-
Μην κάνετε παράπονα σε μένα.
Το αν είναι αξιόπιστο το τέστ αυτό το έχουμε δει πόσοι το βγάζουν ΟΟΟΟΟΟΟΟταν τους βολεύει.
Οπότε Νικ μια χαρά είναι το τέστ.
Και ναι η εταιρεία είχε αστοχίες σε μηχανολογικά θέματα, για αυτό τώρα ξεκίνησε αλλαγές στον κινητήρα και δίνει 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση, για να ανακτήσει την χαμένη της αξιοπιστία.
Caro 0 Ναι είναι το ηλεκτρικό, για το οποίο λένε στα τέστ μάλιστα ότι έχει ωραίο περπάτημα και είναι πιο άνετο από το απλό θερμικό, αφού το υβριδικό δεν έχει βγει σε παραγωγή ακόμα και δεν έχει δοκιμαστεί.
Ας κάνουμε λοιπόν συγκρίσεις με τα άλλα ηλεκτρικά...
Ας ψάξουν όσοι ενδιαφέρονται.
Υπάρχουν όμως δύο στοιχεία. Το νέο 3 είναι πολύ ψηλό για απλό Β. Είναι ξεκάθαρα μικρό Β σουβ και όταν σκίζει το χαμηλότερο και μακρύτερο και στημένο πούμα, τα σχόλια περιττεύουν.
Οπως και ότι το πούμα ήταν μόλις 1 χλμ πιο γρήγορο από το δικό μου κοντό, στενό και ψηλό 3 αιρκρος.
Αλλά και ότι το 3008 το προηγούμενο, είχε κάνει 81 χαω και ήταν απλό θερμικό.
Αλλά και το δικό σου στα 76 που λες καλό είναι για αμάξι που ήταν πολύ μαλακό.
Δεν ξέρω τι ρόλο παίζουν τα διπλά αμορτισέρ πάντως.
Αν διαβάσετε στις προηγούμενες σελίδες την δική μου δοκιμή του νέου θερμικού 3, έγραψα ότι εμένα μου φάνηκε σκληρό στην μικρή βόλτα των 10 χλμ που έκανα από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Παιανία και επιστροφή.
Στα τέστ λένε ότι το νέο Αιρκρος που είναι μακρύ είναι πιο άνετο από το νέο 3.
Η ουσία είναι πάντως ότι τα 81 είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο για το συγκεκριμένο τέστ και από μια εταιρεία που δηλώνει ότι την ενδιαφέρει η άνεση και όλοι οι δοκιμαστές λένε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σπορ δυνατότητες κυρίως λόγω του ασαφούς και πολύ ελαφρού τιμονιού...
Απλά τελικά οι χεράδες είναι αλλού και αυτοί που γράφουν κάνουν άλλες κινήσεις με τα χέρια τους...
-
Λοιπόν είδα το τέστ του προηγούμενου 3 που ήταν στα 76, αλλά να σημειώσω ότι ήταν το ψόφιο με τα 82 άλογα και όχι το 110 που πούλησε πολύ, ή το βαρύτερο ντίζελ.
Αλλά για να διαλύσω κάθε αντίρρηση σας βάζω το αγαπημένο πολλών εδώ μέσα μπιντ ντόλφιν, το οποίο είναι 22 εκ μακρύτερο από το 3, χαμηλότερο, με μεγαλύτερη μπαταρία και με πολλά αλόγατα και με προγράμματα οδήγησης όπου στο πρόγραμμα σπορ μόλις φτάνει τα 78 χαω...
Οπότε είναι ξεκάθαρη η τεράστια υπεροχή του νέου 3 και προσέξτε τις αντιδράσεις σας οι χέητερς γιατί θα καταντήσετε περισσότερο γραφικοί από την Αράχωβα και την Σαντορίνη χωρίς σεισμούς, ίσως ακόμα και περισσότερο από τον γάτο...
-
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό για μικρό!
Η αξιοπιστία είναι το θέμα και αυτό το στροφόμετρο! Α! Ξέχασα.... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Λοιπόν είδα το τέστ του προηγούμενου 3 που ήταν στα 76, αλλά να σημειώσω ότι ήταν το ψόφιο με τα 82 άλογα και όχι το 110 που πούλησε πολύ, ή το βαρύτερο ντίζελ.
Αλλά για να διαλύσω κάθε αντίρρηση σας βάζω το αγαπημένο πολλών εδώ μέσα μπιντ ντόλφιν, το οποίο είναι 22 εκ μακρύτερο από το 3, χαμηλότερο, με μεγαλύτερη μπαταρία και με πολλά αλόγατα και με προγράμματα οδήγησης όπου στο πρόγραμμα σπορ μόλις φτάνει τα 78 χαω...
Οπότε είναι ξεκάθαρη η τεράστια υπεροχή του νέου 3 και προσέξτε τις αντιδράσεις σας οι χέητερς γιατί θα καταντήσετε περισσότερο γραφικοί από την Αράχωβα και την Σαντορίνη χωρίς σεισμούς, ίσως ακόμα και περισσότερο από τον γάτο...
Εκεί που υστερούν ακόμα τα κινέζικα - για λίγο ακόμα πιστεύω - είναι στο πάτημα και στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά.
Δεν πιστεύω ότι θα τους πάρει πολύ καιρό ακόμα να βρουν το setup.
-
Οι κορεάτες πάντως από το 2015 και μετά άρχισαν να βγάζουν καλά στο πάτημα αυτοκίνητα.
-
@lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Α! Ξέχασα.... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ
Πατντελώς αδιάφορο, ειδικά σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο που ειναι και αυτόματο. Μόνο χώρο στο ταμπλό πιάνει.
-
Οταν ξεκίνησα αυτό το νήμα, έπεσε μια προσπάθεια μπούλινγκ και απαξίωσης του αυτοκινήτου. Πότε γιατί έχει LFP μπαταρία, τώρα έχουν πολλοί, πότε γιατί είναι βάρκα γυαλό, πότε για την εμφάνιση του, πότε για το εσωτερικό του και διάφορα άλλα γραφικά...
Και κυρίως για το ηλεκτρικό, έπεσε ειρωνία ότι έχει λίγα άλογα, ότι έχει μικρή αυτονομία και ότι είναι καλύτερα σε όλα τα κινέζικα.
Τα οποία είναι και φτηνότερα.
Να πω την αλήθεια και πολλοί ξένοι δημοσιογράφοι, είχαν εκστασιαστεί από τα γουάν, συγνώμη λάθος, απο τα κινέζικα αμάξια και μας παραμύθιαζαν ασυστόλως...
Με αφορμή λοιπόν το βίντεο για το 3 που ανέβασα και το οποίο είδα το πρωί σαν είδηση στο οτομπλόγκ, έψαξα λίγο το λίνκ του ΚΜ77 για τα κινέζικα που μας λένε ότι είναι εξαιρετικά, ότι έχουν 200 καθαρόαιμα αραβικά άλογα και άλλα τέτοια...
Ας δούμε λοιπόν τα βίντεο...
ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 3. Μόλις στα 71 χαω και βέβαια προσπαθεί να το δικαιολογήσει ο δοκιμαστής...
Στα 74 αυτό.
-
Αδιάφορα όλα αυτά. Στην καθημερινότητα του ένας οδηγός στην πόλης της Αθήνας δεν αντιμετωπίζει ταράνδους. Αλλά η αυτονομία, οι βλάβες και ο εξοπλισμός μετράνε, γιατί τα χρησιμοποιεί καθημερινά.
προφανώς η Σιτροέν θα ειναι καλύτερη στο όριο στον δρόμο, γιατί φτιάχνει αμάξια 100+ χρόνια και όχι 10. Αλλά και τα άξεντ και ελάντρα ήταν σκοτώστρες αλλά πούλησαν με το κιλό!
-
Μην γίνεσαι Τσίπρας...
Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...
Το Αττο 3 είναι επικίνδυνο με τόσα άλογα και τέτοιο στρίψιμο...
Το Αξεντ δεν είχε τέτοιες επιδόσεις, οπότε άντε να κυνηγούσε κανένα πεζοδρόμιο.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ακούσαμε πολλά σε αυτό το θέμα για τα αξεπέραστα κινέζικα...
Ακούσαμε για τα αξεπέραστα ηλεκτρικά κινέζικα, έχει μεγάλη διαφορά. Γιατί στα ηλεκτρικά όντως είναι μπροστά, δεν υπάρχει σύγκριση σε τεχνολογία, μπαταρίες, επιδόσεις κλπ. Εκεί που υστερούν οι Κινέζοι - και λογικό ειναι - ειναι στα αμιγώς αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά, αφού δεν έχουν την εμπειρία ακόμα. Κανείς δεν ειπα ότι ο κινέζος έχει καλύτερο κράτημα από τον Γάλλο (αυτό έλειπε, όταν ο γάλλος ήταν κορυφή σε αυτό για δεκαετίες), είπανε ξεκάθαρα για εξοπλισμό και ηελκτρική τενχολογία σε συνδυασμό με την τιμή.
Μια χαρά ειναι το Άττο, αρκεί να πηγαίνει με γραμμές και αργά...δεν ειναι για στρίψιμο, ένα σουβ πόλης ειναι με χλίδα και εξοπλισμό. Να πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ και τα παιδιά στο καράτε.
Citroen C3 / e-C3 (2024)