Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 60
    • 61
    • 49 / 61
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1208
    46473
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by criuser

      Μην κάνετε παράπονα σε μένα.

      Το αν είναι αξιόπιστο το τέστ αυτό το έχουμε δει πόσοι το βγάζουν ΟΟΟΟΟΟΟΟταν τους βολεύει.

      Οπότε Νικ μια χαρά είναι το τέστ.

      Και ναι η εταιρεία είχε αστοχίες σε μηχανολογικά θέματα, για αυτό τώρα ξεκίνησε αλλαγές στον κινητήρα και δίνει 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση, για να ανακτήσει την χαμένη της αξιοπιστία.

      Caro 0 Ναι είναι το ηλεκτρικό, για το οποίο λένε στα τέστ μάλιστα ότι έχει ωραίο περπάτημα και είναι πιο άνετο από το απλό θερμικό, αφού το υβριδικό δεν έχει βγει σε παραγωγή ακόμα και δεν έχει δοκιμαστεί.

      Ας κάνουμε λοιπόν συγκρίσεις με τα άλλα ηλεκτρικά...

      Ας ψάξουν όσοι ενδιαφέρονται.

      Υπάρχουν όμως δύο στοιχεία. Το νέο 3 είναι πολύ ψηλό για απλό Β. Είναι ξεκάθαρα μικρό Β σουβ και όταν σκίζει το χαμηλότερο και μακρύτερο και στημένο πούμα, τα σχόλια περιττεύουν.

      Οπως και ότι το πούμα ήταν μόλις 1 χλμ πιο γρήγορο από το δικό μου κοντό, στενό και ψηλό 3 αιρκρος.

      Αλλά και ότι το 3008 το προηγούμενο, είχε κάνει 81 χαω και ήταν απλό θερμικό.

      Αλλά και το δικό σου στα 76 που λες καλό είναι για αμάξι που ήταν πολύ μαλακό.

      Δεν ξέρω τι ρόλο παίζουν τα διπλά αμορτισέρ πάντως.

      Αν διαβάσετε στις προηγούμενες σελίδες την δική μου δοκιμή του νέου θερμικού 3, έγραψα ότι εμένα μου φάνηκε σκληρό στην μικρή βόλτα των 10 χλμ που έκανα από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Παιανία και επιστροφή.

      Στα τέστ λένε ότι το νέο Αιρκρος που είναι μακρύ είναι πιο άνετο από το νέο 3.

      Η ουσία είναι πάντως ότι τα 81 είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο για το συγκεκριμένο τέστ και από μια εταιρεία που δηλώνει ότι την ενδιαφέρει η άνεση και όλοι οι δοκιμαστές λένε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σπορ δυνατότητες κυρίως λόγω του ασαφούς και πολύ ελαφρού τιμονιού...

      Απλά τελικά οι χεράδες είναι αλλού και αυτοί που γράφουν κάνουν άλλες κινήσεις με τα χέρια τους...😇 😀

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by criuser

        Λοιπόν είδα το τέστ του προηγούμενου 3 που ήταν στα 76, αλλά να σημειώσω ότι ήταν το ψόφιο με τα 82 άλογα και όχι το 110 που πούλησε πολύ, ή το βαρύτερο ντίζελ.

        Αλλά για να διαλύσω κάθε αντίρρηση σας βάζω το αγαπημένο πολλών εδώ μέσα μπιντ ντόλφιν, το οποίο είναι 22 εκ μακρύτερο από το 3, χαμηλότερο, με μεγαλύτερη μπαταρία και με πολλά αλόγατα και με προγράμματα οδήγησης όπου στο πρόγραμμα σπορ μόλις φτάνει τα 78 χαω...😁 😀

        Youtube Video

        Οπότε είναι ξεκάθαρη η τεράστια υπεροχή του νέου 3 και προσέξτε τις αντιδράσεις σας οι χέητερς γιατί θα καταντήσετε περισσότερο γραφικοί από την Αράχωβα και την Σαντορίνη χωρίς σεισμούς, ίσως ακόμα και περισσότερο από τον γάτο...😇

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό για μικρό!

          Η αξιοπιστία είναι το θέμα και αυτό το στροφόμετρο! Α! Ξέχασα.... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Caro 0
            Caro 0 @criuser last edited by

            @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

            Λοιπόν είδα το τέστ του προηγούμενου 3 που ήταν στα 76, αλλά να σημειώσω ότι ήταν το ψόφιο με τα 82 άλογα και όχι το 110 που πούλησε πολύ, ή το βαρύτερο ντίζελ.

            Αλλά για να διαλύσω κάθε αντίρρηση σας βάζω το αγαπημένο πολλών εδώ μέσα μπιντ ντόλφιν, το οποίο είναι 22 εκ μακρύτερο από το 3, χαμηλότερο, με μεγαλύτερη μπαταρία και με πολλά αλόγατα και με προγράμματα οδήγησης όπου στο πρόγραμμα σπορ μόλις φτάνει τα 78 χαω...😁 😀

            Youtube Video

            Οπότε είναι ξεκάθαρη η τεράστια υπεροχή του νέου 3 και προσέξτε τις αντιδράσεις σας οι χέητερς γιατί θα καταντήσετε περισσότερο γραφικοί από την Αράχωβα και την Σαντορίνη χωρίς σεισμούς, ίσως ακόμα και περισσότερο από τον γάτο...😇

            Εκεί που υστερούν ακόμα τα κινέζικα - για λίγο ακόμα πιστεύω - είναι στο πάτημα και στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά.

            Δεν πιστεύω ότι θα τους πάρει πολύ καιρό ακόμα να βρουν το setup.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Οι κορεάτες πάντως από το 2015 και μετά άρχισαν να βγάζουν καλά στο πάτημα αυτοκίνητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @lap last edited by

                @lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                Α! Ξέχασα.... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ

                Πατντελώς αδιάφορο, ειδικά σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο που ειναι και αυτόματο. Μόνο χώρο στο ταμπλό πιάνει.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Οταν ξεκίνησα αυτό το νήμα, έπεσε μια προσπάθεια μπούλινγκ και απαξίωσης του αυτοκινήτου. Πότε γιατί έχει LFP μπαταρία, τώρα έχουν πολλοί, πότε γιατί είναι βάρκα γυαλό, πότε για την εμφάνιση του, πότε για το εσωτερικό του και διάφορα άλλα γραφικά...

                  Και κυρίως για το ηλεκτρικό, έπεσε ειρωνία ότι έχει λίγα άλογα, ότι έχει μικρή αυτονομία και ότι είναι καλύτερα σε όλα τα κινέζικα.

                  Τα οποία είναι και φτηνότερα.

                  Να πω την αλήθεια και πολλοί ξένοι δημοσιογράφοι, είχαν εκστασιαστεί από τα γουάν, συγνώμη λάθος, απο τα κινέζικα αμάξια και μας παραμύθιαζαν ασυστόλως...

                  Με αφορμή λοιπόν το βίντεο για το 3 που ανέβασα και το οποίο είδα το πρωί σαν είδηση στο οτομπλόγκ, έψαξα λίγο το λίνκ του ΚΜ77 για τα κινέζικα που μας λένε ότι είναι εξαιρετικά, ότι έχουν 200 καθαρόαιμα αραβικά άλογα και άλλα τέτοια...

                  Ας δούμε λοιπόν τα βίντεο...

                  Youtube Video – [06:29..]

                  ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 3. Μόλις στα 71 χαω και βέβαια προσπαθεί να το δικαιολογήσει ο δοκιμαστής...😊

                  Youtube Video

                  Στα 74 αυτό.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Αδιάφορα όλα αυτά. Στην καθημερινότητα του ένας οδηγός στην πόλης της Αθήνας δεν αντιμετωπίζει ταράνδους. Αλλά η αυτονομία, οι βλάβες και ο εξοπλισμός μετράνε, γιατί τα χρησιμοποιεί καθημερινά.

                    προφανώς η Σιτροέν θα ειναι καλύτερη στο όριο στον δρόμο, γιατί φτιάχνει αμάξια 100+ χρόνια και όχι 10. Αλλά και τα άξεντ και ελάντρα ήταν σκοτώστρες αλλά πούλησαν με το κιλό!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Μην γίνεσαι Τσίπρας...

                      Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...

                      Το Αττο 3 είναι επικίνδυνο με τόσα άλογα και τέτοιο στρίψιμο...

                      Το Αξεντ δεν είχε τέτοιες επιδόσεις, οπότε άντε να κυνηγούσε κανένα πεζοδρόμιο.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                        Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...

                        Ακούσαμε για τα αξεπέραστα ηλεκτρικά κινέζικα, έχει μεγάλη διαφορά. Γιατί στα ηλεκτρικά όντως είναι μπροστά, δεν υπάρχει σύγκριση σε τεχνολογία, μπαταρίες, επιδόσεις κλπ. Εκεί που υστερούν οι Κινέζοι - και λογικό ειναι - ειναι στα αμιγώς αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά, αφού δεν έχουν την εμπειρία ακόμα. Κανείς δεν ειπα ότι ο κινέζος έχει καλύτερο κράτημα από τον Γάλλο (αυτό έλειπε, όταν ο γάλλος ήταν κορυφή σε αυτό για δεκαετίες), είπανε ξεκάθαρα για εξοπλισμό και ηελκτρική τενχολογία σε συνδυασμό με την τιμή.

                        Μια χαρά ειναι το Άττο, αρκεί να πηγαίνει με γραμμές και αργά...δεν ειναι για στρίψιμο, ένα σουβ πόλης ειναι με χλίδα και εξοπλισμό. Να πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ και τα παιδιά στο καράτε.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @criuser last edited by dettol

                          @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                          Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...

                          σε αξεπεραστες ΤΙΜΕΣ, την στιγμη που μιλαμε (που ναι το δελφινι ειναι ακομα στα 26 ΠΡΟ επιδοτησης, που δεν εχει κανεις ιδεα αν θα συνεχισει να υφισταται). Στα υπολοιπα θεματα βαριεμαι να σε διορθωνω, στο θεμα των ηλεκτρικων αυτοκινητων ομως θα συνεχισω, οσο μπορω.

                          Κανεις δεν ειπε οτι τα κινεζικα ηλεκτρικα ειναι πορσε, αλλα ειναι ολοκληρωμενα πακετα σε πολυ δελεαστικη τιμη. Αυτο ειναι αλλωστε κατι που φαινεται απο τις πωλησεις τους αλλα και απο το ποσο συχνα βλεπουμε δελφινια και αττο στο δρομο.

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            antonmone @dettol last edited by

                            @dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                            @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                            Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...

                            σε αξεπεραστες ΤΙΜΕΣ, την στιγμη που μιλαμε (που ναι το δελφινι ειναι ακομα στα 26 ΠΡΟ επιδοτησης, που δεν εχει κανεις ιδεα αν θα συνεχισει να υφισταται). Στα υπολοιπα θεματα βαριεμαι να σε διορθωνω, στο θεμα των ηλεκτρικων αυτοκινητων ομως θα συνεχισω, οσο μπορω.

                            Κανεις δεν ειπε οτι τα κινεζικα ηλεκτρικα ειναι πορσε, αλλα ειναι ολοκληρωμενα πακετα σε πολυ δελεαστικη τιμη. Αυτο ειναι αλλωστε κατι που φαινεται απο τις πωλησεις τους αλλα και απο το ποσο συχνα βλεπουμε δελφινια και αττο στο δρομο.

                            Πιο συχνά τι βλέπεις δελφίνια ή ταράνδους;

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dettol @antonmone last edited by

                              @antonmone said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                              @dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                              @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                              Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...

                              σε αξεπεραστες ΤΙΜΕΣ, την στιγμη που μιλαμε (που ναι το δελφινι ειναι ακομα στα 26 ΠΡΟ επιδοτησης, που δεν εχει κανεις ιδεα αν θα συνεχισει να υφισταται). Στα υπολοιπα θεματα βαριεμαι να σε διορθωνω, στο θεμα των ηλεκτρικων αυτοκινητων ομως θα συνεχισω, οσο μπορω.

                              Κανεις δεν ειπε οτι τα κινεζικα ηλεκτρικα ειναι πορσε, αλλα ειναι ολοκληρωμενα πακετα σε πολυ δελεαστικη τιμη. Αυτο ειναι αλλωστε κατι που φαινεται απο τις πωλησεις τους αλλα και απο το ποσο συχνα βλεπουμε δελφινια και αττο στο δρομο.

                              Πιο συχνά τι βλέπεις δελφίνια ή ταράνδους;

                              Ευτυχώς δελφίνια!!!
                              Αν φτάσουμε στο σημείο να δούμε τάρανδο στο δρόμο, όχι με 80 αλλά και με 50χλμ ω, ζόρικα τα πράγματα!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τσίπρες κλασσικοί όλοι.

                                Δεν λέγατε μόνο για τις τιμές για τα μπουρδέλλα αυτά...

                                Λέγατε και για τα άλογα τους και ότι γιατί να πάρει ο άλλος τα 113 ψοφίμια του Σε 3, όταν είχε τα 200 άλογα του Δελφινιού και του χρεπιού Αττο 3, που είχαν εξαιρετικές επιδόσεις και ταπείνωναν σπορ αμάξια.

                                Να τα δούμε πάλι στα θέματα τους, αλλά και σε αυτό τι γραφόταν, όχι μόνο από εσάς αλλά και από τα σάιτ.

                                Τα 71 χλμ στο τέστ ταράνδου, είναι ίσως από τα χαμηλότερα που έχουν σημειωθεί και συνήθως αφορούν κάτι τεράστια σουβ που είναι φτιαγμένα για τις ευθείες της αμερικής με όριο 60 με 70 μίλια.

                                Το αυτοκίνητο σε συνδυασμό με τα άλογα του είναι σκοτώστρα και θα έπρεπε να είχαν ενημερωθεί οι άτυχοι κάτοχοι του.

                                Εννοείται όταν αυτό γίνει γνωστό ευρύτερα η μεταπωλητική του αξία, θα υπολογίζεται μόνο από φορείς ανακύκλωσης.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                fanis75 P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by criuser

                                  Ετσι λοιπόν δείτε πως το πουλάει η εταιρεία του
                                  https://bydauto.gr/atto-3-config/

                                  Κύριο sell point το 0-100 σε 7.3 δ.

                                  Τι σημαίνει αυτό για τον υποψήφιο αγοραστή ?

                                  Οτι είναι ένα ωραίο αμάξι με φοβερό εξοπλισμό με πολλά άλογα και σπορ χαρακτηριστικά σε τζάμπα τιμή που θα σκίζει και ακριβότερα αμάξια...

                                  Ισχύει αυτό ?

                                  To περιμένουμε να το συμπεριλάβουν στο επόμενο βίντεο...😊

                                  Youtube Video

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    βαζεις συνεχως λογια στα δικα μας ποστ, που δεν ειπαμε ποτε. Το γεγονος οτι σε βολευει στη ρητορικη σου, δεν σημαινει οτι ειναι αληθεια. Αν δεν θυμασαι, πηγαινε να βρεις και να ξαναδιαβασεις τι ειχαμε γραψει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα.

                                      Προχτές είχαμε πάλι αναφορές στο πόσο βάρκα είναι τα σιτροέν σε άλλο θέμα.

                                      Δεν τις προλαβαίνω όλες. 😊

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal last edited by gtsartsal

                                        Τι δεν καταλαβαίνετε μερικοί?

                                        Θέλεις ηλεκτρικό ? Ειναι μόνο για πόλη. Το καλύτερο είναι το σιτροεν. Μικρό μήκος, ανετα καθίσματα και αναρτηση.

                                        Θελεις υβριδικό ? Το καλύτερο είναι το σιτροεν. Κατανάλωση σχεδον οπως ένα φουλ υβριδικό και δεν πηγαίνεις σαν τρολευ 😀

                                        Θέλεις στροφές? Σιτροέν, 81 στον ταρανδο!

                                        Θέλεις χώρους? Σιτροέν - μεταξόνιο μεγαλύτερο από όλα τα αντιστοιχα

                                        Θέλεις ρεμπριζ - οικονομία και ταξίδια? Σιτροέν πετρέλαιο 😊

                                        Και όλα αυτά στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                        • A
                                          antonmone @criuser last edited by

                                          @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                          Δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα.

                                          Προχτές είχαμε πάλι αναφορές στο πόσο βάρκα είναι τα σιτροέν σε άλλο θέμα.

                                          Δεν τις προλαβαίνω όλες. 😊

                                          Βάψε το μαλλί πορτοκάλι και βάλε δασμούς μόνος σου να προλάβεις!!!
                                          Μην τους αφήνεις σε χλωρό κλαρί!!

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                                            @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                            Τσίπρες κλασσικοί όλοι.

                                            Αχαχαχαχα!!

                                            @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                            Κύριο sell point το 0-100 σε 7.3 δ.

                                            Ναι, τι σχέση έχει αυτό με τις στροφές? Δεν κάνεις 0-100 σε στροφές αλλά σε ευθεία.

                                            Αυτό που γράφαμε διάφροι ειναι ότι ο κόσος ασχολείται με τιμή, άλογα, εξοπλισμο και εγγύηση. Εκτός απο εμάς τους βλαμμένους που κοιτάμε διάφορα, κανείς δεν κοιτάει ταράνδους. Κοιτάνε σαλόνι, εξοπλισμό και βασικό: τιμή. Στα ηελκτρικά που ειναι πιο ψαγμένοι, κοιτάνε και τεχνολογία μπαταρίας, αυτονομία και τρόπο ψύξης της μπαταρίας.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 49 / 61
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr