησιμοποιείς τα ηλεκτρονικά συστήματα και ότι οι μικρές βόλτες δεν έχουν τόσο καλό αποτέλεσμα (μάλλον το αντίθετο), από το να το βάλεις 30-60 λεπτά σε ready mode μια φορά την εβδομάδα (αν δεν το κινείς εννοείται). Επίσης αν το αφήσεις για μέρες (π.χ. ταξίδι) να απενεργοποιήσεις το smart entry. (by the way, μπορείς να βάλεις και το κλειδί σε "sleep mode" ας πούμε για να του κάνεις οικονομία).Γνωρίζει κανείς από πού παίρνει πληροφορίες το navigation για κίνηση κτλ; Μέχρι στιγμής κάνει αρκετά καλή δουλειά, περίμενα να μην το χρησιμοποιώ καθόλου και προς το παρόν δεν χρησιμοποιώ Google Maps.
Επίσης επειδή δεν έβγαλα άκρη από το manual, δεν αρκεί το "P" για να μπει το χειρόφρενο; Υπάρχει λόγος να βάζεις το χειρόφρενο από το ξεχωριστό κουμπί; -
-
Ηρθε και το δικο μου LBX, αρχες Μαρτιου.
Μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την συμπεριφορα και ανεση του αυτοκινητου. Καποια θεματακια που εχω παρατηρησει ειναι:
-
Στην αποτομη επιταχυνση ανεβαζει αρκετα τις στροφες χωρις να υπαρχει η αναγκη +3000 δλδ με αποτελεσμα να υπαρχει μια στιγμη που νοιωθεις και ακους αρκετα την μηχανη. Μολις φτασει μια επιθυμητη ταχυτητα βεβαια πεφτουν οι στροφες.
-
Το λογισμικο καποιες φορες μου κανει καποια περιεργα. Δεν κραταει καποιες ρυθμισεις (που δεν εχουν να κανουν με την ασφαλεια). Η δυσκολευομαι να αλλαξω και να βρω καποιες ρυθμισεις π.χ. δεν μπορουσα με τιποτα να αλλαξω το GPS απο μιλια σε μετρα... Τελικα το εκανε μονο του..
-
Θα προτιμουσα οι υαλοκαθαριστηρες να μην αφηναν τα 5-6 εκατοστα στα αριστερα του παμπριζ.
Επισης ηθελα να αναφερω λιγο το θεμα με την 12V μπαταρια. Το γκρουπ στο Facebook εχει αρκετα παραπονακια... Εχετε παρει Booster καλου κακου;
Το συνεργειο της Lexus μου προτεινε να υπαρχει ενα στο αυτοκινητο διοτι η μπαταρια διατηρει αρκετα συστηματα (συναγερμο, GPS κτλπ). Μου ειπαν οτι καλο θα ηταν το αμαξι να μην μεινει ακινητο για πανω απο 7 μερες και αν εχω θεμα ποτε μπορω να την παω να μου την αλλαξουν χωρις συζητηση. Αυτη ειναι η επισημη οδηγια που εχουν λαβει μεχρι στιγμης.
Εχει αντιμετωπισει κανεις σχετικο προβλημα; Επισης, εχετε να προτεινετε καποιο Booster;
Νομιζω και ευελπιστω οτι το θεμα με την μπαταρια ειναι μονο σε καποια αυτοκινητα που ισως στο ταξιδι απο την Ιαπωνια κατι δεν πηγε καλα.***Να ενημερωσω πως ειναι το πρωτο μου Hybrid και αυτοματο αυτοκινητο οποτε τα σχολια μου μπορει να ειναι και αστοχα
Καλορίζικο, καλά και απροβλημάτιστα χλμ !!!
Σχετικά με την μπαταρία 12v, φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα σε κάποιες παρτίδες αυτοκινήτων κυρίως στην Β. Ευρώπη και ίσως να σχετίζεται με το πολύ υγρό και κρύο κλίμα. Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο το LBX αλλά γενικότερα πολλά μοντέλα υβριδικών αυτοκινήτων Toyota-Lexus
Πολύ καλό αυτό που σου είπαν πως αν προκύψει πρόβλημα θα την αλλάξουν διότι αν αναφερθούν μαζικά περιστατικά η μαμά Toyota θα αναλάβει να τις αντικαταστήσει γιατί το impact είναι μεγάλο (και για το πρεστίζ)
Για την ακινησία που σου είπαν, εγώ το είχα ακίνητο 15 μέρες τον Φλεβάρη με τα πολλά κρύα και δεν είχα πρόβλημα. Booster δεν έχω πάρει και δεν σκοπεύω να το κάνω
Επίσης επειδή δεν έβγαλα άκρη από το manual, δεν αρκεί το "P" για να μπει το χειρόφρενο; Υπάρχει λόγος να βάζεις το χειρόφρενο από το ξεχωριστό κουμπί;
Ναι αρκεί το P
-
-
Τουλαχιστον αν καποιος μεινει απο μπαταρια να συμβουλευτει το μανουαλι τι λεει πριν κανει οτιδηποτε ή καλεσει οδικη.
Μην παθει οτι ενας φιλος εδω μεσα (CC) που πηγε η ζημια οριακα σε 5 ψηφιο νουμερο... -
Επίσης αν το αφήσεις για μέρες (π.χ. ταξίδι) να απενεργοποιήσεις το smart entry. (by the way, μπορείς να βάλεις και το κλειδί σε "sleep mode" ας πούμε για να του κάνεις οικονομία).
Επίσης επειδή δεν έβγαλα άκρη από το manual, δεν αρκεί το "P" για να μπει το χειρόφρενο; Υπάρχει λόγος να βάζεις το χειρόφρενο από το ξεχωριστό κουμπί;
@alexb-0 καλοτάξιδο με υγεία να το χαρείς!
@sonic-0 Για να μη ψαχνω γιατί βαριέμαι, μπορείς να περιγράψεις στα γρήγορα πώς απενεργοποιείς το smart entry και πώς βάζεις το κλειδί σε sleep mode? Και πώς το βγάζεις από sleep mode φυσικά!
Αν απενεργοποιήσεις το smart entry, πώς κλειδώνεις/ ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο; Με τα κουμπιά απο το κλειδί αντί με την αφή;
Αυτό που λες με το χειρόφρενο, με έμπλεξε λίγο:
Εγώ όταν τελειώσω τη διαδρομή μου και παρκάρω, απλώς πιέζω το κουμπι ON/OFF και αυτόματα μπαίνει το χειρόφρενο. Δε χρειάζεται να πατήσω τιποτα αλλο.
Αν δε σβήσω τον κινητήρα αλλά π.χ. απλώς θέλω να βάλω το χειρόφρενο για να βγω απο το αμάξι, να κλείσω την πόρτα του γκαραζ, ενώ το αυτοκίνητο παραμένει σε READY mode δηλ. με τον κινητήρα αναμμένο, τότε πατώ το P και μπαίνει το χειρόφρενο.
Ποιό είναι το ξεχωριστό κουμπί στο οποίο αναφέρεσαι; -
Επίσης αν το αφήσεις για μέρες (π.χ. ταξίδι) να απενεργοποιήσεις το smart entry. (by the way, μπορείς να βάλεις και το κλειδί σε "sleep mode" ας πούμε για να του κάνεις οικονομία).
Επίσης επειδή δεν έβγαλα άκρη από το manual, δεν αρκεί το "P" για να μπει το χειρόφρενο; Υπάρχει λόγος να βάζεις το χειρόφρενο από το ξεχωριστό κουμπί;
@alexb-0 καλοτάξιδο με υγεία να το χαρείς!
@sonic-0 Για να μη ψαχνω γιατί βαριέμαι, μπορείς να περιγράψεις στα γρήγορα πώς απενεργοποιείς το smart entry και πώς βάζεις το κλειδί σε sleep mode? Και πώς το βγάζεις από sleep mode φυσικά!
Αν απενεργοποιήσεις το smart entry, πώς κλειδώνεις/ ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο; Με τα κουμπιά απο το κλειδί αντί με την αφή;
Αυτό που λες με το χειρόφρενο, με έμπλεξε λίγο:
Εγώ όταν τελειώσω τη διαδρομή μου και παρκάρω, απλώς πιέζω το κουμπι ON/OFF και αυτόματα μπαίνει το χειρόφρενο. Δε χρειάζεται να πατήσω τιποτα αλλο.
Αν δε σβήσω τον κινητήρα αλλά π.χ. απλώς θέλω να βάλω το χειρόφρενο για να βγω απο το αμάξι, να κλείσω την πόρτα του γκαραζ, ενώ το αυτοκίνητο παραμένει σε READY mode δηλ. με τον κινητήρα αναμμένο, τότε πατώ το P και μπαίνει το χειρόφρενο.
Ποιό είναι το ξεχωριστό κουμπί στο οποίο αναφέρεσαι;Το Smart Entry το απενεργοποιείς από τις ρυθμίσεις, δεν το έχω πρόχειρο τώρα, αλλά νομίζω πάς Settings - Vehicle Customise - Smart Entry.
Το Smart Entry είναι αυτό που όταν έχεις το κλειδί στην τσέπη και πλησιάζεις, αγγίζεις το χερούλι και ξεκλειδώνει (και αντίστοιχα κλειδώνει βγαίνοντας αγγίζοντας απ' έξω) και επίσης για να βάλεις μπρος, απλά πατάς το κουμπί με το κλειδί στην τσέπη. Επίσης χρησιμεύει για το ψηφιακό κλειδί.
Γενικά είδα ότι είναι από αυτά που καταναλώνουν ρεύμα αν μείνει το αυτοκίνητο για μέρες. Αν το απενεργοποιήσεις, απλώς πατάς το κουμπί στο κλειδί. Προσωπικά δεν το έχω βγάλει, αλλά το μέτρησαν και έχει μια επίπτωση. Οπότε αν είναι να φύγεις για μέρες, καλό είναι να το κάνεις.Για το κλειδί κρατάς πατημένο το "κλείδωμα" και πατάς δυο φορές το ξεκλείδωμα. Αναβοσβήνει τέσσερις φορές το λαμπάκι και έτσι μπαίνει σε battery saving mode. Οπότε δεν "καίει" μπαταρία συνέχεια, ειδικά αν δεν το χρησιμοποιείς για μέρες. Για να το επαναφέρεις, απλά πατάς οποιοδήποτε κουμπί μια φορά.
Για το χειρόφρενο, έχει επιλογή να είναι αυτόματο και να μπαίνει με το "P" από τον λεβιέ. Το άλλο κουμπί που αναφέρω είναι το ((P)) που υπάρχει για το "χειροκίνητο" χειρόφρενο, πιο δεξιά από τον λεβιέ. Εγώ ακολουθώ την πρώτη λύση και απλά ρώτησα.
Γενικά, όποιος έχει tips ή έχει βρει τίποτα ενδιαφέρον, ας το μεταφέρει. Το manual είναι τεράστιο και σίγουρα ξεφεύγουν πράγματα.
-
Καλησπέρα σε όλους. Έκανα πρόσφατα test drive. Είμαι 1,85 και 95 κιλά. Το τιμόνι σκάλωνε στο πόδι μου..Η εντύπωσή μου είναι ότι τοποθετήθηκε υπερβολικά χαμηλά. Ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει κανένας από όσους το αγόρασαν, με παρόμοιο ανάστημα, που να βολεύτηκε στη θέση οδήγησης? Μήπως ήταν η ιδέα μου, ή μήπως κάτι δεν ρύθμισα καλά. Δεν με απασχολούν οι χώροι πίσω, αλλά η θέση οδήγησης τουλάχιστον πρέπει να είναι άνετη. Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα σε όλους. Έκανα πρόσφατα test drive. Είμαι 1,85 και 95 κιλά. Το τιμόνι σκάλωνε στο πόδι μου..Η εντύπωσή μου είναι ότι τοποθετήθηκε υπερβολικά χαμηλά. Ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει κανένας από όσους το αγόρασαν, με παρόμοιο ανάστημα, που να βολεύτηκε στη θέση οδήγησης? Μήπως ήταν η ιδέα μου, ή μήπως κάτι δεν ρύθμισα καλά. Δεν με απασχολούν οι χώροι πίσω, αλλά η θέση οδήγησης τουλάχιστον πρέπει να είναι άνετη. Ευχαριστώ.
Ειμαι 1,83-87 κιλα..σαν θεση οδηγω αρκετα πιο μπροστα απ την τερμα πισω θεση..και χαμηλα..και ειμαι υπερανετα..
Το τιμονι ειναι κομπλε..το εχω στο ανωτερο σημειο..νομιζω κατι κανεις λαθος καθως χωροταξικα μπροστα χωρανε πιο μεγαλοσωμοι απο σενα..πισω ναι δεν χωρας..Το τιμονι παντως ειναι φαουλ..
Η οδηγηση οταν καθεσαι τερμα ψηλα ειναι σαν να καθεσε σε σταντακι και να προσπαθεις να φας απ το χαλι -
Άσχετο... Έβλεπα λίγο ΑΤP 500 Βαρκελώνης και είναι σπόνσορας η Lexus.
Έχουν το LBX μέσα: -
Το δικό σου σε ένα τεστ στο YouTube το δίνει 0-100 9,8"
Το MG ZS : 8,3"
Άρα θα είναι μπροστά από εσένα κατά 7-8 καροτσες μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα.
Πως θα μαζέψεις αυτήν την απόσταση ;
-
Το δικό σου σε ένα τεστ στο YouTube το δίνει 0-100 9,8"
Το MG ZS : 8,3"
Άρα θα είναι μπροστά από εσένα κατά 7-8 καροτσες μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα.
Πως θα μαζέψεις αυτήν την απόσταση ;
Και γω στο youtube μπορει να πεταω.. Αν βρουμε ενα να παμε να δουμε διαφορες..να συγκρινουμε και κατα ποσο αντιπροσωπευτικα ειναι τα αλογα τους..νομιζω οτι αυτο ειναι το πιο ενδιαφερον οχι ποιος την εχει μεγαλυτερη..
-
-
@lap αν δεν μετρησουν δυο αμαξια διπλα διπλα δεν εχει καμια μα καμια σημασια..καιρικες συνθηκες δρομος κλπ κλπ..μονο με μια κλιση +3% ο ενας και -3% ο αλλος εχουμε 1δλ αλλοιωση για πλακα..αυτα καθαρα για να δεις μια δοκιμη..αν παμε στο θεμα κοντρα εκει εχουμε κ αλλα δεδομενα..
-
Έχω την αίσθηση πως είναι στην ίδια ευθεία που το δοκιμάζει το ίδιο κανάλι
-
-
Sorry αλλά τι συγκρίνουμε τώρα ;
Το MG ZS Hybrid 197 HP με το LBX Hybrid 136HP ;
Επίσης ποιός ασχολείται πλέον με το 0-100, πιο χρήσιμο είναι το 80-140 και το ανάποδο για το φρενάρισμα -
-
Και τα περιοδικά σταμάτησαν τις μετρήσεις επιδόσεων...
Ο μοναδικός λογος που τα αγόραζα τα τελευταια χρόνια. -
Ποπο εκλαψα..κριμα καινουργιο αμαξι..παντως δεν εχει ανοιξει αεροσακους και το μηχανοστασιο φαινεται αθικτο..αν εισαι φαναρτζης η εχεις δικο σου ανθρωπο ισως συμφερει
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45652170-lexus-lbx#bigger-photos
-
Ισχύει. Μόνο YouTubers κάνουν μετρήσεις, πχ ο Στέφου. Και αυτοί όχι όλες, συνήθως ένα 0-100-0. Καθόλου ρεπρίζ που είναι τα πραγματικά χρήσιμα στην καθημερινότητα.
-
Απ τη στιγμη που ηρθε το dragy στη ζωη μας μπορει ευκολα να μετρησει ο καθενας..παλια στα κοντραδικα χρονια χρειαζοσουν vbox η pbox που χαν ελαχιστοι και ξανα μανα πηγαινε μετρα σηκωσε χαμηλωσε πιεση κλπ κλπ
LEXUS LBX