Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 47 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    1035
    51080
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by aea4tf

      @tkin73 said in MG ZS:

      Έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού που λένε στην αντιπροσωπεία;

      ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ

      @LAKIS-KARALAKIS Θα σας παρακαλέσουμε να γράφετε με πεζά (μικρά) γράμματα, όπως ορίζει ο Κανονισμός. {Admin}

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A d P
        A d P moderator @ilias-a last edited by

        @ilias-a said in MG ZS:

        Το γκαζι ειναι ασφαλεια, απλα θελει εμπειρια και συνετη χρηση.

        Θελει σοφία γέροντα 😁😄

        R-LINE

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 @LAKIS KARALAKIS last edited by

          @lakis-karalakis said in MG ZS:

          @tkin73 said in MG ZS:

          Έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού που λένε στην αντιπροσωπεία;

          ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ

          Είναι διαθέσιμη για το αμάξι αλλά δεν έχει βολέψει να την περάσεις ή δεν σε έχουν ειδοποιήσει ακόμα;

          L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Με 130 σταθερά εθνική το έχει πάει κάποιος; κατανάλωση και στροφές έχουμε εκεί;

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by

              @tkin73 said in MG ZS:

              @lakis-karalakis said in MG ZS:

              @tkin73 said in MG ZS:

              Έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού που λένε στην αντιπροσωπεία;

              ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ

              Είναι διαθέσιμη για το αμάξι αλλά δεν έχει βολέψει να την περάσεις ή δεν σε έχουν ειδοποιήσει ακόμα;

              Δεν με ειδοποιησαν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in MG ZS:

                @lakis-karalakis said in MG ZS:

                @tkin73 said in MG ZS:

                Έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού που λένε στην αντιπροσωπεία;

                ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ

                Είναι διαθέσιμη για το αμάξι αλλά δεν έχει βολέψει να την περάσεις ή δεν σε έχουν ειδοποιήσει ακόμα;

                Αλλα δεν εχω προβλημα ωστε να τους πιεσω..και να σου πω και μια αληθεια..φοβαμαι μην χειροτερεψει μετα την ενημερωση ..συνεβη σε καποιον ,που το διαβασα σε ενα φορουμ..εκει δηλ.που δεν εχω προβλημα ουσιαστικο να το δημιουργησει η ενημερωση..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  LAKIS KARALAKIS last edited by

                  χθες ανεβηκα ΛΙΜΝΗ ΛΟΓΓΑ 1150 μετρα υψομετρο..δεν ανεβασε καμμια φορα στροφες..ηπια ομωσ οδηγηση..normal k και rege 2..καταναλωση στην ανοδο 6,3..και στην καθοδο 3,7 με sport kai rege 3..μ.ο.5λιτρα/100 χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nsterg @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in MG ZS:

                    Με 130 σταθερά εθνική το έχει πάει κάποιος; κατανάλωση και στροφές έχουμε εκεί;

                    με 130km/h όπου επιτρεπόταν από το όριο, 2.900RPM, 7.0lt/100km.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Άρα σε πορεία καίει σαν ένα συμβατικό βενζίνης και αρκετά περισσότερο από ένα ντίζελ. Το κορολα Κρος νομίζω πρέπει να καίει λιγότερο σε αυτά τα χλμ κάνα 0.7λτ κάτω

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nsterg @tkin73 last edited by

                        @tkin73 said in MG ZS:

                        Άρα σε πορεία καίει σαν ένα συμβατικό βενζίνης και αρκετά περισσότερο από ένα ντίζελ. Το κορολα Κρος νομίζω πρέπει να καίει λιγότερο σε αυτά τα χλμ κάνα 0.7λτ κάτω

                        Μέχρι τα 110Km/h, καίει 4,8lt/100Km - 5lt/100Km καθώς προλαβαίνει να φορτίσει έστω λίγο την μπαταρία και να κινηθεί μερικές εκατοντάδες μέτρα, αμιγώς ηλεκτρικά. Όσο η τελική ανεβαίνει, τόσο μηδενίζεται η αμιγώς ηλεκτροκίνηση. Ο ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρεί τον αναιμικό (102PS) θερμικό, φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα και επιτυγχάνονται οι επιδόσεις καθώς (λογικά) με 102PS πιάνει τα 130Km/h άλλα σαφώς πιο αργά….
                        Το αυτιοκίνητο είναι ακόμα καινούργιο, έχει μόλις 5.000χλμ και τώρα τελευταία έχω αρχίσει να βλέπω μικρότερη κατανάλωση. Έχει πέσει στα 5.8 (η συνολική) από 6.0 πόυ ήταν 500χλμ πριν - μεγάλη διαφορά νομίζω. Σε ένα από τα επόμενα ταξίδια, θα το ξαναδώ και θα αναφέρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 last edited by tkin73

                          Το οδήγησα με συνοδηγό τον πωλητή στα κλασικά 5-6 χλμ που είναι από την αντιπροσωπεία ως το ύψος του αεροδρομίου και πίσω.
                          Εντάξει δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα και πολλά.
                          Εννοείται δεν δίνει την αίσθηση για 195 άλογα θα έλεγα λίγο πάνω από 150.
                          Οταν πατάς το γκάζι τέρμα αρχίζει να σκούζει και έχει μια αισθητη υστέρηση μέχρι να πάρει.
                          Πιο αδύναμο από το διλιτρο κκ μου φάνηκε.
                          Το τιμονακι του ωραίο μικρό ηχομόνωση ίσως καλύτερη από το κκ.
                          Ανάρτηση καλή τόσο όσο χειρότερη όμως από του κκ του 2.0.
                          Συνολικά δεν μπορώ να πω ότι με κέρδισε φυσικά η δοκιμή ήταν της πλάκας.
                          Κατανάλωση το πήρα με 6.4 μηδενισω το πήγα 6.9

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @tkin73 last edited by cirus

                            @tkin73 said in MG ZS:

                            Το οδήγησα με συνοδηγό τον πωλητή στα κλασικά 5-6 χλμ που είναι από την αντιπροσωπεία ως το ύψος του αεροδρομίου και πίσω.
                            Εντάξει δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα και πολλά.
                            Εννοείται δεν δίνει την αίσθηση για 195 άλογα θα έλεγα λίγο πάνω από 150.
                            Οταν πατάς το γκάζι τέρμα αρχίζει να σκούζει και έχει μια αισθητη υστέρηση μέχρι να πάρει.
                            Πιο αδύναμο από το διλιτρο κκ μου φάνηκε.
                            Το τιμονακι του ωραίο μικρό ηχομόνωση ίσως καλύτερη από το κκ.
                            Ανάρτηση καλή τόσο όσο χειρότερη όμως από του κκ του 2.0.
                            Συνολικά δεν μπορώ να πω ότι με κέρδισε φυσικά η δοκιμή ήταν της πλάκας.

                            και γω που πήρα για "δοκιμη" το mg3 που είναι το ιδιο κινητηριο συνολο συμπέρασματα πολλα δεν εβγαλα αφου η δοκιμη ηταν της πλάκας οπως λες

                            εμενα μου φανηκε πολύ γρηγορο στην ευθεια (ειναι και πιο ελαφρυ το mg3)

                            αλλα συμπερασματα ελαχιστα εβγαλα

                            παντως από το yaris μου αρεσε πολύ περισσότερο σε 2-3 πραγματα που είδα. Αλλα δεν σαφηνουν να κάνεις σοβαρη δοκιμη να βγαλεις πολλα συμπερασματα

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              https://youtu.be/RMVyba0xxmQ?si=CjT1BMtTOzTgLNhl
                              Το πηγαίνει τάπα σε ανηφορικό κομμάτι για καμιά 10 χλμ έχει πέσει στην μια μπάρα η μπαταρία αλλά δεν δείχνει να κόβει.
                              Κόφτη όπως γράφει έχει στα 184...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by

                                Πολύ ψηλά στροφαρει όμως, βλέπω 6100 στα 182 χαω

                                R-LINE

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by tkin73

                                  Πάντως τα περισσότερα full ή mild υβριδικά που by default Τα συγκρίνει Δεν Τα πάει και άσχημα.
                                  Το βοηθά και το χαμηλό του βάρος στα 1400 κιλά.
                                  Και εννοείται σχεδόν στο 50% κόστος από τα περισσότερα.
                                  Ναι καίει σίγουρα κάνα μισό με 0.7 λτ παραπάνω από τα τογιοτα αλλά είναι πολλά χιλιάρικα φθηνότερο χωρίς να είναι διλιτρο και με καλύτερη απτη ποιότητα...
                                  Τώρα σε αξιοπιστία, αν αφήσουμε στην άκρη την εγγύηση, πιθανόν στην καλύτερη θα είναι στον μο αρκετά μακριά προφανώς από τογιοτα.
                                  https://zeperfs.com/en/perfs.php?Action=Duel&Marque=MG&Modele=ZS&Version=1.5+Hybrid%2B

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs+hybrid/53779

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Πιο πολύ προβληματίζει ότι δεν έχει σταθερά και πάντα το γκάζι του διαθέσιμο. Πρέπει να μάθεις το αμάξι ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια.
                                      Μάλλον πρέπει να το δουλεύεις με την πιο έντονη αναγγενητικη πέδηση, έχει 3 επίπεδα, ώστε να μην πέφτει εύκολα κατά από το 25% η μπαταρία ώστε να έχεις πάντα διαθέσιμη ισχύ όταν την χρειαστείς.
                                      Προφανώς άμα το πηγαίνεις διαρκώς τάπα ξεχνάς τα 195 άλογα και προφανώς δεν είναι το αμάξι που πρέπει να επιλέξεις.

                                      L ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in MG ZS:

                                        Πιο πολύ προβληματίζει ότι δεν έχει σταθερά και πάντα το γκάζι του διαθέσιμο. Πρέπει να μάθεις το αμάξι ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια.
                                        Μάλλον πρέπει να το δουλεύεις με την πιο έντονη αναγγενητικη πέδηση, έχει 3 επίπεδα, ώστε να μην πέφτει εύκολα κατά από το 25% η μπαταρία ώστε να έχεις πάντα διαθέσιμη ισχύ όταν την χρειαστείς.
                                        Προφανώς άμα το πηγαίνεις διαρκώς τάπα ξεχνάς τα 195 άλογα και προφανώς δεν είναι το αμάξι που πρέπει να επιλέξε

                                        Αυτες οι ταχυτητες ειναι επικινδυνες κι εγκληματικες ταυτοχρονα..μεχρι 140 ειναι αποδεκτη ταχυτητα ..κι αυτη στην προσπεραση.Για ποιες 180 κι 185 μιλατε..

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tkin73 @LAKIS KARALAKIS last edited by

                                          @lakis-karalakis said in MG ZS:

                                          @tkin73 said in MG ZS:

                                          Πιο πολύ προβληματίζει ότι δεν έχει σταθερά και πάντα το γκάζι του διαθέσιμο. Πρέπει να μάθεις το αμάξι ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια.
                                          Μάλλον πρέπει να το δουλεύεις με την πιο έντονη αναγγενητικη πέδηση, έχει 3 επίπεδα, ώστε να μην πέφτει εύκολα κατά από το 25% η μπαταρία ώστε να έχεις πάντα διαθέσιμη ισχύ όταν την χρειαστείς.
                                          Προφανώς άμα το πηγαίνεις διαρκώς τάπα ξεχνάς τα 195 άλογα και προφανώς δεν είναι το αμάξι που πρέπει να επιλέξε

                                          Αυτες οι ταχυτητες ειναι επικινδυνες κι εγκληματικες ταυτοχρονα..μεχρι 140 ειναι αποδεκτη ταχυτητα ..κι αυτη στην προσπεραση.Για ποιες 180 κι 185 μιλατε..

                                          εσυ αυτο καταλαβες απο το παραπανω ποσταρισμα? οκ...

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ataim
                                            ataim @tkin73 last edited by

                                            @tkin73 said in MG ZS:

                                            Πιο πολύ προβληματίζει ότι δεν έχει σταθερά και πάντα το γκάζι του διαθέσιμο

                                            Αυτό είναι όντως παράγοντας που σε βάζει σε σκέψεις, έχεις αρκετή δύναμη αλλά δεν είναι πάντα διαθέσιμη ή αν θες είναι σε δόσεις. Επίσης έχουμε και εδώ σφιχτή ανάρτηση με ημιάκαμπτο και ελαστικά χαμηλού προφίλ τα οποία δεν κάνουν για το Ελληνικό δίκτυο. Όλα αυτά βέβαια με μια άκρως ανταγωνιστική τιμή αγοράς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 47 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr