-
-
-
Κάτσε φρόνιμα!
-
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
https://autogreeknews.gr/prosfores/se-akoma-pio-chamiles-times-to-dacia-duster
Ανέλαβαν οι Ισραηλινοί;
-
Κατάλαβαν ότι δεν υπάρχει άνθρωπος να δώσει 30k για Dacia;
-
Και στα Renault έχουν γίνει μειώσεις- εξορθολογισμός τιμών, εκτός από Arkana.
-
Και επειδή οι τιμές έπεσαν στα επίπεδα της Dacia Γαλλίας, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το Bigster θα ξεκινά από 25000€ μέχρι 32000€
-
Μεγάλες μειώσεις στα υβριδικά κυρίως.Οντως πίστευαν ότι θα έδιναν 30κ για υβριδικό Dacia? Πρέπει να πέσουν λίγο ακόμα
-
Εντάξει από 25900€ ξεκινάει το HEV, μια χαρά τιμή
δεν νομίζω να έχουν πολλά περιθώρια
-
Ο ανταγωνισμός θα κάνει καλό .. σε πολλές περιπτώσεις αρχίζουν να έρχονται σε πιο λογικά επίπεδα οι τιμές.
-
@mariolas said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
Ο ανταγωνισμός θα κάνει καλό .. σε πολλές περιπτώσεις αρχίζουν να έρχονται σε πιο λογικά επίπεδα οι τιμές.
Ο ανταγωνισμός υπήρχε, αυτό που άλλαξε μάλλον είναι ο εισαγωγέας
-
Και στη Renault έπεσαν αρκετά οι τιμές.
Δύο ενδεικτικα παραδείγματα: -Renault Captur full hybrid 145
hp techno, από 32.500 ειναι 29.900
-Captur mild 140 hp techno manual από 27.250 σε 25.400 και με αυτόματο EDC.. -
Σας τα έχω πει από τον Νοέμβριο, μετά από πληροφόρηση φίλου που έχει μικρή εταιρεία λήζινγκ.
Περιμένουν μεγάλες μειώσεις τιμών από Μάρτιο και ο λόγος είναι C3, Grande Panda, C3 aircross & Opel Frontera.
Ανέβασα το γαλλικό τέστ του 3 αιρκρος με το φουλ υβριδικό Ντάστερ και είδατε τι λέει.
Και με τις μειώσεις το Ντάστερ είναι ακριβότερο ακόμα 1000 ευρώ στις τιμές χωρίς εκπτώσεις.
Είναι στην πλούσια έκδοση του στην ίδια τιμή με το Φροντέρα που έχει και χειμερινό πακέτο στάνταρ στην πλούσια έκδοση.
Βασικά μόνο σαν 4Χ4 παίζει μόνο του μπάλλα το Ντάστερ.
-
@panormus772 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
Και στη Renault έπεσαν αρκετά οι τιμές.
Δύο ενδεικτικα παραδείγματα: -Renault Captur full hybrid 145
hp techno, από 32.500 ειναι 29.900
-Captur mild 140 hp techno manual από 27.250 σε 25.400 και με αυτόματο EDC..Και στο clio τα ίδια
Το full hybrid 145 από 24400€ μέχρι 27900€ η πολύ πλούσια esprit alpine, νομίζω είχε 31500 πριν
Γενικά εναρμονίζονται με αυτές των rebadged Mitsubishi
-
Λοιπον ας γραψω τι μου αρεσει και τι οχι σε αυτα τα 700χλμ σχεδον που εχω κανει αυτες τις 10 μερες σε επαρχιακο δρομο αποκλειστικα(630χλμ) και 70 ιονια Γιαννενα Αρτα οταν το αγορασα.
Τα συν
Τιμονι
Στο δρομο στις στροφες
Καταναλωση κυμαινομαι απο 5.5 εως 5,8 .Βαση ενδειξης,δεν μπαινω στο τρυπακι καθολου (μπορει αργοτερα) να μετρησω αντλια.
Μειον
Χρειαζοταν μια 6η και το αυτοκινητο θα ηταν απαιχτο.
Οι αισθητηρες παρκαρισματος κοντευεις να ακουμπησεις τον πισω για να κανουν μπιπ.
Ποτηροθηκες επρεπε να ηταν ενα κλικ πιο μπροστα οπως και ο τεμπελης .
Γενικα ομως θεωρω πως εκανα την καλυτερη αγορα. -
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
Λοιπον ας γραψω τι μου αρεσει και τι οχι σε αυτα τα 700χλμ σχεδον που εχω κανει αυτες τις 10 μερες σε επαρχιακο δρομο αποκλειστικα(630χλμ) και 70 ιονια Γιαννενα Αρτα οταν το αγορασα.
Τα συν
Τιμονι
Στο δρομο στις στροφες
Καταναλωση κυμαινομαι απο 5.5 εως 5,8 .Βαση ενδειξης,δεν μπαινω στο τρυπακι καθολου (μπορει αργοτερα) να μετρησω αντλια.
Μειον
Χρειαζοταν μια 6η και το αυτοκινητο θα ηταν απαιχτο.
Οι αισθητηρες παρκαρισματος κοντευεις να ακουμπησεις τον πισω για να κανουν μπιπ.
Ποτηροθηκες επρεπε να ηταν ενα κλικ πιο μπροστα οπως και ο τεμπελης .
Γενικα ομως θεωρω πως εκανα την καλυτερη αγορα.Τι καλυτερο απο το να εισαι ευχαριστημενος για την επιλογη σου.
-
Τι καλυτερο απο το να εισαι ευχαριστημενος απο την επιλογη σου.
Ναι φιλε...δε το περιμενα.
Επισης αλλο ενα συν για μενα ειναι που δεν εχει μπιμπλικια..μπαινεις βαζεις μπρος και οδηγεις...οχι μπιπ για την λωριδα,οχι φρεναρει μονο του ,οχι επαναφορα και να σου τραβαει το τιμονι...Ακουγομαι παλιομοδιτης εε? -
Μπιπ
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
Τι καλυτερο απο το να εισαι ευχαριστημενος απο την επιλογη σου.
Ναι φιλε...δε το περιμενα.
Επισης αλλο ενα συν για μενα ειναι που δεν εχει μπιμπλικια..μπαινεις βαζεις μπρος και οδηγεις...οχι μπιπ για την λωριδα,οχι φρεναρει μονο του ,οχι επαναφορα και να σου τραβαει το τιμονι...Ακουγομαι παλιομοδιτης εε?Μωρε και τα δικα μου θελω εκει ειναι, περισσοτερο οδηγος και λιγοτερο οι αυτοματισμοι αλλα το να φρεναρει αυτονομα οταν χρειαστει του και να ξαναρυθμιζει την επιλεγμενη ταχυτητα στον πιλοτο μετα απο φρενα θα τα ηθελα.
Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁