Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 218
    • 219
    • 220
    • 221
    • 222
    • 233
    • 234
    • 220 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4678
    256799
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess @chris__7 last edited by

      @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      πες μου λιγο τι προβληματα βγαζει.αριθμησε τα μου

      Δύο σχετικά με το Dct:

      1.- Για όσους το χρησιμοποιούν εντός πόλης ως επί το πλείστον μετά τα 70.000km είχαν παράπονα ιδιοκτήτες για σαφές πατινάρισμα οπότε μετέβαιναν αντιπροσωπεία όπου στον έλεγχο έπιανε 70% και πήγαινε για αντικατάσταση.

      2.- Αδιευκρίνιστος έντονος θόρυβος μπροστά αριστερά στις κρύες εκκινήσεις ο οποίος μέχρι να κάνω unfollow τις ομάδες τέλη του 2024 δεν είχε βρεθεί η αιτία αυτού ή ο τρόπος αντιμετώπισης του από τις αντιπροσωπείες. Το μόνο που τους έλεγαν είναι ότι μάλλον προέρχεται από το κιβώτιο "αλλά δεν είναι τίποτα", ώστε να το αγνοήσουν.

      Εδώ μέσα αυτά δεν αναφέρθηκαν ποτέ. Όπως τόσα άλλα προβλήματα (ακόμα σημαντικότερα) γενικότερα σε διάφορες εταιρείες και μοντέλα τα οποία ανακαλύπτει κανείς ΜΟΝΟ ακολουθώντας τις αντίστοιχες ομάδες ιδιοκτητών, ειδικά στην Αγγλία.

      Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάτσω να τα quotάρω όλα αυτά στα αντίστοιχα νήματα εδώ μέσα να μην βρίσκουν τρύπα να κρυφτούν οι "δικηγόροι". Όμως ολοκληρώνοντας την έρευνα αγοράς μου κουραστικά από όλο αυτό και αποφάσισα ότι πρώτα και πάνω από όλα θα απολαύσω την επιλογή μου ..

      "I am what you made me", D.V.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        chris__7 @sabas_thess last edited by

        @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        πες μου λιγο τι προβληματα βγαζει.αριθμησε τα μου

        Δύο σχετικά με το Dct:

        1.- Για όσους το χρησιμοποιούν εντός πόλης ως επί το πλείστον μετά τα 70.000km είχαν παράπονα ιδιοκτήτες για σαφές πατινάρισμα οπότε μετέβαιναν αντιπροσωπεία όπου στον έλεγχο έπιανε 70% και πήγαινε για αντικατάσταση.

        2.- Αδιευκρίνιστος έντονος θόρυβος μπροστά αριστερά στις κρύες εκκινήσεις ο οποίος μέχρι να κάνω unfollow τις ομάδες τέλη του 2024 δεν είχε βρεθεί η αιτία αυτού ή ο τρόπος αντιμετώπισης του από τις αντιπροσωπείες. Το μόνο που τους έλεγαν είναι ότι μάλλον προέρχεται από το κιβώτιο "αλλά δεν είναι τίποτα", ώστε να το αγνοήσουν.

        Εδώ μέσα αυτά δεν αναφέρθηκαν ποτέ. Όπως τόσα άλλα προβλήματα (ακόμα σημαντικότερα) γενικότερα σε διάφορες εταιρείες και μοντέλα τα οποία ανακαλύπτει κανείς ΜΟΝΟ ακολουθώντας τις αντίστοιχες ομάδες ιδιοκτητών, ειδικά στην Αγγλία.

        Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάτσω να τα quotάρω όλα αυτά στα αντίστοιχα νήματα εδώ μέσα να μην βρίσκουν τρύπα να κρυφτούν οι "δικηγόροι". Όμως ολοκληρώνοντας την έρευνα αγοράς μου κουραστικά από όλο αυτό και αποφάσισα ότι πρώτα και πάνω από όλα θα απολαύσω την επιλογή μου ..

        κατσε ρε φιλε θα πληρωσω ενα τριχιλιαρο για να αλλαξω κιβωτιο στα 70000km?παμε καλα?

        G S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • G
          groover1972 @chris__7 last edited by

          @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          πες μου λιγο τι προβληματα βγαζει.αριθμησε τα μου

          Δύο σχετικά με το Dct:

          1.- Για όσους το χρησιμοποιούν εντός πόλης ως επί το πλείστον μετά τα 70.000km είχαν παράπονα ιδιοκτήτες για σαφές πατινάρισμα οπότε μετέβαιναν αντιπροσωπεία όπου στον έλεγχο έπιανε 70% και πήγαινε για αντικατάσταση.

          2.- Αδιευκρίνιστος έντονος θόρυβος μπροστά αριστερά στις κρύες εκκινήσεις ο οποίος μέχρι να κάνω unfollow τις ομάδες τέλη του 2024 δεν είχε βρεθεί η αιτία αυτού ή ο τρόπος αντιμετώπισης του από τις αντιπροσωπείες. Το μόνο που τους έλεγαν είναι ότι μάλλον προέρχεται από το κιβώτιο "αλλά δεν είναι τίποτα", ώστε να το αγνοήσουν.

          Εδώ μέσα αυτά δεν αναφέρθηκαν ποτέ. Όπως τόσα άλλα προβλήματα (ακόμα σημαντικότερα) γενικότερα σε διάφορες εταιρείες και μοντέλα τα οποία ανακαλύπτει κανείς ΜΟΝΟ ακολουθώντας τις αντίστοιχες ομάδες ιδιοκτητών, ειδικά στην Αγγλία.

          Κάποια στιγμή σκέφτηκα να κάτσω να τα quotάρω όλα αυτά στα αντίστοιχα νήματα εδώ μέσα να μην βρίσκουν τρύπα να κρυφτούν οι "δικηγόροι". Όμως ολοκληρώνοντας την έρευνα αγοράς μου κουραστικά από όλο αυτό και αποφάσισα ότι πρώτα και πάνω από όλα θα απολαύσω την επιλογή μου ..

          κατσε ρε φιλε θα πληρωσω ενα τριχιλιαρο για να αλλαξω κιβωτιο στα 70000km?παμε καλα?

          Και όλα αυτά τα διαβάζουμε οι κάτοχοι Suzuki και γελάμε. Άσχημο για πολλούς, αλλά δεν έχουν κάνει κιχ, τα Suzuki...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            i-hasu last edited by

            περιμένω ακόμα τα ποστς που εκθειάζω το CVT.....

            Zω από περιέργεια
            να δω τι θα γίνει

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sabas_thess @i-hasu last edited by

              @i-hasu said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              περιμένω ακόμα τα ποστς που εκθειάζω το CVT.....

              Όχι όχι ψέματα είπα, εσύ αγαπάς τα manual και μόνιμα σε αυτά αναφέρεσαχαχαχαχαχαχα

              "I am what you made me", D.V.

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sabas_thess @chris__7 last edited by

                @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                κατσε ρε φιλε θα πληρωσω ενα τριχιλιαρο για να αλλαξω κιβωτιο στα 70000km?παμε καλα?

                Δεν είπε κανείς ότι είναι κάτι δεδομένο αλλά συνέβη. Δεν είναι λόγος απόρριψης των συγκεκριμένων οχημάτων αλλά βαρέθηκα ότι άκουγα το 2005. Φτάνει. Όλα τα dct ξηρού είναι το ίδιο ευαίσθητα.

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  i-hasu @sabas_thess last edited by

                  @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @i-hasu said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  περιμένω ακόμα τα ποστς που εκθειάζω το CVT.....

                  Όχι όχι ψέματα είπα, εσύ αγαπάς τα manual και μόνιμα σε αυτά αναφέρεσαχαχαχαχαχαχα

                  Δεν ξέφτισε το πληκτρολόγιο στα γράμματα C V T ? Κοίτα να δεις κάτι πράγματα.

                  Zω από περιέργεια
                  να δω τι θα γίνει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sabas_thess last edited by

                    Εσύ στη θέση των συγκεκριμένων γραμμάτων ή έχεις βάλει καπάκια από μπουκάλια των 300ml ή αλλάζεις πληκτρολόγια σαν τα πουκάμισα. Έληξε το θέμα δεν ξανά ασχολούμαι.

                    Έχω έναν πάνω από το κεφάλι μου στη δουλειά όλη μέρα που το μόνο που μπορεί να τον κάνει trigger είναι να σχολιάσεις οτιδήποτε σε μη υπερθετικό βαθμό για την Toyota και για το ΠΑΣΟΚ. Δεν αντέχω και εδώ έναν τέτοιο. Στη δουλειά καλώς ή κακώς η διαφορά βαθμού μας με υποχρεώνει να τον "ανέχομαι", εδώ δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο...

                    "I am what you made me", D.V.

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      i-hasu @sabas_thess last edited by

                      Τα DSG ακόμα σπάνε. Κανείς επίσης δεν είπε ότι τα DCT δεν σπάνε αφού και αυτά είναι ίδιας φιλοσοφίας. Εσύ πορώθηκες ως χρήστης VAG. Τα μόνα αυτόματα που δεν σπάνε είναι τα CVT. Επίσης πολύ καλά ήταν και τα EAT8, 8ταχυτα της Aisin που έβαζε η PSA όπως και τα 8τ της BMW.

                      Zω από περιέργεια
                      να δω τι θα γίνει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        i-hasu @sabas_thess last edited by

                        @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Εσύ στη θέση των συγκεκριμένων γραμμάτων ή έχεις βάλει καπάκια από μπουκάλια των 300ml ή αλλάζεις πληκτρολόγια σαν τα πουκάμισα. Έληξε το θέμα δεν ξανά ασχολούμαι.

                        Έχω έναν πάνω από το κεφάλι μου στη δουλειά όλη μέρα που το μόνο που μπορεί να τον κάνει trigger είναι να σχολιάσεις οτιδήποτε σε μη υπερθετικό βαθμό για την Toyota και για το ΠΑΣΟΚ. Δεν αντέχω και εδώ έναν τέτοιο. Στη δουλειά καλώς ή κακώς η διαφορά βαθμού μας με υποχρεώνει να τον "ανέχομαι", εδώ δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο...

                        Μάθε να διαβάζεις πρώτα και μετά ειρωνεύσου.

                        Zω από περιέργεια
                        να δω τι θα γίνει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chris__7 last edited by chris__7

                          ποσο ειναι το κοστος για αλλαγη dct?Αναθεμα επρεπε να το παρω χειροκινητο το μπου.... και μου λεγαν οχι ξηρου τυπου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • georgemit
                            georgemit last edited by

                            Θέλεις να τα κάνουμε τράμπα; θα έχεις και rev matching στα κατεβάσματα.

                            i30 1.5 160 N line!

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chris__7 @georgemit last edited by

                              @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Θέλεις να τα κάνουμε τράμπα; θα έχεις και rev matching στα κατεβάσματα.

                              σιγα και συ που κανει rev matching στα κατεβασματα.xceed ειναι δεν ειναι i30 N

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit last edited by georgemit

                                Κάνει κάνει (στο σπορτ).
                                Χαίρου το αυτόματο κιβώτιό σου και μην ακούς κανέναν.

                                i30 1.5 160 N line!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Με ολα τα τυπου ρομποτιζε σαζμαν συνηθιστε στα φαναρια να βαζετε νεκρα και σε οποιες περιπτωσεις θα βαζατε νεκρα με ενα χειροκινητο.

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    f117 last edited by

                                    Αχμμ και γιατί δλδ να παει κάποιος σε Tucson σε σχέση με ένα Sportage? Δεν λέω το ένα είναι πιο όμορφο από το άλλο κτλπ. Παραπέρα αν έχετε να πείτε κάτι.
                                    Thanks

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chris__7 @ilias-a last edited by

                                      @ilias-a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Με ολα τα τυπου ρομποτιζε σαζμαν συνηθιστε στα φαναρια να βαζετε νεκρα και σε οποιες περιπτωσεις θα βαζατε νεκρα με ενα χειροκινητο.

                                      εχω διαβασει οτι στα καινουρια δεν ισχυει αυτο γιατι αμα κανεις συνεχεια εναλλαγες απο D σε N πιεζεται αρκετα το κιβωτιο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Αν εχει δισκο συμπλεκτη, διπλο ή μονο ισχυει το ιδιο, μεγαλο ποσοστο βλαβων ειναι στην αντλια συμπλεκτη που ταλαιπωρειται ασκοπα οταν ειναι σταματμενο με ταχυτητα το αυτοκινητο.

                                        C npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          chris__7 @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Αν εχει δισκο συμπλεκτη, διπλο ή μονο ισχυει το ιδιο, μεγαλο ποσοστο βλαβων ειναι στην αντλια συμπλεκτη που ταλαιπωρειται ασκοπα οταν ειναι σταματμενο με ταχυτητα το αυτοκινητο.

                                          το start/stop λες να το κανει καλυτερο?αλλα και παλι χειροτερο μου φαινεται να μπαινει παλι το κιβωτιο και να αναβει και η μηχανη.Ασε που γονατιζουν οι μπαταριες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Απόλαυσε το αυτοκίνητό σου και τα συστήματα που πλήρωσες. Ο κατασκευαστής τα έχει προβλέψει, τα περισσότερα τουλάχιστον 😊

                                            i30 1.5 160 N line!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 220 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr