-
Τον Νοέμβριο του 2023 που ήρθε Ελλάδα στοίχιζε 44700€ η elegance
9700€ διαφορά51800€ η sport..... τώρα 40000€
-
Εντάξει οι τιμές είναι για το stock, οπότε πόσα να έχει φέρει... 5 ? 10 ?
57 ZR-V πούλησε όλο το '24
4 τον Ιαν.'25 -
Πω τι μας έκανες τώρα.
Αύριο θα πήγαινα να δω το Civic που το σκέφτομαι σοβαρά, οπότε μπαίνει και το ZRV στο πρόγραμμα.
Το μόνο που φοβάμαι είναι μην φύγει η Honda από την Ευρώπη.
Επίσης το Civic βλέπω έχει περισσότερα standard στην elegance.
-
Πολύ τραβηγμένο να φύγει η Honda από δω. Δε θα με τρέναρε αυτός ο φόβος.
-
ΔΟΚΙΜΗ
Nissan Juke 1.0 P-T DCT N-Connecta
Το αυτόματο διπλού συμπλέκτη διορθώνει τα κουσούρια του χειροκίνητου. Όμως, το Juke παραμένει πολύ πιο ανταγωνιστικό όταν οδηγιέται γρήγορα παρά ομαλά. Κάτι που ελάχιστοι αγοραστές της κατηγορίας επιζητούν κι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν. -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Nissan Juke 1.0 P-T DCT N-Connecta
Το αυτόματο διπλού συμπλέκτη διορθώνει τα κουσούρια του χειροκίνητου. Όμως, το Juke παραμένει πολύ πιο ανταγωνιστικό όταν οδηγιέται γρήγορα παρά ομαλά. Κάτι που ελάχιστοι αγοραστές της κατηγορίας επιζητούν κι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν.Αλλη μια διπλοσύμπλεκτη βλακεία....τους έχει πάρει όλους στο λαιμό της η Φαγκ.
-
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Με τόσο βαρβάτη έκπτωση στο Honda ZR-V, το λες (επιτέλους) ανταγωνιστικό.
Ίδια τιμή με το HRV
Καλή ευκαιρία
Σε επίπεδα Toyota CC δίλιτρουΛείπουν πραγματάκια όμως!
Από το Toyota;
Μακριά από μας και όσο θέλει ας καίει!!
Οχι το Honda εννοούσα στην αρχική έκδοση λείπουν πραγματάκια,θα το δω πιο αναλυτικά αλλά νομίζω Πρπει να το ρίξει κι άλλο ο Σάρα μπας και πουλήσει.Έριξα μια ματιά, δεν βλέπω να λείπει κάτι απαραίτητο.
Στα 35000 το zrv περιλαμβάνει και το μεταλλικό
Το CC έχει 33750€ στην active plus και 35600€ στην style. Δεν βλέπω να έχει κάτι συνταρακτικό επιπλέον η style, ενώ η active plus έχει λιγότερα.
πχ αισθητήρες μπροστά - πίσω γιοκ, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά γιοκ. κ.α.
Αν αγοράσεις και με δάνειο 5,5% vs 8,5% σημαίνει 1000€+ επιπλέον το Toyota για κάθε 10.000€ δανείου.
.
.
.
Πάω να το δω αύριοΔες το και ανέβασε φωτογραφίες για να σου απαντήσω!
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Με τόσο βαρβάτη έκπτωση στο Honda ZR-V, το λες (επιτέλους) ανταγωνιστικό.
Ίδια τιμή με το HRV
Καλή ευκαιρία
Σε επίπεδα Toyota CC δίλιτρουΛείπουν πραγματάκια όμως!
Από το Toyota;
Μακριά από μας και όσο θέλει ας καίει!!
Οχι το Honda εννοούσα στην αρχική έκδοση λείπουν πραγματάκια,θα το δω πιο αναλυτικά αλλά νομίζω Πρπει να το ρίξει κι άλλο ο Σάρα μπας και πουλήσει.Έριξα μια ματιά, δεν βλέπω να λείπει κάτι απαραίτητο.
Στα 35000 το zrv περιλαμβάνει και το μεταλλικό
Το CC έχει 33750€ στην active plus και 35600€ στην style. Δεν βλέπω να έχει κάτι συνταρακτικό επιπλέον η style, ενώ η active plus έχει λιγότερα.
πχ αισθητήρες μπροστά - πίσω γιοκ, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά γιοκ. κ.α.
Αν αγοράσεις και με δάνειο 5,5% vs 8,5% σημαίνει 1000€+ επιπλέον το Toyota για κάθε 10.000€ δανείου.
.
.
.
Πάω να το δω αύριοΑπαράδεκτη έλλειψη το bsm-rcta.
Φάουλ η έλλειψη αυτόματης μεγάλης σκάλας,κάτι που έχει εδώ και χρόνια ακόμα και το ταπεινό Hyundai i10!!
Γυφτιά η έλλειψη θερμαινόμενων καθισμάτων κάτι που έχει ακόμα και το ταπεινό swiftaki εδώ και χρόνια.
Υποκειμενικά, αστειότητα ο χώρος αποσκευών για το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η γελοιότητα της Mazda βέβαια στο αντίστοιχο τομέα με το νέο ez6 των 4,921 μέτρων και 330 λίτρων χώρου αποσκευών έβαλε ψηλά τον πήχη και θα καταρριφθεί δύσκολα.
Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά το αξιολογότατο Honda,η σύγκριση με το CC δεν υπάρχει,δεν μπαίνουν καν στην ίδια πρόταση.
Τα δύο πρώτα είναι για την αρχική έκδοση elegance που έχει μια <<λογικη>> πλέον τιμολόγηση. -
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@antonmone said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Με τόσο βαρβάτη έκπτωση στο Honda ZR-V, το λες (επιτέλους) ανταγωνιστικό.
Ίδια τιμή με το HRV
Καλή ευκαιρία
Σε επίπεδα Toyota CC δίλιτρουΛείπουν πραγματάκια όμως!
Από το Toyota;
Μακριά από μας και όσο θέλει ας καίει!!
Οχι το Honda εννοούσα στην αρχική έκδοση λείπουν πραγματάκια,θα το δω πιο αναλυτικά αλλά νομίζω Πρπει να το ρίξει κι άλλο ο Σάρα μπας και πουλήσει.Έριξα μια ματιά, δεν βλέπω να λείπει κάτι απαραίτητο.
Στα 35000 το zrv περιλαμβάνει και το μεταλλικό
Το CC έχει 33750€ στην active plus και 35600€ στην style. Δεν βλέπω να έχει κάτι συνταρακτικό επιπλέον η style, ενώ η active plus έχει λιγότερα.
πχ αισθητήρες μπροστά - πίσω γιοκ, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά γιοκ. κ.α.
Αν αγοράσεις και με δάνειο 5,5% vs 8,5% σημαίνει 1000€+ επιπλέον το Toyota για κάθε 10.000€ δανείου.
.
.
.
Πάω να το δω αύριοΑπαράδεκτη έλλειψη το bsm-rcta.
Φάουλ η έλλειψη αυτόματης μεγάλης σκάλας,κάτι που έχει εδώ και χρόνια ακόμα και το ταπεινό Hyundai i10!!
Γυφτιά η έλλειψη θερμαινόμενων καθισμάτων κάτι που έχει ακόμα και το ταπεινό swiftaki εδώ και χρόνια.
Υποκειμενικά, αστειότητα ο χώρος αποσκευών για το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η γελοιότητα της Mazda βέβαια στο αντίστοιχο τομέα με το νέο ez6 των 4,921 μέτρων και 330 λίτρων χώρου αποσκευών έβαλε ψηλά τον πήχη και θα καταρριφθεί δύσκολα.
Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά το αξιολογότατο Honda,η σύγκριση με το CC δεν υπάρχει,δεν μπαίνουν καν στην ίδια πρόταση.
Τα δύο πρώτα είναι για την αρχική έκδοση elegance που έχει μια <<λογικη>> πλέον τιμολόγηση.Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει high beam assist και θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά;
ή αναφέρεσαι στο Toyota ;
CarTalk.gr